مارسی مارتین ، تهیه کننده اجرایی “Black-ish” ، هنرمند گرمی و لاتین نامزد گرمی gengela Aguilar و برخی از کودکان و مهارکننده های ستاره ای در حال ظهور امروز به خالقین “شیر شیر؟” بپیوندید. برای راه اندازی نمایش “نیمه تمام شیشه ای کامل” دو زبانه انگلیسی USA – español

همه می دانند دیدن یک لیوان نیمه پر در مقابل نیمه خالی با داشتن یک جهان بینی خوش بینانه همراه است. و هیچ انسانی بهتر از بچه ها لیوان نیمه پر دید را مجسم نمی کند. از طریق مجموعه هفتگی “نیمه خبر شیشه ای” ، مجموعه های دیجیتالی اپیزودیک ، سازندگان “شیر دریافت می کنند؟” هدف آنها تغذیه خانواده ها با منبع جایگزین به روزرسانی اخبار است. با بهره گیری از مثبت ، انعطاف پذیری و جرقه تخیل مسری که کودکان برای کمک به حفظ روحیه ما در این زمان بی سابقه تجسم می بخشند و البته نشان دادن این که چگونه یک لیوان شیر می تواند راه را تقویت کند ، این نمایش از نظر فرهنگی متناسب با تنوع امروز است. کالیفرنیا بچه ها و خانواده هایشان. با جمع آوری بینش های جهانی و ایجاد تفاوت های ظریف برای ارائه قسمت های منحصر به فرد اسپانیایی زبان مربوط به فرهنگ از طریق “El Vaso Medio Lleno Noticias” ، از امروز ، شیر دریافت کردید؟ و toma leche به ترتیب بخشهایی را در www.ghfnews.com و “El Vaso Medio Noticias” در www.vmlnoticias.com آزاد خواهند کرد.

“ما همیشه می شنویم که بچه ها مقاوم هستند. اما این به چه معناست و چرا الان اینقدر اهمیت دارد؟” گفت استیو جیمز، مدیر اجرایی هیئت فرآوری شیر کالیفرنیا و رهبر بصیر “شیر گرفتی؟” “ما می دانیم که شیر از طریق کمپین های دریافت شیر؟ / توما لچه در تغذیه خانواده ، بلکه از نظر عاطفی نیز نقشی دارد. ما خانواده ها را تشویق می کنیم که این پوشش نقره ای را پیدا کنند و لیوان خود را از نیمه تمام به زندگی بیاورند. در طول این بیماری همه گیر بچه ها تعامل محدود با خانواده و دوستانشان ، لغو فعالیت ها ، لحظات از نو تصور شده و یادگیری از راه دور ، فقط نوک کوه یخ است. با این وجود ، به همان اندازه که این اوقات چالش برانگیز ، مخل و ​​ناراحت کننده است ، همچنین به بچه ها فرصت رشد و شکوفایی خلاقانه ، با مسئولیتها و روشهای مبتکرانه برای سرگرمی که ممکن است در زمانهای “وضع موجود” بیشتر مورد استفاده قرار نگیرد ، داده می شود. Glass Half Full News و El Vaso Medio Noticias جشن آن روح است ، رشد و نبوغ ، بلکه همچنین این ذکاوت شادی آور است که امیدواریم به طور مثبت مسری باشد. ”

اخبار مرتبط  Abbott از به دست آوردن ثبت نام بهداشتی کلمبیا از آزمایش آنتی بادی COVID-19 خود برای استفاده آزمایشگاهی خبر داد

برای راه اندازی این کمپین ، بازیگر مشهور “Black-ish” ABC و هالیوود جوانترین تهیه کننده اجرایی Marsai Martin در پشت صحنه به عنوان مشاور خلاق AKA Boss Lady ، AKA Broadcast Queen به قسمتهای هفتگی “نیمه کامل اخبار شیشه ای” خدمت می کرد ، جایی که بچه ها بی گناهی و مثبت بودن مسری خود را با بخش های خبری مانند آنها پخش می کردند بزرگترین اکتشافات در مورد خانواده هایشان ، هنرها ، ماجراهای آشپزی ، مد ، تناسب اندام و سفرهای خیالی آنها در حین قفل کردن ، با نوشیدن شیر نوشیدنی مورد اعتماد آنها برای تأمین سوخت آنها.

