بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی ارزش 9،372.60 میلیون دلار تا سال 2025

بنگلور ، هند، 7 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – انتظار می رود اندازه بازار جهانی تجزیه و تحلیل خرده فروشی از رشد کند میلیون و 4581.96 میلیون دلار در سال 2019 به 9372.60 میلیون دلار تا پایان سال 2025 با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 12.66٪ در طول دوره پیش بینی.

تجزیه و تحلیل خرده فروشی به دلیل توانایی تجزیه و تحلیل مقدار زیادی از داده های جاری در بخش خرده فروشی ، جذب قابل توجهی در بازار جهانی کرده است. دنیای خرده فروشی امروز نسبت به چند سال پیش پویاتر است.

به دلیل افزایش تقاضای مصرف کننده و تقاضا برای راه حل های یک کلیک ، اکثر خرده فروشان به فکر روش های جدید برای تأمین نیازهای مصرف کننده افتاده اند. بنابراین تجزیه و تحلیل های خرده فروشی برای ارائه بینش عملی از داده های مصرف کننده ، شتاب قابل توجهی را در بین خرده فروشان به دست می آورند.

مشاهده گزارش کامل: https://reports.valuates.com/market-reports/360I-Auto-2B331/the-global-retail-analytics

تأثیر COVID-19 در بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی

مشاغل omnichannel در حال حاضر حضور فیزیکی فروشگاه خود را کاهش می دهند و تمرکز خود را بر حضور مجازی از طریق تجارت الکترونیکی یا برنامه های تلفن همراه دارند. بیماری همه گیر COVID-19 که توسط خرید آنلاین مواد غذایی انجام می شود ، باعث پیشرفت تجارت الکترونیکی شده است. روند خرید آنلاین مواد غذایی ، نیاز به تجزیه و تحلیل در سطح مصرف کننده را افزایش داده است. همه گیری جهانی توجه خرده فروشان را به مدیریت زنجیره تامین نزدیک کرده است.

تأمین کنندگان و شرکتهای لجستیکی در سراسر زنجیره تأمین ، گامهایی را برای پیاده سازی هوش مصنوعی (AI) و Smart Analytics جهت بهینه سازی فرایندها و عملیات تجاری برداشته اند. خرده فروشی هوشمند ضمن تأمین تقاضای مصرف کنندگان ، به حفظ یک زنجیره تأمین مطمئن و مطمئن کمک می کند.

تحلیل دقیق تأثیر COVID-19 در بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی را دریافت کنید: https://reports.valuates.com/request/sample/360I-Auto-2B331/The_Global_Retail_Analytics_Market

روند تأثیر در اندازه بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی

عواملی مانند مدیریت پرسنل ، مدیریت موجودی ، مدیریت قیمت گذاری و موارد بسیار بیشتر اغلب بر کارایی کلی خرده فروشی تأثیر می گذارند. بنابراین ، مدل های تجزیه و تحلیل خرده فروشی به بهبود عملیات فروشگاهی و کارایی کارمندان کمک می کنند ، که این امر به رشد تجارت کمک می کند. این ویژگی به نوبه خود انتظار می رود اندازه بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی را افزایش دهد.

اخبار مرتبط  شركت Valens با خانه تجاری Cannabis آگاه اجتماعی ، برندهای TREC و ارائه به روزرسانی در مورد فعالیت NCIB توافق نامه تولید سفارشی را ارائه می دهد.

فناوری های پیشرفته توانایی دستیابی به طیف وسیعی از اهداف بازار از جمله مدیریت تأمین کننده ، ارزش برای مصرف کننده و افزایش درآمدزایی را ارائه می دهند. هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین به خرده فروشان بینشی می دهند که می تواند درآمد و تجربه مشتری را بهبود بخشد. انتظار می رود که این ویژگی های ارائه شده توسط هوش مصنوعی ، Big Data Analytics و یادگیری ماشین ، اندازه بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی دوره پیش بینی را افزایش دهد.

پیش بینی می شود افزایش تقاضا برای محاسبات شناختی اندازه بازار تحلیلی خرده فروشی را به دنبال داشته باشد. برای تجزیه و تحلیل تجاری ، تجزیه و تحلیل پیش بینی و انواع دیگر تجزیه و تحلیل مشتری ، تجزیه و تحلیل و تجمع داده ها در ابر نهایی است. از طریق این تجزیه و تحلیل ، استراتژی های توسعه یافته به خرده فروشان کمک می کند روند طولانی مدت را درک کرده و پیش بینی کنند.

