همکاری گسترده Comarch با Moët Hennessy نشان می دهد که اطلاعات تجاری با کیفیت بالا استراتژی های فروش کارآمد را هدایت می کند

کراکوف ، لهستان ، 16 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – موت هنسی ، عضو گروه Louis Vuitton ، موت هنسی گروه ، رهبر جهانی در محصولات با کیفیت بالا ، برای ارتقا partnership همکاری خود با توزیع کنندگان و عمده فروشان با Comarch همکاری کرده است. داده های دقیق فروش علاوه بر تبادل م effectiveثر این اطلاعات بین شرکا ، هدف روشنی در کمک به شرکت در تصمیم گیری بر اساس اطلاعات قابل اعتماد تجاری بود. این استراتژی برای ایجاد فرصت هایی جهت کمک به تحریک فعالیت های فروش شرکا طراحی شده است. پس از اجرای پلت فرم گزارش و ارتباطات Comarch Online Distribution در لهستان ، موت هنسی تصمیم گرفته است دامنه پروژه را به سایر بازارهای اروپا گسترش دهد.

اخبار مرتبط  هفته ملی وفل هدایای رسانه های اجتماعی با عنوان های 2020

توزیع آنلاین Comarch و پشتیبانی فروش آنلاین Comarch امکان گزارش های خودکار روزانه را با مهمترین داده های تجاری در خط توزیع کنندگان یا عمده فروشان و تولیدکنندگان فراهم می کند. دسترسی مداوم به اطلاعات قابل اعتماد و به روز درباره میزان موجودی فروشندگان و فروش محصولات در کانال مستقیم به مصرف کننده (“در تجارت”) ، موت هنسی را قادر می سازد تا به تغییرات بازار پاسخ دهد موثرتر. از ابتدای سال 2018 ، Comarch از Moët حمایت کرده است هنسی لهستان برای گسترش همکاری با توزیع کنندگان منتخب با اجرای گزارش موجودی و فروش مجدد ، با هدف افزایش فروش و فعالیت های بازاریابی مشترک.

“ما Comarch را که سالها تجربه اجرای این نوع راه حل ها را دارد ، برای دو عامل انتخاب کردیم: کیفیت بالای خدمات خود و مراجع بین المللی بسیار مثبت. علاوه بر این ، اجرای موفقیت آمیز آزمایش که در اولین بازار انتخاب شده انجام شد ، متقاعد شده است که کومارچ یک شریک قابل اعتماد و مسئول است “، مدیر فروش مستقیم را به مصرف کننده Moët بیان کرد هنسی اروپا.

هدف از پروژه آزمایشی در لهستان اتصال ده ها توزیع کننده استراتژیک با سیستم عامل بود. اجرای Comarch Online Distribution ، یک بستر خدمات جامع برای بدست آوردن بالاترین کیفیت اطلاعات بازار و استفاده از یک برنامه وب تحلیلی (پشتیبانی فروش آنلاین) ، امکان تهیه گزارش های روزانه با داده های با کیفیت بالا را فراهم می کند. اولین ارتباطات فروشنده قبلاً ثابت کرده است که این پلتفرم منبع قدرتمندی از اطلاعات خواهد بود و فرصت های عظیم تجاری را برای Moët فراهم می کند. هنسی لهستان و توزیع کنندگان آن. اندکی بعد ، موت هنسی تصمیم گرفت همکاری با Comarch را به بازارهای بیشتری در اروپا گسترش دهد.

اخبار مرتبط  Livescale مستقر در کانادا اکنون خریدهای زنده را در اختیار کلیه بازرگانان فروشگاه آمریکای شمالی قرار می دهد

“توزیع آنلاین Comarch دو بعد دارد. این راه حل اطلاعات كیفیت تجاری را در اختیار شركت قرار می دهد كه پایه محكمی برای برنامه ریزی استراتژی های فروش فراهم می كند. همچنین از اتوماسیون كامل فرآیند تبادل اطلاعات اطمینان حاصل می كند. در نتیجه ، شركتها مزیت رقابتی قابل توجه “، Kamil Gościński ، سرپرست ، توضیح داد.

اخبار مرتبط  ÈYES STORY با حداکثر زیبایی ایمن از طریق لنزهای بهداشت چشم پرتاب می شود

آرم: https://mma.prnewswire.com/media/1139881/Comarch_Logo.jpg

SOURCE همیار

لینک های مربوطه

https://www.comarch.pl

SOURCE همیار