صنعت پوشاک و چرم در سراسر جهان تا سال 2030

DUBLIN، 7 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “گزارش بازار جهانی پوشاک و محصولات چرمی 2020-30: تأثیر و بازیابی Covid 19” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

این گزارش به دلیل استنتاج COVID-19 اطلاعات مهمی را برای ارزیابی بازار جهانی پوشاک و چرم به استراتژیست ها ، بازاریابان و مدیریت ارشد ارائه می دهد.

انتظار می رود بازار جهانی پوشاک و محصولات چرمی کاهش یابد 1028.2 میلیارد دلار در سال 2019 به 1010.7 میلیارد دلار در سال 2020 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) -1.8٪. این کاهش عمدتا به دلیل کندی اقتصادی در کشورها به دلیل شیوع COVID-19 و اقدامات مهار آن است. انتظار می رود بازار از سال 2021 با رشد 8 درصدی CAGR بهبود یابد و رشد کند 1254.2 میلیارد دلار در سال 2023

دلایل خرید

  • با جامع ترین گزارش موجود در این بازار که بیش از 50 منطقه جغرافیایی را پوشش می دهد ، دیدگاهی جهانی به دست آورید.
  • بفهمید که چگونه بازار توسط ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفته و چگونه ممکن است با کاهش اثر ویروس ظهور و رشد کند.
  • استراتژی های منطقه ای و کشوری را بر اساس داده ها و تجزیه و تحلیل های محلی ایجاد کنید.
  • بخشهای رشد را برای سرمایه گذاری مشخص کنید.
  • با استفاده از داده های پیش بینی و محرک ها و روندهای شکل دهنده بازار ، از رقبا پیشی بگیرید.
  • مشتریان را بر اساس آخرین یافته های تحقیقات بازار درک کنید.
  • عملکرد معیار در برابر رقبای اصلی.
  • از روابط بین مجموعه داده های کلیدی برای استراتژی سازی برتر استفاده کنید.
  • مناسب برای پشتیبانی از ارائه های داخلی و خارجی با داده ها و تجزیه و تحلیل با کیفیت بالا و قابل اعتماد
  • گزارش با آخرین داده ها به روز می شود و ظرف 3 روز کاری پس از سفارش به شما تحویل داده می شود.

بزرگترین و سریعترین رشد بازار پوشاک و محصولات چرمی کجاست؟ ارتباط بازار با اقتصاد کلی ، جمعیت و سایر بازارهای مشابه چگونه است؟ چه نیروهایی بازار را به سمت جلو شکل می دهند؟ گزارش بازار جهانی Apparel And Leather به همه این س questionsالات و بسیاری دیگر پاسخ می دهد.

این گزارش شامل ویژگی های بازار ، اندازه و رشد ، تقسیم بندی ، تقسیمات منطقه ای و کشوری ، فضای رقابتی ، سهم بازار ، روندها و استراتژی های این بازار است. این ردیابی رشد تاریخی و پیش بینی بازار توسط جغرافیا است. این بازار را در چارچوب بازار وسیع تری از پوشاک و محصولات چرمی قرار داده و آن را با بازارهای دیگر مقایسه می کند.

  • بخش مشخصات بازار در این گزارش ، بازار را تعریف و توضیح می دهد.
  • بخش اندازه بازار ، اندازه بازار (b دلار) را شامل می شود که هم رشد تاریخی بازار ، تأثیر ویروس Covid 19 و هم پیش بینی بهبود آن را پوشش می دهد.
  • تقسیم بندی بازار ، بازار را به زیر بازارها تبدیل می کند.
  • در بخش تجزیه منطقه ای و کشوری تجزیه و تحلیل بازار هر جغرافیا و اندازه بازار بر اساس جغرافیا ارائه می شود و رشد تاریخی و پیش بینی آنها را مقایسه می کند. این مسیر تأثیر و بهبود Covid 19 را برای همه مناطق ، کشورهای مهم توسعه یافته و بازارهای بزرگ در حال ظهور پوشش می دهد.
  • چشم انداز رقابتی توصیف ماهیت رقابتی بازار ، سهم بازار و توصیف شرکت های پیشرو را ارائه می دهد. معاملات اصلی مالی که در سالهای اخیر بازار را شکل داده اند مشخص می شوند.
  • بخش روندها و استراتژی ها ، شکل بازار را هنگام خروج از بحران تحلیل می کند و نشان می دهد که چگونه شرکت ها می توانند با بهبود بازار رشد کنند.
  • بخش بازار پوشاک و محصولات چرمی این زمینه را ارائه می دهد. این بازار پوشاک و محصولات چرمی را با سایر بخشهای بازار تولید کاغذ ، پلاستیک ، لاستیک ، چوب و منسوجات از نظر اندازه و رشد ، تاریخی و پیش بینی مقایسه می کند. این نسبت تولید ناخالص داخلی ، هزینه سرانه ، پوشاک و مقایسه شاخص های محصولات چرمی را تجزیه و تحلیل می کند.
اخبار مرتبط  چگونه می توانیم مکانی مناسب برای شما پیدا کنیم


بازار پوشاک و محصولات چرمی شامل فروش پوشاک و محصولات چرمی توسط نهادهایی (سازمان ها ، بازرگانان و مشارکت های خاص) است که پوشاک ، چرم و محصولات مرتبط را تولید می کنند. تولیدکنندگان پوشاک برش و دوختن (به عنوان مثال ، خرید پارچه و برش و دوختن برای ساختن لباس) و / یا تولید لباس در ابتدا با بافتن پارچه و سپس برش و دوختن پارچه به لباس.