پرسش برای بینش منطقه ای: https://reports.valuates.com/request/regional/360I-Auto-2B331/The_Global_Retail_Analytics_Market

آنالیز خرده فروشی بازار تجزیه و تحلیل

آمریکای شمالی انتظار می رود بیشترین سهم بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی را در طول دوره پیش بینی داشته باشد. این تسلط بر آمریکای شمالی به وجود هایپر مارکت ها ، سوپرمارکت ها و خرده فروشی های بزرگ نسبت داده می شود. علاوه بر این ، روند مداوم خرید آنلاین نیز به رشد بازار کمک می کند آمریکای شمالی.

پذیرش راه حل های خرده فروشی مبتنی بر ابر و مقرون به صرفه در ایتالیا و فرانسه رشد بازار اروپا را پیش می برد.

آسیا و اقیانوسیه (APAC) انتظار می رود طی دوره پیش بینی رشد شدیدی را نشان دهد. مشارکت اقتصادهای در حال توسعه در این زمینه خرده فروشان عمده را به سمت سرمایه گذاری در توسعه منطقه ای شرکت سوق می دهد.

تجزیه و تحلیل خرده فروشی تقسیم بازار

این گزارش تحقیق Retail Analytics را برای پیش بینی درآمد و تحلیل روند در هر یک از زیر بازارهای زیر دسته بندی می کند:

بر اساس کامپوننت ، بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی در سراسر کشور مطالعه کرد

این خدمات بیشتر در سراسر خدمات مدیریت شده و خدمات حرفه ای مورد مطالعه قرار گرفت.

اخبار مرتبط  Filti برای کمک به امنیت خانه ها ، فیلترهای HVAC با کیفیت N95 را راه اندازی می کند

بر اساس مدل استقرار ، بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی مطالعه کرده است

  • در سراسر ابر
  • در محل

بر اساس برنامه ، بازار تجزیه و تحلیل خرده فروشی در سراسر کشور مطالعه کرد

  • مدیریت مشتری،
  • تجزیه و تحلیل موجودی ،
  • تجزیه و تحلیل کالا ،
  • تجزیه و تحلیل عملکرد،
  • تحلیل قیمت گذاری.

بازیکنان اصلی بازار عمده

  • شرکت نرم افزاری Angoss
  • فوجیتسو محدود
  • اطلاعات سازندگان وارز
  • شرکت بین المللی تجارت ماشین آلات
  • شرکت مایکروسافت
  • شرکت میکرواستراتژی
  • شرکت اوراکل
  • شرکت Qlik Technologies
  • SAP SE
  • موسسه SAS وارز
  • دیگران

گزارش به پرسش هایی پاسخ می دهد که به شرح زیر است:

  1. اندازه بازار و پیش بینی بازار جهانی تجزیه و تحلیل خرده فروشی چیست؟
  2. عوامل مهار کننده و تأثیر COVID-19 در شکل گیری بازار جهانی تجزیه و تحلیل خرده فروشی در طول دوره پیش بینی چیست؟
  3. کدام محصولات / بخش ها / برنامه ها / مناطق برای سرمایه گذاری در طول دوره پیش بینی در بازار جهانی تجزیه و تحلیل خرده فروشی کدام است؟
  4. پنجره استراتژیک رقابتی برای فرصت ها در بازار جهانی تجزیه و تحلیل خرده فروشی چیست؟
  5. روند فناوری و چارچوب های نظارتی در بازار جهانی تجزیه و تحلیل خرده فروشی چیست؟
  6. حالت ها و حرکات استراتژیک مناسب برای ورود به بازار جهانی تجزیه و تحلیل خرده فروشی کدام است؟

اکنون برای یک کاربر خریداری کنید: https://reports.valuates.com/api/directpaytoken؟rcode=360I-Auto-2B331&lic=single-user

اکنون برای کاربر Enterprise بخرید: https://reports.valuates.com/api/directpaytoken؟rcode=360I-Auto-2B331&lic=enterprise-user

گزارش های مشابه:

  • خرده فروشی بازار نرم افزار تجزیه و تحلیل

مشاهده گزارش کامل: https://reports.valuates.com/market-reports/QYRE-Auto-9K1273/global-retail-analytics-software

  • اینترنت اشیا (IoT) در خرده فروشی

پیش بینی می شود اینترنت جهانی اشیا (IoT) در اندازه بازار خرده فروشی به دست بیاید 28.9 میلیارد دلار تا سال 2026 ، از 11 میلیارد دلار در سال 2019 ، با CAGR 17.5 during در طول 2020-2026.

