بررسی بازار تأمین مبلمان اداری و تجاری اروپا: انتظارات توزیع کننده برای سال 2020

DUBLIN، 15 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – “مبلمان اداری و تجاری مبلمان برای مشاغل کوچک و تجارت الکترونیکی در.” اروپا. گزارش نمای نمای »به اضافه شد ResearchAndMarkets.com ارائه.

بر اساس یک نظرسنجی راه اندازی شده در ژانویه 2020، که حدود صد توزیع کننده مبلمان اداری را درگیر کرده است اروپای غربی (فروشندگان ، توزیع کنندگان و فروشندگان الکترونیکی) ، این گزارش تجزیه و تحلیل فعالیت عرضه مبلمان را برای حساب های کوچک در ارائه می دهد اروپا و استفاده از تجارت الکترونیکی برای خرید مبلمان ، زیرا انتظار می رود که فروش آنلاین به سرعت در چند سال آینده به خصوص در بین افراد و حساب های کوچک افزایش یابد.

چشم انداز این تحقیق نه تنها شامل فضاهای اداری ، بلکه چشم انداز وسیع تری از فعالیت ها مانند مبلمان برای هتل های کوچک ، B&B ، بار / رستوران ها ، دفاتر مشترک و دفاتر خانگی ، بازاری است که به شدت در اختیار توزیع کنندگان است (اعم از کوچک و کوچک). بزرگ) به دلیل تکه تکه شدن زیاد و کاهش ابعاد متوسط ​​لوازم.

اخبار مرتبط  A. ا. اسمیت برای برگزاری کنفرانس چهارمین دوره کنفرانس در تاریخ 30 ژوئیه برگزار می کند

تجزیه و تحلیل بر روی:

  • عرضه برای حساب های کوچک: بخش های مشتری ، روند خرید ، عوامل تأثیرگذار.
  • تجارت الکترونیکی مبلمان تجاری: تکامل کانال ، سازمان ، محصولات و بودجه ، حمل و تحویل.
  • بازار مبلمان اداری در اروپا: داده های بخش اخیر.
  • برآورد تجارت الکترونیکی در بخش مبلمان.

پوشش جغرافیایی: اسکاندیناوی (دانمارک، فنلاند، نروژ و سوئد) اروپای مرکزی (آلمان، اتریش و سوئیس) اروپای غربی (بلژیک، فرانسه، ایرلند، هلند و انگلیس) اروپای جنوبی (یونان، ایتالیا، کشور پرتغال و اسپانیا)

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی. اروپا: تأمین مبلمان اداری و تجاری برای مشاغل کوچک و تجارت الکترونیکی
1.1 مثال
1.2 انتظارات توزیع کنندگان برای سال 2020

2. تأمین بخش تجاری کوچک
2.1 پروژه های بزرگ شرکتی یا اداری عمومی در مقابل تعهدات متوسط ​​/ کوچک بر اساس منطقه و نوع توزیع کننده (کوچک یا متوسط ​​/ بزرگ)
2.2. مشاغل کوچک فروش بر اساس بخش (دفاتر متوسط ​​/ کوچک ، دفاتر خصوصی / خانگی ، امکانات همکار ، رستوران / بار ، تختخواب و صبحانه / هتل های کوچک ، فروشگاه های خرده فروشی) ، بر اساس منطقه و چشم اندازها
2.3 روند خرید. رویکرد اول ، عوامل اصلی تأثیرگذار بر خرید ، ابزارهای تبلیغاتی

اخبار مرتبط  سفیران روبیک برای تفریح ​​#FastFriday فشار می آورند

3. تجارت الکترونیکی
3.1 استراتژی ها استفاده از تجارت الکترونیکی
3.2 کانال های وب سازمان. سیستم عامل های تجارت الکترونیکی و کارکنان اختصاصی
3.3 تجارت الکترونیکی: بیشترین تقاضا برای محصولات و متوسط ​​بودجه
3.4 خرید آنلاین. عوامل اصلی تأثیرگذار بر خرید آنلاین ، سیاست حمل و نقل و شرایط تحویل

4. بازار مبلمان اداری و تجارت الکترونیکی
4.1 تقاضا مبلمان اداری در اروپا و توسط کشور
4.2 تجارت بین الملل. واردات و صادرات مبلمان اداری بر اساس کشور و به تفکیک بخش (مبلمان اداری و صندلی های اداری)
4.3 تجارت الکترونیکی برای بخش مبلمان: یک تصویر جهانی

اخبار مرتبط  Joybees 'Kids' Harper Clogs هم ​​اکنون در فروشگاه های هدف و بصورت آنلاین در دسترس است

پرسشگر

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/cjt2m8 مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیقات بازار بین المللی و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات مربوط به بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع اصلی ، برترین شرکت ها ، محصولات جدید و آخرین روند را به شما ارائه می دهیم.

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com