پاک کننده چند سطحی اصلی Pine-Sol® تأییدیه ادعاهای کشتار ویروس SARS-Cov-2 را دریافت می کند

اوکلند ، کالیفرنیا، 8 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – کاج سل® امروز Pine-Sol اعلام کرد® پاک کننده چند سطحی اصلی از آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) برای ادعای قتل علیه SARS-Cov-2 ، ویروسی که باعث ایجاد COVID-19 می شود ، بر روی سطوح سخت غیر متخلخل تأیید شد. این ادعاهای جدید پس از آزمایش آزمایشگاهی شخص ثالث اثبات ضد عفونی کننده در برابر ویروس با 10 دقیقه زمان تماس بر روی سطوح سخت غیر متخلخل است.

تحقیق جدید1 از Pine-Sol® از هر پنج نفر (58٪) سه نفر یافت شده است (58٪) زنان سیاهپوست آمریکایی کارگران اساسی هستند که در حمایت از اقتصاد در میان همه گیر جهانی نقش اساسی داشته اند. از میان این کارگران ضروری ، بسیاری گزارش می کنند که بیماری همه گیر آنها را نگران سلامتی خود (58٪) و سلامت خانواده و دوستانشان (57٪) کرده است. از هر پنج نفر (40٪) زنان هزاره سیاه پوست نگران دسترسی به محصولات تمیز کننده لازم و اکثریت آنها در مورد ایمن نگه داشتن خانواده (67٪) ، ایمن نگه داشتن خود (64٪) و ثبات مالی (62٪) هستند. .

“پاک کننده چند منظوره اصلی Pine-Sol® با سابقه طولانی مدت پاک کننده و ضد عفونی کننده قدرتمند بودن و انتخاب نام تجاری معتمد در حال حاضر به خانواده های پاکیزه محافظت مورد نیاز در حال حاضر را به خانواده های پاک ارائه می دهد. علیه شیوع SARS-Cov-2 ، ویروسی که باعث COVID-19 می شود. ” کریس هایدر، معاون رئیس جمهور و مدیر کل بخش نظافت ، در شرکت Clorox. “ما امیدواریم که این ادعای جدید کشتن Pine-Sol® دسترسی به مواد ضد عفونی کننده را افزایش دهد که می توانند از شیوع COVID-19 جلوگیری کنند.”

یک روش برای جلوگیری از شیوع COVID-19 ضد عفونی کردن سطح معمول استفاده شده در سراسر خانه است. برای ضد عفونی در برابر SARS-Cov-2 ، ویروسی که باعث COVID-19 می شود ، Pine-Sol را استفاده کنید® تمیزکننده چند سطحی اصل با مقاومت کامل با اسفنج یا پارچه تمیز روی سطوح سخت و غیر متخلخل. سطح آن را مرطوب کنید ، بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس بشویید. برای سطوح به شدت آلوده ، قبل از تمیز کردن برای پاک کردن آلودگی اضافی مورد نیاز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Pine-Sol® تمیز کننده اصلی چند سطحی یا نکاتی در مورد چگونگی جلوگیری از شیوع COVID-19 ، به PineSol.com مراجعه کنید.

شرکت کلوراکس
شرکت Clorox (NYSE: CLX) یک تولید کننده و بازاریاب پیشرو در زمینه تولیدات مصرفی و حرفه ای چند ملیتی با حدود 8،800 کارمند در سراسر جهان و فروش سال مالی 2020 است 6.7 میلیارد دلار. Clorox برخی از معتبرترین و شناخته شده ترین نام های تجاری مصرف کننده را به بازار عرضه می کند ، از جمله سفید کننده های نام آور و محصولات تمیز کننده آن. کاج سول® پاک کننده ها Liquid-Plumr® مسدود کننده ها شاعر® محصولات مراقبت از منزل؛ مرحله تازه® بستر گربه؛ خوشحالم® کیف و بسته بندی کینگزفورد® زغال چوبی؛ دره پنهان® سس ها و سس ها بریتا® محصولات تصفیه آب زنبورهای برت ® محصولات مراقبت شخصی شخصی و RenewLife®، چراغ رنگین کمان®، آرامش حیات طبیعی ™ ، NeoCell® و اکنون پیری را متوقف کنید® ویتامین ها ، مواد معدنی و مکمل ها. این شرکت همچنین محصولات و فناوری های پیشرو در صنعت را برای مشتریان حرفه ای ، از جمله محصولات تحت CloroxPro ™ و Clorox Healthcare به فروش می رساند. ® نام های تجاری. بیش از 80٪ از فروش این شرکت از مارک هایی حاصل می شود که در رده های خود دارای موقعیت شماره 1 یا شماره 2 بازار هستند.

