شاخص FAU اعتماد بیشتری به مصرف کننده در میان اسپانیایی ها نشان می دهد

BOCA RATON ، فلوریدا، 8 اکتبر 2020 / PRNewswire-HISPANIC PR WIRE / – اعتماد به نفس مصرف کنندگان در میان مردم اسپانیایی تبار همچنان از ریزش شدید در ابتدای شیوع ویروس کرونا در اوایل سال جاری بهبود می یابد.

بر اساس گزارش ، شاخص احساس مصرف کننده اسپانیایی در 84/8 درصد در سه ماهه سوم از 82.8 درصد در سه ماهه دوم و 81.3 درصد در سه ماهه اول افزایش یافته است. دانشگاه آتلانتیک فلوریدا ابتکار نظرسنجی تجارت و اقتصاد (FAU BEPI) در کالج بازرگانی FAU.

در حالی که هنوز بسیار کمتر از 105 نسبت به یک سال پیش است ، آخرین شاخص حدود 4 واحد بالاتر از نمره سپتامبر برای کل جمعیت ایالات متحده است ، همانطور که توسط دانشگاه میشیگان.

وی گفت: “این دستاورد ها بیشتر به دلیل چشم انداز خوش بینانه تری برای اقتصاد ملی بود.” مونیکا اسکالراس، دکترا ، مدیر FAU BEPI. “با این حال ، اطمینان مشتری مصرف کننده اسپانیایی تبار می تواند در آینده با عدم اطمینان در مورد انتخابات ریاست جمهوری و تأخیر در دسترس بودن واکسن COVID-19 متزلزل شود.”

اخبار مرتبط  گزارش های Tempur Sealy نتایج سه ماهه اول سال 2020 را ثبت می کند

در سه ماهه سوم ، 57 درصد از اسپانیایی زبان ها اظهار داشتند که از نظر اقتصادی بهتر از یک سال پیش هستند ، در حالی که در سه ماهه دوم 55 درصد بود. اسپانیایی زبان ها نیز در سه ماهه سوم در مورد کشوری که در سال آینده شرایط تجاری خوبی را تجربه می کنند ، سرسخت تر بودند ، در حالی که بیشتر پاسخ دهندگان (48 درصد) اظهار داشتند که فکر می کنند زمان مناسبی برای خرید یک کالای بلیط بزرگ در مقایسه با سه ماهه دوم است (42 درصد )

اخبار مرتبط  تغذیه شبکه آمریکا با افزایش تقاضا روبرو می شود ، کاهش تولید به دلیل بحران COVID-19

پاسخ دهندگان در سه ماهه سوم نسبت به وضعیت مالی آینده خود و چشم انداز اقتصادی بلند مدت کمتر خوشبین بودند ، اگرچه اسپانیایی های اسپانیایی که خود را جمهوری خواه معرفی می کنند نسبت به دموکرات ها (48 درصد) نسبت به اقتصاد بلند مدت خوش بین تر هستند (75 درصد) ، مستقلین (66 درصد) و رای دهندگان ثبت نام نشده (37 درصد).

علی رغم بهبود احساسات ، رئیس جمهور ایالات متحده مال دونالد ترامپ میزان عدم تایید در میان پاسخ دهندگان در سه ماهه سوم به 57 درصد از 49 درصد در سه ماهه دوم افزایش یافته است.

اخبار مرتبط  تحقیقات جدید دیدگاه های کشاورزان در جمع آوری و به اشتراک گذاری داده های سطح مزرعه را برجسته می کند

این نظرسنجی بر اساس نمونه ای از 435 بزرگسال اسپانیایی تبار انجام شده است بین 1 آوریل و 30 سپتامبر، با حاشیه خطای +/- 4.7 درصد درصد. پاسخ ها برای کل نمونه برای انعکاس توزیع ملی جمعیت اسپانیایی اسپانیا بر اساس منطقه ، تحصیلات ، جنسیت ، سن و درآمد ، بر اساس آخرین داده های نظرسنجی جامعه آمریكا ، توزین شده اند. این نظرسنجی با استفاده از تلفن ثابت از طریق جمع آوری داده های تلفن گویا و جمع آوری داده های آنلاین با استفاده از Dynata انجام شد. نتایج نظرسنجی و جدول بندی کامل را می توان در اینجا مشاهده کرد.

ابتکار نظرسنجی تجارت و اقتصاد SOURCE FAU

لینک های مربوطه

http://www.fau.edu