تمرکز بر اسیدهای چرب اشباع نشده ، پری بیوتیک ها ، استرول ها و استنول ها ، ویتامین ها ، پروبیوتیک ها ، پروتئین ها و اسیدهای آمینه ، کاروتنوئیدها ، مواد معدنی

DUBLIN، 15 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جهانی مواد مغذی تغذیه ای – تجزیه و تحلیل بر اساس محصول ، کاربرد ، منطقه ، کشور” (نسخه 2020): بازار بینش ، تأثیر Covid-19 ، رقابت و پیش بینی (2020-2025) “به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی مواد مغذی تغذیه ای با ارزش 35561.87 میلیون دلار در سال 2019 شاهد رشد بی سابقه ای بوده است.

بیماری همه گیر Covid-19 و بحران اقتصادی در درجه اول رژیم های غذایی از طریق کاهش تقاضا برای سبزیجات ، میوه ها و غذاهای منبع حیوانات ، که منابع اصلی عناصر غذایی مغذی ضروری در رژیم های غذایی هستند ، تأثیر می گذارد. اما این شوک های تقاضا همچنین باعث از بین رفتن زنجیره های ارزشی می شود که چنین غذاهای بسیار فساد پذیر را تأمین می کنند و باعث تغییر بیشتر رژیم های غذایی فقیر از مواد مغذی می شوند. اثرات درآمد به دلیل بیکاری گسترده ناشی از اقدامات تخفیف Covid-19 ، به احتمال زیاد برای خانوارهای فقیر چشمگیر خواهد بود.

مواد مغذی غذایی از جمله پیشگیری و درمان بیماریها در انسان و دام از مزایای تغذیه ای و بهداشتی برخوردار هستند. برای تغذیه حیوانات (مواد اولیه خوراک) ، مشتریان کشاورزان / تولیدکنندگان بزرگ دام هستند و تقاضا به دلیل تولید حیوانات و صنعتی سازی کشاورزی انجام می شود. برای تغذیه انسان (مواد غذایی) ، مشتریان تولید کنندگان مکمل های غذایی و همچنین شرکت های بزرگ مصرف کننده هستند.

در میان بخش محصولات موجود در بازار مواد مغذی تغذیه ای (اسیدهای چرب اشباع نشده ، پری بیوتیک ها ، استرول ها و استنول ها ، ویتامین ها ، پروبیوتیک ها ، پروتئین ها و اسیدهای آمینه ، کاروتنوئیدها ، مواد معدنی و غیره) ، بخش اسیدهای چرب اشباع نشده چندی منجر به بازار مواد مغذی مغذی می شود. اسیدهای چرب اشباع نشده (PUFA) اسیدهای چرب ضروری هستند که به فرآیندهای متابولیکی ، سلامت قلب و عروق ، عملکرد مغز ، بینایی ، پاسخ های ایمنی ، التهابی کمک می کنند و از تعدادی بیماری جلوگیری می کنند.

اخبار مرتبط  شرکت FinCanna Capital به Webcast Live در VirtualInvestorConferences.com در تاریخ 9 ژوئیه

بر اساس کاربرد (تغذیه پزشکی ، مکمل های غذایی ، تغذیه نوزادان و مادران و مواد غذایی و آشامیدنی) ، بخش تغذیه پزشکی بازار مواد مغذی را هدایت می کند. تغذیه پزشکی به گروهی از محصولات غذایی پزشکی گفته می شود که تحت نظارت پزشکان بهداشت برای مدیریت تغذیه یک بیماری یا بیماری استفاده می شود. محصولات تغذیه ای پزشکی یک نیاز غذایی مشخص را برطرف می کنند و مقادیر کافی مواد مغذی را برای گروه بیمار خاص فراهم می کنند.

آسیا و اقیانوسیه منطقه بر بازار جهانی مواد مغذی غالب شده است و در دوره پیش بینی نیز برتری خود را ادامه خواهد داد. آگاهی روزافزون در مورد سلامتی و تندرستی در بین جمعیت شهری همراه با افزایش درآمد قابل استفاده مردم ، رشد بازار مواد مغذی در منطقه را به دنبال دارد. جمعیت زیاد شهری و صنعت خرده فروشی که به سرعت در حال رشد است شرایط مطلوبی را برای رشد بازار ایجاد می کند.