اخبار مرتبط  InventHelp مخترع شلوار کار اصلاح شده (KXX-259)

کلوراکس امضاکننده قرارداد جهانی ملل متحد و تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید بنیاد الن مک آرتور است. این شرکت به دلیل تلاش های مسئولیت شرکتی خود به طور گسترده ای شناخته شده است ، به نام های رتبه بندی شهرت آکسیوس هریس نظرسنجی 2020 2020 ، لیست 100 شرکت پایدار 2020 بارون و شاخص برابری شرکت 2020 کمپین حقوق بشر ، و غیره. در حمایت از جوامع خود ، شرکت Clorox و بنیادهای آن بیش از این کمک کردند 25 میلیون دلار کمک های نقدی ترکیبی ، کمک های مالی محصول و ایجاد بازاریابی در سال مالی 2020. برای اطلاعات بیشتر ، از TheCloroxCompany.com ، از جمله وبلاگ رشد خوب ، بازدید کنید و شرکت را در توییتر به آدرسCloroxCo دنبال کنید.

CLX-C

اظهارات رو به جلو

این بیانیه مطبوعاتی حاوی “اظهارات آینده نگرانه” به معنای بند 27A قانون اوراق بهادار سال 1933 ، با اصلاحیه ، و بخش 21E قانون بورس اوراق بهادار سال 1934 ، به عنوان اصلاح شده است ، از جمله ، بیانیه های مربوط به انتظارات یا تأثیر احتمالی ویروس کرونا ویروس جدید (COVID-19) ، و پاسخ های مربوطه دولت ها ، مصرف کنندگان ، مشتریان ، تأمین کنندگان ، کارمندان و شرکت در تجارت ، عملیات ، کارمندان ، وضعیت مالی و نتایج عملیات و سایر موارد اظهارات آینده نگر ، خواه مربوط به همه گیری COVID-19 باشد یا غیر از آن ، شامل خطرات ، فرضیات و عدم اطمینان است. به جز اطلاعات تاریخی ، اظهارات مربوط به حجم آینده ، فروش ، رشد فروش آلی ، ارزهای خارجی ، هزینه ها ، پس انداز هزینه ها ، حاشیه ، سود ، سود هر سهم ، سودهای ناچیز هر سهم ، نرخ ارز خارجی ، نرخ مالیات ، جریان های نقدی ، برنامه ها ، اهداف ، انتظارات ، رشد یا سودآوری اظهاراتی آینده نگرانه بر اساس برآورد ، باورها ، فرضیات و پیش بینی های مدیریت است. کلماتی مانند “می تواند” ، “ممکن است” ، “انتظار می رود” ، “پیش بینی می کند” ، “اهداف” ، “اهداف” “پروژه ها” ، “قصد دارد” ، “برنامه ها” ، “معتقد است” ، “می جوید” ، “تخمین می زند ،” “” اراده “،” پیش بینی می کند “، و تغییرات در مورد چنین کلماتی ، و عبارات مشابهی که دیدگاه های فعلی ما را با توجه به وقایع آینده و عملکرد عملیاتی ، اقتصادی و مالی منعکس می کند ، برای شناسایی چنین اظهارات آینده نگر است. این گزاره های آینده نگر فقط پیش بینی ها هستند ، در معرض خطرات و عدم اطمینان هستند و نتایج واقعی می توانند از نظر بحث شده متفاوت باشند. عوامل مهمی که می توانند عملکرد را تحت تأثیر قرار دهند و باعث شوند نتایج از نظر انتظارات با مدیریت تفاوت داشته باشند ، یا می توانند توانایی شرکت در دستیابی به اهداف استراتژیک خود را تحت تأثیر قرار دهند ، در بخشهایی تحت عنوان “عوامل خطر” و “بحث و تحلیل مدیریت وضعیت مالی و نتایج عملیات “در گزارش سالانه شرکت در فرم 10-K برای سال مالی به پایان رسید 30 ژوئن 2019، همانطور که هر از گاهی در پرونده های کمیسیون بورس و اوراق بهادار شرکت به روز می شود. این عوامل شامل عدم قطعیت در مورد تأثیر COVID-19 بر فعالیت شرکت ، عملیات ، کارمندان ، وضعیت مالی و نتایج عملیات و همچنین محدودیت در آنها است: رقابت شدید در بازارهای شرکت ؛ تأثیر تغییر فضای خرده فروشی ، از جمله رشد کانال های خرده فروشی جایگزین و مدل های تجاری ، و تغییر تنظیمات مصرف کننده ؛ نوسانات و افزایش هزینه های کالا مانند رزین ، هیپوکلریت سدیم و کالاهای کشاورزی و افزایش انرژی ، حمل و نقل یا سایر هزینه ها ؛ توانایی شرکت در رشد رشد فروش ، افزایش قیمت ها و سهم بازار ، رشد دسته بندی محصولات خود و مدیریت مطلوب محصولات و ترکیب جغرافیایی. وابستگی به مشتریان اصلی و خطرات مربوط به تلفیق مشتری و الگوهای سفارش ؛ خطرات مربوط به استفاده و اعتماد شرکت به سیستم های فناوری اطلاعات ، از جمله نقض احتمالی امنیت ، حملات سایبری ، نقض حریم خصوصی یا نقض داده ها که منجر به افشای غیرمجاز اطلاعات مصرف کننده ، مشتری ، کارمند یا شرکت یا قطع خدمات می شود. توانایی شرکت در حفظ شهرت تجاری