بینش در مورد محصولات جهانی محصولات موبر تا سال 2025

DUBLIN، 16 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار محصولات موزایی – پیش بینی های سال های 2020 تا 2025” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی محصولات موبر در ارزش گذاری شد 6.398 میلیارد دلار آمریکا در سال 2019. موهای زائد محصولات آرایشی هستند که برای از بین بردن موهای ناخواسته روی سطح پوست استفاده می شوند و به طور معمول به صورت کرم ، لوسیون ، ژل و پودر هستند. تفاوت زیادی بین اپیلاتور و موبر در مورد از بین بردن مو وجود دارد. در حالی که اپیلاسیون موها را به طور کامل از ریشه آن پاک می کند ، اپیلاسیون فقط در سطح پوست از بین می رود.

موهای زائد معمولاً راحت تر و ارزان تر از انتخاب سالن درمانی یا درمان های آبگرم برای از بین بردن مو هستند. خواص شیمیایی موجود در محصولات موبر با از بین بردن پیوندهای موجود در کراتینه موجود در مو به قدرت آن کمک می کند. وقتی مو ضعیف می شود ، یا متلاشی می شود یا به اندازه کافی پریشان است که می تواند خراشیده شود یا از بین برود.

افزایش درآمد یکبار مصرف و استانداردهای زندگی همراه با افزایش شهرنشینی ، رشد چشمگیر محصولات ترشحی را در سطح جهانی به طور چشمگیری هدایت می کند. مردم با توجه به زیبایی شخصی خود بیشتر و بیشتر در مورد نظافت شخصی هوشیار می شوند. به همین ترتیب ، محصولات ضدعفونی کننده مناسب در بین مصرف کنندگان محبوبیت پیدا می کنند که به دنبال گزینه های آسان و سریع هستند ، که به نوبه خود باعث رشد بازار جهانی محصولات موبر می شود. افزایش جمعیت زنان کارگر با یک سبک زندگی شلوغ ، تقاضا برای محصولات مناسب نظافت را تسریع می کند ، در نتیجه رشد بازار جهانی محصولات موزایی را پیش می برد.

محبوبیت روزافزون محصولات حذف مو ، اعم از شیمیایی و غیرشیمیایی ، در بین مردان فرصتی عالی برای فعالان بازار است که می توانند سبد محصولات خود را برای این جنسیت متنوع کنند و سهم بیشتری از بازار را بدست آورند که این امر به تقویت رشد کلی محصولات ترشح در بازار ادامه خواهد داد. در طول دوره پیش بینی در سراسر کره زمین. شیوع همه گیر اخیر COVID-19 تقاضای محصولات ترشحی را به طرز چشمگیری افزایش داده است. قفل و تعطیلی اجباری دولت در سالن ها و تاسیسات آبگرم ، تقاضا برای محصولات ضدعفونی کننده در بین خانم ها را که راحت ، مقرون به صرفه و آسان برای استفاده در خانه هستند ، پیش برده است. فعالان بازار بر اساس نیاز مشتریان خود ، به طور مداوم سبد محصولات خود را افزایش می دهند. افزایش آگاهی در مورد محصولات موبر که با مواد آلی و طبیعی تزریق شده است ، عوامل بازار را نیز به سمت عرضه محصولات جدید ترغیب می کند ، بنابراین بر رشد بازار محصولات موبر تأثیر مثبت می گذارد.

اخبار مرتبط  بازار فسفاتها - تجزیه و تحلیل صنعت جهانی ، اندازه ، سهم ، رشد ، روند و پیش بینی ، 2019

بازار جهانی محصولات موبر بر اساس نوع ، کاربرد ، کانال فروش و جغرافیا تقسیم بندی شده است. بر اساس نوع ، بازار جهانی محصولات موبر به عنوان مواد شیمیایی و غیر شیمیایی تقسیم شده است. بر اساس کاربرد ، تقسیم بندی به عنوان زن و مرد انجام شده است. بازار جهانی محصولات موبر نیز توسط کانال فروش به صورت آنلاین و آفلاین تقسیم شده است.

