تجزیه و تحلیل بازار خرید آنلاین مواد غذایی در سراسر جهان ، 2012-2027 با شرکت های Albertsons ، Amazon ، Fresh Direct ، My Brands ، mySupermarket ، ShopFoodEx ، فروشگاه های Wal-Mart و دیگران

DUBLIN، 11 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “مواد غذایی آنلاین – سیر بازار و تجزیه و تحلیل بازار جهانی” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

گزارش 142 صفحه ای بینش مختصری در مورد چگونگی تأثیر همه گیری بر تولید و طرف خرید برای سال های 2020 و 2021 را ارائه می دهد.

تجزیه و تحلیل جهانی و دوره های پیش بینی شده تحت پوشش گزارش 2020-2027 (تحلیل فعلی و آینده) و 2012-2019 (بررسی تاریخی) است. برآوردهای تحقیقاتی برای سال 2020 ارائه شده است ، در حالی که پیش بینی های تحقیق دوره 2021-2027 را پوشش می دهد.

بازار جهانی خرید مواد غذایی آنلاین برای دستیابی 550.7 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2027

در بحران COVID-19 ، بازار جهانی خرید مواد غذایی آنلاین در حدود تخمین زده می شود 198.5 میلیارد دلار آمریکا در سال 2020 پیش بینی می شود که به یک اندازه تجدید نظر شده برسد 550.7 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2027 ، با رشد CAGR 15.7٪ در دوره 2020-2027.

اخبار مرتبط  غذای اصلی به روز رسانی مشتریان فلوریدا در حادثه اطلاعات کارت پرداخت

ایالات متحده بیش از 28.8٪ از اندازه بازار جهانی در سال 2020 را تشکیل می دهد ، در حالی که پیش بینی می شود چین برای 20-20٪ CAGR برای دوره 2020-2027 رشد کند

بازار مواد غذایی آنلاین در ایالات متحده در تخمین زده می شود 57.1 میلیارد دلار آمریکا در سال 2020. این کشور در حال حاضر 28.77٪ سهم از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان ، پیش بینی می شود که به اندازه بازار تخمین زده شده برسد 110 میلیارد دلار آمریکا در سال 2027 با CAGR 20.5٪ تا 2027 دنبال می شود.

اخبار مرتبط  Sun-Maid به نام بهترین شرکت های مدیریت شده در سال 2020

از دیگر بازارهای جغرافیایی قابل توجه می توان به ژاپن و کانادا، هر پیش بینی برای دوره 2020-2027 به ترتیب با 11.4 و 14 درصد رشد خواهد داشت. در داخل اروپا، آلمان پیش بینی می شود که تقریباً با 12.5٪ CAGR رشد کند در حالی که بقیه بازار اروپا (همانطور که در مطالعه تعریف شده است) خواهد رسید 110 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2027

رقبای مشخص شده در این بازار ، از جمله:

  • شرکتهای آلبرتسون ، شرکت
  • Amazon.com، Inc.
  • تازه مستقیم ، LLC
  • Koninklijke Ahold Delhaize N.V.
  • My Brands Inc.
  • mySupermarket Ltd.
  • ShopFoodEx
  • فروشگاههای وال مارت ، شرکت

عناوین اصلی پوشش داده شده

I. مقدمه ، روش و گزارش

دوم خلاصه اجرایی

1. بررسی اجمالی بازار

  • تأثیر COVID-19 و رکود جهانی در حال ظهور
  • سهام بازار رقیب جهانی
  • سناریوی اشتراک بازار رقیب آنلاین مواد غذایی در سراسر جهان (در٪): 2018E
اخبار مرتبط  دانلود فیلم ایرانی و خارجی رایگان

2. بر انتخاب بازیکنان تمرکز کنید

3. بازارها و رانندگان

4. چشم انداز بازار جهانی

III تحلیل بازار

چهارم رقابت

  • کل شرکتهای نمایه شده: 41

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/joob59 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com