خود و شهرت مارک ها و محصولات خود ؛ تأثیر COVID-19 در دسترس بودن و کارایی سیستم های تأمین ، تولید و توزیع محصولات این شرکت ، از جمله هرگونه اختلال در چنین سیستم هایی ؛ تغییرات طولانی مدت در اولویت مصرفی یا تقاضای مصرف کننده برای محصولات ما در نتیجه هرگونه کمبود یا عدم دسترسی هر محصول در کوتاه مدت. خطرات مربوط به تملک ها ، سرمایه گذاری های جدید و واگذاری ها و هزینه های مرتبط ، از جمله احتمال اتهامات کاهش ارزش دارایی ، از جمله دارایی های نامشهود و سرقفلی. و توانایی تکمیل معاملات اعلام شده و در صورت اتمام ، هزینه های ادغام و بالقوه بدهی های احتمالی مربوط به آن معاملات ؛ درآمد کمتر ، افزایش هزینه ها یا آسیب به اعتبار ناشی از اقدامات و مقررات دولت ؛ توانایی شرکت برای مدیریت موفقیت آمیز خطرات سیاسی ، حقوقی ، مالیاتی و نظارتی جهانی ، از جمله تغییر در فعالیت های نظارتی یا اداری ؛ شرایط اقتصادی و مالی بازار جهانی ، منطقه ای و محلی نامشخص ، از جمله در نتیجه ترس از قرار گرفتن در معرض یا اثرات واقعی شیوع بیماری گسترده ، مانند COVID-19 ؛ خطرات مربوط به عملیات بین المللی و تجارت بین الملل ، از جمله نوسانات ارز خارجی ، مانند کاهش ارزش پول و کنترل نرخ ارز ، از جمله تغییرات دوره ای در این کنترل ها ؛ تغییر در سیاست های مهاجرتی یا تجاری ایالات متحده ، از جمله اعمال تعرفه های جدید یا اضافی ؛ ادعاهای کارگری و ناآرامی های کارگری فشارهای تورمی ، به ویژه در آرژانتین؛ بی ثباتی سیاسی و عدم اطمینان در مورد نتیجه Brexit ؛ کنترل قیمت های اعمال شده توسط دولت یا سایر مقررات ؛ تأثیر منفی و تعهدات ناشی از استفاده ، ذخیره و حمل و نقل کلر در بازارهای بین المللی خاص که کلر در تولید مواد سفید کننده استفاده می شود. موارد اضطراری گسترده بهداشتی ، مانند COVID-19 ؛ و امکان ملی شدن ، سلب مالکیت از دارایی ها یا اقدامات دیگر دولت ؛ توانایی شرکت در نوآوری و توسعه و معرفی محصولات تجاری موفق یا گسترش در دسته ها و کشورهای مجاور. تأثیر ادعاهای مربوط به مسئولیت محصول ، ادعاهای کارگری و سایر مراحل قانونی یا مالیاتی ، از جمله در حوزه های قضایی خارجی ؛ توانایی شرکت در پیاده سازی و تولید صرفه جویی در هزینه و کارایی. موفقیت استراتژی های تجاری شرکت ؛ خطرات مربوط به افزایش اضافی در ارزش منصفانه تخمین زده شده علاقه شرکت Procter & Gamble به تجارت Glad®. توانایی شرکت در جذب و حفظ پرسنل اصلی ؛ اختلالات تأمین ، از جمله در نتیجه COVID-19 و پاسخ دولتها به آن ، و سایر خطرات ذاتی وابسته به پایگاه محدودی از تامین کنندگان. موارد زیست محیطی ، از جمله هزینه های مرتبط با اصلاح و نظارت بر آلودگی گذشته ، و افزایش احتمالی هزینه های ناشی از اقدامات تنظیم کننده های مربوطه ، و کار و یا حمل و نقل مواد خطرناک ؛ افزایش تمرکز توسط سازمانهای دولتی و غیردولتی ، مشتریان ، مصرف کنندگان و سرمایه گذاران بر روی موضوعات پایداری ، از جمله موارد مرتبط با تغییر اقلیم ؛ تسهیلات شرکت و تأمین کنندگان آن در معرض اخلال در رویدادهای فراتر از کنترل شرکت قرار دارند ، از جمله توقف در کار ، حملات سایبری ، بلایای طبیعی ، شیوع بیماری یا بیماری های همه گیر ، مانند COVID-19 و تروریسم ؛ توانایی شرکت در به حداکثر رساندن ، ادعا و دفاع از حقوق مالکیت معنوی خود ؛ هرگونه نقض یا ادعای نقض توسط شرکت حقوق مالکیت معنوی شخص ثالث ؛ صحت تخمین ها و مفروضات شرکت که بر اساس آن پیش بینی های مالی آن است. تأثیر بدهی و رتبه بندی اعتبار شرکت بر عملکرد تجاری و نتایج مالی آن ؛ توانایی شرکت در دسترسی به بازارهای سرمایه و سایر منابع مالی و همچنین ادامه یا افزایش نوسانات بازار. توانایی شرکت در پرداخت و اعلام سود سهام و یا خرید مجدد سهام خود در آینده ؛ عدم قطعیت مربوط به موقعیت های مالیاتی ، اختلافات مالیاتی و تغییر در نرخ مالیات شرکت ، و هر گونه اثر اضافی قانون کاهش مالیات و مشاغل بر شرکت ؛ توانایی شرکت در حفظ یک سیستم موثر کنترل داخلی. تأثیرات فعالیت احتمالی سهامداران؛ و خطرات مربوط به قطع فعالیت شرکت در ونزوئلا.

