بازار جهانی ضد عفونی کننده دست (2020 تا 2027)

DUBLIN، 7 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار ضد عفونی کننده ضد عفونی کننده دستی بر اساس نوع ، نحوه ، کاربر نهایی ، قیمت و کانال توزیع: تجزیه و تحلیل فرصت جهانی و پیش بینی صنعت ، 2021-2021” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار ضد عفونی کننده دست در ارزش گذاری شد 74.62 میلیون دلار در سال 2020 ، و انتظار می رود که جمع آوری کند 181.97 میلیون دلار تا سال 2027 ، ثبت CAGR 13.60٪ از سال 2020 تا 2027.

دستگاه ضدعفونی کننده دست یک واحد تمیز کننده دست است که می تواند به صورت ایستاده و یا در ترکیب با سایر ایستگاه های بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه های ضد عفونی کننده دست در ظرفیت ها ، اندازه ها و حالت های مختلف عملکرد موجود است. شیوع اخیر COVID-19 منجر به افزایش تقاضا برای مواد ضدعفونی کننده دست شده است ، که به نوبه خود نیاز به مواد ضد عفونی کننده دست در سراسر جهان را افزایش داده است. مارک های برجسته ای مانند Lifebouy (هندوستان یونیورور) ، Dettol (Reckitt Benckiser) ، Savlon (ITC) و هیمالیا با مشکلات تولید و زنجیره تامین دست و پنجه نرم می کنند تا از این طریق ناگهانی تقاضا را برآورده کنند. این افزایش تقاضا بیشتر به دلیل افزایش آگاهی در بین مصرف کنندگان در مورد اثر ضد عفونی کننده ها در کاهش انتقال COVID-19 است.

دست ها منبع اصلی انتقال باکتری ها ، عوامل بیماری زا و ویروس ها هستند که باعث بیماری هایی مانند بیماری های ناشی از غذا و عفونت بیمارستانی می شوند. این بیماری ها در اثر مالش چشم یا بینی با دست ایجاد می شوند که آلوده به ویروس یا باکتری هستند. بنابراین ، افزایش نیاز به پاکسازی دست ، تقاضا برای مواد ضدعفونی کننده دست است که میکروارگانیسم ها را ریشه کن می کند. پیش بینی می شود این به نوبه خود به رشد بازار جهانی ضد عفونی کننده دست کمک کند. براساس WHO ، هر ساله حدود 420،000 مرگ گزارش می شود که از این تعداد ، تقریباً 125،000 کودک زیر پنج سال به دلیل بیماری ناشی از غذا می میرند. از این رو ، تمایل مصرف کننده به سمت سلامتی و سلامتی به تقاضای مواد ضدعفونی کننده دست دامن زده است ، انتظار می رود رشد بازار جهانی تلقیح کننده ضد عفونی کننده دست را تسریع کند.

این گزارش بر اساس نوع ، روش ، کاربر نهایی ، نقطه قیمت ، کانال توزیع و منطقه ، بازار جهانی پخش کننده ضد عفونی کننده دست را تقسیم بندی می کند. بر اساس نوع ، بازار به صورت قابل حمل و ثابت تبدیل می شود. با توجه به حالت ، به دو دسته اتوماتیک و دستی دسته بندی می شود. بسته به کاربر نهایی ، به B2B و B2C طبقه بندی می شود. طبق هر قیمت ، به استاندارد و جرم تفکیک می شود. طبق کانال توزیع ، بازار به سوپرمارکت / هایپرمارکت ، فروشگاه های آنلاین ، فروشگاه های رفاهی و سایر محصولات متفاوت است. از نظر منطقه ، بازار در سراسر کشور تجزیه و تحلیل می شود آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و LAMEA

اخبار مرتبط  مارک های 4e در آمریکای شمالی یادآوری داوطلبانه ضد عفونی کننده دستی در سراسر کشور را به دلیل وجود احتمالی متانول ناشناخته (الکل چوب) صادر می کند

بازیگران اصلی نمایه شده در این گزارش عبارتند از American Specialties، Inc.، BRIGHT PANCAR SDN. BHD. ، شرکت صنایع هوکوانگ ، آموزشی ویبولیتین ، شنژن SVAVO شرکت فناوری هوشمند ، آموزشی ویبولیتین ، Simplehuman ، “Toshi Automatic Systems Pvt. با مسئولیت محدود ، Umbra ، صنایع GOJO ، شرکت ، شرکت Clorox و DIHOUR.