برای کمک به گفتن دیدگاه نیمه تمام خبرهای شیشه ای به زندگی بیشتر ، شیر دارید؟ و مارتین با چهار نفر از ستاره های درحال ظهور “بچه رفاه” همکاری کردند که از طریق اینستاگرام ، TikTok و یوتیوب برای خود در عرصه اجتماعی نام و نام خانوادگی ایجاد می کنند از جمله: لئو کلی (پادشاه معبد شرلی) ، زوئی میوشی (Zooey در شهر) و استلا و بلیز بنت (استلا و بلیز). هر یک از این بچه های خوش سلیقه از طریق مشاهدات قفل شده و گزارش های میدانی از خانه ، مارک تجاری خود را به بازار عرضه می کنند.

اخبار مرتبط  مخترعان InventHelp لوازم جانبی را برای شبیه سازی شیردهی با شیر مادر برای نوزادان ایجاد می کنند (CKL-1364)

“نیمه تمام اخبار شیشه ای” همچنین خواننده مکزیکی-آمریکایی و هنرمند نامزد GRAMMY و GRAMMY لاتین ، آنجلا آگیلار را به عنوان سفیر شیر و سفیر توما لچه و ستاره مهمان ویژه در “El Vaso Medio Lleno Noticias edition. Aguilar ، از محبوب ترین ها “خانواده La Dinastía Aguilar” ، آنچه را که او در قرنطینه انجام داده است ، به اشتراک می گذارد و روش جدید زندگی خود را برای خوشبخت نگه داشتن خود ، پرورش سرگرمی های جدید و نگاه مثبت به مسائل – با بارقه ای از ماجراجویی ، لذت و امید نشان می دهد.

مارتین ، آگیلار و چهار سفیر کودک ربایشی برای کمک به گسترش خبر در مورد این کارزار ، مردم را تشویق می کنند تا هماهنگ شوند ، “نیمه تمام اخبار شیشه ای” و “El Vaso Medio Noticias” را که امروز با اپیزودهای جدید هفتگی تا اکتبر منتشر می شود ، تماشا و به اشتراک بگذارند. به ترتیب در سایت www.ghfnews.com و www.vmlnoticias.com برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد “نیمه خبر شیشه ای کامل” / “El Vaso Medio Lleno Noticias”gotmilk وtomaleche را در اینستاگرام و سایر دستگیره های اجتماعی ما دنبال کنید تا داستان نویسی مثبت تری داشته باشید و برای تماشای بیشتر نیمه شیشه از کانال YouTube YouTube استفاده کنید؟ محتوای کامل کمپین خبری و هر دو مارسای مارتین و آنجلا آگیلار در پشت صحنه مجموعه.

اخبار مرتبط  رامیت ستی نویسنده پرفروش در نیویورک تایمز از گروه دوم درآمد کسب شده خبر داد

این کمپین با هدف ایجاد جرقه ای از مثبت اندیشی در میان فضای گفتگوی سنگین انحرافی از طرف CMPB ، ایده اصلی آژانس خلاق GALLEGOS یونایتد است ، به همراه آژانس های خواهر خود ROX United ، CANVAS United و LUNA United ، آژانس های موجود در گروه ارتباطات خلاق متحد متحد.

درباره صفحه پردازنده شیر کالیفرنیا
از سال 1993 ، هیئت مدیره پردازش شیر کالیفرنیا (CMPB) ، خالق معروف شیر دریافت کرد؟ کمپین ، متعهد به افزایش مصرف شیر در سراسر است کالیفرنیا. آخرین ابتکار آن ، “شیر استخوان ها را دوست دارد” ، به آموزش جوانان در مورد فواید واقعی شیر به عنوان “نوشیدنی انرژی زای طبیعت” به روشی غیرمتعارف ، نشان دادن چگونگی نیروگاه واقعی مواد مغذی شیر ، ارائه استخوان های قوی ، انرژی ، آبرسانی و عضلات بهبود. بودجه CMPB توسط همه تأمین می شود کالیفرنیا پردازنده های شیر و توسط اداره غذا و کشاورزی کالیفرنیا اداره می شود. شیر گرفتی؟ علامت تجاری علامت تجاری و علامت تجاری ثبت شده فدرال است. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.gotmilk.com.

SOURCE Board پردازش شیر کالیفرنیا

لینک های مربوطه

www.gotmilk.com