بینش در مورد صنعت جهانی مواد غلیظ کننده مواد غذایی تا سال 2027

DUBLIN، 15 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – “گزارش تجزیه و تحلیل کننده مواد غذایی اندازه بازار ، سهم و روندها بر اساس نوع (پروتئین ، نشاسته ، هیدروکلوئیدها) ، بر اساس منبع (حیوان ، گیاه) ، بر اساس کاربرد (نانوایی ، شیرینی سازی) ، بر اساس پیش بینی های منطقه و بخش ، گزارش 2020 – 2027 “به ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود که اندازه بازار جهانی غلیظ کننده مواد غذایی در جهان ارزیابی شود 20.9 میلیارد دلار تا سال 2027 ، با CAGR 6.0٪ در حال گسترش است. این رشد در بازار را می توان عمده دلیل کاربرد نهایی آن در نانوایی ، شیرینی جات ، محصولات آماده برای خوردن و نوشیدنی ها دانست.

تغییر روند مصرف به سمت غذاهای مبتنی بر فیبر در کشورهای پیشرفته مانند ایالات متحده و آلمان با توجه به افزایش آگاهی در مورد غنی سازی تغذیه ، انتظار می رود تقاضای محصولات پخته شده را افزایش دهد ، در نتیجه تقاضا برای مواد غلیظ کننده در صنعت نانوایی طی دوره پیش بینی افزایش می یابد.

افزایش تقاضا برای کالاهای پخته منجمد به دلیل راه اندازی محصولات جدید توسط Grupo Bimbo و Kellogg Company در ایالات متحده و کانادا انتظار می رود که تأثیر مثبتی بر رشد بازار بگذارد. روندهای ذکر شده در ایالات متحده و کانادا انتظار می رود تولید کالاهای پخته شده را ترویج دهند ، که به نوبه خود پیش بینی می شود استفاده از مواد غلیظ مانند نشاسته ، پروتئین و هیدروکلوئیدها را در دوره پیش بینی تقویت کند.

صنایع غذایی بسته بندی شده به دلیل تغییر عادات غذایی مصرف کنندگان در گذشته نزدیک شاهد رشد چشمگیری بوده است. ساعات طولانی کار ، افزایش جمعیت جوان کار و دسترسی سریع به غذاهای بسته بندی شده موجود در طیف وسیعی از غذاها از عوامل موثر در تغییر سبک زندگی مصرف کننده است.

گسترش جمعیت پیر در اقتصادهای بزرگ غربی از جمله ایالات متحده ، انگلستان و آلمان انتظار می رود همراه با دستور کار تصویب مالکیت فردی بر سلامت و سلامتی ، تقاضا برای خوردن محصولات سالم و گیاهی افزایش یابد. پیش بینی می شود افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد ارتباط ورزش ، سلامتی و رژیم غذایی سالم در هر جنس و نسل تأثیر مثبت بر رشد بازار داشته باشد.

چالش هایی که ممکن است صنعت را با مشکل روبرو کند گزینه های مورد استفاده برای ضخیم شدن محصولات غذایی است. از دیگر محصولاتی که به عنوان مواد غلیظ کننده استفاده می شود می توان به کره و سبزیجات پوره اشاره کرد. کره به عنوان ماده غلیظ کننده برای سس ها و شراب های پایه استفاده می شود. به همین ترتیب ، سبزیجات پوره مانند رب گوجه فرنگی و رب پیاز به غلیظ شدن سس ها و سوپ ها کمک می کنند.

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor لوازم جانبی بدون گوشی را برای پشتیبانی از تلفن همراه (CLM-465) توسعه می دهد

