مارک ها قدم می زنند تا به کودکان و نوجوانان کمک کنند و راهی برای بازگشت به مصرف کنندگان ارائه دهند

واشنگتن، 23 آوریل 2020 / PRNewswire / – با بسته شدن تاج ویروس تقریبا تمام مدارس در سراسر کشور ، میلیون ها کودک آسیب پذیر از دست داده اند وعده های غذایی سالم را که به آنها وابسته است ، از دست بدهند. شركتها و مشتريان آنها با جمع آوری بودجه و آگاهی برای اطمینان از كودكان از دریافت غذای مورد نیاز خود در تعطیلی مدرسه و فراتر از آن ، در پشت No Kid Hungry ، یك اقدام ملی برای پایان دادن به گرسنگی كودكان ، بسیج می شوند.

گفت: “ما به طرز باورنکردنی از بیرون ریختن حمایت و خلاقیت شرکای جدید و موجود الهام گرفته ایم.” جیل دیویس، مدیر ارشد درآمد در “تقسیم ما قدرت ما” ، سازمان پشتیبان کمپین بدون بچه گرسنه است. وی گفت: “آنها راه های واقعاً سرگرم کننده و تأثیرگذاری همه را در اختیار همه قرار می دهند. از آنجا که بسیاری از مدارس تا پایان سال تحصیلی بسته هستند ، کارهایی که ما برای تهیه وعده های غذایی به کودکان نیازمند انجام می دهیم حتی بیشتر فشار می یابد. ما هر روز چه در شرایط بحرانی انجام می دهیم و چه در شرایط بحرانی. ما موانع را برطرف می کنیم تا بچه ها وعده های غذایی مورد نیاز خود را دریافت کنند. “

می توانید از طریق تبلیغات زیر و سایتهای اهدای کمکهای زیر از تلاشهای No Kid Hungry حمایت کنید:

ALL IN Challenge

ALL IN Challenge ورزشکاران برجسته جهان ، هنرمندان ، سرگرمی ها ، تیم ها ، صاحبان ورزش و عناوین کسب و کار را به شما اهدا می کند تا با ارزش ترین دارایی های خود را اهدا کند و / یا تجربیات یک بار در زندگی ایجاد کند که هم برای حراج های آنلاین و هم در دسترس باشد. هدایای برنده شرکت کنندگان شامل الن دگنرز، بازیگران دوستان ، دریک ، رایان رینولدز، جکمن هیوو درکت جاتر چندتا را نام بردن. تا به امروز ، این چالش بیش از پیش مطرح شده است 16 میلیون دلار و شمردن!

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor گیره پیشرفته ای را ایجاد می کند (HUN-854)

بیلین

10٪ از قیمت خرده فروشی هر محصول فروخته شده در ShopBaleen.com از 20 مارس – 30 آوریل با کمترین کمک هزینه تضمین شده از No Kid Hungry پشتیبانی خواهد کرد 1000 دلار.

راش-مهره

Beech-Nut افزایشی اهدا کرده است 50،000 دلار به No Kid Hungry و مشتریانشان را تشویق می کند که اهدا کنند.

غذاهای خوب

غذاهای خوب اهدا کرده است 25000 دلار به No Kid Hungry و یک مسابقه دیگر خواهد رسید 25000 دلار کمکهای شما

مزارع هچوری

اکنون تا پایان سال ، مزارع Hickory اهدا خواهد کرد 5 دلار برای هرکدام از مزارع هکوری جعبه هدیه یا هدیه فیلت فروخته شده ، حداکثر ، 300000 دلار ترکیب شده.

#مرتبط (بیش از 100 مارک جواهرات)

فرزند مغز جن Lowitz IHPR و دانیل گادی از Danielle Gadi PR ، این کمپین طراحان جواهرات را در سراسر کشور متحد می کند تا بودجه لازم را برای پایان دادن به گرسنگی در کودکان جمع کنند. از طریق فروش آنلاین خود ، طراحان از 15 تا 30 درصد فروش در هر جایی اهدا می کنند.

لوکی

اکنون از طریق 31 دسامبر، دستبند No Kid Hungry Lokai و 1 دلار با حداقل تعهد به سراغ No Kid Hungary بروید 10،000 دلار.

مادول

مادول از این پس تاکنون با کمک های مشتری به No Kid Hungry از طریق madewell.com مطابقت خواهد داد 31 مه، تا 25000 دلار.

ماری لافونت

اکنون از طریق 18 مه، برای هر ماری لافونت کفش فروخته شده ، 30٪ از قیمت خرده فروشی به No Kid Hungry اهدا خواهد شد.

مدیفاست

از طریق Medifast به No Kid Hungary اهدا کنید و آنها را با همه کمکهای مالی مطابقت می دهد 20،000 دلار.

پاپا مورفی

بین 20 آوریل – 20 مه، پاپا مورفی اهدا خواهد کرد 1 دلار به هیچ بچه گرسنگی برای هر مینی مورف (پیتزا بچه ها) که از طریق سکوی سفارش آنلاین خود فروخته می شود. مهمانان همچنین می توانند با اضافه کردن a 1 دلار کمک مالی در پرداخت و یا از طریق لینک اهدای سفارشی Papa Murphy.

