فرصت های نیاز به سفارشی سازی محصولات و ترکیبات و تمایز محصول به عنوان یک استراتژی برای به دست آوردن سهم بازار

DUBLIN، 11 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “روندهای مگا تحول آفرین بازار جهانی مواد فعال فعال مراقبت های شخصی ، 2020” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

با افزایش نگرانی در مورد استفاده از برخی مواد شیمیایی ، به عنوان مثال ، فتالات ، مصرف کنندگان ترجیح خود را به محصولات دارای مواد طبیعی و ایمن تر تغییر داده اند. بهبود استانداردهای اقتصادی ، افزایش سهم زنان شاغل و افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد آراستگی احتمالاً رشد مواد فعال فعال مراقبت شخصی را به دنبال دارد.

روندهای جدید: صنعت نظافت مرد در حال انفجار است و سالانه محصولات بی شماری وارد بازار می شوند. با این حال ، روند به خصوص در کشورهایی مانند هند، جایی که صنعت زیبایی همیشه مترادف با زنان است. از این رو انتظار می رود که تقاضا برای محصولات نظافت مردانه به مدت طولانی ادامه یابد و این نشان دهنده تقاضای زیاد مواد فعال از این بخش است.

علاوه بر این ، در دسترس بودن چندین کانال توزیع نه تنها به مصرف کنندگان کمک کرده است تا به راحتی به مارک مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند بلکه به مارک در افزایش کاربری آن نیز کمک کرده است. سناریوی همه گیر کنونی روند و اهمیت خرید آنلاین را بیشتر تقویت کرده است. این در طولانی مدت تأثیر مثبتی بر کانالهای توزیع جدید در صنعت مواد آرایشی و فعال دارد.

عوامل محدود کننده تقاضا: اگرچه ، اکثر مصرف کنندگان فعلی محصولات را با انتظار تغییر سریع و قابل مشاهده خریداری می کنند ، برای شرکت های تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی مهم است که از قانونی بودن ادعاها اطمینان حاصل کنند ، در غیر این صورت ، این می تواند به طور قابل توجهی بر محصولات آرایشی و مواد فعال تأثیر بگذارد.

تغییر به محصولات گیاهی: اکثر شرکت ها در حال تغییر جهت به مواد تشکیل دهنده فعال گیاهی هستند تا دینامیک در حال تغییر بازار را بدست آورند. همانطور که ناشر در مواد سازنده روند در صنعت مراقبت شخصی و آرایشی و بهداشتی 2020 اعلام کرده است ، بازار شاهد افزایش 30 درصدی محصولات تولید شده از عصاره های گیاهی است.

به عنوان مثال ، Beaute by Roquette ‘شامل طیف گسترده ای از محلول های گیاهی Roquette است که در محصولات آرایشی ، از جمله مرطوب کننده ها ، امولسیون کننده ها ، ضد آفتاب ها و نرم کننده ها استفاده می شود.

اخبار مرتبط  شرکت Darling Ingredients نتایج مالی خود را برای سه ماهه دوم سال 2020 گزارش می کند

بحث بازار: از نظر مواد تشکیل دهنده ، پیش بینی می شود که بخش ضد پیری بالاترین رشد 6.5٪ را از 2019 تا 2025 به دلیل رشد روزافزون جمعیت در جهان داشته باشد. منطقه ای ، آسیا و اقیانوسیه بیشترین رشد 4.6٪ را از سال 2019 تا 2025 به دلیل افزایش درآمد یکبار مصرف و گسترش مشتری به ثبت خواهد رساند.

