رودان + فیلدز کمپین جدیدی را منتشر کرد: اکنون به شما نگاه کنیم

این کمپین شامل دارایی هایی است که عناصر مختلف این برند را شامل می شود از جمله مراقبت از پوست با الهام از پوست ، نتایج قابل اعتماد و اعتماد به نفس همراه با پوستی سالم ، زیبا ، یک فرصت کارآفرینانه جذاب و یک جامعه معنادار ، توانمند و حمایت کننده. این کمپین همچنین جمعیت متنوعی از مشتریان و مشاوران شرکت را به نمایش می گذارد. علاوه بر این ، تعهد و تأثیر “انجام خوب” شرکت که از طریق بنیاد “نسخه برای تغییر” ایجاد شده و به توانمندسازی جوانان کم برخوردار اختصاص داده شده است ، زنده می شود. با راه اندازی ‘به تو نگاه کن، مشتریان و مشاوران می توانند داستان های خود را در مورد تحول با نام تجاری از طریق داستان سرایی اصیل ارگانیک تعریف کنند ، و این باعث الهام بخشیدن بیشتر افراد برای ارتباط با جامعه رودان + زمینه ها می شود.

اخبار مرتبط  Lafe & # 039؛ s® BodyCare طبیعی: در Walmart بیشتر صرفه جویی کنید

“به همراه مشاوران خود ، ماركی منحصر به فرد و قدرتمند ساخته ایم. شنیدن داستانهای تحول آمیز از مشتریان و مشاوران و آگاهی از زندگیهایی كه R + F بر آنها تأثیر گذاشته ، الهام بخش و قدرتمند است. بابه تو نگاه کن ما نه تنها این داستان ها را به اشتراک می گذاریم بلکه ارتباط قدرتمند کل جامعه R + F را نیز جشن می گیریم. ” دایان دیتز، رئیس و مدیر عامل

اخبار مرتبط  The Motherglegle Motherhood: Motherhood Maternity®، USO and Tamron Hall پیشنهاد جامعه و گفتگو برای مادران نظامی با سری بحث های مجازی

با مشاوران مستقل و مشتریان ترجیحی در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و اخیراً ، ژاپنRodan + Fields از محصولات الهام گرفته از پوست و جامعه قدرتمندی از مشاوران مستقل برای تقویت گفتگوی معتبر ، تجارب شخصی و طرفداران پرشور مارک استفاده کرده است. همانطور که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در بازار دیجیتال امروز که به سرعت در حال تغییر است کشف می کنند ، به اشتراک می گذارند و خرید می کنند ، فرصت های قابل توجهی برای ارائه محصولات نوآورانه مراقبت از پوست R + F و فرصت تجاری بی نظیر برای بیشتر افراد در جهان وجود دارد.

اخبار مرتبط  WEKO برای ارائه روشی جدید برای استفاده از Polygiene؛ پاشش به معنای صرفه جویی است

درباره رودان + فیلدها
رودان + فیلدز در سال 2002 راه اندازی شد و توسط متخصصین پوست دکتر کیتی رودان و دکتر کتی فیلدز با هدف ارائه بهترین پوست زندگی به مصرف کنندگان تاسیس شد. این نام تجاری نتیجه اعتقاد پزشکان است که پوست سالم به افراد قدرت اعتماد به نفس را می بخشد. رودان + فیلدز که در عصر دیجیتال متولد شده و برای دسترسی مستقیم به مشتریانی که در آن زندگی می کنند و از طریق شبکه های اجتماعی و موبایل خرید می کنند ، طراحی شده است ، با مراقبت از پوست و جامعه قدرتمند مشاور مستقل صنعت را مختل کرد.

SOURCE Rodan + Fields

لینک های مربوطه

https://www.rodanandfields.com