انتظار می رود بازار جهانی پوشیدنی شرکت های بزرگ در CAGR بیش از 41٪ در دوره 2019-2025 رشد کند

نیویورک، 24 آوریل 2020 / PRNewswire / – با خرید گزارش بازار پوشیدنی سازمانی ، یک نسخه رایگان از تأثیر بازار COVID-19 در مشاغل دریافت کنید.

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05888075/؟utm_source=PRN

انتظار می رود بازار جهانی پوشیدنی شرکت های بزرگ در CAGR بیش از 41٪ در دوره 2019-2025 رشد کند.

تصویب گسترده دستگاه Bring Your Own Your Own (BYOD) ، که با موفقیت توسط شرکتهای IT اتخاذ شده است ، احتمالاً باعث افزایش تقاضا برای پوشیدنی های هوشمند خواهد شد. چندین سازمان مترقی در فضای حرفه ای از دستگاه های پوشیدنی استفاده می کنند که انتظار می رود اثر عملیاتی را بهبود بخشد. تماشای ساعت ، عینک و مانیتور بدن به عنوان وسیله ای مؤثر برای برنامه های کاربردی در محل کار ارائه می شود. گرایش به کارمندان امکان می دهد که پوشیدنی های خود را به محیط کار بیاورند ، درنهایت منجر به افزایش بهره وری کلی خواهد شد. چند سازمان IT در استفاده از دستگاه های سفارشی همراه با BYOW در حال ترویج هستند و این منجر به رشد بازار می شود.

افزایش آگاهی از پوشاک هوشمند برای بهبود شرایط کار و سطح ایمنی در بین کارگران ، بازار را هدایت می کند. صنایع نفت و گاز به عنوان پیشرو و کاربران نهایی ایده آل برای استفاده از لباس های هوشمند فعالیت می کنند. به عنوان مثال ، BP در تلاش است تا ژاکت پوشیدنی با سنسورها را برای نظارت بر حرکت بدنی کارمند و آموزش پرسنل از طریق ویژگی های هدایت از راه دور انجام دهد. با استفاده از اتصال بی سیم ، سنسورها ، فناوری هوش مصنوعی و پوشیدن لوازم جانبی ، انتظار می رود که بخش لباس هوشمند شاهد افزایش تقاضا از صنایع نفت و گاز و معدن باشد. بنابراین ، افزایش پاسخگویی به ایمنی و امنیت کارگران به عنوان عامل اصلی تقاضای لباس هوشمند برای شرکتها خدمت می کند.

عوامل زیر به احتمال زیاد می توانند در دوره پیش بینی رشد بازار پوشیدنی شرکت سهیم باشند:

• رشد در پوشیدگی خود به ارمغان بیاورد
• توسعه لباس هوشمند
• رشد نیاز به ردیابی سلامتی در محل کار
• افزایش پذیرش IoT در شرکت

این مطالعه سناریوی فعلی از بازار پوشاک شرکت و پویایی بازار آن را برای دوره 2019؟ 2025 در نظر گرفته است. این نمای کلی از چندین عامل رشد ، محدودیت ها و روندهای رشد بازار را در بر می گیرد. این مطالعه جنبه های تقاضا و عرضه بازار را ارائه می دهد. این شرکتها و شرکتهای برجسته و سایر شرکتهای برجسته فعال در بازار را پروفایل و بررسی می کند.

بازار پوشیدنی سازمانی: تقسیم بندی

این گزارش تحقیق شامل تقسیم بندی دقیق بر اساس نوع محصول ، کاربر نهایی ، اتصال و جغرافیا است. پارچه های مچ دست بخش اصلی در بازار پوشیدنی سازمانی در سال 2019 بود و این بخش انتظار می رود موقعیت خود را در دوره پیش بینی حفظ کند. از آنجا که از ساعت مچی و ردیاب های بدنسازی برای نظارت بر سلامتی ، تناسب اندام ، ضربان قلب ، حضور ، مجوز و روش های بیومتریک استفاده می شود ، دامنه و پتانسیل استفاده کننده نهایی در صنایع بسیار زیاد است. در ادامه ، حضور تعداد قابل توجهی از بازیکنان با محصولات مقرون به صرفه باعث تقاضای بازار می شود. از آنجا که این اسباب بازی دیگر به عنوان بیانیه مد دیده نمی شود ، این رقابت براساس لبه تکنولوژیکی در حال افزایش است. آمریکای شمالی در سال 2019 به عنوان بزرگترین بازار لباس مچ دست تخمین زده شد ، که از نزدیک دنبال می شود اروپا و APAC

