نحوه رانندگی در هنگام حرکت و ارسال Covid-19

DUBLIN، 30 سپتامبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “Store of the Future 2020: How to Drive Footfall Through and Post Covid-19” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

Covid-19 همه چیز را تغییر داده است و منصفانه است که بگوییم در بحث خرده فروشی ، صنعت فناوری به طور گسترده ای به سطح بالاتری رسیده است. از طرف دیگر ، بسیاری از راه حل های توصیف شده در این گزارش از مدتی قبل وجود داشته است – و اکنون نشان دهنده شراب قدیمی در بطری های جدید است. تنها تازگی واقعی و نوآوری واقعی همچنان Amazon Go و فناوری کنارگذاشتن آن است. گفته شد ، اکنون بسیاری از راه حل ها به دلیل تغییر شرایط ایجاد شده توسط شیوع Covid-19 ، در جلوه ای جدید ظاهر می شوند. در حالی که به عنوان مثال ، یک راه حل با قابلیت بینایی رایانه برای اضافه کردن قیمت ها در زمان واقعی ، عمدتا مربوط به از بین بردن هزینه ها ، همراه با بازرسی دستی کارکنان و بهبود توان جریان است ، اکنون همه چیز در مورد مسائل بهداشتی و جلوگیری از تماس انسانی ، نقاط تماس و از بین بردن صف ها. به عبارت دیگر ، ما نه تنها در خود راه حل ها ، بلکه در بازاریابی پیرامون موارد و قابلیت های استفاده از آنها ، یک محوری بزرگ دیده ایم.

با این وجود ، هر دهه مفاهیم خرده فروشی انقلابی جدید ظهور می کند (فروشگاه اپل خرده فروشی لوازم الکترونیکی را زیر و رو کرد) و ناشر فکر می کند Peloton یکی از این بازیگران است. مانند اپل ، استراتژی Peloton با فروش محصول خود کمک می کند ، خرده فروش موفق شده است شبکه های اجتماعی ، بازی و تناسب اندام را با مدل اشتراک و قرعه کشی قابل توجه خریداران از مکان های خود ترکیب کند.

اخبار مرتبط  Dungeon به جلو کانون یک جشنواره Vibe را ارائه می دهد

بدیهی است که ردیابی آنچه Peloton انجام می دهد و یا اینکه چگونه یک خرده فروش کفش در حال اجرا بر این بحران غلبه می کند ، در نگاه اول برای سایر بخشها محدودیت مفید خواهد داشت ، اما عناصری وجود دارد که می توانند در سایر مدلهای تجاری گنجانده شوند – به ویژه در مورد ارتباطات رسانه های اجتماعی ، جوامع آنلاین ، تعامل و مشارکت مانند.

سایر نمونه های خرده فروشی در حال حاضر موفق ، به شدت به نوعی یا به شکل آنلاین درگیر می شوند ، اعم از ایستگاه های مختلف کلیک و جمع آوری (بدون سرنشین) ، فروشگاه های خودکار ، کمدهای نگهداری و ماشین های فروش یا خرده فروشان که از پیشنهادهای نوع Zoom برای فروش به خریداران در خانه استفاده می کنند. فروشگاه های موجودی صفر یک وارونگی از این مفهوم است و باید به خوبی با لباس کار کند (مخصوصاً در مواردی که استفاده از اتاق تغییر مکان بسیار محدود شده است).

حتی اکنون تکنیک هایی وجود دارد که چگونه خرده فروشان می توانند به فروشگاه های خود بروند ، بسیاری از آنها شامل فناوری هستند ، اما نه همه آنها. بیشتر این راز در خرده فروشان استفاده از مکان های فروشگاه خود به روشی بسیار بهتر برای بازیابی اصالت و بومی سازی فروشگاه هایشان است. و ناشر به معنای ساخت MFC در مجاورت فروشگاه های آنها نیست (حتی اگر این یک راه حل خوب برای برخی از خرده فروشان باشد).

