یک نمایشگاه ساز موسیقی که باید برای رونق بخشیدن به تجارت از آن دیدن کرد

شانگهای، 7 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – موسیقی چین ، به طور مشترک توسط CMIA (انجمن آلات موسیقی چینی) ، شانگهای INTEX (مرکز نمایشگاه های بین المللی شانگهای) و Messe Frankfurt (نمایشگاه های فرانکفورت) ، به مرکز نمایشگاه های بین المللی جدید باز می گردد شانگهای از 28 تا 31 اکتبر سال 2020. علی رغم فشار منفی تحمیل شده از بیماری همه گیر COVID-19 ، شانگهای، یک مرکز نمایشگاهی واقعی برای چین ، از ماه ژوئیه پیش از این محل نمایشگاه های تجاری متعددی مانند نمایشگاه ها بوده است چین شادی و نمایشگاه کتاب شانگهای.

Music China یکی از بزرگترین نمایشگاههای تجاری سازهای موسیقی در جهان است ، صنعتی که در آن نقشی حیاتی دارد. پس از استقبال بیش از 2400 غرفه داران بیش از 34 کشورها و مناطق و در نتیجه بیش از 122،519 شرکت کنندگان در حال همگرایی از 78 کشورها و مناطق ، موسیقی چین بدون شک بهترین ویترین برای اطلاعات دست اول بازار است.

اخبار مرتبط  پاسخگوي بسته بندي سؤالات مربوط به محصول

نزدیک شدن به 19 سالگیه انتشار ، موسیقی چین همچنان از موقعیت خود به عنوان بستری برای اتصال شرکت ها بیشترین بهره را خواهد برد. مارک های نمایش داده شده در Music China 2020 گرد هم می آیند AKG ، Aria ، AXL ، Bechstein ، Buffet ، Casio ، Conn-Selmer ، Dunhuang ، Fengling ، Hsinghai ، JBL ، Jinyin ، JOYO ، Kawai ، Levy’s ، NUX ، Parsons ، Pearl River ، PianoDisc ، Pioneer DJ ، Saga ، Samick ، ​​Schimmel ، سیلر استین وی، تیلور ، یاماها ، و یاناگیساوا مطمئناً انتخاب محصولات درجه یک آنها باعث خوشحالی مخاطبان خواهد شد.

اخبار مرتبط  27 بیمار مبتلا به E. coli O103 در یوتا

مخاطبان خارج از کشور که به دلیل بیماری همه گیر نمی توانند شخصاً از این نمایشگاه بازدید کنند ، به یک سکوی آنلاین نمایشگاه ، “نمایشگاه ابر” که Music China در حال راه اندازی است ، دسترسی خواهند داشت. شما می توانید در هنگام اقامت در خانه برای انجام امور تجاری “بازدید” کنید. این امر به مخاطبان این امکان را می دهد تا با تجسم محصولات به نمایش درآمده ، تعامل با غرفه داران و یا خاتمه برنامه های خرید ، از همان عملکردهای سایت نمایش بهره مند شوند.

طبق وب سایت رسمی ، نمایشگاه آنلاین مجموعه ای بی نظیر از محصولات غرفه داران را با غرفه های واقعیت مجازی خود به نمایش می گذارد. اعضای عموم علاقه مند به یک محصول خاص یا یک شرکت خاص این امکان را دارند که با کلیک ساده بر روی “رزرو” زمان بحث خصوصی با این غرفه دار را داشته باشند. غرفه داران همچنین از اتاق هایی که طبق کاتالوگ محصولات طبقه بندی شده و با تعامل با مردم ارائه می دهند ، به صورت زنده پخش خواهند شد.

اخبار مرتبط  Keurig دکتر فلفل از بسته شدن پیشنهادات ثانویه سهام مشترک خبر داد

با وجود ادامه همه گیری ، به لطف تلاش های صورت گرفته در هر کشور و منطقه ، جهان در حال بازگشت به مسیر درست است. Music China در این شرایط دشوار تلاش می کند تا بستری را فراهم کند تا مارک ها در بازار جهانی صدا داشته باشند و مخاطبان نیز به دنبال فرصت های بالقوه تجاری باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Music China 2020 ، لطفا به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید: www.musicchina-expo.com.

مخاطب:
از دست دادن آرلین ژو
+ 86-21-6295-5609
[email protected]

منبع شانگهای INTEX