شركت كلوگ بیش از هدف كاهش گاز گلخانه ای پیش از برنامه است

Kellogg اولین تعهدات پایداری خود را در سال 2008 تعیین کرد و در سال 2015 یکی از اولین شرکت هایی بود که اهداف علمی را برای کمک به کاهش گرمایش کره زمین به زیر 1.5 درجه سانتیگراد تعیین کرد.

وی گفت: “ما به عنوان یک شرکت غذایی جهانی ، مسئولیت رسیدگی به خطرات قابل توجه تغییر آب و هوا را برای مردم و سیاره ما بر عهده داریم.” امی سنتر، مدیر پایداری شرکت Kellogg. “ما به پیشرفت خود افتخار می کنیم و در چندین جبهه برای کاهش انتشار در سراسر زنجیره تأمین خود کار می کنیم.”

سرمایه گذاری در منابع انرژی تجدیدپذیر
در حمایت از تعهد Kellogg برای دستیابی به 100٪ انرژی تجدید پذیر در عملیات خود تا سال 2050، تقریباً 28٪ از برق مصرفی در تأسیسات تولید مواد غذایی کلوگ از قبل از منابع تجدیدپذیر تأمین می شود ، در نتیجه استفاده از آن را از سوخت های فسیلی کاهش می دهد. Kellogg همچنین با تامین کنندگان خود همکاری می کند تا میزان انتشار خود را 50٪ کاهش دهد.

اخبار مرتبط  مدیرعامل تولیدکنندگان برتر آبجو ، شراب و ارواح در حمایت از بازسازی فرهنگ در حال رشد کافه ها ، کافه ها و رستوران هایی که جوامع بسیار از دست می دهند پیوستند.

حمایت از کشاورزان برای مقاوم سازی در برابر آب و هوا
برای کاهش بیشتر انتشار گازهای گلخانه ای ، Kellogg به بیش از 433،000 کشاورز در سراسر جهان کمک کرده است تا روش های کشاورزی پایدار و احیا را از طریق ریشه های کلاگ برنامه کشاورزان برنج در اسپانیا با استفاده از تکنیک های جدید آبیاری و بهینه سازی مصرف کود ، انتشار گازهای گلخانه ای خود را تا 45٪ کاهش داد. که در ایالات متحده، کشاورزان در ایلینوی کسانی که محصولات پوششی کاشتند ، انتشار گازهای گلخانه ای را به میزان حذف بیش از 13 میلیون مایل وسیله نقلیه از جاده کاهش دادند1.

اخبار مرتبط  Eminence Organic Care Organicence 50،000 ضد عفونی کننده دستی برای اهدا در نبرد علیه COVID-19 تولید می کند

فواید غذاهای گیاهی در آب و هوا
غذاهای Kellogg با 86٪ از نمونه کارها گیاهی ، اثرات زیست محیطی کمتری نسبت به محصولاتی دارند که به پروتئین های حیوانی متکی هستند. در گزارشی که اخیراً درباره تغییرات آب و هوایی انجام شده ، بیش از 100 دانشمند برجسته اظهار داشتند که رژیم های غذایی متعادل با غذاهای گیاهی ، مانند رژیم های غذایی حاوی دانه های درشت ، حبوبات ، میوه ها و سبزیجات ، آجیل و دانه ها ، می توانند خطر تغییر آب و هوا را در این سیاره کاهش دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهداف آب و هوایی Kellogg ، پیشرفت و حمایت از اقدامات اقلیمی ، به KelloggCompany.com مراجعه کنید یا آخرین گزارش نقاط عطف آب و هوا را بخوانید.

درباره شرکت Kellogg
در شرکت Kellogg (NYSE: K) ، ما سعی در غنی سازی و لذت بردن از طریق غذاها و مارک های مهم جهان داریم. مارک های محبوب ما شامل Pringles® ، Cheez-It® ، Special K® ، Kellogg’s Frosted Flakes® ، Pop-Tarts® ، Kellogg’s Corn Flakes® ، Rice Krispies® ، Eggo® ، Mini-WheatsK ، کاشیچ ، RXBAR، مزارع MorningStar… و بیشتر فروش خالص در سال 2019 تقریباً بوده است 13.6 میلیارد دلار، متشکل از میان وعده ها و غذاهای راحت مانند غلات و غذاهای منجمد. مارک های Kellogg در بازارهای جهان محبوب هستند. ما همچنین شرکتی با Heart & Soul هستیم که متعهد به خلق هستیم روزهای بهتر برای 3 میلیارد نفر تا پایان سال 2030 از طریق ما Kellogg’s® Better Days بستر جهانی هدف. از www.KelloggCompany.com یا www.OpenforBreakfast.com دیدن کنید.

اخبار مرتبط  ساخت دانشکده بازرگانی HVAC ساخت لیموناد پاندمیک ظرفیت آموزش جانبازان در حین تعطیلی را افزایش می دهد

1ستاره. گزارش سالانه -2019 محصول سال – https://img1.wsimg.com/blobby/go/45c3f789-47fb-40df-9bb7-3dc4d7bf6c2f/downloads/Star٪20report٪20FINAL٪202020.pdf؟ver=1597671964705، https://www.epa.gov/energy/greenhouse-gas-equivalencies-calculator

شرکت Kellogg SOURCE

لینک های مربوطه

http://www.kelloggcompany.com