اخبار مرتبط  آلفا لاوال از طریق توسعه عملیات دیجیتال گام بعدی را به سمت صنعت 4.0 بر می دارد

پاپای

هنگامی که از Popeye سفارش می دهید ، “هزینه تحویل” خود را اهدا کنید 1 دلار به No Kid Hungry و Popeye با شما مطابقت دارند 1 دلار کمک مالی

QVC / HSN

علاوه بر آنها 250،000 دلار سهم ، QVC و HSN با هر نوع کمک مالی و اعضایی از اعضای تیم ساخته شده به No Kid Hungry ، تا موارد دیگر مطابقت خواهد داشت 1.5 میلیون دلار تا 5 ماه مه

خواص RHP

RHP Properties مطابق با تمام اهداهای ساخته شده توسط کارمندان و مصرف کنندگان است 10،000 دلار.

خواهر

5 دلار از هر خواهر (هانا اندرسون) آلبوم فروخته شده بدون بچه گرسنه سود خواهد برد.

سیسکو

برای هر تصویری که با هشتگ #TakeOutToGive Back ارسال و به اشتراک گذاشته شود ، سیسکو اهدا خواهد کرد 50 سنت به بدون بچه گرسنه تا 150،000 دلار.

تاکو بل

اکنون از طریق 20 مهوقتی سفارش می دهید در مکان های شرکت Taco Bell شرکت کنید ، می توانید خرید خود را به نزدیکترین دلار جمع کنید و مبلغ آن را به No Kid Hungry اهدا کنید.

Coppola Family

خانواده کپولا متعهد شده است که حداقل از این تعداد اهدا کند 150،000 دلار به هیچ بچه گرسنه برای کمک به این بحران و پس از آن. شروع 20 آوریل، خانواده Coppola اهدا خواهد کرد 5 دلار برای هر بطری شراب Gia که تا پایان ماه مه بصورت آنلاین فروخته می شود. اعضای Coppola Crush on You Rewards همچنین می توانند 1000 امتیاز جوایز را برای a بدست آورند 10 دلار کمک مالی به No Kid Hungry.

بنیاد PepsiCo

PepsiCo در حال ثبت نام ورزشکارانی از جمله نیویورک غولها است که ساکون بارکلی ، نیویورک یانکی ها ، آرون جودو و WNBA All-Star A’ja Wilson ، به جمع آوری جوامع خود می پردازند تا به هیچ کس گرسنه نشوند و با استفاده از #GiveMealsGiveHope کلمه در مورد این مسئله مهم را پخش کنند. برای دو برابر کردن پشتیبانی ، PepsiCo با کمک 1 میلیون دلاری در NoKidHungry.org/PepsiCoGives از 13 آوریل تا 30 آوریل 2020 اهدا می کند.

اخبار مرتبط  Lomax & Wood برنامه تلفن همراه را برای سفارش دهی به پنجره ها و درهای روبرو تنظیم می کند

مارک های زیر در حال جمع آوری شبکه های خود برای جمع آوری کمک های مالی به کودکان بدون گرسنگی هستند:

گریل مغولی bd؛ باب آسیاب سرخ؛ چکرز و رالی؛ کلارینز؛ ساندویچ نوار ایستاکوت؛ کوره تخت بالا؛ مارک و گراهام؛ موقعیت مناسب، جایگاه؛ سیب JAZZ؛ انبار سفال؛ PBKids؛ PBTeen؛ جوان سازی؛ RightRice؛ West Elm و ویلیامز سونوما.

خیر بچه گرسنه با تشکر از پیشرو شریک سیتی ، و شرکای جدید و توسعه یافته آلبرتسون شرکتها ، FCA US LLC ، جنرال میلز ، بنیاد کروگر ، Kellogg’s ، Nestlé®️ زندگی ناب®️ آب خالص ، بنیاد PepsiCo ، بنیاد والمارت ، ویلیامز سونوما، ALDI ، Checkers & Rally’s ، QVC / HSN ، Taco Bell ، The LEGO Group ، Verizon و Vita Coco برای پیوستن به نیروها برای کمک به تغذیه بچه ها.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این تبلیغات و سایتهای اهدای اهدا مجاز ، به NoKidHungry.org/corporate-partner-coronavirus-promotions مراجعه کنید.

درباره بدون بچه گرسنه

هیچ کودکی نباید در آمریکا گرسنه بماند. اما 1 از 7 كودك با گرسنگی زندگی می كند. هیچ کودک گرسنه ای از طریق برنامه های موثری که به بچه ها غذای مورد نیاز آنها را تأمین می کند ، گرسنگی کودکان را پایان می دهد. این مشکلی است که ما می دانیم چگونه آن را حل کنیم. No Kid Hungry یک کمپین به اشتراک گذاری قدرت ما است ، سازمانی که برای پایان دادن به گرسنگی و فقر تلاش می کند. به ما در NoKidHungry.org بپیوندید.

تماس با رسانه: دیانا دلگادو ، [email protected]

منبع نه بچه گرسنه

لینک های مربوطه

http://www.nokidhungry.org

پاسخی بگذارید