چشم انداز رقابتی: در سال 2019 ، 3 شرکت کننده برتر حدود 23.1 درصد از بازار مواد فعال جهانی مراقبت های شخصی را به خود اختصاص داده اند. چشم انداز رقابتی بازار جهانی مواد اولیه مراقبت شخصی بسیار پراکنده است. بازار تولیدکنندگان مواد فعال در حال رشد است و بیش از 100 شرکت در بازار حضور دارند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

خلاصه اجرایی

  • خلاصه اجرایی – صفحه واقعی استراتژیک
  • اندازه گیری های مهندسی بازار
  • چشم انداز مدیرعامل

بررسی اجمالی بازار

  • تعاریف بازار
  • نمای کلی صنعت
  • تقسیم بازار براساس نوع مواد تشکیل دهنده
  • محدوده جغرافیایی
  • مراقبت شخصی مواد تشکیل دهنده فعال زنجیره ارزش
  • س Keyالات کلیدی این مطالعه پاسخ خواهد داد

رانندگان و محدودیت ها – مجموع مراقبت های شخصی بازار مواد تشکیل دهنده فعال

  • رانندگان بازار
  • رانندگان توضیح داده شده است
  • محدودیت های بازار
  • محدودیت ها توضیح داده شده است

دستورالعمل های نظارتی

  • منظره نظارتی-ایالات متحده
  • منظره نظارتی – اروپا
  • منظره نظارتی – چین
  • منظره نظارتی-بقیه APAC
  • تنظیم کننده چشم انداز-ROW

پیش بینی ها و روندها – مجموع مراقبت های شخصی بازار مواد تشکیل دهنده فعال

  • اندازه گیری های مهندسی بازار
  • فرضیات پیش بینی
  • درآمد و پیش بینی محموله واحد
  • بحث در مورد پیش بینی میزان درآمد و واحد حمل و نقل
  • پیش بینی درآمد درصد بر اساس نوع ماده تشکیل دهنده
  • پیش بینی درآمد براساس نوع ماده تشکیل دهنده
  • بحث در مورد پیش بینی درآمد براساس نوع مواد تشکیل دهنده
  • پیش بینی درآمد درصد براساس منطقه
  • پیش بینی درآمد براساس منطقه
  • بحث درباره پیش بینی درآمد براساس منطقه

چشم انداز رقابتی – بازار مراقبت از مواد فعال فعال مراقبت شخصی

  • سهم بازار
  • تجزیه و تحلیل سهم بازار
  • محیط رقابتی
  • نوآوری محصول
اخبار مرتبط  خدمات پستی ایالات متحده با خزانه داری 10 میلیارد دلاری CARES مؤسسending اعطای وام به توافق رسیده است

فرصت های رشد و شرکت ها برای اقدام

  • فرصت رشد 1-نیاز به سفارشی سازی محصولات و مواد تشکیل دهنده
  • فرصت رشد 2-تمایز محصول به عنوان یک استراتژی برای به دست آوردن سهم بازار
  • ضروریات استراتژیک موفقیت و رشد

روند بازار-کل بازار مراقبت های شخصی مواد تشکیل دهنده فعال

  • واقعیت افزوده روند فناوری (AR) و هوش مصنوعی (AI)
  • روند بازار-تجارت اشتراکی
  • روند بازار-تأثیر رسانه های اجتماعی
  • روند محصولات – مواد آلی و گیاهی
  • روند محصولات – ترکیبات چند منظوره

تجزیه و تحلیل بخش مواد تشکیل دهنده مرطوب کننده

  • مرطوب کننده بخش اصلی-یافته های کلیدی
  • اندازه گیری های مهندسی بازار
  • درآمد و پیش بینی محموله واحد
  • بحث در مورد پیش بینی میزان درآمد و واحد حمل و نقل
  • پیش بینی درآمد درصد بر اساس زیر بخش
  • پیش بینی درآمد و حمل و نقل واحد – گلیسرول
  • درآمد و واحد حمل و نقل پیش بینی – سدیم PCA
  • پیش بینی میزان حمل و نقل و واحد اسید – هیالورونیک
  • پیش بینی درآمد و حمل و نقل واحد – اسیدهای آمینه و سرامیدها
  • بحث درباره پیش بینی میزان درآمد و واحد حمل و نقل توسط بخشهای فرعی
  • روند قیمت گذاری و ترکیبات مرطوب کننده پیش بینی

