جوایز American Image Awards مقاومت صنعت را ستایش می کنند

نیویورک، 24 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – انجمن پوشاک و کفش آمریکا (AAFA) دیروز اولین مراسم مجازی جوایز تصویر آمریکایی را پخش کرد – این رویداد را با صفوف جهانی از افتخارات از جمله گروه علی بابا، شرکت رالف لورن، براندون ماکسول، Bravo / باند پروژه، و کنت کول، که “مخاطب” را با مجری خود شگفت زده کرد ، فرماندار کوومو.

اخبار مرتبط  InMed برای حضور در چهارمین کنفرانس سالانه شاهدانه Canaccord Genuity

این مراسم که به نفع بنیاد شورای طراحان مد آمریکا (CFDA) بود ، توسط مجری CNN برگزار شد بروک بالدوین و میزبان ، طراح و نویسنده جفری بنکس.

این مراسم با حضور در “فرش قرمز مجازی” و حضور در صحنه بازیگری و مجری سابق جوایز تصویر آمریکایی آغاز شد آلن کامینگ، و همچنین طراحان کفش و مفاخر گذشته روتی دیویس و ربکا مینکوف، درمیان دیگران. ادای احترام ویژه به آن مرحوم ایزابل تولدو که به همراه شوهرش روبن تولدو، تندیس جوایز Image Image را ایجاد کرد. آلن کامینگ آرزوهای خوبی را برای بینندگان ارسال کرد و خاطره ای از حضور خود به عنوان میزبان دو سال پیش را به یاد داشت.

این برنامه نشان دهنده قدرت ، قاطعیت و تأثیر صنعت پوشاک و کفش در طی شش ماه گذشته بود که توسط محور تولید برای تولید حجم زیادی از تجهیزات محافظ شخصی در پاسخ به بحران COVID-19 به نمایش درآمد.

استیو لامار، رئیس و مدیر عامل AAFA، گفت ، “جوایز American Image Awards در مورد بزرگداشت آینده صنعت مد و برجسته کردن کارهای استثنایی کسانی است که پیشگام هستند. هیچ کس نمی توانست تأثیر COVID-19 بر جهان یا جوامع ما را پیش بینی کند – اما این صنعت در حالی که به سمت آینده ای بهتر پیش می رویم در حال عزم خود را در تصمیم گیری برای نجات جان و معیشت ثابت می کند. “

امسی بروک بالدوین صنعت را تشویق کرد “شما بارها و بارها ثابت کرده اید که مد می تواند یک کاتالیزور برای فعالیت های اجتماعی و تغییرات سیاسی باشد … همه ما باید در حال حاضر مقاوم باشیم.”

طراح سال ، براندون ماکسول، که در بحران COVID-19 بسیار پیشگام بوده است ، با سلام به طراحان همکار ، “من واقعاً می خواهم از تک تک طراحان در شهر نیویورک که در طول شش ماه گذشته هر روز با امید در قلب و عزم خود بلند شده اند و رفته اند و کارهایی کرده اند که باعث شده همه ما احساس خوبی داشته باشیم … این [award] واقعاً برای تک تک شماست … من از اینکه همسن و سال شما هستم بسیار افتخار می کنم! ”

“مد داستان واقعی رویاهای غیرممکن است و همیشه بوده است. از چشم اندازهای جسورانه ای که بی تردید دنبال می شود. بنابراین بله ، من معتقدم که آینده درخشانی ممکن است. می توان آن را ساخت و ما می توانیم آن را با هم بسازیم. اما پیروز شد گفت: “آسان باش” پاتریس لووت، رئیس جمهور و مدیرعامل شرکت رالف لورن ، پذیرفتن نشان افتخار سال بهترین شرکت جوایز Image American 2020.

کالین براون، رئیس AAFA و COO از Under Armour، Inc. نقش AAFA را در محیط فعلی برجسته کرد و گفت ، “بیش از هر زمان دیگر ، تغییرات قابل توجهی که در صنعت ما رخ می دهد ، یک شریک مورد اعتماد را در مبارزه برای راه حل های چالش های مشترک ما ضروری می کند. AAFA در قلب جایی است که تجارت ، مد ، و خط مشی تلاقی می کند. “

کنت کول، جوایز تصویر آمریکایی بهترین شخص سال، با احساس عمیق صحبت کرد ، “من از AAFA برای این جایزه تشکر می کنم. در لحظاتی از این دست به من یادآوری می شود که مد همان کاری است که ما انجام می دهیم … این نیستیم که هستیم. مد می تواند وسیله ای قدرتمند برای رسیدن به هدف معنادارتری باشد ؛ این راهی برای نمایندگی هر روزه خود در جهان است ، و همچنین استانداردهای اخلاقی و اجتماعی قابل قبولی را که ما انجام می دهیم تشویق و تجلیل می کند. ”

کول معرفی ویژه ای توسط نیویورک فرماندار اندرو کوومو که صنعت را تحسین کرد: “صنعت مد همیشه یک نیروی مترقی بوده است … قلب ، روح ، جامعه ، صنعت ، این همان چیزی است که صنعت مد امسال نشان داد … همه ما برای مبارزه با این ویروس و به خاطر همه این درد دور هم جمع شدیم ، وحدت زیبا بود. “

“ما از AAFA تشکر می کنیم. به دلیل حمایت آنها ، ما می توانیم این بودجه را به اهداف و ابتکارات مهمی مانند بورس های تحصیلی مد ، پایداری ، تنوع ، برابری و تلاش برای فراگیری ، برنامه های تولید داخلی و توسعه حرفه ای اختصاص دهیم.” استیون کلب، مدیر عامل ، CFDA.

تصاویر جوایز AAFA Image Image در اینجا موجود است:
https://www.dropbox.com/sh/77brelb3p83weu8/AACuvBQ3koLstGZ55rehvYSxa؟dl=0

عنوان عکس: جوایز سالانه تصویر آمریکایی انجمن پوشاک و کفش سال 2020

رسانه های اجتماعی: # عکس_آمریکایی جوایز @ ApparelandFootwear (اینستاگرام) ApparelFootwear (توییتر)

درباره انجمن پوشاک و کفش آمریکا:
انجمن پوشاک و کفش آمریکا (AAFA) انجمن تجارت ملی به نمایندگی از شرکت های پوشاک ، کفش و سایر محصولات دوخته شده و تأمین کنندگان آنها است که در بازار جهانی رقابت می کنند. ما با نمایندگی بیش از 1000 مارک معروف جهان ، سیاست عمومی قابل اعتماد و صدای سیاسی صنعت پوشاک و کفش ، مدیریت و سهامداران آن ، نزدیک به چهار میلیون کارگر آمریکایی و بیش از 400 میلیارد دلار فروش خرده فروشی سالانه ایالات متحده هستیم. . AAFA تخصص منحصر به فردی در تجارت ، حفاظت از برند و زنجیره تأمین و تولید برای کمک به اعضای ما در جهت یابی در مقررات پیچیده نظارتی و هزینه های کمتر فراهم می کند. اعضا به بی نظیری از اطلاعات و بینش انحصاری در مورد مقررات و سیاست ها و فرصت های برتر شبکه و همکاری دسترسی پیدا می کنند.

تماس با رسانه:
کارن بروملی
گروه بروملی
[email protected]
646-522-0864

SOURCE انجمن پوشاک و کفش آمریکا