تقاضا برای تمیز کردن وسایل در مبارزه با Covid-19 افزایش می یابد

SÃO PAULO ، 7 آوریل 2020 / PRNewswire / – متحد مهم در مبارزه با Covid-19 ، صنعت محصولات تمیز کننده داخلی شاهد رشد فروش قابل توجهی در هفته های اخیر است. علاوه بر مراقبت های بهداشتی شخصی ، وزارت بهداشت به خانواده ها و شرکت ها توصیه کرده است که محیط خود را تمیز و ضد عفونی کنند و به عنوان روشی برای جلوگیری از آلودگی ویروس استفاده کنند.

با توجه به این دستورالعمل ها و همچنین اقدامات ایزوله شده برای جلوگیری از پیشروی Covid-19 ، فروش محصولات تمیز کننده در خرده فروشی کالاهای فیزیکی بین 23 فوریه و 1 مارس ، دوره پس از اعلام ، 20٪ رشد داشته است. اولین مورد آلوده به ویروس در برزیل ، در مقایسه با هفته قبل. این داده ها توسط مشاوره Nielsen منتشر شد ، که همچنین موارد دیگری را که مربوط به بهداشت شخصی و محیط است ، مانند ژل الکل (623٪) ، فیلترهای هوا (+ 100٪) ، الکل (85٪ +) ، محصولات بهداشتی برجسته می کند. تمیز کردن عمومی (+ 58٪) و صابون مایع (+ 33٪).

اخبار مرتبط  خواننده شیکاگو موسیقی جدیدی منتشر می کند که به خشونت در جامعه می پردازد

بین اول و هشتم مارس ، هنگامی که سازمان بهداشت جهانی (بحران بهداشت جهانی) بحران بهداشت فعلی را به عنوان یک بیماری همه گیر طبقه بندی کرد ، در همان نظرسنجی اشاره شد که تقاضا برای کالاهای اساسی در فروشگاه های فیزیکی به مواد غذایی مانند برنج ، لوبیا ، قهوه ، شکر و آرد (31٪). با این وجود ، محصولات تمیز کننده با افزایش 21 درصدی فروش در این مدت ، افزایش تقاضا را نشان دادند.

اخبار مرتبط  تهویه مطبوع Hisense به عنوان اولین محصول در جهان است که گواهینامه هوای تازه را از JQA دریافت می کند

چنین رفتاری در بازرگانی الکترونیکی ملی نیز منعکس می شود ، جایی که جستجوی دسته بندی هایی از جمله بهداشت ، نظافت منزل ، کالاهای کودک و مواد غذایی بین ماه های ژانویه و مارس امسال رشد کرد. همچنین قابل توجه در این کانال رشد متوسط ​​در تعداد مصرف کنندگان جدید الکترونیکی است ، یعنی کسانی که برای اولین بار در این دوره خرید آنلاین انجام داده اند (Ebit / Nielsen ، 2020).

فروش بخش تمایل با استفاده از قطعنامه (RDC N ° 350) آژانس نظارت بر سلامت ملی (Anvisa) که معیارها و مراحل را به صورت فوق العاده و موقت تعریف کرده است ، برای ساخت و بازاریابی داروهای ضد عفونی کننده یا ضد عفونی کننده بدون مجوز قبلی از بدن نظارتی بنابراین می توان تولید این اقلام را با سرعت بیشتری انجام داد تا بتواند افزایش چشمگیر تقاضای مشاهده شده تاکنون را برآورده سازد.

اخبار مرتبط  بازار جهانی خدمات مراقبت شخصی (2020 تا 2030)

مسئول مسئول: فرناندا رودریگز – کارشناسی ارشد اقتصاد کاربردی ، دانشگاه فدرال سائو کارلوس ، به عنوان یک متخصص بخش خدمات در زمینه مصرف کننده عمل می کند و تلاشهایی را برای توسعه و پردازش تحقیقات کمی / کیفی مربوط به متنوع ترین خدمات ارائه می دهد – تجارت عمومی خرده فروشی ، بانک ها ، سیستم های اعتباری سلامت ، تجارت الکترونیکی ، از جمله دیگران.

www.lafis.com.br | 55 11 3257.2952

منبع لافیس

منبع لافیس

پاسخی بگذارید