رقابت بازار لباس زیر زنانه چین ، پیش بینی ها و فرصت ها ، 2025

DUBLIN، 21 اکتبر 2020 / PRNewswire / – “بازار لباس زیر زنانه چین بر اساس نوع محصول (سوتین ، پارچه های کشویی و شورت ، لباس مجلسی ، پوشیدن شکل و سایر موارد) ، توسط کانال توزیع (آنلاین ، آفلاین (هایپرمارکت ها / سوپرمارکت ها ، خرده فروشی های مستقل و دیگران) ، بر اساس گزارش پیش بینی و فرصت ها ، 2025 “به ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود بازار لباس زیر چینی به دلیل افزایش پذیرش سبک زندگی غربی و افزایش تقاضا برای لباس زیر زنانه شیک از هزاره ، در یک دوره پیش بینی شده با سرعت قابل توجهی رشد کند.

بعلاوه ، تعداد فزاینده ای از زنان شاغل در حال کمک به بازار لباس زیر چینی هستند. افزایش نفوذ در خریدهای آنلاین و تغییر روند مد در صنعت لباس زیر از دیگر عواملی است که انتظار می رود تقاضا برای لباس زیر را در این کشور افزایش دهد. چین طی پنج سال آینده

بازار لباس زیر چینی تحت تأثیر دوگانگی فرهنگی بین کدهای اجتماعی سنتی و دنیای معاصر است. علاوه بر این ، جهانی شدن ، رشد اقتصادی و ارتباط دیجیتالی باعث افزایش آگاهی از مارک ها و روند جهانی در بین زنان چینی شده است. با افزایش ورود مارک های جهانی بیشتر ، بازار لباس زیر چینی انتظار می رود تا سال 2025 رشد سریع داشته باشد.

بازار لباس زیر چینی بر اساس نوع محصول ، کانال توزیع و منطقه طبقه بندی شده است. بر اساس نوع محصول ، بازار به سوتین ، پارچه های پنبه ای ، شورت ، لباس سالن ، لباس فرم و سایر موارد تقسیم شده است. فروش سوتین سینه بند در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است و پیش بینی می شود این سگمنت تا سال 2025 بر بازار تسلط یابد. بازار به دلیل فاکتور راحتی که ارائه می دهد شاهد افزایش تقاضا برای سوتین بی سیم است.

اخبار مرتبط  چرا تجارت الکترونیکی باید مدیریت مالیات را خودکار کند؟

بر اساس کانال توزیع ، بازار لباس زیر چینی به کانال های آفلاین و آنلاین تقسیم شده است. کانال آفلاین بیشتر در هایپرمارکت ها / سوپرمارکت ها ، خرده فروشی های مستقل و دیگران دسته بندی می شود. انتظار می رود بخش آنلاین به دلیل تمایل روزافزون زنان چینی به خرید آنلاین ، بیشترین نرخ رشد را در دوره پیش بینی داشته باشد. همچنین ، ظهور تعداد زیادی از سایت های تجارت الکترونیکی مانند Alibaba ، بازار شاهد تغییر الگوی خرید از خرده فروشی آفلاین به خرده فروشی آنلاین است. شرکت های لباس زیر زنانه همچنین ترجیح می دهند قبل از راه اندازی مجموعه جدید خود در فروشگاه های خرده فروشی ، مجموعه جدید خود را در وب سایت و سایر سایت های تجارت الکترونیکی خود راه اندازی کنند.

برخی از بازیکنان اصلی که در بازار لباس زیر چینی فعالیت می کنند La Perla ، Triumph ، کاسمو لیدی، گروه هاپلون ، ETAM ، چونگ وینگ هولدینگ ، Embry Holdings Limited ، فرم مانی، Minwei Clothes Peiheng Group Shijia Industry و Aubade ، و غیره. شرکت های پیشرو تمرکز خود را بر روی ارائه محصولات راحت تر برای تأمین تقاضای روزافزون در بازار چین گذاشته اند.