اخبار مرتبط  Potandon Producting به مشتریان از حادثه امنیت داده خبر می دهد

در حالی که بخش مراقبت های بهداشتی بخش عمده برنامه کاربردی است ، انتظار می رود کاربران نهایی ساخت و ساز در دوره پیش بینی فروشندگان فرصت های رشد قابل توجهی را ارائه دهند. انگلیس و آلمان به عنوان رهبر جهانی در اتخاذ آخرین نوآوری ها در بخش پزشکی در نظر گرفته می شود. نظارت ، تشخیص ، معالجه ، مشاوره از راه دور بسیار پیشرفته در بیمار اروپا انتظار می رود طی 5 سال آینده تقاضا را تحریک کند. ساعت های هوشمند ، باندها و حلقه های هوشمند محبوب ترین دستگاه ها در این بخش هستند ، جایی که بلوتوث و وای-فای منبع اصلی سیستم عامل های اتصال هستند.

صنعت خودرو یکی از سریعترین صنایع در زمینه اتخاذ فناوری پوشیدنی شرکت در دوره پیش بینی است. در حالی که تولید کنندگان عمده خودرو مانند Ford ، BMW و Audi قبلاً راه حل های پوشیدنی را پیاده سازی کرده اند ، انتظار می رود برجستگی در سایر صنایع خودروسازی طی پنج سال آینده افزایش یابد. انتظار می رود صنعت IT با ایجاد برنامه های سفارشی که می تواند باعث بهبود رفاه عمومی ، افزایش وابستگی به کارگران و کمک به کنترل هزینه های بالاتر کارفرمایان شود ، برای افزایش مسئولیت کارکنان ، پوشیدنی ها را افزایش دهد. شرکت ها در حال حاضر از این فناوری ها برای پیگیری سلامت کارمندان خود استفاده می کنند.

در حالی که احتمالاً بخش بلوتوث از نظر درآمد همچنان تسلط خود را ادامه خواهد داد ، بخش سلولی و NFC که بیشترین استفاده از اشکال اتصال است ، انتظار می رود سریعترین CAGR را در دوره پیش بینی رشد کند. پلت فرم بلوتوث در اکثر ساعتهای هوشمند تعبیه شده است. با این حال ، اتصال Wi-Fi مبتنی بر ایده آل برای کارمندان مستقر در اماکن کار از راه دور است زیرا این کار باعث یکپارچه سازی سرعت بالا و درگیری بدون درز می شود. Wi-Fi حالت اتصال مطلوب برای نفت ، گاز ، معدن و سایر شرکتهای بزرگ انبارداری است ، اروپا بیش از 34٪ به کل بازار در سال 2019 کمک کرده است؛ با این حال ، منطقه APAC انتظار می رود در سریعترین CAGR در طول دوره پیش بینی از نظر درآمد رشد کند. انتظار می رود که بخش مراقبت های بهداشتی تقاضا برای دستگاه های مبتنی بر Wi-Fi را افزایش دهد که در آن فرآیندی مانند مدیریت عملیات ، نظارت بر روی بیمار از راه دور ، نظارت بر گلوکز ، سمعک های IoT فعال شده و قابلیت همکاری نیز از این فناوری استفاده می کند. كاهش هزينه كلي و فرصت هاي بالاي ارائه شده توسط دستگاه هاي مبتني بر IoT از طريق اتصال Wi-Fi انتظار مي رود كه به عنوان نقاط مهم براي نوآوري ها باشد. انتظار می رود بخش ارتباطی سلولی و نزدیک میدان (NFC) به پایان برسد 10 میلیارد دلار تا سال 2025. انتظار می رود رشد در پرداخت های بدون تماس ، مجوز در شرکت های خرده فروشی و معرفی 5G باعث افزایش این تصویب در سال های آینده شود. انتظار می رود که بخش بلوتوث که شامل بخش انرژی بلوتوث کم انرژی است ، با بیش از 37٪ CAGR رشد کند. هزینه کم سرمایه گذاری و دسترسی امکان پذیر می تواند باعث رشد بیشتر بخش بلوتوث شود. با این حال ، چالش های محدود اتصال می تواند مانع از استفاده از عینک و لباس های هوشمند شود.

