صنعت پوشاک آماده در سراسر جهان تا سال 2027

DUBLIN، 4 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار پوشاک آماده بر اساس نوع محصول ، کاربرد ، نوع پارچه ، گروه سنی و کانال فروش: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2021-2021” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

لباسهای آماده لباسهای تولید انبوه هستند که از پارچه و نخهای مختلف ساخته می شوند. اینها محصولات نهایی هستند و با توجه به اندازه های استاندارد مختلف ساخته می شوند. صنعت پوشاک آماده طی دهه رشد چشمگیری داشته است ، زیرا درآمد مصرف کننده رشد کرده و میل آن به مد افزایش یافته است. تا قرن بیست و یکم ، اروپا بیشترین صادرات پوشاک آماده بود ، اما از اوایل سال 2000 تولید لباس آماده به کشورهای در حال ظهور مانند هند، ویتنام، بنگلادش، و چین. این کار برای کاهش هزینه کار در تولید و ایجاد فرصت های شغلی در این منطقه انجام شده است.

رشد بازار جهانی پوشاک آماده از طریق تغییر در الگوی خرید مصرف کننده صورت می گیرد. در حال حاضر مصرف کنندگان نگران ظاهر و ظاهر خود شده اند و این امر آنها را ترغیب کرده است که هزینه های خود را برای خرید لوازم بهداشتی و لباس افزایش دهند ، بنابراین فروش لباس های آماده در سراسر جهان را افزایش می دهد. علاوه بر این ، تبلیغات تهاجمی و استفاده از اشکال مختلف تبلیغات فروش توسط بازیگران اصلی برای فشار بر فروش اقلام لباس ، رشد بازار پوشاک آماده را در سطح جهانی افزایش داده است. با این حال ، تأثیر منفی تولید پوشاک بر محیط زیست و موارد بهره برداری نیروی کار مانع رشد بازار به عنوان عمده ترین محدودیت های بازار جهانی می شود. در مقابل ، انتظار می رود که افزایش تقاضا برای گزینه های لباس شیک ، مد روز و کاربردی فرصت هایی را برای رشد بازار پوشاک آماده فراهم کند.

بازار جهانی پوشاک آماده به نوع محصول ، کاربرد ، نوع پارچه ، گروه سنی ، کانال فروش و منطقه تقسیم شده است. بر اساس نوع محصول ، بازار به لباس های داخلی و لباس های بیرونی تقسیم می شود. کاربردهایی که در این مطالعه مورد استفاده قرار می گیرد شامل لباس رسمی ، لباس ورزشی ، لباس علیت ، لباس ایمنی و موارد دیگر است. بسته به نوع پارچه ، بازار به صورت گره ، بافته و غیر بافته شده تفکیک می شود. براساس گروه سنی ، به بزرگسالان پیر ، بزرگسالان ، بچه ها و کودک نوپا تقسیم می شود. طبق کانال فروش ، به سوپرمارکت و هایپرمارکت ، فروشگاه های خرده فروشی مستقل ، فروشگاه های ویژه ، تجارت الکترونیکی و سایر موارد متفاوت است. از نظر منطقه ، بازار در سراسر کشور مورد مطالعه قرار می گیرد آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و LAMEA.

اخبار مرتبط  آموزش Ancora دوره آموزشی رایگان و آنلاین HVAC را برای مبارزه با COVID-19 راه اندازی می کند

بازیگران اصلی این صنعت برای ادامه كار در بازار جهانی ، به راه اندازی محصول و گسترش تجارت اعتماد كرده اند. بازیکنان اصلی که در این گزارش نمایه شده اند ، لویی ویتون، Nike Inc. ، GAP ، VF Corporation ، H&M ، Zara ، Hanesbrands Inc. ، Under Armour ، PVH Corporation و Benetton Group.

مزایای کلیدی

  • این گزارش تجزیه و تحلیل کمی از روند فعلی بازار ، تخمین ها و پویایی اندازه بازار از سال 2019 تا 2027 را برای شناسایی فرصت های موجود در بازار لباس های آماده آماده ارائه می دهد.
  • تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر ، قدرت خریداران و تأمین کنندگان را برای ایجاد سهامداران در تصمیم گیری های سودجویی تجاری و تقویت شبکه تامین کننده و خریدار خود برجسته می کند.
  • تجزیه و تحلیل عمیق اندازه و تقسیم بندی در تعیین فرصت های غالب بازار کمک می کند.
  • کشورهای مهم هر منطقه با توجه به سهم درآمد خود در صنعت ، نقشه برداری می شوند.
  • بخش موقعیت یابی بازیگران معیار را تسهیل می کند و درک روشنی از وضعیت فعلی بازیگران بازار در صنعت پوشاک آماده را فراهم می کند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1 مقدمه

