Heliospectra (منتشر) گزارش موقت ژانویه و مارس 2020

گوتنبرگ ، سوئد، تورنتو و توکیو، 24 آوریل 2020 / PRNewswire / – Heliospectra AB (منتشر) (آمریکای شمالی ADR OTCQB: HLSPY) و (Nasdaq First Market Growth North North: HELIO) ، یک رهبر جهان در فناوری روشنایی هوشمند برای محیط های گلخانه ای و کنترل رشد گیاهان ، گزارش موقت را برای ژانویه و مارس 2020 ارائه می دهد.

گزارش کامل به این بیانیه مطبوعاتی ضمیمه شده است و در www.heliospectra.com بارگذاری می شود

این اطلاعات برای انتشار در تاریخ 24th ارائه شده است آوریل 2020 ساعت 08،00 CEST

خلاصه گزارش

فروش و عملکرد مالی ، ژانویه- مارس

فروش خالص 15 200 KSEK (9 657) بوده است که به معنی افزایش 57 درصدی نسبت به سال گذشته است. از فروش این دوره ، گروه محصولات میترا 21 درصد تشکیل شده است. ضرر عملیاتی KSEK -9 058 (-9 429) KSEK بود ، حاکی از حاشیه عملکرد منفی (منفی). زیان پس از مالیات KSEK -9 054 (-9 483) بود.

رویدادهای مهم بعد از پایان دوره

آوریل

Heliospectra سفارش جدیدی را از ترنر ساخت و ساز در ایالات متحده برای کنترل کامل اعلام کرد ELIXIA LED راه حل نور برای پروژه نصب خانه سبز. مقدار سفارش است 228 دلار 000

مدیر عامل شرکت

همانطور که این نامه را می نویسم ، بشریت با یکی از بزرگترین چالش های خود در حافظه زنده روبرو است ، این مسأله تأثیر عمیقی بر خانواده ها ، جوامع ، شرکت ها و اقتصاد خواهد گذاشت. من می خواهم از کل تیم Heliospectra بخاطر سخت کوشی ، اشتیاق و توانمندی در این ایام دشوار و سهامداران ما بخاطر تعهد بی حد و حصر شما به مردم ، نوآوریها و دیدگاه ما تشکر کنم.

اخبار مرتبط  Revolution Dating در PGA Commons عشق را در طول ماه آگاهی از سرطان پستان به اشتراک می گذارد

در حالی که Heliospectra امسال در موقعیتی از قدرت وارد شده است ، مانند اکثر شرکت ها در نتیجه بیماری همه گیر با چالش های جدید و پیش بینی نشده ای روبرو هستیم. محدودیتهای لازم که برای مقابله با ویروس اعمال شده است ، روشی را که ما مجبور شده ایم به تجارت خود نزدیک شویم تغییر داده است. همانطور که در گزارش سال ما – پایان سال 2019 بیان شد ، ما 2020 را با یک کتاب سفارش قوی شروع کردیم. حتی با وجود اینکه هیچ فرصتی واحد را از دست نداده ایم و مشتریان ما بیش از هر زمان دیگری به ما متعهد هستند ، به دلیل محدودیت های مسافرتی برخی از پروژه های مشتریان ما از جمله مزارع شهد ، با شروع تأخیر مواجه شده اند. به منظور اتخاذ اقدامی برای کاهش تأثیر کوتاه مدت ، ما برای تضمین کمک های مالی دولت و پشتیبانی در بازارهایی که حضور داریم ، سخت تلاش می کنیم. ثانیاً ، ما در حال تقویت تمرکز و اقدامات آینده نگرانه خود هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که در بازگشت دوباره مشتری ، به مشتری توجه داریم و آماده تقاضا هستیم.