صنعت تولید پوشاک شامل نهادهایی است که خطوط کامل پوشاک آماده و لباس های سفارشی را تولید می کنند: پیمانکاران پوشاک ، انجام عملیات برش یا دوخت روی مواد متعلق به دیگران. کارمندان شغل ، انجام وظایف کارآفرینی درگیر در تولید پوشاک ؛ خیاطان ، تولید لباس های سفارشی برای مشتریان فردی ؛ و نهادهایی که بافتنی را با تولید لباس کامل ترکیب می کنند ، اما به استثنای تولیدکنندگان پارچه بافندگی که با تولید لباس کامل ترکیب نشده اند. تولیدکنندگان چرم و محصولات متحد با برنزه سازی یا پخت و پز و ساخت چرم به محصولاتی برای مصرف نهایی ، پوست را تبدیل به چرم می کنند و یا محصولات مشابه دیگری را تولید می کنند ، از جمله محصولات (به جز پوشاک) ساخته شده از “جایگزین های چرمی مانند لاستیک ، پلاستیک ، کفش لاستیکی ، چمدان پارچه ای ، کیف پول یا کیف پول پلاستیکی نمونه هایی از محصولات “جایگزین چرم” موجود در این بازار است.

آسیا و اقیانوسیه بزرگترین منطقه در بازار جهانی پوشاک و محصولات چرمی بود که 35٪ از بازار را در سال 2019 به خود اختصاص داد. اروپای غربی دومین منطقه بزرگ بود که 28٪ از بازار جهانی پوشاک و محصولات چرمی را در اختیار داشت. آفریقا کوچکترین منطقه در بازار جهانی پوشاک و محصولات چرمی بود.

صنعت پوشاک در حال تبدیل تأسیسات تولید با فشار زیاد به تأسیسات تولید خودکار است. این امر تولیدکنندگان پارچه را قادر به تولید با هزینه کمتری کرده است. بر اساس گزارشی از گروه مشاوران بوستون (BCG) در سال 2015 ، پیش بینی می شود 1.2 میلیون ربات صنعتی تا سال 2025 مستقر شوند ، بنابراین این نشان دهنده افزایش اتوماسیون و استفاده از فناوری رباتیک برای بهبود بهره وری و کاهش هزینه های تولید است. به عنوان مثال ، نرم افزار اتوماسیون شرکت رویکرد جدیدی را برای اتوماسیون دوخت ارائه داد. این شرکت از سیستم های پیشرفته بینایی رایانه ای برای از بین بردن مسائل اعوجاج پارچه استفاده می کند ، جایی که از دوربین برای ردیابی دوخت در سوزن استفاده می شود و حرکت پارچه را با استفاده از ربات های سبک وزن هماهنگ می کند.

اخبار مرتبط  USDA ، FDA حمایت از زنجیره تامین مواد غذایی ایالات متحده را در طول بیماری همه گیر COVID-19 تقویت می کند

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی

2. گزارش ساختار

3. ویژگی های بازار پوشاک و چرم
3.1 تعریف بازار
3.2 تقسیم بندی های کلیدی

4. تجزیه و تحلیل محصولات بازار پوشاک و چرم
4.1 محصولات / خدمات پیشرو
4.2 ویژگی های اصلی و تمایز
4.3 محصولات توسعه

5. زنجیره تامین بازار پوشاک و محصولات چرمی
5.1 زنجیره تامین
5.2 توزیع
5.3 مشتریان نهایی

6. اطلاعات مشتری درباره بازار پوشاک و چرم
6.1 تنظیمات مشتری
6.2 پایان استفاده از اندازه و رشد بازار

7. روند و استراتژی های بازار پوشاک و محصولات چرمی

8. پوشاک و محصولات چرمی اندازه و رشد بازار
8.1 اندازه بازار
8.2 رشد بازار تاریخی ، ارزش (میلیارد دلار)
8.2.1. رانندگان بازار
8.2.2. محدودیت های موجود در بازار
8.3 پیش بینی رشد بازار ، ارزش (میلیارد دلار)
8.3.1. رانندگان بازار
8.3.2. محدودیت های موجود در بازار

9. تجزیه و تحلیل منطقه ای بازار پوشاک و چرم
9.1 بازار جهانی پوشاک و چرم ، 2019 ، بر اساس منطقه ، ارزش (میلیارد دلار)
9.2 بازار جهانی پوشاک و چرم ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، تاریخی و پیش بینی ، بر اساس منطقه
9.3 بازار جهانی پوشاک و چرم ، مقایسه رشد و سهم بازار ، بر اساس منطقه

