EyeCare4Kids همکاران با 1-800 مخاطب برای راه اندازی Sight the World ، یک کلینیک بینایی مجازی که از کودکان و بزرگسالان غیر مستحق در سراسر جهان مراقبت می کند.

از بین 2.5 میلیارد نفر ، بیش از 500 میلیون کودک در سراسر جهان نمی توانند به درستی ببینند ، این امر بر یادگیری ، رشد و رشد حیاتی تأثیر می گذارد. با وجود بسیاری از خانواده ها که توانایی پرداخت یا دسترسی به مراقبت از بینایی را ندارند ، صدها هزار کودک در یک فقر شدید قرار دارند. با خدمات مهمی که توسط Sight the World ارائه می شود ، افراد نیازمند اکنون می توانند با استفاده از ابزار پزشکی پیشرفته از راه دور ، به آزمایش های بینایی مجازی دسترسی پیدا کنند و عینک یا لنزهای تماسی را بدون هزینه دریافت کنند. خانواده ها می توانند از طریق تجارت لنزهای تماسی و عینک های خود ، Liingo Eyewear ، سبک های بی شماری را با همان مواد با کیفیت بالا که از 1-800 مخاطب ارائه می شود مرور کنند.

وی گفت: “به مدت 25 سال ما برای ایجاد صنعت بینایی بهتر تلاش کردیم ، روشهای منسوخ شده کارها را به نفع دسترسی ارزان و مدرن به مراقبت از مصرف کنندگان مختل کنیم.” جان گراهام، مدیر عامل 1-800 مخاطبین. “ما متعهد به بهبود دسترسی به مراقبت از چشم با سرمایه گذاری اخیر خود در فناوری مراقبت از چشم همراه 6over6 هستیم و این همکاری با EyeCare4Kids و راه اندازی Sight the World بخشی مهم از این تعهد است. ما از نزدیک با سازمان آنها همکاری کرده ایم سالهای زیادی است که چندین همکار در هیئت مدیره آنها مشغول به کار هستند و با اختصاص وقت شخصی و حرفه ای به موفقیت فوق العاده ای که امروزه به دست می آورند ، ما افتخار می کنیم که به پشتیبانی ما از EyeCare4Kids ادامه می دهیم زیرا با آنها برای راه اندازی Sight the World همکاری می کنیم. “

اخبار مرتبط  پیش بینی می شود بازار ضد عفونی کننده ها و ضد عفونی کننده ها تا سال 2027 به 17.8 میلیارد دلار برسند | CAGR: 8.2٪

EyeCare4Kids در حال حاضر بیش از 300000 جفت عینک به بچه های نیازمند ارائه داده است که بخشی از آن حمایت از ماركهای خانواده 1-800 Contact از جمله Eyewear Liingo و لنزهای بومرنگ است. با راه اندازی Sight the World ، این سازمان آماده است تا تأثیر خود را افزایش دهد و متعهد به تهیه بیش از 3 میلیون جفت عینک و لنزهای تماسی در سراسر جهان است.

اخبار مرتبط  اولین اسپری رویی یونوفور روی در جهان در اتحادیه اروپا راه اندازی شد

وی گفت: “از سال 2001 ، ما زندگی بیش از 300000 کودک و خانواده را تغییر داده ایم و این تعداد فقط با پشتیبانی 1-800 مخاطب به رشد خود ادامه می دهند.” جوزف کربن، بنیانگذار و مدیرعامل EyeCare4Kids. “همکاری با 1-800 مخاطب برای تأمین نیاز جهانی به مراقبت از بینایی کاملاً طبیعی است که تأثیر فوری و مثبتی ایجاد می کند.”

کمک مالی یک بار از 10 دلار هزینه یک عینک را برای کودک کم هزینه ای که خانواده اش توانایی خرید آن را ندارند ، پوشش می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و حمایت از هدف ، به SightTheWorld.org مراجعه کنید.

حدود 1-800 مخاطب
1-800 مخاطبین اصلی اخلالگر صنعت بینایی است. این مارک به دلیل خدمات کارآمد ، با کیفیت و لذت بخش به مشتری مشهور است و بی پروا از طرف مشتریان طرفداری می کند و راه را برای نسل جدید مارک های DTC هموار می کند. 1-800 مخاطب بزرگترین فروشنده لنزهای تماسی در ایالات متحده است که طی 25 سال گذشته به بیش از 20 میلیون مشتری خدمات ارائه می دهد. نمونه کارهای در حال رشد مارک های نوآورانه 1-800 Contact شامل Liingo Eyewear، 6over6، Boomerang و Premium Vision.

اخبار مرتبط  پیمان و زباله دانیل شریک برای ایجاد یک مجموعه منحصر به فرد با برجسته کردن ادغام مد پایدار و پایدار

درباره EyeCare4Kids
EyeCare4Kids که در سال 2001 تأسیس شد ، تقریباً به 250،000 کودک کم خانواده و خانواده های کم درآمد با خدمات حرفه ای مراقبت از چشم و بینایی خدمت کرده است. EyeCare4Kids دارای 9 کلینیک در یوتا، نوادا، آریزونا، و نیوجرسی. آنها نه تنها خدمات را ارائه می دهند ، بلکه آنها را به کودکان دارای سه کلینیک بینایی مبتنی بر مدرسه می رسانند و سه مورد از آنها کلینیک های چشم انداز متحرک هستند. به مدت 15 سال ، EyeCare4Kids سفرهای انسان دوستانه ای را به رزروهای بومی آمریکا انجام داده است. به هزاران کودک معاینه چشم و عینک داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت EyeCare4Kids به آدرس www.eyecare4kids.org مراجعه کنید

منبع 1-800 مخاطبین

لینک های مربوطه

https://www.1800contacts.com