مزایای کلیدی

  • این گزارش تجزیه و تحلیل کمی از روند فعلی بازار ، تخمین ها و پویایی اندازه بازار از سال 2020 تا 2027 را برای شناسایی فرصت های غالب بازار ارائه می دهد.
  • کشورهای کلیدی در تمام مناطق عمده بر اساس سهم بازار ضد عفونی کننده دست آنها نقشه برداری می شوند.
  • تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر قدرت خریداران و تأمین کنندگان را برجسته می کند تا سهامداران را قادر به تصمیم گیری تجاری سود محور و تقویت شبکه تأمین کننده و خریدار خود کنند.
  • تجزیه و تحلیل عمیق و اندازه بازار و تقسیم بندی به تعیین فرصت های بازار غالب کمک می کند.
  • کشورهای عمده هر منطقه با توجه به سهم درآمدشان در صنعت جهانی ضدعفونی کننده دست ، نقشه برداری می شوند.
  • بخش موقعیت یابی بازیکن بازار معیار را تسهیل می کند و درک روشنی از وضعیت فعلی بازیگران بازار را فراهم می کند.
  • این گزارش شامل درآمد حاصل از فروش و پیش بینی بازار در سراسر کشور است آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، و LAMEA.
  • گزارش بازار ضدعفونی کننده دست شامل تجزیه و تحلیل بازار در سطح منطقه ای و همچنین جهانی ، بازیگران اصلی ، بخش های بازار ، حوزه های کاربردی و استراتژی های رشد است.
  • هوش رقابتی صنعت ، شیوه های تجاری را که توسط بازیگران اصلی در سراسر جغرافیاها و فرصت های غالب بازار دنبال می شود ، برجسته می کند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1 مقدمه

فصل 2. خلاصه اجرایی

فصل 3. بررسی اجمالی بازار
3.1 تعریف بازار و دامنه
3.2 مروری بر بازار والدین / همتا
3.1 تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
3.1.1 قدرت چانه زنی متوسط ​​تامین کنندگان
3.1.2. قدرت معامله متوسط ​​خریداران
3.1.3. تهدید متوسط ​​برای تعویض
3.1.4. تهدید متوسط ​​ورود تازه واردان
3.1.5. شدت زیاد رقابت
3.2 تحلیل قیمت گذاری
3.3 پویایی بازار
3.3.1. رانندگان
3.3.1.1. گرایش مصرف کننده به سمت سلامتی و سلامتی
3.3.1.2. نوآوری در ضد عفونی کننده های دست
3.3.1.3. تبلیغ ضدعفونی کننده توسط Who
3.3.2. محدودیت ها
3.3.2.1. سلامت خطرناک همراه با ضدعفونی کننده های دست
3.3.3. فرصت ها
3.3.3.1. افزایش فروش آنلاین
3.3.3.2. تغییر در درک مصرف کننده به سمت ضدعفونی کننده ها
3.4 تحلیل زنجیره ارزش

اخبار مرتبط  iAnthus استعفای الیزابت استاوولا به عنوان افسر و مدیر را اعلام کرد

فصل 4. بازار ضد عفونی کننده دست ، بر اساس نوع
4.1 بررسی اجمالی
4.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
4.2 قابل حمل
4.2.1 بررسی اجمالی
4.2.2. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.2.3. اندازه بازار و پیش بینی
4.3 درست شد
4.3.1. بررسی اجمالی
4.3.2. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
4.3.3. اندازه بازار و پیش بینی

فصل 5. بازار ضد عفونی کننده دست ، براساس روش
5.1 بررسی اجمالی
5.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
5.2 خودکار
5.2.1. بررسی اجمالی
5.2.2. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.2.3. اندازه بازار و پیش بینی
5.3 کتابچه راهنمای
5.3.1. بررسی اجمالی
5.3.2. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
5.3.3. اندازه بازار و پیش بینی

فصل 6. بازار ضد عفونی کننده دست ، توسط کاربر نهایی
6.1 بررسی اجمالی
6.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
6.1.2. B2B
6.1.3. بررسی اجمالی
6.1.4. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.1.5. اندازه بازار و پیش بینی
6.2 B2C
6.2.1. بررسی اجمالی
6.2.2. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
6.2.3. اندازه بازار و پیش بینی

فصل 7. بازار ضد عفونی کننده ضد عفونی کننده دست ، قیمت
7.1 بررسی اجمالی
7.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
7.1.2. استاندارد
7.1.3. بررسی اجمالی
7.1.4. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.1.5. اندازه بازار و پیش بینی
7.2 جرم
7.2.1. بررسی اجمالی
7.2.2. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
7.2.3. اندازه بازار و پیش بینی