بازار ظهور نظافت مردانه تقاضا برای محصولات ترشحی را افزایش می دهد

با استفاده از برنامه ، بخش زنان در سال 2019 سهم عمده بازار را به خود اختصاص داده اند و تا پایان دوره پیش بینی بر این بخش تسلط خواهند داشت. نیاز به راه حلهای سریع و راحت رفع موهای زائد در بین جمعیت در حال رشد زنان شاغل به طور مداوم تقاضا برای محصولات مختلف موبر را افزایش می دهد. تمرکز زیاد بر روی بهداشت شخصی و نظافت در میان زنان نیز تقاضا برای محصولات موی زائد را در سراسر این بخش ایجاد کرده است. با این حال ، صنعت نظافت مرد اخیراً محبوبیت خود را افزایش داده است که تقاضا برای محصولات موبر را نیز در این بخش افزایش می دهد ، بنابراین رشد کلی بازار را پیش می برد.

بخش کانال فروش آنلاین در دوره پیش بینی با CAGR بالاتر رشد می کند

توسط کانال فروش ، بخش آنلاین CAGR بالاتری را بین سالهای 2020 و 2025 تجربه خواهد کرد که دلیل آن افزایش تعداد تلفن های هوشمند و افزایش نفوذ اتصال اینترنت پرسرعت در سراسر جهان است. عواملی مانند گزینه های پرداخت آسان در دسترس و ترجیح روزافزون مشتریان برای خرید آنلاین نیز تولیدکنندگان را ترغیب می کند تا محصولات خود را در سیستم عامل های مختلف آنلاین ارائه دهند ، بنابراین رشد این بخش را تحریک می کند. علاوه بر این ، وضعیت همه گیر کنونی ناشی از COVID-19 به دلیل خاموش شدن موقت سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها در کشورهای مختلف تحت تأثیر ، رشد این بخش را تسریع تر کرده است.

اخبار مرتبط  آلفا لاوال برنده 95 میلیون SEK سفارش بهره وری انرژی در چین شد

آسیا و اقیانوسیه تا شاهد سریعترین رشد بازار منطقه ای باشیم

از نظر جغرافیایی ، بازار جهانی محصولات موبر تقسیم بندی شده است آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، و آسیا و اقیانوسیه. آسیا و اقیانوسیه بازار منطقه ای محصولات ترشحی به دلیل عواملی مانند تغییر در سطح زندگی با افزایش قدرت خرید ، افزایش تصویب شیوه های مصرف کننده غربی و نگرانی های روزافزون در مورد بهداشت شخصی و نظافت در زنان و مردان ، آماده است در بالاترین سطح CAGR رشد کند. صنعت پررونق تجارت الکترونیکی در کشورهایی مانند چین و هند همچنین به طور چشمگیری به بازار محصول دفع کننده در این منطقه کمک می کند. با نفوذ زیاد تلفن های هوشمند و اتصال به اینترنت بهتر ، افراد بیشتر برای انجام خرید آنلاین انتخاب می کنند ، زیرا راحت و مقرون به صرفه است و همچنین محصولات مختلف بین المللی موبر را با نرخ تخفیف ارائه می دهند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. معرفی

2. روش تحقیق

3. خلاصه اجرایی

4. دینامیک بازار
4.1 رانندگان بازار
4.2 محدودیت های بازار
4.3 باربران تجزیه و تحلیل پنج نیرو
4.4 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعت

5. تجزیه و تحلیل بازار محصولات رسوب جهانی ، بر اساس نوع
5.1 مقدمه
5.2 شیمیایی
5.2.1. کرم و لوسیون
5.2.2. موم
5.2.3. نوارهای واکس سرد
5.3 غیر شیمیایی
5.3.1. ریش تراش
5.3.2. موچین

6. تجزیه و تحلیل بازار محصولات جهانی موم ، با استفاده از برنامه
6.1 مقدمه
6.2 مردان
6.3 زنان

