Pizza Hut International از Pizza Panic Iconic Pan Original اصلی جشن می گیرد

PLANO ، تگزاس، 1 اکتبر 2020 / PRNewswire / – دهه 1980 شمایل زیادی به ارمغان آورد ، اما هیچ یک از پنیرهای اصلی Pizza Hut به یادماندنی تر و با پنیر بیشتر ، اغلب تقلید شده و هرگز تکرار نمی شوند. مورد منو برای همیشه تجربه خوردن پیتزا را تغییر داده است و با 40 سال سن همچنان به عنوان رضایت بخشترین و نرم کننده ترین پیتزا در بازار فراتر از حد انتظار است. به افتخار این آیکون ، پیتزا هات در 55 بازار جهانی خود جشنی را برگزار می کند و ماه اکتبر را ماه جهانی پیتزا اعلام می کند و غذاهای ویژه ای را برای علاقه مندان در سراسر جهان سرو می کند.

این جشن تحول غذای شاخص و همچنین تاریخچه “اکنون تحویل می دهد” را برجسته می کند ، که نشان دهنده دستیابی جهانی ، دسترسی و تعهد آن در ایجاد سهولت در رسیدن به خواسته های هر کس است. این کمپین عمدتا دیجیتال این نوید را می دهد که پیتزا پن نهایت رضایت را دارد و Pizza Hut International رضایت بخش ترین تجربه را در هر مکان و هر زمان ارائه می دهد.

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor بستر نردبان را برای ذخیره ابزارها و افزایش پایداری (TRO-283) ایجاد می کند

انتشار اخبار چند کاناله تعاملی را اینجا ببینید:

https://www.multivu.com/players/English/8771351-pizza-hut-the- اصالت-پان-آخرین-در-رضایت /

وی گفت: “هیچ کس بیش از ما عاشق پیتزا نیست. و تا به امروز هیچ چیز راضی کننده تر یا یکپارچه تر از اولین لقمه خوشمزه نیست.” ویپول چاولا، رئیس Pizza Hut International. “این به راحتی بخشی از DNA ما است که دسترسی به شادی را فراهم می کند. ما دائماً در فکر یک وعده دوم هستیم – موارد منوی بزرگتر ، بهتر و مبتکرانه که جهان را یکجا و هر بار با هم قرار می دهد.”

اخبار مرتبط  بازگرداندن بازار جهانی آبجو به دنبال COVID-19 - پیش بینی بازار آبجو در CAGR با رشد 5٪ از سال 2021 و رسیدن به 248.8 میلیارد دلار در سال 2023

“از سال 1958 ، پیتزا هات تصمیم گرفت تا پیتزا های خود را با بهترین مواد غذایی تهیه کند ، هرگز از طعم دادن و یا استفاده از میانبرها دست بردارد. امروز ، با درک اینکه مصرف کنندگان از تجربه غذا خوردن خود بیشتر می خواهند ، پیتزا هات روش های جدیدی برای نمادین بودن ارائه می دهد ، سازگار شدن با فرهنگ ، اصیل ماندن و کمک به منفعت بیشتر.

وی گفت: “پیتزا هات هرگز علاقه و ذائقه خود را برای آنچه در Pizza Pan Original در سال 1980 الهام گرفته بود از دست نداد.” آنا ماریا رودریگز، مدیر نوآوری و کیفیت غذا در Pizza Hut International. “ما همیشه غذای خود و مشتریان خود را در اولویت قرار می دهیم.” “از زمان راه اندازی کلاسیک ترین منو 40 سال پیش ، ما همچنان به آینده و همیشه جوان نگاه می کنیم ، با دقت ایده های سراسر جهان را برای ادامه نوآوری در هر قطعه Pan انتخاب می کنیم.”

اخبار مرتبط  طبق اعلام PwC ، تغییرات سریع در رفتار در سال 2020 باعث پذیرش روندهای دیجیتالی ، بهداشتی و پایداری خواهد شد

Pizza Hut Pan-Birthday هدایای جهانی ، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر را برای علاقه مندان ارائه می دهد.

به روز باشید ، از www.pizzahut.com بازدید کنید یا شبکه های اجتماعی Pizza Hut را در منطقه خود دنبال کنید.

درباره Pizza Hut®

آرم – https://mma.prnewswire.com/media/1284371/Pizza_Hut_International_Logo.jpg

SOURCE Pizza Hut International

لینک های مربوطه

http://www.pizzahut.com

SOURCE Pizza Hut International