بینش هایی در مورد دستمال مرطوب شخصی در بازار جهانی تا سال 2025

DUBLIN، 15 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار دستمال مرطوب شخصی – پیش بینی های سال های 2020 تا 2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار دستمال مرطوب شخصی ارزش گذاری شد 6.217 میلیارد دلار آمریکا در سال 2019. دستمال مرطوب مراقبت شخصی به دستمال مرطوب یا خشک ساخته شده از مواد مختلف مانند پلی استر ، پلی پروپیلن ، پنبه ، خمیر چوب یا الیاف ریون گفته می شود و به صورت ورق در می آیند. این دستمال مرطوب برای اهداف مختلفی از جمله تمیز کردن ، ضد عفونی کردن سطوح مختلف و سایر موارد برای لوازم آرایشی استفاده می شود. پیش بینی می شود بازار دستمال مرطوب شخصی طی 5 سال آینده رشد قابل قبولی داشته باشد که دلیل اصلی آن تقاضای روزافزون این محصولات به ویژه در اقتصادهای در حال توسعه منطقه به دلیل سبک زندگی شدید مردم است که منجر به افزایش تقاضا برای محصولات راحتی.

علاوه بر این ، این دستمال مرطوب ها یکبار مصرف هستند و بیشتر باعث کمترین تأثیر بر محیط می شوند که به ویژه توسط زنان هزاره و مادران برای مراقبت صحیح از پوست کودک آنها تأثیر مثبتی دارد. افزایش جمعیت در سطح جهان ، شهرنشینی سریع و افزایش درآمد قابل استفاده بیشتر منجر به تغییر در سطح زندگی مردم می شود. علاوه بر این ، افزایش آگاهی در مورد مراقبت های شخصی و بهداشت شخصی همچنین استفاده از دستمال مرطوب را تقویت می کند ، بنابراین رشد بازار را طی پنج سال آینده به پیش می برد.

پیش بینی می شود شیوع اخیر بیماری ویروس کرونا تا حدی رشد بازار را افزایش دهد ، به ویژه در کوتاه مدت ، تمایل به محصولات بهداشتی به دلیل تمیز کردن شخصی ، بهداشت دست ، بهداشت بدن و بهداشت صورت از جمله موارد دیگر است. از دستمال مرطوب به عنوان شرکت های ارائه محصولات مختلف است که قادر به ضد عفونی سطوح و اعضای بدن است. به عنوان مثال ، دستمال مرطوب استریدول HandyClean توسط Diamond Wipes International و دستمال مرطوب ضد میکروبی ETAK توسط Eisai Co Ltd.

توسعه محصولات گیاهی فرصت های مختلف سودآوری را برای رشد بازار فراهم می کند

پیش بینی می شود یکی از مهمترین عواملی که فرصت رشد بازار دستمال مرطوب شخصی را در آینده نزدیک گسترش می دهد ، تمایل بازیگران اصلی بازار به سمت تولید محصولات بیشماری است که از مواد گیاهی ساخته شده اند. این شرکت ها در تلاشند محصولات خود را با در نظر گرفتن تأثیرات زیست محیطی تولید کنند. شرکت های مختلف در حال اقدام برای حتی حذف استفاده از بسته بندی های پلاستیکی نیز هستند.

اخبار مرتبط  شرکت Weed News نقشه تعویض قانونی ماری جوانا را برای سال 2020 منتشر می کند

به عنوان مثال ، در اکتبر 2019، Huggies ، یک مارک جهانی شناخته شده و ارائه محصولات کودک تحت Kimberly-Clark اعلام کرد که متعهد شده است استفاده از پلاستیک را از محدوده دستمال مرطوب کودک خود در این کشور حذف کند. انگلستان در طی پنج سال آینده این شرکت همچنین اعلام کرد تا پایان سال 2020 سبد محصولات جدید خود را راه اندازی می کند که در آن به مشتریان اجازه داده می شود بسته بندی را برای بازیافت به سوپرمارکت ها برگردانند. علاوه بر این ، عرضه محصولات جدید توسط شرکت های ساخته شده از 100٪ مواد گیاهی بیشتر انگیزه ای برای رشد بازار در آینده نزدیک است.

بازار دستمال مرطوب شخصی بر اساس نوع محصول ، کانال توزیع و جغرافیا تقسیم بندی شده است. بر اساس نوع محصول ، تقسیم بندی بر اساس دستمال مرطوب صورت ، دستمال مرطوب کودک ، دستمال مرطوب ضد باکتری ، دستمال مرطوب بدن و سایر موارد انجام شده است. بر اساس کانال توزیع ، بازار دستمال مرطوب شخصی به صورت آنلاین و آفلاین تقسیم شده است. از نظر جغرافیایی ، طبقه بندی بازار بر اساس انجام شده است آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، و آسیا و اقیانوسیه.

آسیا و اقیانوسیه تا شاهد رشد سالم باشیم

از نظر جغرافیایی ، پیش بینی می شود منطقه آمریکای شمالی سهم قابل توجهی از بازار را در طول دوره پیش بینی به دلیل وجود جمعیت بسیار قابل توجهی از نظر بهداشت در کشورهایی مانند ایالات متحده و کانادا درمیان دیگران. بعلاوه ، حضور بازیگران اصلی بازار در منطقه نیز مکمل رشد بازار در منطقه طی پنج سال آینده است. علاوه بر این ، آسیا و اقیانوسیه پیش بینی شده است که منطقه طی 5 سال آینده با توجه به افزایش آگاهی در مورد بهداشت شخصی و استفاده از محصولات مراقبت شخصی برای جلوگیری از مشکلات پوستی و جلوگیری از بیماریهای عفونی در کشورهایی مانند هند، چین، و ژاپن درمیان دیگران. نفوذ روزافزون اینترنت و افزایش استقبال از تلفن های هوشمند همچنین به افزایش فروش انواع محصولات مراقبت شخصی در منطقه APAC منجر شده است ، بنابراین رشد بازار را طی پنج سال آینده تقویت می کند.

