Haier راه حل های کامل اکوسیستم خانه هوشمند را در 128th نمایشگاه کانتون به نمایش می گذارد

نمایش مجازی حایر از VR ، رایانش ابری ، داده های بزرگ و فناوری های هوش مصنوعی استقبال کرده است تا تجربه ای را فراهم کند که تا آنجا که ممکن است به بازدید از یک غرفه نمایشگاه واقعی نزدیک باشد و به واقعی ترین تجربه ممکن دست یابد. هایر میزبان چندین نمایشگاه مجازی است و ضمن ارائه فرصت به خریداران جهانی برای تعامل مجازی و یافتن موارد بیشتر ، محصولات و خدمات جدیدی را معرفی می کند.

از بازدید کنندگان جهانی دعوت شده است تا راه حل های هوشمندی خانگی Haier و چگونگی تأمین کامل نیازهای کاربر در همه زمینه های آشپزخانه ، زندگی ، لباس و سرگرمی را تجربه کنند.

نکته برجسته در نمایش مجازی Haier اکوسیستم IoT غذا است که سناریوهای مربوط به آشپزی را پوشش می دهد. ادغام لوازم خانگی ، تأمین غذا ، تدارکات ، آموزش و موارد دیگر تجربه آشپزخانه و غذای هوشمند غنی تری را در اختیار کاربران قرار می دهد. با همکاری با شرکای Haier در اکوسیستم خانه هوشمند ، نیازهای روزانه کاربران برای خرید ، ذخیره مواد غذایی ، پخت و پز ، نظافت و امنیت برآورده می شود.

اخبار مرتبط  Youngevity International نامه تعیین کارکنان Nasdaq را در رابطه با حذف از لیست به دلیل عدم انطباق با فهرست 5250 (c) (1) و نامه اطلاع رسانی در مورد عدم انطباق با حداقل قیمت پیشنهادی پیشنهاد دریافت می کند

هایر قصد دارد دو سناریوی سلامتی و سلامتی شامل تهویه مطبوع تمیز و هوای پاک و همچنین یک تجربه خواب دلپذیر را در اتاق های خواب هوشمند ارائه دهد. علاوه بر ویژگی های کنترل صدا ، در طیف جدید تهویه مطبوع Haier از عملکرد ضدعفونی کننده ای استفاده می شود که دستگاه را در دمای 56 درجه سانتیگراد به مدت 30 دقیقه استریل می کند و بدون هیچ زحمتی مجبور به تمیزکاری فیزیکی دستگاه می شوید. تهویه مطبوع

در همین حال ، حایر همچنین راه حل های هوشمندی برای لباسشویی و کار در خانه نشان داده است. واشرها و خشک کن های جدید می توانند لباس ها ، کفش ها و لباس ها را شناسایی کرده و برنامه های تمیزکاری مناسب را به طور خودکار انتخاب کنند.

“حایر به دنبال ترویج یک سبک زندگی هوشمند ، سالم و پایدار برای خانه های سراسر جهان است. راه حل های یکپارچه خانه هوشمند ما نه تنها زندگی را برای همه آسان می کند ، بلکه زندگی را لذت بخش تر و کاربرپسندتر می کند. هر زمان که ما لوازم و خدمات را در اکوسیستم خانه هوشمند خود متصل کنیم ، “او اظهار داشت چینگ فو ژانگ، معاون رئیس شرکت لوازم خانگی الکتریکی Haier Overseas.

اخبار مرتبط  ناحیه مد در حالیکه اولین سال موفقیت خود را جشن می گیرد از فروشگاه های جدید استقبال می کند

علیرغم روند نزولی در سطح جهانی به دلیل شیوع COVID-19 ، Haier همچنان به رشد درآمد در بازار جهانی ادامه داده است. به طور کلی ، درآمد خارجی حایر در نیمه اول سال 2020 به 47 میلیارد یوان (7.07 میلیارد دلار آمریکا) رسیده است که از سال به سال 0.6 درصد افزایش نشان می دهد آن را 49٪ از درآمد کل شرکت بدست آورید.

در اروپا ، درآمد حایر به 6.7 میلیارد یوان (997 میلیون دلار آمریکا) رسیده است ، آلمان و ایتالیا به ترتیب 61 و 52 درصد رشد فروش داشته اند ، در حالی که حجم فروش در لوازم خانگی تبرید در 5 کشور برتر فرانسه ، انگلیس ، ایتالیا و روسیه قرار گرفت. که در آسیا، Haier Smart Home به ترتیب با افزایش درآمد 16.3٪ به 18 میلیارد یوان (2.67 میلیارد دلار) و 7٪ افزایش در بازار جنوب شرقی آسیا، با 21 میلیون یوان (3.12 میلیارد دلار آمریکا).

اخبار مرتبط  CannTrust گزارش وضعیت پیش فرض را ارائه می دهد

درباره حایر

Haier Smart Home Co.، Ltd. در آوریل 1989 تاسیس شد ، پیشروترین تولید کننده لوازم خانگی در جهان است. این شرکت دارای هفت مارک در کلاس جهانی است ، از جمله Haier ، Casarte ، Leader ، GE Appliance-United States ، Fisher & Paykel-New Zealand ، AQUA-Japan و Candy-Italy.

طبق رتبه بندی جهانی برندهای برتر لوازم خانگی یورومونیتور بین الملل در سال 2020 ، حجم فروش خرده فروشی هایر برای لوازم خانگی بزرگ برای 11 سال متوالی در رتبه اول جهان قرار دارد. Haier Smart Home همچنین یک شرکت Fortune Global 500 است.

خانه هوشمند Haier با تمرکز بر پیشرفتهای مستمر به بهترین تجربه کاربر جهت ارائه راهکارهای خانه هوشمند به مصرف کنندگان ، ایجاد یک تجربه زندگی جامع هوشمند و ارائه ویژگیهای سفارشی و گزینه های طراحی برای و کاربران.

برای اطلاعات بیشتر http://www.haier.net/fa/

SOURCE خانه هوشمند Haier

عکس: https://mma.prnewswire.com/media/1314724/Haier_Smart_Home_living_room.jpg

لینک های مربوطه

http://www.haier.net/fa/

SOURCE خانه هوشمند Haier