فناوری آینده صنعت زیبایی را پیش می برد

عملکرد فناوری ترکیبات محصول | فناوری میکروکولوژی پوست

با توسعه بیولوژی پوست ، ژن بیولوژیکی ، میکروبیوم پوست و فناوری نانو ، فضای زیادی برای نوآوری مواد تشکیل دهنده در زمینه لوازم آرایشی وجود دارد. دستیابی به موفقیت در سطح مواد تشکیل دهنده دشوار است ، اما تولید مواد جدید می تواند منجر به نوآوری برای یک گروه کامل شود. انتظار می رود نوآوری در مواد اولیه به بازیکنان صنعت زیبایی فرصتی برای اصلاح جدید دهد. با توجه به درخواست ثبت اختراع و سرمایه گذاری و سرمایه گذاری در بخش زیبایی ، فناوری میکروکولوژی پوست ، فناوری تخمیر بیولوژیکی و استخراج سلول ، کانون های گرم در صنعت را به سرقت می برد.

سهم بازار محصولات مرتبط با اقتصاد خرد در سال گذشته با متوسط ​​رشد ماهانه 58 درصد در حال گسترش بوده است. با توجه به داده های CB Insights ، صندوق سهام سهام سرمایه گذاری شده در شرکت های مفهوم میکروکولوژی پوست از افزایش یافته است 173 میلیون دلار در سال 2015 به 939 میلیون دلار در سال 2017 ، با نرخ رشد YtoY از 2015 تا 2017 320٪ ، بسیار بالاتر از نرخ رشد سرمایه گذاری 19٪ در صنعت لوازم آرایشی در همان دوره.

اخبار مرتبط  گروه Husqvarna شرایط بازار را بهبود بخشیده و به روز رسانی معاملات را ارائه می دهد

فناوری کمک به جمع آوری داده های کاربر و تصمیم گیری سازمانی

روند خرید آنلاین لوازم آرایشی قابل اجتناب است. در طی شیوع COVID-19 ، حجم فروش آفلاین کاهش یافت و نقش خدمات پیشخوان کاهش یافت. بسیاری از شرکت های زیبایی در حال توسعه برنامه های آنلاین مبتنی بر فناوری AI و VR هستند و سعی در ایجاد ارتباط عمیق با مصرف کنندگان دارند.

  • مصرف کنندگان بدون اینکه از خانه بیرون بروند ، پوست خود را تشخیص می دهند ، لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه می کنند.
  • شرکت ها داده های ویژگی پوستی و عادات کاربر را به صورت مجازی جمع آوری می کنند و محصولات را بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها تولید می کنند.
  • هنگامی که مصرف کنندگان از این برنامه استفاده می کنند ، عادات طولانی مدت استفاده آنها پرورش می یابد. فاصله تعامل بین نام تجاری و مصرف کنندگان برای سهولت در ایجاد وفاداری به برند کاهش می یابد.
اخبار مرتبط  نام تجاری خوش شانس اولین مکان را دوباره باز می کند. بیش از 20K ماسک از کمپین "دریافت 5 ، 5 برای 25 دلار" اهدا کرده است

نرم افزار فناوری زیبایی

  • کائو از فناوری AI برای کمک به مصرف کنندگان در تجزیه و تحلیل نیازهای پوستی و مدیریت هدفمند پوست استفاده می کند.
  • Unilever’s SAL (Skin Advisor Live) به کاربران اجازه می دهد عکس های سلفی خود را بارگذاری کنند ، و APP با استفاده از فناوری تشخیص داخلی پوست کاربر را تجزیه و تحلیل می کند تا نتایج تولید کند و محصولات را توصیه کند.
  • Sephora یک برنامه تلفن هوشمند را برای مصرف کنندگان ایجاد کرده است تا محصولات آرایشی مانند رژ لب و سایه چشم را به طور واقعی آزمایش کنند.
  • Tencent ترکیبی از فناوری ضبط سه بعدی و هوش مصنوعی برای کمک به کاربران در کشف بهترین محصولات مناسب از الگوریتم یادگیری عمیق است.
  • برنامه Alibaba یک سناریوی آزمایشی را برای مصرف کننده شبیه سازی می کند ، وضعیت پوست را در هر زمان کنترل می کند و پیشنهادات حرفه ای مراقبت از پوست را ارائه می دهد.
اخبار مرتبط  چشم انداز صنعت خنک کننده مرکز داده (مایع و هوا) تا سال 2025

SOURCE نمایشگاه زیبایی چین