فصل 2: ​​خلاصه اجرایی

فصل 3: بررسی اجمالی بازار
3.1 تعریف بازار و دامنه
3.2 یافته های کلیدی
3.2.1 جیب های سرمایه گذاری برتر
3.3 تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
3.4 موقعیت برتر بازیکن
3.5 پویایی بازار
3.5.1 رانندگان
3.5.1.1. افزایش آگاهی از ورزش و تناسب اندام در سراسر جهان
3.5.1.2. روند مد پویا و تأثیر آن بر مصرف کنندگان
3.5.2 محدودیت ها
3.5.2.1. تأثیر منفی بر اکوسیستم
3.5.3 فرصت
3.5.3.1. رشد سریع بستر خرده فروشی آنلاین
3.5.3.2. معرفی طراحی های نوآورانه لباس
3.6 تحلیل تأثیر کووید -19
3.6.1. مقدمه
3.6.2. تأثیر بر صنعت کالاهای مصرفی
3.6.3. تأثیر در بازار پوشاک آماده
3.7 تحلیل زنجیره تأمین
3.8 فاکتور تأثیرگذار برتر

فصل 4: بازار پوشاک آماده ، بر اساس نوع محصول
4.1 بررسی اجمالی
4.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
4.2 لباس بیرونی
4.2.1 روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.2.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
4.3 لباس داخلی
4.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
4.3.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور

فصل 5: بازار پوشاک آماده ، توسط برنامه کاربردی
5.1 بررسی اجمالی
5.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
5.2 پوشش رسمی
5.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.2.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
5.3 لباس ورزشی
5.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.3.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
5.4 لباس غیر رسمی
5.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.4.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
5.5 لباس ایمنی
5.5.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.5.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.5.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
5.6 دیگران
5.6.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.6.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
5.6.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور

اخبار مرتبط  طراحی نوآورانه 50٪ صرفه جویی در انرژی و تشخیص سریع فیبریلاسیون دهلیزی را فراهم می کند

فصل 6: بازار پوشاک آماده ، براساس نوع پارچه
6.1 بررسی اجمالی
6.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
6.2 بافتن
6.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.2.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
6.3 بافته شده
6.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.3.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
6.4 غیر بافته شده
6.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
6.4.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور

فصل هفتم: بازار پوشاک آماده ، براساس گروه سنی
7.1 بررسی اجمالی
7.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
7.2 بزرگسال پیر
7.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
7.2.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
7.3 بزرگسال
7.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
7.3.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
7.4 بچه ها
7.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
7.4.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
7.5 کودک نوپا
7.5.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.5.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
7.5.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور

فصل 8: بازار پوشاک آماده ، توسط کانال فروش
8.1 بررسی اجمالی
8.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
8.2 سوپرمارکت ها / هایپرمارکت ها
8.2.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.2.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
8.2.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
8.3 خرده فروشی های مستقل
8.3.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.3.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
8.3.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
8.4 فروشگاه های تخصصی
8.4.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.4.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
8.4.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
8.5 تجارت الکترونیک
8.5.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.5.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
8.5.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور
8.6 دیگران
8.6.1. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.6.2. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس منطقه
8.6.3. اندازه بازار و پیش بینی ، براساس کشور

اخبار مرتبط  اندازه و به اشتراک گذاری ، زنجیره تامین ، تجارت ، روندها و تحولات ، چشم انداز رقابتی

فصل 9: بازار پوشاک آماده ، براساس منطقه
9.1 بررسی اجمالی
9.2 آمریکای شمالی
9.3 اروپا
9.4 آسیا و اقیانوسیه
9.5 LAMEA

فصل 10: مشخصات شرکت
10.1 لویی ویتون
10.1.1 درباره شرکت
10.1.2. مدیر اجرایی کلیدی
10.1.3. عکس فوری شرکت
10.1.4. نمونه کارها محصول
10.2 نایک وارز
10.2.1. درباره شرکت
10.2.2. مدیر اجرایی کلیدی
10.2.3. عکس فوری شرکت
10.2.4. نمونه کارها محصول
10.3 شکاف
10.3.1. درباره شرکت
10.3.2. مدیران کلیدی
10.3.3. عکس فوری شرکت
10.3.4. نمونه کارها محصول
10.4 شرکت Vf
10.4.1. درباره شرکت
10.4.2. مدیر اجرایی کلیدی
10.4.3. عکس فوری شرکت
10.4.4. نمونه کارها محصول
10.5 H&M
10.5.1 درباره شرکت
10.5.2. مدیر اجرایی کلیدی
10.5.3. عکس فوری شرکت
10.5.4. نمونه کارها محصول
10.6 زارا
10.6.1. درباره شرکت
10.6.2. مدیر اجرایی کلیدی
10.6.3. عکس فوری شرکت
10.6.4. نمونه کارها محصول
10.7 شرکت هانزبراندز
10.7.1. درباره شرکت
10.7.2. مدیر اجرایی کلیدی
10.7.3. عکس فوری شرکت
10.7.4. نمونه کارها محصول
10.8 شرکت سهامی خاص
10.8.1. درباره شرکت
10.8.2. مدیر اجرایی کلیدی
10.8.3. عکس فوری شرکت
10.8.4. نمونه کارها محصول
10.9 زیر زره پوش
10.9.1. درباره شرکت
10.9.2. مدیر اجرایی کلیدی
10.9.3. عکس فوری شرکت
10.9.4. نمونه کارها محصول
10.10 گروه بنتون
10.10.1. درباره شرکت
10.10.2. مدیر اجرایی کلیدی
10.10.3. عکس فوری شرکت
10.10.4. نمونه کارها محصول

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/cwdf3i مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com