رویدادهای “ارتقا on روی ابر” حضور جهانی در 128th نمایشگاه کانتون را خواستار است

در این رویدادها ، مرکز تجارت بین المللی چین این نمایشگاه دارای 50 بخش نمایشگاهی با 16 دسته محصول در نمایشگاه کانتون است و روند ثبت نام آن و همچنین عملکردهای موجود در بستر دیجیتال نمایشگاه مانند ارتباطات فوری ، درخواست تأمین منابع و مدیریت کارت ویزیت را نشان می دهد.

برای فرصت های بیشتر در https://fbuyer.cantonfair.org.cn/en/account/new-buyer/register ثبت نام کنید!

نمایشگاه کانتون از طریق رویدادهای “ارتقا on روی ابر” دسترسی به کل بازار را تسهیل می کند

بسیاری از خریداران در نمایشگاه کانتون از بازار آمریکای شمالی می آیند. در سالهای اخیر ، جوامع تجاری این کشورها همکاری خود را با شرکتهای چینی از طریق نمایشگاه کانتون گسترش داده اند و به سود همه طرفها بوده است.

دارلین برایانت، مدیر عامل شرکت Global SF ، یک ابتکار توسعه اقتصادی که شرکت های چینی را با فرصت های سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس پیوند می دهد سانفرانسیسکو، تقریباً در همه نسخه های نمایشگاه کانتون حضور داشته است ، جایی که او این فرصت را داشته است تا در مورد آخرین روند توسعه صنعتی کشور اطلاعات کسب کند چین. وی خاطرنشان کرد که نمایشگاه کانتون مجازی نقشی منحصر به فرد در احیای روابط تجاری دوجانبه بین داشته است چین و ایالات متحده پس از بیماری همه گیر COVID-19.

اخبار مرتبط  Faruqi & Faruqi، LLP سرمایه گذاران را که متحمل ضرر بیش از 50،000 دلار در گروه HF Foods Group شده اند ، تشویق می کند تا با شرکت تماس بگیرند

رویدادهای نمایشگاه کانتون “ارتقا on روی ابر” شامل کشورهای آمریکای لاتین نیز می باشد.

گوستاوو کاسارس، رئیس اتاق بازرگانی اکوادور چین ، اظهار نظر کرد که اتاق بیش از 20 سال گروه های خریداران اکوادوری را برای حضور در نمایشگاه کانتون سازمان داده است. نمایشگاه کانتون مجازی فرصتی عالی برای توسعه ارتباطات تجاری با شرکتهای چینی با کیفیت و بدون عوارض جابجایی به شرکتهای اکوادوری ارائه می دهد. وی معتقد است که این مدل ابتکاری به مشاغل محلی کمک خواهد کرد تا فعالانه به شرایط اقتصادی فعلی پاسخ دهند و به اهداف تجاری خود دست یابند.

اخبار مرتبط  مشاوره رایگان توسعه محصول از طریق طراحی محصول خرگوش به کارآفرینان کمک می کند ایده های خود را برای سریع بازاریابی دریافت کنند

نمایشگاه کانتون فرصت های تحت عنوان کمربند و جاده را ارتقا می دهد

نمایشگاه کانتون متعهد به تقویت همکاری اقتصادی و مبادلات بین دو کشور است چین و کشورهایی که طرح کمربند و جاده (BRI) را تبلیغ می کنند. از 30 سپتامبر ، نمایشگاه کانتون “ارتقا on ابر” در 8 کشور BRI مانند لهستان ، جمهوری چک و لبنان برگزار می شود و تقریباً 800 شرکت کننده از جمله خریداران ، انجمن های تجاری ، کارآفرینان و رسانه ها را به خود جلب می کند. .

اخبار مرتبط  Le Duff America، Inc. ("لو-داف")

پاوو فرح ، معاون بخش روابط بین الملل کنفدراسیون صنعت و حمل و نقل جمهوری چک ، خاطرنشان کرد که نمایشگاه کانتون مجازی فرصت های جدیدی را برای شرکت ها به دنبال همکاری اقتصادی و تجاری در میان بیماری همه گیر COVID ایجاد کرده است. -19 وی به حمایت از شرکت ها و کارآفرینان چک برای حضور در نمایشگاه کانتون به صورت گروهی ادامه خواهد داد.

رویدادهای “تبلیغات روی ابر” همچنان ادامه خواهد داشت اسرائيل، پاکستان ، روسیه ، عربستان سعودی ، اسپانیا ، مصر ، استرالیا، تانزانیا و سایر کشورها ، خریداران اضافی BRI را برای کشف فرصت های تجاری از طریق نمایشگاه کانتون جذب می کنند.

عکس – https://mma.prnewswire.com/media/1310792/Promotion_Cloud_Event_Call_Global_Attendance_128th_Canton_Fair.jpg

SOURCE نمایشگاه کانتون

لینک های مربوطه

https://www.cantonfair.org.cn/fa/

SOURCE نمایشگاه کانتون