اظهارات آینده نگرانه شرکت در این بیانیه مطبوعاتی براساس دیدگاه ها ، اعتقادات ، پیش فرض ها و انتظارات فعلی مدیریت در مورد رویدادهای آینده است و فقط از تاریخ این بیانیه مطبوعاتی صحبت می کند. این شرکت هیچ تعهدی در مورد به روزرسانی یا بازنگری علنی اظهارات آینده نگر ، چه در نتیجه اطلاعات جدید ، رویدادهای آینده یا غیر آن ، به جز آنچه در قوانین اوراق بهادار فدرال لازم است ، ندارد.

اخبار مرتبط  کپسول گیاهی در سال 2020 تبدیل به روند جدید بازار بین المللی مکمل های غذایی می شود







1 Pine-Sol یک نظرسنجی 10 دقیقه ای آنلاین در مورد زنان هزاره سیاه آمریکایی (23 تا 38 ساله) ایجاد کرده و انجام داده است که بین 19 ژوئن و 26 ژوئن سال 2020 انجام شده است. این نظرسنجی در کل 1،556 زن با نمونه کل ملی 1001 انجام شده است. متعادل برای انعکاس نمایندگی منطقه ای ، با نمونه ای بیش از 200 مورد در شهر نیویورک ، 200 مورد در آتلانتا و 155 مورد در شیکاگو. در صورت مشخص نشدن ، نتایج منعکس کننده کل نمونه ملی 10000 است. حاشیه خطای نظرسنجی +/- 2.5٪ در سطح اطمینان 95٪ است.

منبع شرکت Clorox

اخبار مرتبط  همکاران سلامت Intiva با فناوری های Goldshield برای توزیع ضد عفونی کننده ضد آفت کش در مبارزه با COVID-19