اخبار مرتبط  Solar Therapeutics بازگشایی مواد مصرفی شاهدانه در بزرگسالان با وانت کنار دار از دوشنبه ، 25 مه 2020

تقسیم بازار براساس نوع محصول

• مچ دست بپوشید
• عینک
• سایش بازو
• روسری
• دیگران

تقسیم بازار توسط اتصال

• بلوتوث
• وای فای
• سلولی و NFC

تقسیم بازار توسط کاربران نهایی

• مراقبت های بهداشتی
• خرده فروشی
• فناوری اطلاعات و ارتباطات
• نفت و گاز و معدن
• تدارکات و انبارداری
• ساخت و ساز
• اتومبیل
• حمل و نقل و مهمان نوازی
• دیگران

بینش با جغرافیا

با استفاده از پوشیدنی ها در صنایع ایمنی عمومی ، نظامی و هوافضا ، آمریکای شمالی منطقه فرصت های بی نظیری را ارائه می دهد. افزایش تعداد راه حل ها و ارائه دهندگان فناوری در منطقه می تواند در تصویب این امر کمک کند. شرکت های فن آوری در حال اجرای راه حل های پوشیدنی مبتنی بر دیجیتال و IoT در چندین صنعت از جمله بخش مراقبت های بهداشتی ، ساخت و ساز ، تولید و خرده فروشی هستند. علاوه بر این ، حضور مؤسسات مبتنی بر IoT مانند Canvass Analytics ، Raven Telemetry و Terrene ، در تلاش برای دیجیتالی کردن فرایند تولید از طریق راه حل های مبتنی بر IoT ، باعث رشد بازار پوشیدنی سازمان می شود. بیشتر صنایع خودروسازی در حال افزایش استفاده از فناوری های پوشیدنی مانند عینک های هوشمند هستند که انتظار می رود در سال های آینده بازار را توسعه دهند.

اروپا انتظار می رود که درآمد افزایشی بیشتری را ایجاد کند 10 میلیارد دلار در پنج سال آینده با انگلیس و آلمان صنعت خودرو در صنعت پیشرو در زمینه استفاده از پوشاک پزشکی ، ایتالیا، اسپانیاو کشور پرتغال به عنوان کانون مخصوص عینک های هوشمند و مچ دست استفاده می شود. تحول دیجیتالی در صنایع نفت و گاز و معدن قرار است بر بازار پوشیدنی شرکت ها حاکم شود. از آنجا که کشورهای مبتنی بر فناوری در منطقه بیشتر بر هوش مصنوعی و فناوری واقعیت مجازی متمرکز هستند ، دستگاه های گران قیمت بالا مانند HoloLens و Google Glass نسبت موفقیت بالاتری دارند. با آلمان بزرگترین سرمایه گذار IoT در سال 2019 با هزینه های بیشتر 35 میلیارد دلارانتظار می رود هزینه های راه حل های IoT در منطقه اروپا به پایان برسد 255 میلیارد دلار تا سال 2025

منطقه APAC احتمالاً در سریعترین دوره CAGR در دوره پیش بینی رشد خواهد کرد. چین، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، هند، اندونزی، سنگاپورو تایلند بازارهایی بدون استفاده با پنجره گسترده ای از فرصت ها در نظر گرفته می شوند. از آنجا که این منطقه از نظر صنعتی بسیار محور است ، شرکت های فناوری پوشیدنی می توانند بر اساس خطری که محیط کار ایجاد می کند ، صنایع معدن ، خودرو و لجستیک را مورد هدف قرار دهند. انقلاب دیجیتال ، صنعت 4.0 ، تولید هوشمند و رشد سیاست دستگاه های پوشیدنی می تواند بر رشد تأثیر بگذارد. با افراد سالخورده در کشورهایی مانند ژاپن و کره جنوبیآنها می توانند به عنوان کانون اصلی نوآوری ها در بخش مراقبت های بهداشتی خدمت کنند.

