صنعت فیلترهای HVAC در سراسر جهان تا سال 2025

DUBLIN، 9 اکتبر 2020 / PRNewswire / – “بازار فیلترهای HVAC توسط مواد (فایبرگلاس ، پلیمر مصنوعی ، کربن ، فلز) ، فناوری (HEPA ، بارش الکترواستاتیک ، کربن فعال) ، صنعت استفاده نهایی (ساختمان و ساخت و ساز ، دارو ، مواد غذایی و آشامیدنی) ، منطقه – پیش بینی جهانی تا سال 2025 “به گزارش اضافه شد ResearchAndMarkets.com ارائه.

اندازه بازار فیلترهای HVAC جهانی بود 5.5 میلیارد دلار در سال 2020 پیش بینی می شود که به آن برسد 7.1 میلیارد دلار تا سال 2025 ، با نرخ CAGR 5.1٪.

پیش بینی می شود بازار جهانی فیلترهای HVAC از نظر ارزش CAGR 5.1٪ بین سالهای 2020 و 2025 ثبت کند.

افزایش تقاضا برای سیستم های HVAC ، افزایش آگاهی در مورد کیفیت هوای داخلی و مقررات و سیاست های دولتی برای فیلتراسیون کارآمد ، بازار فیلترهای HVAC را هدایت می کند. با این حال ، انتظار می رود افزایش نگرانی های زیست محیطی در مورد افزایش آلاینده های هوا که در طی عملکرد سیستم ها آزاد می شوند ، این بازار را مهار کند. انتظار می رود افزایش سرمایه گذاری ها در بخش ساخت و ساز و پیشرفت های تکنولوژیکی در فیلترهای HVAC فرصت های رشد قابل توجهی را به تولیدکنندگان ارائه دهد. چالش های عمده ای که بازیکنان در این بازار با آن روبرو هستند ، هزینه بیشتر و نگهداری از فیلترهای HVAC کارآمد است.

انتظار می رود که بخش پلیمر مصنوعی در بالاترین CAGR طی دوره پیش بینی در بازار فیلترهای HVAC رشد کند.

از پلیمرهای مصنوعی برای فیلتراسیون کارآمد در سیستم های HVAC مسکونی و صنعتی استفاده می شود. برای تولید مواد فیلتر از پلی تترا فلورواتیلن (PTFE) ، پلی استر ، پلی وینیلیدین فلوراید (PVDF) ، پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده می شود. فیلتراسیون هوا در یک ماده پلیمری مصنوعی در سطح آن رخ می دهد ، در حالی که در فایبرگلاس ، فیلتراسیون در داخل فیلترها اتفاق می افتد. این خاصیت باعث می شود پلیمرهای مصنوعی برای استفاده در صنایعی مانند داروسازی ، مواد غذایی و آشامیدنی ، خودرو و الکترونیک و نیمه هادی مناسب باشد.

انتظار می رود بخش HEPA سریعترین رشد در طی دوره پیش بینی در بازار فیلترهای HVAC باشد

فیلترهای HEPA دارای کاربردهای متنوعی هستند ، از جمله ساختمانهای مسکونی ، تولید دارو ، مواد غذایی و آشامیدنی ، و اتاقهای تمیز در صنعت الکترونیک و نیمه هادی و غیره در صنعت داروسازی ، فیلترهای HEPA در فضاهای تولید نصب می شوند که لازم است عاری از آلودگی باشد. این فیلترها همچنین از بیماران در برابر عفونت و کارمندان و بازدید کنندگان از موجودات موجود در هوا محافظت می کند. تنها عیب فناوری فیلتر HEPA این است که مانعی برای جریان هوا روان ایجاد می کند ، که ممکن است منجر به خرابی یا عملکرد پایین سیستم های HVAC شود.

انتظار می رود بخش ساخت و ساز و ساختمان از نظر حجم بیشترین سهم را در بازار فیلترهای HVAC داشته باشد.