نکات مهم گزارش بازار مواد غلیظ کننده مواد غذایی

  • انتظار می رود که قطعه نوع پروتئین در سریعترین نرخ 6.6٪ از نظر درآمد طی سالهای 2020 تا 2027 رشد کند. این رشد تقاضا برای محصول را می توان از نظر قدرت تثبیت کننده بالا ، توانایی امولسیون ، هوادهی و ژل سازی دانست.
  • آمریکای شمالی بیشترین سهم را در بازار در سال 2019 داشته است و پیش بینی می شود که از سال 2020 تا 2027 شاهد CAGR 6.1٪ به دلیل وجود شرکت های تولید مواد غذایی ، نانوایی و شیرینی سازی چند ملیتی بسیار پیشرفته در منطقه باشد
  • که در آسیا و اقیانوسیه، انتظار می رود بازار سریعترین نرخ رشد را از سال 2020 تا 2027 شاهد باشد. این رشد را می توان به رشد سریع صنایع غذایی و آشامیدنی همراه با تقاضا برای محصولات دارای برچسب تمیزتر نسبت داد.
  • بخش منبع گیاهی بیشترین سهم را در بازار در سال 2019 به خود اختصاص داده است. این بیشتر به دلیل پایداری و تقاضای زیاد مصرف کنندگان از روند رو به افزایش گیاهخواری و رژیم های گیاهی از جمله نانوایی ، شیرینی سازی و غذاهای فرآوری شده است.
  • که در ژوئن 2019، Ingredion Incorporated انواع مواد پاک کننده برچسب تمیز را در نمایشگاه مواد غذایی IFT19 با نام NOVATION Lumina عملکردی نشاسته های بومی راه اندازی کرد. این مواد نشاسته ای توسط کمپانی های مواد غذایی برای غلیظ شدن استفاده می شود این امر از رشد مثبت بازار در دوره پیش بینی مشهود است.

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. روش و دامنه
1.1 تقسیم بازار و دامنه
1.2 تعریف بازار
1.3 تهیه اطلاعات
1.3.1 بانک اطلاعاتی خریداری شده
1.3.2 پایگاه داخلی تحلیلگر
1.3.3 منابع ثانویه و دیدگاه های شخص ثالث
1.3.4. تحقیقات اولیه
1.4. تجزیه و تحلیل اطلاعات
1.4.1 مدل های تجزیه و تحلیل داده ها
1.5 فرمول بندی بازار و تجسم داده ها
1.6 اعتبار سنجی و انتشار اطلاعات

فصل 2. خلاصه اجرایی
2.1 چشم انداز بازار
2.2. چشم انداز مقطعی
2.3 بینش رقابتی

فصل 3. متغیرها ، روندها و محدوده بازار بسته بندی لوله
3.1 چشم انداز Lineage Market
3.2 نقشه برداری از نفوذ و رشد ، 2016 – 2027
3.3 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعت
3.3.1. روند مواد اولیه
3.3.2. روند تولید
3.3.3. تحلیل کانال فروش
3.4 بررسی اجمالی فناوری
3.5 چارچوب قانونی
3.6 بازار بسته بندی لوله – پویایی بازار
3.6.1. تجزیه و تحلیل راننده بازار
3.6.2. تحلیل محدودیت بازار
3.6.3. چالش های صنعت
3.7 تجزیه و تحلیل محیط کسب و کار: بازار مواد غلیظ کننده مواد غذایی
3.7.1. تحلیل صنعت – باربر
3.7.1.1. قدرت تأمین کننده
3.7.1.2. قدرت خریدار
3.7.1.3. تهدید جایگزینی
3.7.1.4. تهدید از ورود جدید
3.7.1.5. رقابت رقابتی
3.7.2. تجزیه و تحلیل PESTEL
3.7.2.1. چشم انداز سیاسی
3.7.2.2. چشم انداز محیطی
3.7.2.3. منظر اجتماعی
3.7.2.4. چشم انداز فناوری
3.7.2.5. چشم انداز اقتصادی
3.7.2.6. منظر قانونی
3.7.3. معاملات عمده و تجزیه و تحلیل اتحاد استراتژیک
3.7.3.1. سرمایه گذاری مشترک
3.7.3.2. ادغام و ادغام
3.8 استراتژی های ورود به بازار

اخبار مرتبط  مک دونالد برای کمک به دانشجویان اسپانیایی تبار در هنگام همه گیری 1 میلیون دلار بورسیه اعطا می کند

فصل 4. بازار ضخیم کننده های مواد غذایی: برآورد نوع و تحلیل روند
4.1 بازار ضخیم کننده های مواد غذایی: تجزیه و تحلیل حرکت نوع ، 2019 و 2027
4.2 پروتئین
4.2.1 تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
4.3 نشاسته
4.3.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
4.4 هیدروکلوئیدها
4.4.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)

فصل 5. بازار ضخیم کننده های مواد غذایی: برآورد منبع و تحلیل روند
5.1 بازار ضخیم کننده های مواد غذایی: تجزیه و تحلیل حرکت منبع ، 2019 و 2027
5.2 حیوان
5.2.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
5.3 گیاه
5.3.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
5.4 میکروبی
5.4.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)