تقویت اتصالات

ما حتی عمیق تر روی ساخت و تقویت روابط با مشتریان و صنعت به طور کلی تمرکز کرده ایم. ما در حال ایجاد فرصت های شبکه های مجازی برای صنعت هستیم و مشتریان خود را از طریق وبینارهایمان – توسط تولید کنندگان ، برای تولید کنندگان – آموزش و جذب می کنیم. ما همچنین در سراسر دنیا از طریق راه های مجازی با مشتریان در ارتباط هستیم ، زیرا همچنان می خواهیم انرژی روزمره خود را صرف کمک به تولید کنندگان خود در موفقیت و حمایت از تیم های خود در زمینه پرورش و تخصص در زمینه گیاهان خود کنیم.

اخبار مرتبط  مشتریان Schlotzsky's® آن را به جلو می پردازند

راه حل های برش لبه محصولات

Heliospectra از اینکه MITRA اکنون به طور کامل مجوز دارد ، هیجان زده است آمریکای شمالی. MITRA با طراحی مدولار و خروجی قدرتمند برای هر محصول بهینه شده و تقاضای بازار را برآورده می کند. علاوه بر این ، ما در رسالت خود متحد هستیم و موقعیت رهبری تکنولوژیکی خود را در بازار با توسعه راه حل های روشنایی یکپارچه برش حفظ می کنیم. مهم نیست میزهای ما کجا باشد ، ما آماده پاسخگویی به نیازهای مشتری آینده خود هستیم.

سازمان قوی تر

از آنجا که این شرکت همچنان به گسترش حضور جهانی و تأثیر خود می پردازد ، در سه ماهه اول ما از هیئت استقبال کردیم سارا بصیری به عنوان معاون رئیس جمهور از بازاریابی ، مستقر در خارج از کشور نیویورک، ایالات متحدهو اسکات تورنتون به عنوان معاون رئیس جمهور برای فروش و مدیر کل آمریکای شمالیمستقر در مونترال ، کانادا. سارا از گروه Mezzanine Group ، یک آژانس بازاریابی برنده جوایز ، به Heliospectra می رود و در آنجا به عنوان مدیر بازاریابی برای مشتریان چندملیتی فعالیت می کرد. اسکات سابق مدیر عامل تترا پاک کانادا ، از PBC ، یک کارگزار غذای مخصوص برچسب در کانادا ، جایی که به عنوان معاون رئیس جمهور در فروش و بازاریابی فعالیت می کند ، به Heliospectra پیوست. سارا و اسکات در مجموع بیش از 40 سال تجربه در ساخت و تیم های پیشرو در سطح بین المللی با تمرکز بر برتری در فروش ، بازاریابی و تجربه مشتری دارند. اشتیاق آنها به فناوری و نوآوری و همچنین تخصص در صنعت آنها نقش اساسی در موفقیت Heliospectra و ادامه گسترش در سطح جهان خواهد داشت.

اخبار مرتبط  بازار پنجره و درب تقاضا دارد تا سال 2026 به 134 میلیارد دلار برسد. بینش بازار جهانی ، شرکت

روزهای پیش رو یک چالش بلکه پیروزی برای شرکت ها ، جوامع و افراد در سراسر جهان خواهد بود. اکنون زمان جمع شدن و حمایت از یکدیگر است. ما به زودی از این بحران بیرون خواهیم آمد تا یک فصل قوی تر ، متحد تر و مرفه تر را در کنار هم آغاز کنیم. من به شدت اعتقاد دارم که قدرت بینش Heliospectra – برای تغذیه و شفابخشی جهان – به سرعت ما را در یک زمینه بسیار مناسب برای مشتریان ، مصرف کنندگان ، جوامع و در نهایت شما به عنوان سهامداران ما قرار می دهد.

علی احمدیانمعاون رئیس جمهور و مدیر عامل

روابط سرمایه گذار:
علی احمدیان
مدیر عامل شرکت Heliospectra
+46 (0) 72-203-6344
[email protected]

http://www.heliospectra.com

این اطلاعات توسط Cision http://news.cision.com برای شما آورده شده است

https://news.cision.com/heliospectra/r/heliospectra–publ–interim-report-january-march-2020،c3095613

پرونده های زیر برای بارگیری در دسترس است:

منبع Heliospectra

پاسخی بگذارید