اخبار مرتبط  جشن روز بال بال را در 29 ژوئیه با بالهای مهمانی مرغ منطقه برگزار کنید

ساختمان و ساخت و ساز یکی از صنایع غالب استفاده نهایی در بازار فیلترهای HVAC از نظر حجم است. صنعت استفاده نهایی ساختمان و ساخت شامل ساختمانهای مسکونی و تجاری است که به سیستمهای تهویه مطبوع نیاز دارند. بخش تجاری شامل دفاتر ، مutesسسات آموزشی ، سالن های اجتماعات ، سالن اجتماعات ، سالن های بدنسازی ، اتاق کامپیوتر ، دادگاه ها ، پارلمان ها ، سفارتخانه ها ، ساختمانهای اداری تجاری ، مراکز خرده فروشی و مراکز خرید است که در آنها فیلترهای HVAC نصب می شوند تا از عواقب خطرات بهداشتی ناشی از هوا جلوگیری کنند. ذرات.

آمریکای شمالی انتظار می رود از نظر ارزش ، بزرگترین بازار فیلترهای HVAC باشد.

ایالات متحده آمریکا، کانادا، و مکزیک عمده کشورهایی هستند که به بازار فیلترهای HVAC کمک می کنند آمریکای شمالی. دولت های این کشورها حداقل استانداردهای عملکرد انرژی (MEPS) را برای تهویه مطبوع در ساختمانهای تجاری و مسکونی در نظر گرفته اند که به نوبه خود تقاضا برای فیلترهای HVAC را افزایش می دهد. MEPS یک روش موثر برای افزایش بهره وری انرژی محصولات است ، در نتیجه به شرکت های تولید کننده کمک می کند تا بهره وری خود را افزایش دهند. حضور تولید کنندگان عمده فیلتر HVAC ، مانند شرکت دونالدسون و پارکر هانیفین، و قوانین و مقررات دقیق برای کنترل میزان انتشار صنعتی نیز به رشد بازار فیلترهای HVAC در این منطقه کمک کرده است.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. مقدمه

2 روش تحقیق

3 خلاصه اجرایی

4 بینش برتر
4.1 فرصت های جذاب در بازار فیلترهای HVAC
4.2 بازار فیلترهای HVAC ، توسط ماده
4.3 بازار فیلترهای HVAC ، توسط فناوری
4.4 بازار فیلترهای HVAC ، توسط صنعت استفاده نهایی
4.5 فیلتر فیلتر HVAC ، براساس منطقه
4.6 APAC: بازار فیلترهای HVAC
4.7 بازار فیلترهای HVAC: کشورهای عمده

5 بررسی اجمالی بازار
5.1 مقدمه
5.2 دینامیک بازار
5.2.1 رانندگان
5.2.1.1 افزایش تقاضا برای سیستم های HVAC
5.2.1.2 افزایش آگاهی در مورد کیفیت هوای داخلی
5.2.1.3 مقررات و سیاست های دولت برای تصفیه کارآمد
5.2.2 محدودیت ها
5.2.2.1 افزایش نگرانی های زیست محیطی
5.2.3 فرصت ها
5.2.3.1 افزایش سرمایه گذاری ها در بخش ساخت و ساز
5.2.3.2 پیشرفت فناوری در فیلترهای HVAC
5.2.4 چالش ها
5.2.4.1 هزینه بالاتر و نگهداری فیلترهای HVAC کارآمد
5.3 تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
5.3.1 تهدید ورود تازه واردان
5.3.2 تهدید به جایگزین ها
5.3.3 قدرت چانه زنی تأمین کنندگان
5.3.4 قدرت چانه زنی خریداران
5.3.5 شدت رقابت رقابتی
5.4 عوامل محیطی
5.1 تأثیر COVID-19 در بازار فیلترهای HVAC
5.1.1 تأثیر COVID-19 در صنعت تهویه مطبوع
5.1.1.1 تأثیر COVID-19 در صنعت ساختمان و ساختمان
5.1.1.2 تأثیر COVID-19 بر صنایع دارویی
5.1.1.3 تأثیر COVID-19 در صنایع غذایی و آشامیدنی
5.1.1.4 تأثیر COVID-19 در صنعت خودرو
5.1.2 تأثیر COVID-19 بر کشورهای مختلف

6 فیلتر فیلتر HVAC ، توسط سیستم
6.1 مقدمه
6.2 پمپ های حرارتی
6.3 واحد پشت بام
6.4 پمپ های حرارتی زمین گرمایی
6.5 کولرهای گازی بسته بندی شده
6.6 سیستم تقسیم HVAC
6.7 سیستم های بدون کانال
6.8 سیستم های HVAC ترکیبی