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. گزارش دامنه و روش

2. توصیه های استراتژیک

3. چشم انداز محصولات بازار جهانی مواد مغذی تغذیه ای

4. بازار جهانی مواد مغذی تغذیه ای: تحلیلی
4.1 اندازه بازار ، براساس ارزش ، سال 2015-2025
4.2 نرخ رشد بازار ، سال 2015-2025

5. تقسیم بندی بازار مواد مغذی جهانی با توجه به محصول
5.1 سناریوی رقابتی بازار جهانی مواد مغذی تغذیه ای: براساس محصول
5.2 اسیدهای چرب اشباع نشده غیر اشباع – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)
5.3 پری بیوتیک – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)
5.4 استرول و استنول – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)
5.5 ویتامین – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)
5.6 پروبیوتیک – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)
5.7 پروتئین ها و آمینو اسیدها – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)
5.8 کاروتنوئیدها – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)
5.9 مواد معدنی – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)
5.10 دیگران – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)

اخبار مرتبط  جایزه Sanna Sleep "بهترین محصول"

6. تقسیم بندی بازار مواد مغذی جهانی با استفاده از برنامه
6.1 سناریوی رقابتی مواد مغذی جهانی: با کاربرد
6.2 تغذیه پزشکی – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)
6.3 تغذیه نوزادان و مادران – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)
6.4 مکمل های غذایی – اندازه و پیش بینی بازار (2020-2025)
6.5 غذا و نوشیدنی – اندازه بازار و پیش بینی (2020-2025)

7. بازار جهانی مواد مغذی تغذیه ای: تحلیل منطقه ای
7.1 سناریوی رقابتی بازار جهانی مواد مغذی تغذیه ای: براساس مناطق

8. بازار مواد مغذی تغذیه ای آمریکای شمالی: تقسیم بندی بر اساس محصول ، کاربرد (2020-2025)
8.1 بازار مواد مغذی تغذیه ای آمریکای شمالی: اندازه و پیش بینی (2020-2020) ، براساس ارزش
8.2 بازار مواد مغذی تغذیه ای آمریکای شمالی – شرکتهای برجسته
8.3 تقسیم بندی بازار بر اساس محصول (اسیدهای چرب اشباع نشده ، پری بیوتیک ها ، استرول ها و استنول ها ، ویتامین ها ، پروبیوتیک ها ، پروتئین ها و اسیدهای آمینه ، کاروتنوئیدها ، مواد معدنی و غیره)
8.4 تقسیم بازار براساس کاربرد (تغذیه پزشکی ، مکمل های غذایی ، تغذیه نوزادان و مادران و مواد غذایی و آشامیدنی)
8.5 بازار مواد مغذی تغذیه ای آمریکای شمالی: تحلیل کشور
8.6 نمودار فرصت های بازار بازار مواد مغذی تغذیه ای آمریکای شمالی – براساس کشور ، براساس ارزش (سال -2025)
8.7 سناریوی رقابتی از آمریکای شمالی– بر اساس کشور
8.8 بازار مواد مغذی تغذیه ای ایالات متحده: اندازه و پیش بینی (2020-2020) ، براساس ارزش
8.9 شرکتهای پیشرو در بازار مواد مغذی تغذیه ای ایالات متحده
8.10 تقسیم بندی بازار مواد مغذی در ایالات متحده بر اساس محصول ، کاربرد
8.11 بازار مواد مغذی تغذیه ای کانادا: اندازه و پیش بینی (2020-2020) ، براساس ارزش
8.12 شرکتهای پیشرو در بازار مواد مغذی تغذیه ای کانادا
8.13 تقسیم بندی بازار مواد مغذی تغذیه ای کانادا بر اساس محصول ، کاربرد

اخبار مرتبط  تعمیر درب گاراژ سقفی هوستون خدمات درب گاراژ اضطراری 24/7 را در هوستون ارائه می دهد

9. بازار مواد مغذی تغذیه ای اروپا: تقسیم بندی بر اساس محصول ، کاربرد (2020-2025)

10. بازار مواد مغذی تغذیه ای آسیا و اقیانوس آرام: تقسیم بندی براساس محصول ، کاربرد (2020-2025)

11. دینامیک بازار مواد مغذی جهانی
11.1 رانندگان بازار مواد مغذی جهانی
11.2 محدودیت های بازار مواد مغذی جهانی
11.3 روند بازار جهانی مواد مغذی تغذیه ای

12. جذابیت بازار و تحلیل استراتژیک
12.1 جذابیت بازار
12.1.1 نمودار جذابیت بازار بازار جهانی مواد مغذی تغذیه ای – بر اساس محصول ، براساس ارزش (سال -2025)
12.1.2 نمودار جذابیت بازار بازار جهانی مواد مغذی تغذیه ای – براساس کاربرد ، براساس ارزش (سال -2025)
12.1.3 نمودار جذابیت بازار بازار جهانی مواد مغذی تغذیه ای – بر اساس منطقه ، بر اساس ارزش (سال -2025)
12.2 تحلیل استراتژیک
12.2.1 ادغام و ادغام
12.2.2 تحولات اخیر صنعت
12.2.3 سرمایه گذاری و توسعه

13. منظره رقابتی
13.1 تجزیه و تحلیل سهم بازار
13.2 موقعیت رقابتی (رهبران ، چالش ها ، پیروان ، بازیکنان طاقچه)

14. مشخصات شرکت (شرح تجارت ، تجزیه و تحلیل مالی ، استراتژی تجارت)
14.1 DSM
14.2 BASF
14.3 گروه کری
14.4 DuPont
14.5 ADM
14.6 Ingredion Incorporated
14.7 کارگیل
14.8 اوونیک
14.9 مواد لازم عزیزم
14.10 PureCircle

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/r92ig3 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com