اخبار مرتبط  AV-Comparatives نتایج آزمایش ضد ویروس بهار 2020 را برای مصرف کنندگان منتشر کرد

کشورهای دارای پروفایل اصلی
• ایالات متحده
کانادا
آلمان
• بریتانیا
فرانسه
اسپانیا
ایتالیا
چین
ژاپن
استرالیا
کره جنوبی
هند
برزیل
مکزیک
آفریقای جنوبی
عربستان سعودی
• امارات متحده عربی
بوقلمون

بینش فروشندگان

بازار پوشیدنی سازمانی از چند فروشنده مهم تشکیل شده است. از آنجا که این محصول مبتنی بر فناوری و پردازش نرم افزار back-end است ، سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه در پایداری در بازار رقابتی بسیار مهم است. با این حال ، مطالبات قابل تنظیم ، همکاری های موفق و مشارکت ها ، استفاده از سرمایه گذاری IoT ، بهره برداری از بازارهای بالقوه با ادغام و مالکیت و ملاحظات قیمت می تواند در دوره پیش بینی نقش اصلی را در بازار پوشیدنی شرکت ها داشته باشد. علاوه بر این ، نصب پیکربندی ها و آزادی پیوست ها می تواند به سطح رضایت بالایی منجر شود. زمینه جمع آوری وجوه و سرمایه گذاری می تواند به عنوان یک عامل اصلی در تهیه راه حل های آینده برای بازار باشد. برای فروشندگان ایده آل خواهد بود که تلاش های توسعه را برای هر دو دسته کالاهای موجود و جدید افزایش دهند.

فروشندگان اصلی

• Google
• سامسونگ
• مایکروسافت
• Vuzix
• سیب

سایر فروشندگان برجسته

• شیائومی
سیکو اپسون
• پیکو
• RealWear
• بازآفرینی کنید
• Optivent
• گروه طراحی Osterhout (ODG)
• شمال
• Nymi
• SmartCap
• DAQRI
• Dynabook Inc.
• دستکش حرفه ای
• موتورولا
• سونی
• محوری
• Wisewear
• Zebra Technologies
• حواشی
• الیس سالم
• فوجیتسو

بینش اصلی بازار
تجزیه و تحلیل بازار پوشیدنی سازمانی فرصت های اندازه و رشد را برای دوره 2020-2025 فراهم می کند.

• ارائه بینش جامع در مورد آخرین روند صنعت ، پیش بینی و محرک های رشد در بازار.
• شامل تجزیه و تحلیل دقیق از محرک های رشد ، چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری است.
• نمای کلی از بخش ها و چشم انداز منطقه ای بازار را ارائه می دهد.
• خلاصه ای جامع از چشم انداز فروشنده ، تجزیه و تحلیل رقابتی و استراتژی های کلیدی را برای به دست آوردن مزیت رقابتی ارائه می دهد.

گزارش کامل را بخوانید: https://www.reportlinker.com/p05888075/؟utm_source=PRN

درباره Reportlinker
ReportLinker یک راه حل تحقیق برنده بازار است. Reportlinker آخرین داده های صنعت را یافته و سازماندهی می کند ، بنابراین شما می توانید تمام تحقیقات بازار مورد نیاز خود را – بلافاصله ، در یک مکان – دریافت کنید.

__________________________
تماس با Clare: [email protected]
ایالات متحده: (339) -368-6001
بین المللی: +1 339-368-6001

منبع گزارشگر منبع

لینک های مربوطه

www.reportlinker.com

پاسخی بگذارید