اخبار مرتبط  روح خود را تسکین دهید - به "مراقبت از خود در منزل KUL CBD در خانه و عقب نشینی مهربانی" بپیوندید و آب را به قهرمانان بهداشت و درمان بپیوندید COVID-19 ارسال کنید

7 فیلتر فیلتر HVAC ، توسط ماده
7.1 مقدمه
7.2 پلیمر مصنوعی
7.2.1 راندمان بالا ، قابلیت شستشو و ماندگاری برای افزایش استفاده ها
7.3 فایبرگلاس
7.3.1 هزینه کمتر ، ثبات ابعادی ، انعطاف پذیری طراحی و خصوصیات الکتریکی عالی برای افزایش تقاضا
7.4 کربن
7.4.1 توانایی جذب بو و گاز برای سوخت تقاضا
7.5 فلز
7.5.1 مواد فیلتر فلزی را می توان تمیز و دوباره استفاده کرد و آن را برای سیستم های تهویه مطبوع مناسب دانست

8 فیلتر فیلتر HVAC ، توسط فناوری
8.1 مقدمه
8.2 HEPA
8.2.1 افزایش تقاضا برای فیلترهای HVAC بسیار کارآمد در صنایع دارویی ، غذایی و آشامیدنی و نیمه هادی
8.3 بارش الکترواستاتیک
8.3.1 افت فشار پایین و خصوصیات قابل شستشو برای پیشبرد تقاضا
8.4 کربن فعال
8.4.1 افزایش تقاضا برای فیلترهای کنترل بو ، گاز و دودهای سمی
8.5 دیگران

9 فیلتر فیلتر HVAC ، توسط صنعت استفاده نهایی
9.1 مقدمه
9.2 ساختمان و ساخت و ساز
9.2.1 افزایش تقاضا برای ساختمانهای سبز و آگاهی در مورد کیفیت هوای داخلی
9.3 دارویی
9.3.1 افزایش تقاضا برای فیلترهای با بازده بالا برای فرآیندهای ساخت حیاتی
9.4 غذا و نوشیدنی
9.4.1 افزایش تقاضا برای بهبود کیفیت هوا در کارخانه های فرآوری مواد غذایی
9.5 خودرو
9.5.1 افزایش در ترافیک وسایل نقلیه و آلودگی هوا
9.6 دیگران

10 فیلتر فیلتر HVAC ، براساس منطقه
10.1 مقدمه
10.2 APAC
10.3 آمریکای شمالی
10.4 اروپا
10.5 خاورمیانه & آفریقا
10.6 آمریکای جنوبی
11 منظره رقابتی
11.1 مقدمه
11.2 نقشه برداری رهبری رقابتی
11.2.1 ستاره
11.2.2 رهبران نوظهور
11.2.3 فراگیر
11.2.4 شرکتهای نوظهور
11.3 قدرت نمونه کارها محصول
11.4 تعالی استراتژی تجارت
11.5 سهم بازار بازیکنان اصلی در بازار فیلترهای HVAC ، 2019