فصل 6. بازار ضخیم کننده های مواد غذایی: برآورد کاربرد و تحلیل روند
6.1 بازار ضخیم کننده های مواد غذایی: تجزیه و تحلیل حرکت برنامه ، 2019 و 2027
6.2 نانوایی
6.2.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
6.3 شیرینی پزی
6.3.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
6.4 سس ها و شیرینی ها
6.4.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
6.5 نوشیدنی ها
6.5.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
6.6 غذاهای راحت و فرآوری شده
6.6.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
6.7 دیگران
6.7.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)

فصل 7. بازار ضخیم کننده های مواد غذایی: برآورد منطقه ای و تحلیل روند
7.1 بازار ضخیم کننده های مواد غذایی: تجزیه و تحلیل حرکت منطقه ای ، 2019 و 2027
7.2 آمریکای شمالی
7.3 اروپا
7.4 آسیا و اقیانوسیه
7.5 مرکزی & آمریکای جنوبی
7.6 خاورمیانه & آفریقا

فصل 8. بازار ضخیم کننده های مواد غذایی: تجزیه و تحلیل رقابتی
8.1 بازیکنان کلیدی جهانی ، ابتکارات آنها و تأثیر آنها بر بازار
8.2 دسته بندی کلیدی شرکت / رقابت (مبتکران کلیدی ، رهبران بازار ، بازیکنان نوظهور)
8.3 منظره فروشنده
8.3.1. لیست توزیع کنندگان اصلی و شرکای کانال
8.3.2. مشتریان اصلی
8.3.3. رتبه بندی شرکت ، 2019
8.4 شرکت های عمومی
8.4.1. تجزیه و تحلیل موقعیت بازار شرکت
8.4.2. رتبه بندی شرکت ، 2019
8.4.3. تجزیه و تحلیل SWOT
8.5 شرکت های خصوصی
8.5.1. لیست اصلی شرکت های نوظهور / اخلالگران فناوری / نوآوران
8.5.2. حضور جغرافیایی
8.5.3. تجزیه و تحلیل موقعیت بازار شرکت

اخبار مرتبط  ویروس سلامت گزارش نتایج سه ماهه دوم سال 2020 را در 26 آگوست 2020 اعلام کرد

فصل 9. مشخصات شرکت
9.1 کارگیل ، شرکت
9.1.1 درباره شرکت
9.1.2. عملکرد مالی
9.1.3. محک زدن محصول
9.1.4. طرحهای راهبردی
9.2 شرکت آرچر دانیلز میدلند
9.2.1. درباره شرکت
9.2.2. عملکرد مالی
9.2.3. محک زدن محصول
9.2.4. طرحهای راهبردی
9.3 DuPont De Nemours، Inc.
9.3.1. درباره شرکت
9.3.2. عملکرد مالی
9.3.3. محک زدن محصول
9.3.4. طرحهای راهبردی
9.4 Tate & Lyle PLC
9.4.1. درباره شرکت
9.4.2. عملکرد مالی
9.4.3. محک زدن محصول
9.4.4. طرحهای راهبردی
9.5 CP Kelco U.S.، Inc.
9.5.1 درباره شرکت
9.5.2. عملکرد مالی
9.5.3. محک زدن محصول
9.5.4. طرحهای راهبردی
9.6 شرکت کری
9.6.1. درباره شرکت
9.6.2. عملکرد مالی
9.6.3. محک زدن محصول
9.6.4. طرحهای راهبردی
9.7 Ingredion Inc.
9.7.1. درباره شرکت
9.7.2. عملکرد مالی
9.7.3. محک زدن محصول
9.7.4. طرحهای راهبردی
9.8 اشلند
9.8.1. درباره شرکت
9.8.2. عملکرد مالی
9.8.3. محک زدن محصول
9.8.4. طرحهای راهبردی
9.9 TIC Gums، Inc.
9.9.1. درباره شرکت
9.9.2. عملکرد مالی
9.9.3. محک زدن محصول
9.9.4. طرحهای راهبردی
9.10 FDL Ltd.
9.10.1. درباره شرکت
9.10.2. عملکرد مالی
9.10.3. محک زدن محصول
9.10.4. طرحهای راهبردی
9.11 Naturex S.A.
9.11.1. درباره شرکت
9.11.2. عملکرد مالی
9.11.3. محک زدن محصول
9.11.4. طرحهای راهبردی
9.12 صنایع Medline ، شرکت
9.12.1. درباره شرکت
9.12.2. عملکرد مالی
9.12.3. محک زدن محصول
9.12.4. طرحهای راهبردی
9.13. مواد عزیزم عزیزم
9.13.1. درباره شرکت
9.13.2. عملکرد مالی
9.13.3. محک زدن محصول
9.13.4. طرحهای راهبردی

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/x1v7v6 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com