بنگاههای CPG می توانند “تیمهای رویایی تجارت الکترونیک” با راه حلهای جدید از استراتژی های BOLD را بسازند

بنتونویل ، کشتی.، 23 آوریل 2020 / PRNewswire / – استراتژی BOLD ، شرکت. (“BOLD”) ، که قبلاً با نام BOLD Retail شناخته می شد ، مجموعه خدمات خود را مجدداً راه اندازی و گسترش داده است. این شرکت اولین کسی خواهد بود که کالاهای بسته بندی شده مصرفی متوسط ​​و متوسط ​​(CPG) را به شرکت های ویژه فرصت منحصر به فرد برای شخصی سازی و اجاره یک بخش کامل تجارت الکترونیکی ارائه می دهد که می تواند از DTC ، فروش بازار ، خرید و فروش تجارت الکترونیکی و تحقق پشتیبانی کند.

تجارت الکترونیک که قبلاً سهم دو رقمی از بازار خرده فروشی را به خود اختصاص داده است ، اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد زیرا همه گیر جهانی همه اشکال خرید آنلاین را تسریع کرده است. بیشتر شرکت های CPG با کمتر از 1 میلیارد دلار با این حال ، درآمدهای سالانه ، فاقد منابع لازم برای رقابت موثر در کانالهایی مانند Amazon.com و Walmart.com هستند. این شرکت ها مجبور شده اند طیف وسیعی از آژانس های تخصصی با تمرکز را استخدام کنند و منجر به استراتژی های جدا شده ، سیستم های جدا شده و ناکارآمدی بازاریابی شوند.

BOLD با تهیه یک ابزار کامل تجارت الکترونیکی که شامل کلیه قابلیت های مورد نیاز برای توسعه تجارت آنلاین است ، BOLD یک نقطه اصلی درد را برای این شرکت ها از بین می برد. BOLD متخصصان عملکردی را در زمینه تجزیه و تحلیل ، بازاریابی ، خلاقیت ، IT و حتی خدمات تحقق بخشی از راه حل های مهم خود را ارائه می دهد. هر تیم توسط مربی ثابت CPG هدایت می شود که به پیشرفت و ادغام خدمات کمک می کند. رویکردهای خلاقانه و استراتژی های بازاریابی در خرده فروشان اندازه گیری می شوند و باعث می شوند در حالی که وقت و هزینه مشتری را صرفه جویی می کنید ، حضور نام تجاری سازگار تری داشته باشید.

بنیانگذار و رئیس جمهور BOLD گفت: “شركت هایی كه هنوز برنامه های DTC و eMarketplace قدرتمندی ایجاد نكرده اند باید سریعاً این كار را انجام دهند تا از رشد خود محافظت كنند. و ما در اینجا هستیم تا در هر قدم به آنها كمك كنیم.” آلن پرتز، یک جانباز صنعت که پیش از این هدایت تیم تجارت الکترونیک مستقیم با مصرف کننده (DTC) Procter & Gamble را بر عهده داشته است. وی گفت: “طی یک سال گذشته ، ما اولین شریک واقع گرایانه را برای CPG های رشد محور ایجاد کرده ایم ، مدیریت مدیریت آمازون ، Walmart.com ، طیف وسیعی از خرده فروشان دیگر ، و حتی سایتهای DTC مارک دار را ارائه می دهیم. تیمی یکپارچه که استراتژی ، اجرای و اندازه گیری هماهنگ را ارائه می دهد. “

پرتز رشد BOLD را از زمان راه اندازی آن از سه سال پیش به شرکت چند میلیون دلاری که امروز است هدایت کرده است. برای پشتیبانی از مدل جدید ، این شرکت اخیراً اضافه کرده است ملیندا کلارک به عنوان معاون رئیس جمهور راه حل های استراتژیک. کلارک بیش از 14 سال توسعه مشتری ، برنامه ریزی استراتژیک و تجربه بازاریابی دیجیتال را در بسیاری از شرکت های CPG از جمله یونیلور و کیمبرلی کلارک. پرتز گفت: “ما می خواهیم به CPG ها در هر اندازه کمک کنیم تا با بزرگترین رهبران صنعت رقابت کنند و ملیندا بخش بزرگی از این استراتژی است.”

علاوه بر ادغام خدمات ، BOLD با تضمین کار خود ، ریسک را برای مشتری کاهش می دهد. کلارک گفت: “هر کاری که برای مشتریان انجام می دهیم توسط” این حق را تضمین می کند “پشتیبانی می شود. “این بدان معنی است که اگر شما از کمپین های ما ، تجارت الکترونیک خلاق یا برنامه هایی به هر دلیلی خوشتان نمی آید ، ما تا زمانی که خوشحال شوید ، روی آنها کار خواهیم کرد.”

شرکت هایی که علاقه مند به ساخت تیم رویایی تجارت الکترونیکی خود هستند می توانند از این سایت بازدید کنند boldstrategies.com.

درباره BOLD Strategies، Inc.
کتاب پخش تجارت الکترونیکی BOLD Strategies، Inc. بهترین کارهایی را که امروزه شرکت های بزرگ و کوچک برای رشد آنلاین انجام می دهند ، دارد. تیم موسس شامل مدیران بازاریابی و تجارت الکترونیک Fortune 50 که دارای چندین دهه تجربه بازاریابی و مدیریت با برندهایی مانند سامسونگ ، ژیلت ، کمپبل ، Pampers و The Art of Shaving می باشند ، برنده جوایز Fortune 50 شده اند. برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید boldstrategies.com یا با شماره 1-877-GROWTH4 تماس بگیرید.

برای سوالات رسانه ای ، تماس بگیرید:
کارلا وایت
[email protected]
+ 1-479-282-1461

SOURCE BOLD Strategies، Inc.

لینک های مربوطه

http://www.boldstrategies.com

اخبار مرتبط  شروین-ویلیامز سود سهام 1.34 دلار را برای هر سهم مشترک اعلام کرد

پاسخی بگذارید