7. تجزیه و تحلیل بازار محصولات رسوب جهانی ، توسط کانال فروش
7.1 مقدمه
7.2 برخط
7.3 آفلاین

8. تجزیه و تحلیل بازار محصولات رسوب جهانی ، توسط جغرافیا
8.1 مقدمه
8.2 آمریکای شمالی
8.2.1. بازار محصولات اپیلاسیون آمریکای شمالی ، براساس نوع
8.2.2. بازار محصولات اپیلاسیون آمریکای شمالی ، براساس برنامه کاربردی
8.2.3. بازار محصولات رسوب دهنده آمریکای شمالی ، توسط کانال فروش
8.2.4. براساس کشور
8.2.4.1. ایالات متحده آمریکا
8.2.4.2. کانادا
8.2.4.3. مکزیک
8.3 آمریکای جنوبی
8.3.1. بازار محصولات اپیلاسیون آمریکای جنوبی ، براساس نوع
8.3.2. بازار محصولات اپیلاسیون آمریکای جنوبی ، براساس برنامه کاربردی
8.3.3. بازار محصولات رسوب دهنده آمریکای جنوبی ، توسط کانال فروش
8.3.4. براساس کشور
8.3.4.1. برزیل
8.3.4.2. آرژانتین
8.3.4.3. دیگران
8.4 اروپا
8.4.1. بازار محصولات اپیلاسیون اروپا ، براساس نوع
8.4.2. بازار محصولات اپیلاسیون اروپا ، براساس اپلیکیشن
8.4.3. بازار محصولات اپیلاسیون اروپا ، توسط کانال فروش
8.4.4. براساس کشور
8.4.4.1. بریتانیا
8.4.4.2. آلمان
8.4.4.3. فرانسه
8.4.4.4. اسپانیا
8.4.4.5. ایتالیا
8.4.4.6. دیگران
8.5 خاورمیانه و آفریقا
8.5.1. خاورمیانه و بازار محصولات دفع آفریقا ، براساس نوع
8.5.2. خاورمیانه و بازار محصولات دفع آفریقا ، با استفاده از برنامه
8.5.3. خاورمیانه و بازار محصولات رسوب آفریقا ، توسط کانال فروش
8.5.4. براساس کشور
8.5.4.1. عربستان سعودی
8.5.4.2. امارات متحده عربی
8.5.4.3. اسرائيل
8.5.4.4. دیگران
8.6 آسیا و اقیانوسیه
8.6.1. بازار محصولات رسوب آسیا و اقیانوس آرام ، براساس نوع
8.6.2. بازار محصولات اپیلاسیون آسیا و اقیانوس آرام ، با درخواست
8.6.3. بازار محصولات رسوب آسیا و اقیانوس آرام ، توسط کانال فروش
8.6.4. براساس کشور
8.6.4.1. چین
8.6.4.2. ژاپن
8.6.4.3. کره جنوبی
8.6.4.4. هند
8.6.4.5. دیگران

اخبار مرتبط  نویسنده مشهور Emily L. Foley سهام زیبایی از تابستان تابناک با نکاتی در وبلاگ تلویزیون را به اشتراک می گذارد

9. محیط رقابتی و تجزیه و تحلیل
9.1 بازیکنان اصلی و تجزیه و تحلیل استراتژی
9.2 بازیکنان نوظهور و سودآوری بازار
9.3 ادغام ، ادغام ، توافق نامه ها و همکاری ها
9.4 ماتریس رقابت پذیری فروشنده

10. مشخصات شرکت
10.1 CHURCH & DWIGHT CO.، INC.
10.2 لورال پاریس
10.3 سیر فرانسه
10.4 رکیت بنکیسر
10.5 Linco Care Ltd
10.6 استفاده ساده زیبایی
10.7 Procter & Gamble
10.8 جولن زیبایی
10.9 ناد
10.10 سالی هانسن

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/dn4ts1 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com