تجزیه و تحلیل بخش مواد تشکیل دهنده ضد پیری

  • یافته های کلیدی عناصر ضد پیری
  • اندازه گیری های مهندسی بازار
  • درآمد و پیش بینی محموله واحد
  • بحث در مورد پیش بینی میزان درآمد و واحد حمل و نقل
  • پیش بینی درآمد درصد بر اساس زیر بخش
  • پیش بینی میزان حمل و نقل و واحد ویتامین A و مشتقات آن
  • پیش بینی میزان حمل و نقل و واحد ویتامین E و مشتقات آن
  • پیش بینی میزان حمل و نقل و واحد ویتامین C و مشتقات آن
  • پیش بینی میزان حمل و نقل و واحد ویتامین B3 و مشتقات آن
  • پیش بینی درآمد و حمل و نقل واحد-CoQ10
  • درآمد و واحد حمل و نقل پیش بینی شده – کلاژن و گیاهان عصاره
  • بحث درباره پیش بینی میزان درآمد و واحد حمل و نقل توسط بخشهای فرعی
  • روند قیمت گذاری و مواد ضد پیری پیش بینی شده
  • روند قیمت گذاری و بحث در مورد مواد ضد پیری

تجزیه و تحلیل بخش مواد تشکیل دهنده فیلترهای UV

  • فیلترهای اشعه ماورا بنفش مواد تشکیل دهنده بخش اصلی
  • اندازه گیری های مهندسی بازار
  • پیش بینی درآمد و واحد حمل و نقل
  • بحث در مورد پیش بینی میزان درآمد و واحد حمل و نقل
  • روند قیمت گذاری و ترکیبات فیلترهای پیش بینی UV
  • روند قیمت گذاری و بحث در مورد ترکیب فیلترهای UV
اخبار مرتبط  پنج مارک جهانی Haier مرحله نمایش در نمایشگاه 127 کانتون را به اشتراک می گذارند و به مشتریان در سراسر جهان آخرین راه حل ها را برای خانه هوشمند Deutsch English English نشان می دهند

تجزیه و تحلیل بخش مواد تشکیل دهنده لایه بردار

  • مواد تشکیل دهنده لایه بردار یافته های کلیدی
  • اندازه گیری های مهندسی بازار
  • درآمد و پیش بینی محموله واحد
  • بحث در مورد پیش بینی میزان درآمد و واحد حمل و نقل
  • پیش بینی درآمد درصد بر اساس زیر بخش
  • پیش بینی میزان حمل و نقل و واحد اسید – گلیکولیک
  • درآمد و واحد حمل و نقل – اسید لاکتیک
  • پیش بینی درآمد و حمل و نقل واحد – اسید سالیسیلیک
  • بحث درباره پیش بینی میزان درآمد و واحد حمل و نقل توسط بخشهای فرعی
  • روند قیمت گذاری و مواد تشکیل دهنده لایه بردار پیش بینی
  • روند قیمت گذاری و مواد مورد بررسی و لایه برداری از بحث

تجزیه و تحلیل قطعه ضد میکروبی

  • یافته های کلیدی عناصر ضد میکروبی
  • اندازه گیری های مهندسی بازار
  • درآمد و پیش بینی محموله واحد
  • بحث در مورد پیش بینی میزان درآمد و واحد حمل و نقل
  • روند قیمت گذاری و مواد ضد میکروبی پیش بینی شده

سایر تجزیه و تحلیل بخش مواد

  • سایر ترکیبات اصلی – یافته های کلیدی
  • اندازه گیری های مهندسی بازار
  • پیش بینی درآمد و واحد حمل و نقل
  • بحث در مورد پیش بینی میزان درآمد و واحد حمل و نقل
  • روند قیمت گذاری و پیش بینی – سایر مواد تشکیل دهنده

تحلیل منطقه ای

اخرین حرف

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/84fv4q مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com