10. تقسیم بندی بازار پوشاک و محصولات چرمی
10.1 بازار جهانی پوشاک و چرم ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، تاریخی و پیش بینی ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، میلیارد دلار

11. بخشهای بازار پوشاک و محصولات چرمی
11.1 بازار جهانی چرم و محصولات متفقین ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، ارزش (میلیارد دلار) – کفش چرمی ؛ کفش غیر چرمی چمدان ، کیف دستی و سایر کالاها. چمدان غیر چرم ، کیف های دستی و سایر کالاها ؛ دباغی چرم
11.2 بازار جهانی تولید پوشاک ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، ارزش (میلیارد دلار) – لباس زنان ؛ لباس مردانه؛ بچه ها می پوشند

12. معیارهای بازار پوشاک و محصولات چرمی
12.1 پوشاک و محصولات چرمی اندازه بازار ، درصد تولید ناخالص داخلی ، 2015-2023 ، جهانی
12.2 سرانه متوسط ​​هزینه پوشاک و محصولات چرمی در بازار ، 2015-2023 ، جهانی

اخبار مرتبط  Willy's، Inc. 5000 شرکت لیستی از سریعترین رشد شرکت های خصوصی را برای بار دوم ایجاد می کند

13. بازار پوشاک و محصولات چرمی آسیا و اقیانوسیه

14. بازار پوشاک و محصولات چرمی اروپای غربی

15. بازار پوشاک و محصولات چرمی اروپای شرقی

16. بازار پوشاک و چرم آمریکای شمالی

17. بازار لباس و چرم آمریکای جنوبی

18. بازار پوشاک و محصولات چرمی خاورمیانه

19. بازار پوشاک و محصولات چرمی آفریقا

20. چشم انداز رقابتی بازار پوشاک و محصولات چرمی
20.1 بررسی اجمالی بازار رقابتی
20.2 سهم بازار
20.3 نمایه های شرکت
20.3.1 NIKE Inc
20.3.1.1. درباره شرکت
20.3.1.2. محصولات و خدمات
20.3.1.3. استراتژی
20.3.1.4. عملکرد مالی
20.3.2. کریستین دیور SE
20.3.2.1. درباره شرکت
20.3.2.2. محصولات و خدمات
20.3.2.3. استراتژی
20.3.2.4. عملکرد مالی
20.3.3. H&M AB
20.3.3.1. درباره شرکت
20.3.3.2. محصولات و خدمات
20.3.3.3. استراتژی
20.3.3.4. عملکرد مالی
20.3.4. آدیداس AG
20.3.4.1. درباره شرکت
20.3.4.2. محصولات و خدمات
20.3.4.3. استراتژی
20.3.4.4. عملکرد مالی
20.3.5. شرکت VF
20.3.5.1. درباره شرکت
20.3.5.2. محصولات و خدمات
20.3.5.3. استراتژی
20.3.5.4. عملکرد مالی

21. عمده ادغام ها و ادغام ها در بازار پوشاک و محصولات چرمی

22. پیش زمینه بازار: بازار تولید کاغذ ، پلاستیک ، لاستیک ، چوب و منسوجات
22.1 مشخصات بازار تولید کاغذ ، پلاستیک ، لاستیک ، چوب و منسوجات
22.2 تاریخچه و پیش بینی بازار تولید کاغذ ، پلاستیک ، لاستیک ، چوب و منسوجات ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، رشد ، بر اساس بخش ، ارزش (میلیارد دلار) ، جهانی
22.3 بازار جهانی تولید کاغذ ، پلاستیک ، لاستیک ، چوب و منسوجات ، 2019 ، بر اساس منطقه ، ارزش (میلیارد دلار)
22.4 بازار جهانی تولید کاغذ ، پلاستیک ، لاستیک ، چوب و منسوجات ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، تاریخی و پیش بینی ، بر اساس منطقه
22.5 بازار جهانی تولید کاغذ ، پلاستیک ، لاستیک ، چوب و منسوجات ، 2015-2019 ، 2023F ، 2025F ، 2030F ، تقسیم بندی بر اساس نوع ، ارزش (میلیارد دلار)

23. توصیه ها
23.1 بازار جهانی پوشاک و چرم در سالهای 2023- کشورهای رشد
23.2 بازار جهانی پوشاک و چرم در سالهای 2023- بخشهای رشد
23.3 بازارهای جهانی پوشاک و چرم در سال 2023- استراتژی های رشد

24. ضمیمه
24.1 NAICS تعاریف صنعت در این گزارش آمده است
24.2 مخفف ها
24.3 ارزها
24.4 س Researchالات تحقیق
24.5 درباره ناشر

25. حق چاپ و سلب مسئولیت

شرکت های ذکر شده

  • NIKE Inc
  • کریستین دیور SE
  • H&M AB
  • آدیداس AG
  • شرکت VF

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/m2n34n مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com