طرح جدید قدرت مصرف کنندگان را باز می کند و مارک ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را برای پاک کردن نفرت بصورت آنلاین به ارمغان می آورد

نیویورک، 21 اکتبر 2020 / PRNewswire / – پرنود ریکارد ایالات متحده آمریکا مدیر عامل آن موکرجی امروز از صنعت تبلیغات و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خواست تا به ابتکار جدیدی برای جلوگیری از گسترش سخنان نفرت در اینترنت و تعیین استانداردهای جدید برای تبلیغات مسئولانه بپیوندند. #EngageResponsibility ، که توسط انجمن تبلیغات ملی (ANA) و اتحاد جهانی برای رسانه های مسئول (GARM) تأیید شده و توسط Salesforce و WPP پشتیبانی می شود ، از قدرت اقدام جمعی برای کمک به ایمن و سالم نگه داشتن محیط رسانه های اجتماعی برای همه استفاده خواهد کرد کاربران

پرنود ریکارد گفت: “ارتباطات اجتماعی انسان برای پایداری و آینده سیاره ما حیاتی است. در جهانی که باید از نظر جسمی دور باشیم ، هرگز نیاز به مجاورت اجتماعی بیشتر نبوده است.” ایالات متحده آمریکا مدیر عامل آن موکرجی. “رسانه های اجتماعی برای این لحظه ساخته شده اند. اما گوشه و کنار از فضاهای اجتماعی ما سمی و ناامن می شوند ، زیرا تعداد معدودی آنها را با نفرت آلوده می كنند. به عنوان تبلیغ كننده ، ما نمی توانیم هنگام چرخش از بهترین جنبه های این فضاهای اجتماعی استفاده كنیم. چشم بسته نسبت به موارد منفی ، گویی که فقط مسئولیت پلتفرم – یا انجمن های صنعت ماست – رسیدگی به مشکلی که همه ما را تحت تأثیر قرار داده است. “

با توجه به پیشرفت قابل توجهی که توسط GARM و ANA برای بهبود ایمنی و پایداری نام تجاری در حال انجام است ، #EngageResponsally به مصرف کنندگان ، مارک ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی این قدرت را می دهد تا اقدامات ملموسی برای جلوگیری از شیوع سخنان نفرت به صورت آنلاین انجام دهند. این طرح باعث افزایش آگاهی و اطلاع رسانی به مصرف کنندگان در مورد چگونگی گزارش نفرت با استفاده از سازوکارهای موجود در پلتفرم و همچنین معرفی ابزاری جدید مجهز به فناوری می شود که به آنها امکان می دهد به طور مداوم سخنان نفرت را از طریق سیستم عامل به آسانی پیام رسانی مستقیم گزارش دهند. یک دوست. به مارك ها اين فرصت داده خواهد شد كه با محاسبه “ردپاي نفرت” خود و سرمايه گذاري در سازمان هاي غيردولتي ، مجوز ضد نفرت را بدست آورند و براي جبران آن از جوامعي كه بيشتر از آنها متضرر شده اند ، حمايت كنند. مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMB) به ابزاری دسترسی خواهند داشت که به آنها امکان می دهد در صف اول تبلیغات مسئولانه قرار بگیرند و در عین حال تعهد مشترک خود در مبارزه با نفرت را با مصرف کنندگان نشان دهند ، تأثیر حضور در شبکه های اجتماعی را به حداکثر می رسانند. سرانجام ، سیستم عامل ها به داده های جمع آوری شده از طریق ابتکار عمل دسترسی خواهند داشت که نشان می دهد چگونه کاربران و محتوایی که موجب نفرت نفرت از یک پلت فرم به سیستم عامل دیگر می شود ، برای جلوگیری از خاموش شدن به دلیل اجرای سیاست های ضد نفرت زایی ، به آنها کمک می کند تا جهش های احتمالی در گفتار نفرت را پیش بینی کنند و برای محدود کردن گسترش آنها سریع اقدام کنید.

“در ماه ژوئیه گذشته ، بیش از 1200 تبلیغ کننده در بایکوت # StopHateForProfit شرکت کردند ، تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی در فیس بوک و دیگر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی متوقف کردند. هدف این بود که سیستم عامل ها با سرعت ، اثربخشی و شفافیت بیشتری حرکت کنند تا از گسترش نفرت ، “گفت باب لیودیس، مدیر عامل ANA. “اما ما باید از تحریم فراتر برویم. #EngageResponsibly یک اقدام عملی است که اعضای ما و مصرف کنندگان آنها را قادر می سازد تغییرات مثبتی ایجاد کنند. این فقط برای اعضای ما نیست. برای همه مارک های متعهد به تبلیغات مسئولانه در دسترس است.”