اخبار مرتبط  بینش هایی در مورد دستمال مرطوب شخصی در بازار جهانی تا سال 2025

سالهایی که برای این گزارش در نظر گرفته شده است:

  • سالهای تاریخی: 2015-2018
  • سال پایه: 2019
  • سال تخمینی: 2020
  • دوره پیش بینی: 2021-2025

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. بررسی اجمالی محصول

2. روش تحقیق

3. تأثیر COVID-19 در بازار لباس زیر زنانه چین

4. خلاصه اجرایی

5. صدای مشتری

6. چشم انداز بازار لباس زیر چین
6.1 اندازه بازار و پیش بینی
6.1.1 با ارزش
6.2 سهم بازار و پیش بینی
6.2.1. بر اساس نوع محصول (سوتین ، پارچه های کشویی و شورت ، لباس مخصوص استراحت ، لباس فرم ، سایر موارد)
6.2.2. توسط کانال توزیع (آنلاین ، آفلاین (هایپرمارکت ها / سوپرمارکت ها ، خرده فروشان مستقل و سایر موارد)
6.2.3. توسط منطقه
6.2.4. توسط شرکت
6.3 شاخص جذابیت بازار

7. چشم انداز بازار سوتین چین
7.1 اندازه بازار و پیش بینی
7.1.1 با ارزش
7.2 سهم بازار و پیش بینی
7.2.1.1. بر اساس نوع محصول (سوتین فشار بالا ، سوتین بالشتک ، سوتین ورزشی ، سوتین زیر سیم ، سوتین کامل جام و سایر موارد)
7.2.1.2. توسط کانال توزیع
7.2.2. تحلیل قیمت گذاری

8. چشم انداز بازار Knickers & Panties China
8.1 اندازه بازار و پیش بینی
8.1.1 با ارزش
8.2 سهم بازار و پیش بینی
8.2.1.1. بر اساس نوع محصول (شلوارک پسرانه ، جوراب شلواری کلاسیک ، شورت برش فرانسوی ، شورت بدون درز ، بیکینی و سایر موارد)
8.2.1.2. توسط کانال توزیع
8.3 تحلیل قیمت گذاری

9. چشم انداز بازار لباس سالن چین
9.1 اندازه بازار و پیش بینی
9.1.1 با ارزش
9.2 سهم بازار و پیش بینی
9.2.1.1. بر اساس نوع محصول (لباس کوتاه ، کاپریس ، شلوارک ، ست لباس خواب ، شبانه و سایر موارد)
9.2.1.2. توسط کانال توزیع
9.3 تحلیل قیمت گذاری

اخبار مرتبط  Newmine اعلام کرد گای هیپول نماینده انگلیس و اروپا خواهد بود و هیئت مشورتی معتبر Newmine را گسترش می دهد

10. چشم انداز بازار پوشیدن شکل چین
10.1 اندازه بازار و پیش بینی
10.1.1 با ارزش
10.2 سهم بازار و پیش بینی
10.2.1.1. بر اساس نوع محصول (شکل دهنده بیکینی ، فرم بدن ، فرم شکم و شکل ران)
10.2.1.2. توسط کانال توزیع
10.3 تحلیل قیمت گذاری

11. تحلیل زنجیره تأمین

12. واردات تجزیه و تحلیل صادرات

13. پویایی بازار
13.1 رانندگان
13.2 چالش ها

14. روندها و تحولات

15. سیاست و منظره نظارتی

16. مشخصات اقتصادی چین

17. منظره رقابتی
17.1 لا پرلا
17.2 شرکت Cosmo Lady Holdings Limited
17.3 هاپ لون محدود
17.4 ETAM
5/17 کارخانه صمیمی چون وینگ محدود
17.6 Holdings Embry Limited
17.7 فرم مانی
17.8 Minwei Clothes Peiheng Group Shijia صنعت
17.9 اوباد

18. توصیه های استراتژیک

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/pznsh9 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com