کافه مدیترانه ای تازیکی مورد جدیدی را تبلیغ می کند – 3 پنیر Mac & Cheese در پاییز

این رستوران اکنون با افزودن یک غذای اصلی منوی اصلی ، گزینه غذای بچه ها ، گزینه غذای خانوادگی و گزینه پذیرایی ، درخواست های مشتری را برآورده می کند. 3 پنیر جدید Mac & Cheese Taziki یک منوی خراشیده است که روزانه تازه با پنیر چدار ، پارمزان و پنیر فتا برای آن استعداد مدیترانه ای ایجاد می شود.

مشارکت امسال با اتحاد لبنیات در معرفی جدیدترین آیتم تازیکی شامل تبلیغات درون رستوران و یک کمپین رسانه های اجتماعی باthedairyalliance است.

گفت: “3 پنیر Mac & Cheese Taziki با ترکیبات مفصلی ساخته شده است تا آسایش خانواده شما را در این فصل به ارمغان بیاورد.” کیت ریچاردز، بنیانگذار کافه مدیترانه ای تازیکی. “مورد جدید منو می تواند به عنوان یک جانبی برای همه سنین مورد استفاده قرار گیرد و می تواند به وعده های غذایی خانوادگی مورد علاقه ما اضافه شود.”

3 پنیر Mac & Cheese جدید تازیکی همزمان با بازگشت سوپ ریحان گوجه فرنگی محبوب این برند در حال معرفی است 2 نوامبر.

وی گفت: “یكی از اولویت های مهم تازیكی پاسخگویی به درخواست های مشتریان ما بوده است.” دن سیمپسون، مدیر عامل کافه مدیترانه ای تازیکی. “هدف ما این است که با جستجوی شرکای مناسب با عملکردهای مطابق با استانداردهای ما ، کشاورزان عالی را در پشت غذای خود انتخاب کنیم.”

اخبار مرتبط  Lightspeed از اختتامیه خرید ShopKeep خبر می دهد

لبنیات ، به ویژه پنیر ، عنصر حیاتی برای غذاهای شگفت انگیز مدیترانه ای است.

سیمپسون گفت: “تازیکی تلاش می کند eudaimonia ، که یونانی است برای سلامتی ، یا یک زندگی غنی و شکوفا باشد. “ما معتقدیم که 3 پنیر Mac & Cheese Taziki با احساس مهمان نوازی عمیق ، گرما و خوشبختی را ارائه می دهد.”

گفت: “اتحاد لبنیات و دامداران جنوب شرقی مفتخر هستند که در ارائه این مورد جدید منوی خوشمزه با Taziki مشارکت دارند.” گری بردک، مدیر عامل اتحادیه لبنیات. “وقتی همه ما با هم کار می کنیم ، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که مشتریان Taziki یک محصول کاملاً خوشمزه و مفید تهیه شده با لبنیات واقعی دریافت می کنند.”

اخبار مرتبط  گروه دادا جشنواره فروش 618 را با رکورد فروش تعطیل کرد

Taziki’s معتقد است که این مورد جدید از منو ، مورد علاقه مهمانان برای شامهای خانوادگی یا گزینه های ناهار گرم در پاییز قرار خواهد گرفت ، بنابراین ادامه همکاری با اتحاد لبنیات مناسب است

درباره کافه مدیترانه ای تازیکی

کافه مدیترانه ای Taziki مارکی است که به سرعت در حال گسترش است و توسط شرکت 5000 در صنعت تازه و گاه به گاه یکی از رهبران سریع رشد آمریکاست. Taziki’s از سال 2011 بیش از سه برابر ، بیش از 90 مکان در رستوران دارد که در 18 ایالت در سراسر کشور قرار دارد. برنامه های توسعه شامل ایجاد نام تجاری در بازارهای موجود و همچنین ورود به مناطق جدید در سراسر کشور تا سال 2023 است.

اصل کافه مدیترانه ای تازیکی با ارائه روزانه مواد تازه و گوشت های دست ساز تعریف می شود. تأثیر مدیترانه ای در نام آنها در بهترین غذاهای با طبع الهام گرفته از سرآشپزها وجود دارد اما عمداً برای هر شخصی ، در هر مکان قابل دسترسی است. تازیکی افتخار خود را از غذای ساخته شده از ابتدا نشان می دهد که مشتری را روزانه تغذیه می کند و صنعتگری که بدون استفاده از سرخ کن یا مایکروویو این کار را انجام می دهد.

اخبار مرتبط  شیرینی های کیوا اولین مزرعه گمشده را آغاز کرد

ماموریت تازیکی ایجاد محیطی است که غذای خارق العاده و ارتباط معنادار انسانی را با هم ترکیب کند. برای اطلاعات بیشتر به سایت tazikis.com مراجعه کنید

درباره اتحاد لبنیات

اتحادیه لبنیات ، یک موسسه غیرانتفاعی ، به نمایندگی از خانواده های گاوداری های لبنی ، برای تبلیغ غذاهای لبنی با مدارس ، متخصصان بهداشت ، خرده فروشان ، فرآورده های لبنی و مردم همکاری می کند. برای اطلاعات بیشتر ، به thedairyalliance.com مراجعه کنید

مخاطب: جولی وید ، مدیر ارشد بازاریابی
کافه مدیترانه ای تازیکی
[email protected]
205-547-364

SOURCE کافه مدیترانه ای تازیکی