اخبار مرتبط  شرکت قهوه Black Rifle RECORDS GUINNESS WORLD را تنظیم می کند ... عنوان بیشتر شرکت کنندگان در کنفرانس ویدیویی مزه قهوه

این ابتکار توسط یک پایگاه داده قوی ارائه می شود که ترکیبی از داده های گزارش شده توسط مصرف کننده است و با گوش دادن به حجم زیاد اجتماعی برای ایجاد یک ضربان مداوم و یکنواخت بر وضعیت نفرت در شبکه ها فراهم می شود. تلفیق فناوری با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کاملاً منطبق با GDPR است و برای مطابقت با شرایط خدمات توسعه دهنده و کاربر برای هر سیستم عامل اجتماعی طراحی شده است. این فناوری برای اطلاع از نقشه راه محصول در حال انجام در بتا باز در نوامبر ادامه خواهد یافت.

“سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نمی توانند فوق العاده گسترش دهنده نفرت ، تفرقه و انعطاف پذیری باشند. #EngageResponsibility یک چارچوب گزارشگر امیدوار کننده است که مصرف کنندگان را به روشی جدید برای بهبود سیستم عامل های رسانه دیجیتال بسیج می کند تا کدهای صنعت را که ما پیشرفت کرده ایم تکمیل کند. نیاز به یک رویکرد همه جانبه دارد و این یک گام مورد استقبال اتحاد جهانی برای رسانه های مسئول است. ” راب راکوویتز، ابتکار عمل برای GARM.

#EngageResponsibility در اولین انتشار در ایالات متحده از طریق توییتر ، اینستاگرام و فیس بوک در حال راه اندازی است. سرویس های گزارش نفرت در چرخه انتشار بعدی به سیستم عامل های اجتماعی دیگری نیز گسترش می یابد. این فناوری مدولار و مقیاس پذیر است و ابتکار عمل را برای توسعه در بازارهای مختلف در حالی که سیستم عامل خاص ، حریم خصوصی داده ها و سیاست های مورد نیاز هر بازار را مدیریت می کند ، فراهم می کند. از همه مهمتر ، این ابتکار عمل به گونه ای غیرانتفاعی اداره می شود که توسط هیئت مشاور متنوعی اداره می شود و این اطمینان را خواهد داد که همه ذینفعان اصلی در چگونگی تکامل ابتکار عمل دارند.

مشکل سخنان نفرت در شبکه های اجتماعی غیرقابل انکار است. تحقیق از لیگ ضد افترا (ADL)1 نشان می دهد که 35٪ از آمریکایی ها گزارش کرده اند که به دلیل هویت نژادی ، مذهبی یا جنسی ، آزار و اذیت آنلاین را تجربه کرده اند. در انگلستان ، سخنان نفرت انگیز جرم محسوب می شود و خطری برای سلامت عمومی است در حالی که در ایالات متحده ، گفتگوی نفرت بعنوان خطر سلامت روانی نوجوانان توسط CDC در نظر گرفته می شود.

وی گفت: “سیستم عامل های رسانه های اجتماعی سنگ بنای اساسی استراتژی هر بازاریاب هستند.” پام فوربوس، مدیر CMO از پرنود ریکارد ایالات متحده آمریکا. “آنها تبلیغات ارزان قیمت و هدفمند را حتی برای کوچکترین مارک ها و مشاغل مجاز می دانند ، امکان برقراری ارتباط دو طرفه با مشتریان و طرفداران برند را فراهم می کنند و به مشاغل کمک می کنند تا جستجو را جستجو کنند ، بازدید وب سایت را افزایش دهند و ارزش های تجاری را در زمان واقعی نشان دهند. اما اعتماد ما با مصرف کنندگان ما هنگامی که از طریق بی عملی خود سخنان نفرت را نادیده می گیریم. اکنون باید برای محافظت از ایمنی و دوام این سیستم عامل ها برای همه اقدام کنیم. ”