12 پروفایل شرکت
12.1 3M شرکت
12.1.1 بررسی اجمالی تجارت
12.1.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.1.3 تحولات اخیر
12.1.4 تجزیه و تحلیل SWOT
12.1.5 پیروزی ضروریات
12.1.6 تمرکز و استراتژی های کنونی
12.1.7 تهدید از رقابت
12.1.8 حق برنده شدن
12.2 شرکت پارکر-هانیفین
12.2.1 بررسی اجمالی تجارت
12.2.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.2.3 تحولات اخیر
12.2.4 تجزیه و تحلیل SWOT
12.2.5 پیروزی ضروریات
12.2.6 تهدید از رقابت
12.2.7 حق برنده شدن
12.3 Camfil AB
12.3.1 بررسی اجمالی تجارت
12.3.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.3.3 تحولات اخیر
12.3.4 تجزیه و تحلیل SWOT
12.3.5 پیروزی ضروریات
12.3.6 تمرکز و استراتژی های کنونی
12.3.7 تهدید از رقابت
12.3.8 حق برنده شدن
12.4 مان + هامل
12.4.1 بررسی اجمالی تجارت
12.4.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.4.3 تحولات اخیر
12.4.4 تجزیه و تحلیل SWOT
12.4.5 پیروزی ضروریات
12.4.6 تمرکز و استراتژی های کنونی
12.4.7 تهدید از رقابت
12.4.8 حق برنده شدن
12.5 شرکت فیلتر هوا آمریکایی ، شرکت
12.5.1 بررسی اجمالی تجارت
12.5.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.5.3 تجزیه و تحلیل SWOT
12.5.4 پیروزی ضروریات
12.5.5 تهدید از رقابت
12.5.6 حق برنده شدن
12.6 شرکت دونالدسون ، شرکت
12.6.1 بررسی اجمالی تجارت
12.6.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.6.3 تجزیه و تحلیل SWOT
12.6.4 پیروزی ضروریات
12.6.5 تهدید از رقابت
12.6.6 حق برنده شدن
12.7 Ahlstrom-Munksj
12.7.1 بررسی اجمالی تجارت
12.7.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.7.3 تحولات اخیر
12.7.4 تجزیه و تحلیل SWOT
12.7.5 نمای ناشر
12.8 Filtration Group Corporation
12.8.1 بررسی اجمالی تجارت
12.8.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.8.3 تحولات اخیر
12.8.4 تجزیه و تحلیل SWOT
12.8.5 نمای ناشر
12.9 گروه فرویدنبرگ
12.9.1 بررسی اجمالی تجارت
12.9.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.9.3 تحولات اخیر
12.9.4 تجزیه و تحلیل SWOT
12.9.5 نمای ناشر
12.10 گروه سوگفی
12.10.1 بررسی اجمالی تجارت
12.10.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.10.3 تجزیه و تحلیل SWOT
12.10.4 نمای ناشر
12.11 گروه GVS
12.11.1 بررسی اجمالی تجارت
12.11.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.11.3 تجزیه و تحلیل SWOT
12.11.4 نمای ناشر
12.12 Spectrum Filtration Pvt. آموزشی ویبولیتین
12.12.1 بررسی اجمالی تجارت
12.12.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.12.3 تجزیه و تحلیل SWOT
12.12.4 نمای ناشر
12.13 فیلترهای صنعتی Emirates Llc
12.13.1 بررسی اجمالی تجارت
12.13.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.13.3 تجزیه و تحلیل SWOT
12.13.4 نمای ناشر
12.14 فیلتر کوچ
12.14.1 بررسی اجمالی تجارت
12.14.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.14.3 تجزیه و تحلیل SWOT
12.14.4 نمای ناشر
12.15 سندلر آگ
12.15.1 بررسی اجمالی تجارت
12.15.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.15.3 تحولات اخیر
12.15.4 تجزیه و تحلیل SWOT
12.15.5 نمای ناشر
12.16 Troy Filters Ltd.
12.16.1 بررسی اجمالی تجارت
12.16.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.17 فیلتر Dha
12.17.1 بررسی اجمالی تجارت
12.17.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.18 فیلتر عمومی هاواک
12.18.1 بررسی اجمالی تجارت
12.18.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.19 جان مانویل
12.19.1 بررسی اجمالی تجارت
12.19.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.2 Hollingsworth & Vose
12.20.1 بررسی اجمالی تجارت
12.20.2 محصولات / راه حل های ارائه شده
12.21 بازیکنان دیگر
12.21.1 فیلترهای هوا ، شرکت
فیلترهای Tex-Air 12.21.2
12.21.3 ساخت A-J
12.21.4 Filt Air Ltd.
12.21.5 شرکت Airsan

اخبار مرتبط  به لطف امضای توافق نامه با ماکسیما لتویا ، که زنجیره ای عمده فروشی در این منطقه است ، Reflexis با موفقیت در منطقه بالتیک گسترش می یابد.

13 ضمیمه
13.1 راهنمای بحث
13.2 دانش دانش: پورتال اشتراک
13.3 سفارشی سازی موجود
13.4 گزارشات مرتبط
13.5 جزئیات نویسنده

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/tujriv مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با شماره تلفن +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com