انتظار می رود APAC بالاترین نرخ رشد را در دوره پیش بینی داشته باشد. این افزایش را می توان ناشی از ابتکارات مداوم شهرهای هوشمند و کاهش سریع سنسورهای منطقه دانست. پذیرش فناوری های اینترنت اشیا توسط چین فوق العاده است ، و هند پیشرفت چشمگیری می بیند.

مشاهده گزارش کامل: https://reports.valuates.com/market-reports/QYRE-Othe-1H283/iot-in-retail

پیش بینی شده است که واقعیت افزوده جهانی در اندازه بازار خرده فروشی به دست خواهد آمد 4612.7 میلیون دلار تا سال 2026 ، از 1544 میلیون دلار در سال 2020 ، با CAGR 20.0 during در طی 2021-2026.

اخبار مرتبط  QBiotics با راه اندازی بازار STELFONTA® اولین محصول دارویی Tigilanol Tiglat را تجاری می کند

مشاهده گزارش کامل: https://reports.valuates.com/market-reports/QYRE-Othe-2Z282/ar-in-retail

در سال 2019 ، اندازه بازار جهانی خرده فروشی هوشمند بود 12.410 میلیارد دلار، و انتظار می رود که برسد 30.730 میلیارد دلار تا پایان سال 2026 ، با CAGR 13.7٪ در دوره پیش بینی 2020-2026.

مشاهده گزارش کامل: https://reports.valuates.com/market-reports/QYRE-Othe-4D232/smart-retail

  • هوش مصنوعی (AI) در بازار خرده فروشی

پیش بینی شده است که هوش مصنوعی جهانی در اندازه بازار خرده فروشی به دست خواهد آمد 14.7 میلیارد دلار تا سال 2026 ، از 2.7 میلیارد دلار در سال 2020 ، با CAGR 32.7٪ طی سالهای 2020-2026.

مشاهده گزارش کامل: https://reports.valuates.com/market-reports/QYRE-Auto-21S1695/global-artificial-intelligence-ai-in-ret–letet-market

  • تحول دیجیتال در بازار خرده فروشی

عوامل اصلی ایجاد تحول دیجیتال در اندازه بازار خرده فروشی ، افزایش استفاده از دستگاه های هوشمند ، نیاز روزافزون به مدیریت پیشرفته لجستیک موبایل و تقاضا برای افزایش عملکرد و بازده است.

مشاهده گزارش کامل: https://reports.valuates.com/market-reports/QYRE-Othe-1V249/digital-transformation-in-retail

درباره ما:

Valuates بینش عمیق بازار در مورد صنایع مختلف را ارائه می دهد. مخزن گزارش گسترده ما دائماً به روز می شود تا نیازهای تجزیه و تحلیل صنعت شما را تغییر دهد.

تیم ما از تحلیلگران بازار می توانند در انتخاب بهترین گزارش صنعت خود به شما کمک کنند. ما نیازهای خاص منطقه شما را درک می کنیم و به همین دلیل ما سفارشی سازی گزارش ها را ارائه می دهیم. با استفاده از سفارشی سازی ما ، شما می توانید از گزارشی که نیازهای تجزیه و تحلیل بازار شما را برآورده می کند ، اطلاعات خاصی را درخواست کنید.

برای دستیابی به یک دید ثابت از بازار ، داده ها از منابع مختلف اولیه و ثانویه جمع آوری می شوند ، در هر مرحله ، روش های مثلث بندی داده ها برای کاهش انحراف و یافتن دیدگاه سازگار از بازار استفاده می شود. هر نمونه ای که ما به اشتراک می گذاریم شامل روش تحقیق مفصلی است که برای تهیه گزارش استفاده شده است ، همچنین برای دریافت لیست کامل منابع داده های ما به تیم فروش ما مراجعه کنید

با ما تماس بگیرید:

گزارشات را ارزیابی می کند
[email protected]
برای تماس تلفنی رایگان ایالات متحده 1- (315) -215-3225
برای IST + 91-8040957137 + تماس بگیرید
واتس اپ: +91 9945648335
وب سایت: https://reports.valuates.com
توییتر – https://twitter.com/valuatesreports
لینک شده – https://in.linkedin.com/company/valuatesreports
فیس بوک – https://www.facebook.com/valuatesreports

SOURCE گزارشات را ارزیابی می کند