در هر صورت ، همراه با تغییر به سمت آنلاین ، قفل شدن و متعاقباً کاهش آن نشان داده است که بسیاری از خرده فروشی های فیزیکی در وضعیت نامطلوبی قرار دارند. پس چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تأثیر احتمالی رکود اقتصادی باعث خواهد شد بسیاری از مشاغل به دیوار بروند و بیکاری به سرعت افزایش یابد ، بنابراین انتظار می رود تغییر کانال به تخفیف دهندگان (آلدی و لیدل دوباره برنده شوند). در خیابان های بزرگ ، با ورشکستگی های خرده فروشی که در بخش املاک و اجاره ها و رژیم های نرخ (تغییر در بالادست صندوق های بازنشستگی به عنوان سرمایه گذاران املاک و PE و غیره گسترش می یابد) ، پریشانی بزرگی ایجاد خواهد شد. برای همه خرده فروشان زنده مانده ، سرعت عظیمی در روند دیجیتالی شدن در جریان است.

اخبار مرتبط  CarParts.com قیمت گذاری پیشنهادات عمومی سهام عام را اعلام می کند

تحلیلگران معتقدند نسل جدید فروشگاه های مجهز به فناوری جایگزین مدل قدیمی مورد ضرب و شتم آنلاین و Covid-19 می شوند. سرانجام ، فناوری به تنهایی خرده فروشان را از بحران عبور نخواهد داد ، اما نقشی اساسی در یافتن راه حل یا بسیاری از راه حل های جزئی خواهد داشت که در ترکیب آن چیزی شبیه بازگشت به عادی قبل از دوره Covid فراهم می کند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. خلاصه اجرایی

2. مجموعه جدیدی از شرایط ، ویروس کرونا و افسردگی آینده

3. راه حل های فنی

4. بازگشت قیمت بیش از ارزش ، همانطور که رکود اقتصادی شروع به گاز گرفتن می کند

5. به سمت آینده بدون پول؟ ویروس کرونا ویروس ها را تسریع می کند

6. صندوق های انقلابی ، فروشگاه آینده

7. سوال اساسی پای پا بعد از تابستان از دست رفته سال 2020

8. نحوه راندن پا: نمونه های موردی ، Peloton

9. نحوه رانندگی در Footfall: نمونه های موردی – تورهای پیاده روی ، خوش آمدگویی و حمایت مالی از گردشگران اجتماعی و حمایت مالی

اخبار مرتبط  غذاهای طبیعی متحد برای شرکت در بیستمین کنفرانس سالانه مصرف کننده اوپنهایمر

10. خرده فروشی و فروشگاه های Zero Inventory را بزرگنمایی کنید ، به ماهیگیری در جایی که ماهی است بروید

11. کمد ، فروشگاه های بدون سرنشین ، کلیک و جمع آوری ، یکی از بزرگترین برندگان Coronavirus

12. ربات ها ، ظهور ماشین ها

13. مراکز تحقق خرد ، راه حل فضای غیرمولد

14. Takeoff Technologies ، رهبر اولیه بازار

15. Alphabot / Alert ، راه حل Walmart

16. همکاری آمازون و دماتیک مدل MFC را تأیید می کند

17. توصیه ها و چشم انداز

18. منابع


شرکت های ذکر شده

  • Ahold Delhaize
  • آلبرتسون
  • آلدی
  • آمازون
  • سیب
  • بامبوزر
  • بونوبوس
  • غاز کانادا
  • Chowbotics
  • کلورون
  • ده گانه
  • دیور
  • دونلم
  • ورزش کوهستانی الیس بریگام
  • یخچال کشاورز
  • FedEx
  • خاصیت فریزر
  • H&M
  • جان لوئیس
  • کسکو
  • Knapp
  • لیدل
  • Lifvs
  • نست
  • نوردستروم
  • پلوتون
  • سدانو
  • ستاره پیما
  • ویکفرن
  • والمارت
  • ویلبهاوس
  • وولورث

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/t0lgv4 مراجعه کنید

درباره ResearchAndMarkets.com
ResearchAndMarkets.com منبع اصلی جهان برای گزارش های تحقیقات بازار بین المللی و داده های بازار است. ما آخرین اطلاعات مربوط به بازارهای بین المللی و منطقه ای ، صنایع اصلی ، شرکت های برتر ، محصولات جدید و آخرین روند را به شما ارائه می دهیم.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com