اخبار مرتبط  اعلام درمان های آکنه OXY® Total Care® با اسید هیالورونیک برای آکنه های هورمونی در هر سنی

تحولات کلیدی:

  • ژانویه 2020، Diamond Wipes International Inc. ، اعلام کرد که محصول جدید خود ، دستمال مرطوب HandyClean Steridol به عنوان یک محصول موثر در برابر ویروس COVID-19 در سطوح سخت و غیر متخلخل تأیید شده است و می تواند به عنوان دستورالعمل استفاده شود تا سطوح را تمیز کند ویروسهای مشابه ویروس کرونا.
  • اکتبر 2019، شرکت مراقبت شخصی Edgewell توافق نامه ای را با Le Holding Angelcare Inc برای فروش تجارت مراقبت از نوزاد و حیوانات خانگی خود با در نظر گرفتن قیمت 122.5 میلیون دلار آمریکا.
  • آگوست 2019، شرکت Eisai Co. Ltd. اعلام کرد که محصول جدید ETAK را که یک دستمال مرطوب ضد میکروبی برای از بین بردن ویروس ها و باکتری ها در وسایل شخصی است ، روانه بازار می کند.
  • نوامبر 2018، Diamond Wipes International Inc. ، از خرید Ode to Clean که اولین دستمال مرطوب در جهان است که از 100٪ مواد گیاهی ساخته شده است ، خبر داد.
  • جولای 2018، Diamond Wipes International Inc. ، از دستیابی به دستمال های مرطوب نجات ، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده ویژه برای آتش نشانان خبر داد.
  • فوریه 2018، Canopus ، یک شرکت نساجی پیشرو مستقر در هند اعلام کرد که آنها وارد یک بخش تجاری جدید شده و وارد بازار دستمال مرطوب در شده اند هند.

بینش رقابتی

بازیگران برجسته اصلی بازار در دستمال مرطوب مراقبت های شخصی شامل Albaad ، KCWW ، Johnson and Johnson Services Inc. و Procter and Gamble در میان دیگران هستند. این شرکت ها به دلیل داشتن نام تجاری خوب و ارائه محصولات سهم قابل توجهی در بازار دارند.

بازیگران اصلی بازار دستمال مرطوب شخصی همراه با موقعیت رقابتی و استراتژی های آنها تحت پوشش قرار گرفته اند. در این گزارش همچنین به معاملات و سرمایه گذاری های اخیر بازیگران مختلف بازار طی دو سال اخیر اشاره شده است.

عناوین اصلی تحت پوشش:

اخبار مرتبط  شرکت دریایی پینگتان نتایج مالی مالی سه ماهه دوم سال 2020 را در 17 آگوست 2020 منتشر کرد

1. معرفی
1.1 تعریف بازار
1.2 تقسیم بندی بازار

2. روش تحقیق
2.1 داده های تحقیق
2.2. فرضیات

3. خلاصه اجرایی
3.1 نکات برجسته تحقیق

4. دینامیک بازار
4.1 رانندگان بازار
4.2 محدودیت های بازار
4.3 باربران تجزیه و تحلیل پنج نیرو
4.3.1. قدرت چانه زنی تامین کنندگان
4.3.2. قدرت چانه زنی خریداران
4.3.3. تهدید تازه واردها
4.3.4. تهدید جایگزین ها
4.3.5. رقابت رقابتی در صنعت
4.4 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعت

5. دستمال مرطوب شخصی با تجزیه و تحلیل بازار دستمال مرطوب ، بر اساس نوع محصول
5.1 مقدمه
5.2 دستمال مرطوب صورت
5.3 دستمال مرطوب نوزاد
5.4 دستمال مرطوب ضد باکتری
5.5 دستمال مرطوب بدن
5.6 دیگران

6. دستمال مرطوب شخصی با تجزیه و تحلیل بازار دستمال مرطوب ، توسط کانال توزیع
6.1 مقدمه
6.2 برخط
6.3 آفلاین

7. دستمال مرطوب شخصی با دستمال مرطوب تجزیه و تحلیل بازار ، توسط جغرافیا
7.1 مقدمه
7.2 آمریکای شمالی
7.3 آمریکای جنوبی
7.4 اروپا
7.5 خاورمیانه و آفریقا
7.6 آسیا و اقیانوسیه

8. محیط رقابتی و تجزیه و تحلیل
8.1 بازیکنان اصلی و تجزیه و تحلیل استراتژی
8.2 بازیکنان نوظهور و سودآوری بازار
8.3 ادغام ، ادغام ، توافق نامه ها و همکاری ها
8.4 ماتریس رقابت پذیری فروشنده

9. نمایه های شرکت
9.1 آلباد
9.2 Diamond Rides International Inc.
9.3 خدمات جانسون و جانسون ، شرکت
9.4 KCWW
9.5 شرکت صادق ، شرکت
9.6 Procter & Gamble
9.7 PLUSWIPES LTD
9.8 شرکت Unicharm
9.9 شرکت Suominen
9.10 صنایع Rockline

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/wzpfb3 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com