Everplush با راه اندازی محصولات جدید میکروفیبر ، هفته نساجی سپتامبر 2020 را جشن می گیرد

سیاتل، 14 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – Tricol-Everplush ، پیشرو در تولید و تولید محصولات نساجی میکروفیبر و نوآورانه ، با راه اندازی دو مجموعه حوله Everplush جدید ، مجموعه نخ Twist Yarn و مجموعه هتل های کلاسیک ، قیمت ویژه و غیره ، هفته نساجی سپتامبر را جشن می گیرد. . این شرکت در طول هفته بصورت آنلاین مراسم را گرامی خواهد داشت.

Everplush با راه اندازی مجموعه هتل های کلاسیک خود در هفته اول ماه سپتامبر آغاز شده است. این حوله ها که در اصل برای استفاده در هتل ساخته شده اند ، سنگین ترین وزن را دارند و با سرعت 650 GSM وارد بازار می شوند. این مجموعه همچنین شامل اولین حوله مات حمام سفید ممتاز Everplush با 1200 GSM است. کل مجموعه هتل های کلاسیک طوری طراحی شده است که نه تنها در برابر کوچک شدن مقاوم باشد ، بلکه در عین حال همان فناوری خشک کردن لوکس و اختراع شده توسط Everplush را که در کل خانواده محصولات میکروفیبر استفاده می شود ، ارائه دهد.

اخبار مرتبط  گزارش نپتون نتایج سه ماهه اول مالی 2021

Everplush همچنین فروش 6 دستگاه حوله حمام PC Diamond Jacquard خود را برگزار خواهد کرد. این حوله ها با الگوی مدرن و منحصر به فردی طراحی شده اند و از فناوری میکروفایبر که این شرکت به واسطه آن مشهور است بهره می برد. با استفاده از فناوری Everplush® این حوله ها آب بیشتری را جذب می کنند ، سریعتر خشک می شوند و ماندگاری بیشتری نسبت به حوله های نخی معمولی دارند. این مجموعه برای فروش خواهد بود 48.99 دلار در طول هفته از 14 سپتامبرهفتم.

Everplush همچنین اواخر امسال و به مناسبت فصل تعطیلات ، مجموعه Twist Yarn Collection را که مقرون به صرفه ترین مجموعه است ، عرضه خواهد کرد. حوله Twist Yarn همچنین سبک ترین حوله این شرکت است و در لبه های بسته بندی شده با یک رنگ یا دو رنگ و پارچه ای برای زیبایی ظاهری ورزشی کاربردی و شیک در دسترس خواهد بود. حوله های Twist Yarn با قیمت ابتدایی در دسترس خواهد بود 14.99 دلار.

آقای Hongwei Duan ، مدیرعامل Everplush گفت: “ما از اینکه هفته نساجی سپتامبر امسال را جشن می گیریم بسیار هیجان زده هستیم.” “نه تنها محصولات جدید عالی برای اشتراک گذاری در این ماه داریم ، بلکه از اینکه بخشی از هفته بازارهای مدهای خانگی نیویورک امسال هستیم ، جایی که آخرین مجموعه های ایجاد شده با فناوری Everplush خود را ارائه خواهیم داد ، بسیار هیجان زده هستیم.”

اخبار مرتبط  چشم انداز بازار خرده فروشی هوشمند جهانی (2018 تا 2027)

همانند Tricol-Everplush کل لیست محصولات ، راه اندازی های جدید تعادل کاملی بین نرم و کاربردی است و فناوری میکروفیبر اختراع شده نه تنها پس از هر بار شستشو برتری را حفظ می کند ، بلکه توانایی خشک شدن و جاذب بیشتر از حوله متوسط ​​را نیز حفظ می کند.

هفته بازار مجازی Home Fashions نیویورک ، یک نمایشگاه آنلاین آنلاین برای منسوجات خانگی که به عمده فروشان اختصاص دارد ، برگزار می شود 14 سپتامبرهفتم17 سپتامبرهفتم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Everplush ، از جمله تبلیغات آنلاین آنها برای هفته نساجی سپتامبر و همچنین انتشار ماهانه محصولات ، لطفاً به این سایت مراجعه کنید: www.everplush.com.

اخبار مرتبط  Willamette Valley Vineyards سود Q1 2020 را کسب می کند

درباره Tricol-Everplush
از سال 1992 ، Tricol-Everplush وظیفه خود را ایجاد یک جهان با دوام و راحت تر قرار داده است. ما به عنوان صاحب 13 کارخانه تولیدکننده منسوجات نوآورانه برای مصرف کنندگان در همه جا ، مفتخریم که محصولی را ارائه می دهیم که از فن آوری های میکروفیبر پایدار ، از جمله فناوری اختراع شده Everplush® پشتیبانی می کند. با استفاده از مارک های تجاری خود ، از جمله Everplush ، Biospired ، Fabbrica Home و Tricol Clean ، اطمینان حاصل می کنیم که ملحفه های ما نه تنها پس از هر بار شستشو ، برتری خود را حفظ می کنند ، بلکه به سرعت خشک می شوند و بیشتر از حد متوسط ​​حوله هستند. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.everplush.com مراجعه کنید.

تماس با رسانه:
آلیسا مورلو
[email protected]
(732) 212-0823 x413

منبع Everplush

لینک های مربوطه

http://www.everplush.com