فصل 8. بازار پخش کننده ضد عفونی کننده دست ، کانال توزیع
8.1 بررسی اجمالی
8.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
8.1.2. سوپرمارکت ها / هایپرمارکت ها
8.1.3. بررسی اجمالی
8.1.4. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.1.5. اندازه بازار و پیش بینی
8.2 فروشگاههای آنلاین
8.2.1. بررسی اجمالی
8.2.2. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.2.3. اندازه بازار و پیش بینی
8.2.4. فروشگاه رفاه
8.2.5. بررسی اجمالی
8.2.6. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.2.7. اندازه بازار و پیش بینی
8.3 دیگران
8.3.1. بررسی اجمالی
8.3.2. روند اصلی بازار ، عوامل رشد و فرصت ها
8.3.3. اندازه بازار و پیش بینی

فصل 9. بازار ضد عفونی کننده دست ، بر اساس منطقه
9.1 بررسی اجمالی
9.1.1 اندازه بازار و پیش بینی
9.2 آمریکای شمالی
9.3 اروپا
9.4 آسیا و اقیانوسیه
9.5 لاما

اخبار مرتبط  نامهای دقیق تخمیر Joe Procopio مدیر عامل

فصل 10: مشخصات شرکت
10.1 American Specialties، Inc.
10.1.1 درباره شرکت
10.1.2. مدیران کلیدی
10.1.3. عکس فوری شرکت
10.1.4. عامل بخشهای تجاری
10.1.5. نمونه کارها محصول
10.1.6. عملکرد تجاری
10.1.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.2 انسان ساده
10.2.1. درباره شرکت
10.2.2. مدیران کلیدی
10.2.3. عکس فوری شرکت
10.2.4. عامل بخشهای تجاری
10.2.5. نمونه کارها محصول
10.2.6. عملکرد تجاری
10.2.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.3 Toshi Automatic Systems Pvt. آموزشی ویبولیتین
10.3.1. درباره شرکت
10.3.2. مدیران کلیدی
10.3.3. عکس فوری شرکت
10.3.4. عامل بخشهای تجاری
10.3.5. نمونه کارها محصول
10.3.6. عملکرد تجاری
10.3.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.4 شنژن Svavo شرکت هوشمند فناوری شرکت با مسئولیت محدود
10.4.1. درباره شرکت
10.4.2. مدیران کلیدی
10.4.3. عکس فوری شرکت
10.4.4. عامل بخشهای تجاری
10.4.5. نمونه کارها محصول
10.4.6. عملکرد تجاری
10.4.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.5 چتر
10.5.1 درباره شرکت
10.5.2. مدیران کلیدی
10.5.3. عکس فوری شرکت
10.5.4. عامل بخشهای تجاری
10.5.5. نمونه کارها محصول
10.5.6. عملکرد تجاری
10.5.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.6 صنایع Gojo ، شرکت
10.6.1. درباره شرکت
10.6.2. مدیران کلیدی
10.6.3. عکس فوری شرکت
10.6.4. عامل بخشهای تجاری
10.6.5. نمونه کارها محصول
10.6.6. عملکرد تجاری
10.6.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.7 شرکت کلوراکس
10.7.1. درباره شرکت
10.7.2. مدیران کلیدی
10.7.3. عکس فوری شرکت
10.7.4. عامل بخشهای تجاری
10.7.5. نمونه کارها محصول
10.7.6. عملکرد تجاری
10.7.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.8 دیهور
10.8.1. درباره شرکت
10.8.2. مدیران کلیدی
10.8.3. عکس فوری شرکت
10.8.4. عامل بخشهای تجاری
10.8.5. نمونه کارها محصول
10.8.6. عملکرد تجاری
10.8.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.9 Bright Pancar Sdn. بها
10.9.1. درباره شرکت
10.9.2. مدیران کلیدی
10.9.3. عکس فوری شرکت
10.9.4. عامل بخشهای تجاری
10.9.5. نمونه کارها محصول
10.9.6. عملکرد تجاری
10.9.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک
10.10 شرکت صنایع هوکوانگ
10.10.1. درباره شرکت
10.10.2. مدیران کلیدی
10.10.3. عکس فوری شرکت
10.10.4. عامل بخشهای تجاری
10.10.5. نمونه کارها محصول
10.10.6. عملکرد تجاری
10.10.7. حرکات و تحولات کلیدی استراتژیک

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/mgfqgo مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com