مرغ تگزاس ™ میزبان اجلاس مجازی بین المللی است

آتلانتا، 9 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – به طور معمول در صحنه در یک اتاق پر از صدها حق امتیاز و مدیران منطقه ای ، رویداد سالانه امسال کاملا متفاوت به نظر می رسید – اما برای یک برند که مقاومت خود را در یک واقعیت پسا همه گیر نشان می دهد ، به همان اندازه هیجان انگیز است. با اولویت رشد بین المللی در برنامه استراتژیک پنج ساله نام تجاری ، مرغ تگزاسبا استفاده از فضای مجازی برای میزبانی اجلاس بین المللی امسال ، علی رغم همه گیری جهانی ، دوباره خم شد. این رویداد سالانه چند روزه ، صاحبان امتیاز ، رهبران نام تجاری شرکت ها و اعضای تیم میدانی را گرد هم آورد تا هم راستایی خود را در اهداف استراتژیک جشن بگیرند ، مجدداً بر اهداف مالی تأکید کنند و با نمایش پر رنگ و پر رنگ چهره ها و تیم ها در یک واحد ، روندهای جدید ظهور را معرفی کنند. سکو.

توسط معاون رئیس مرغ تگزاس ، YM Ong ، و وی اداره می شود آسیا و اقیانوسیه، نیروهای خاورمیانه و اروپا ، امسال “با هم قوی تر ” تیم در سراسر جهان به عنوان رهبری به عنوان موضوعاتی از جمله استفاده از فناوری ، تقویت مدل کسب و کار و حفظ حرکت تجاری ، متحد شد.

اخبار مرتبط  اندازه فروش بازار جهانی پوست پوستی Transdermal امکان دستیابی به 18 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2026 با 100 وصله پوست در آزمایشات بالینی خط لوله

پیام ها بسیار مهیج و قدرتمند بودند زیرا رستوران ها در پاسخ به COVID-19 همچنان به سمت عادی جدید حرکت می کنند. این اجلاس همچنین باعث تقویت بیشتر رهبری صنعت برند به عنوان یک حق رای دهنده شد و از توانایی ها و تعهدات شبکه حق امتیاز تجلیل کرد. ادامه رشد و تقویت موقعیت خود در بازارهایی که خدمت می کند ، مرغ تگزاس چشم انداز ثابت قدم خود را برای تبدیل شدن به امتیاز دهنده جهانی انتخاب نشان می دهد.

“ما حق امتیاز بین المللی خود را در 26 کشوری که در آن فعالیت می کنیم احترام گذاشته و می شناسیم. تعهد و توانایی آنها در مواجهه با چالش های سال 2020 شایسته تشویق و تشویق است.” جو کریستینا، مدیر ارشد اجرایی “من همچنین تشخیص می دهم که تیم های رهبری در کشور ما با استقامت و عزم راسخ برای حمایت از حق امتیاز خود ، نمایندگی این مارک را افزایش داده اند.”

شناخت عملکرد. بزرگداشت موفقیت.
جوایزی که به خاطر نتایج برجسته در زمینه بازاریابی ، عملیات ، توسعه و قدرت در مواجهه با چالش های سال 2020 اعطا شد ، یکی از نکات قابل توجه در این اجلاس بود. افتخارات شامل امتیاز دهندگان در بحرین، عراق، مالزی، نیوزلند، بخش غذایی اولایان (امارات متحده عربی، عمان، عربستان سعودی) ، پاکستان، سنگاپور، تایلند، و ویتنام.

همچنین جوایز “خدمات ، کار تیمی ، نگرش ، احترام” (S.T.A.R.) به افرادی اهدا شد که نمونه این خصوصیات بودند. این افتخارات شامل:

  • محمد اکرام، شرکت غذا و سرگرمی Tamauz با مسئولیت محدود در عربستان سعودی
  • ساندرا کم، شرکت خدمات بازرگانی Mesa Asia Pacific Company Ltd ویتنام
  • Nurliyana Binti Yeob Ahmad، Texas Chicken Malaysia Sdn Bhd in مالزی
  • آلیس آگودا، بخش غذایی اولایان در امارات متحده عربی
  • Anawat Kongsuriyapinyo، PTT Oil and Retail Business Public Company Ltd تایلند.

مرغ تگزاس همچنین موفقیت های اخیر در بازسازی مناطق بین المللی را به منظور افزایش حمایت عملی و عملی از دست داد. این موفقیت ها شامل الگوی ساده تری برای تضمین کیفیت و زنجیره تأمین و ادامه همکاری در توسعه منو و تجربه مهمان و منابع تجاری اضافی بود. کریستینا در حالی که تلاش های اونگ و تیمش در این کشور را تشخیص می داد ، نمونه بارز کار با هم قوی تر را برجسته کرد آسیا و اقیانوسیه، زیرا این منطقه اولین منطقه در جهان بود که تحت تأثیر همه گیر قرار گرفت.

اخبار مرتبط  TEMPTU حادثه امنیت داده ها را به مشتریان اطلاع می دهد

کریستینا توضیح داد: “Ong به سرعت متمرکز شد تا امتیاز دهندگان ما با خیال راحت و با مسئولیت پذیری کار کنند ، حتی قبل از اینکه دستورالعمل ها و پروتکل های مستقر در آن مستقر شوند.” “از نظر من ، ارزش شرکت ما همین است – قدم برداشتن برای انجام کار درست.”

اخبار مرتبط  Le Vian اولین مجله فرش قرمز دیجیتال و پیش بینی 2021 را اعلام می کند

در باره Chicken Church Church / مرغ تگزاس

تاسیس شده در سان آنتونیو ، TX، در سال 1952 توسط کلیسای جورج دبلیو، مرغ کلیسا، همراه با مارک خواهرش مرغ تگزاس در خارج از قاره آمریکا ، یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای سریع رستوران مرغ در جهان است. مارک ها در مرغ های اصلی و تند که تازه در طول روز در دسته های کوچک دست دوز و دو نان تهیه می شوند ، تخصص دارند. مناقصه نوارها® ، ساندویچ ها ، بیسکویت های کره ای عسل ساخته شده از ابتدا و تازه پخته شده و کناره های کلاسیک به سبک خانگی همه برای یک ارزش عالی. مرغ کلیسا و مرغ تگزاس دارای بیش از 1500 مکان در 26 کشور جهان و بازارهای جهانی و فروش در سراسر سیستم بیش از 1 میلیارد دلار. برای اطلاعات بیشتر در مورد فرصت های حق رای دادن Church’s Chicken® یا Texas Chicken® ، به https://www.churchs.com/franchising/ مراجعه کنید.

تماس با رسانه:
کیم میلر
[email protected]
866-571-3449

منبع مرغ تگزاس