موکرجی گفت: “این ابتکار عمل اشاره به انگشت اشاره یا سرزنش نیست – بلکه درمورد گردهم آوردن ذینفعانی است که قدرت و زیبایی باورنکردنی فضاهای اجتماعی ما را درک می کنند تا از آنها در برابر عده کمی که با نفرت آنها را سم می کنند ، محافظت کنند.” “برای پرنود ریكارد ، این ابتكار در مورد اهداف ما است – ایجاد تعصب ، مشاركت و احترام به اشتراک گذاشتن. زیرا در جایی كه سخنان نفرت وجود دارد ، احترام چنین نیست. اطمینان از فضای اجتماعی مشترک ما ایمن است و ما بالاترین استانداردهای تبلیغات مسئولانه از ضروریات تجاری است که به موجب آن من موفقیت خود را به عنوان مدیر عامل اندازه گیری خواهم کرد. زیرا به عنوان رهبر ، مشاغل ما پیشرفت کرده است. ما نمی توانیم فقط روی بازگشت سرمایه متمرکز شویم. ما وظیفه داریم بازده مسئولیت را ارائه دهیم – و نشان می دهد که عشق می تواند سود آورتر از نفرت باشد. ”

اخبار مرتبط  TeleBrands برای اهدا 450،000 دلار از دست ضدعفونی Handväna به وزارت پلیس نیویورک

#EngageResponsibility با مشارکت تعدادی از شرکای آژانس از جمله Apply Digital ، Bottle Rocket ، Ogilvy ، United Entertainment Group (UEG) ، Weber Shandwick و Wunderman Thompson توسعه یافته است.

چگونه کار می کند: مزایای # مهندس با مسئولیت محدود

منافع مصرف کننده

  • از طریق یک کمپین آموزشی ، ابتکار عمل باعث افزایش آگاهی مصرف کنندگان در مورد اینکه نفرت آنلاین چیست و چرا عمل به آن بسیار مهم است. این همچنین به مصرف کنندگان در مورد نحوه گزارش نفرت با استفاده از مکانیزم های موجود در سیستم عامل ، که در آن شرکت های رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری قابل توجهی انجام می دهند ، اطلاع می دهد.
  • تحقیقات از لیگ ضد افترا (ADL ، 2020) به ما می گوید که بیش از 75٪ از آمریکایی ها می خواهند گزارش نفرت آسانتر شود. از طریق این ابتکار ، مصرف کنندگان به مکانیزم یکنواخت و بصری برای گزارش نفرت آنلاین آنلاین در دسترس برای عموم در سیستم عامل ها دسترسی خواهند داشت. کاربران می توانند از طریق پیام مستقیم درون هر سیستم عامل نفرت را گزارش دهند و باEngageResponsibility تعامل داشته باشند. ادغام فناوری با سیستم عامل های رسانه های اجتماعی کاملاً منطبق با GDPR است و برای مطابقت با شرایط خدمات توسعه دهنده و کاربر برای هر سیستم عامل اجتماعی طراحی شده است. این فناوری برای اطلاع از نقشه راه محصول در حال انجام در بتا باز در نوامبر ادامه خواهد یافت.

مزیت برند

  • علامت های تجاری می توانند در برابر برنامه صدور گواهینامه ضد نفرت شرکت کنند. مارک ها می توانند با محاسبه “رد پای نفرت” خود و سپس سرمایه گذاری برای جبران این رد پا در سازمان های غیردولتی تأیید شده و تأییدشده ای که یا با نفرت مبارزه می کنند یا از جوامعی که بیشترین تأثیر آن را دارند ، حمایت کنند. با این کار مارک ها ضمن اقدام برای کاهش سخنان نفرت انگیز بصورت آنلاین ، می توانند در تبلیغات شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کنند. مارک ها مهر تأیید دریافت می کنند تا به عنوان نشانگر بصری در کانال های رسانه ای خود فعالیت کنند تا خود را “دارای گواهی ضد نفرت” معرفی کنند. صدور گواهینامه باعث ایجاد اطمینان به مصرف کنندگان می شود که تبلیغ کنندگان نقش خود را در جلوگیری از گسترش سخنان نفرت به صورت آنلاین ایفا می کنند.
  • مشاغل کوچک و متوسط ​​(SMB) اعضای حیاتی زنجیره ارزش و تجربه مصرف کننده هر برند بزرگ هستند. در زمانی که این شرکا با عواقب منفی شیوع ویروس کرونا مواجه هستند ، این ابتکار به آنها امکان دسترسی به ابزاری را می دهد که به آنها امکان می دهد در صف مقدم تبلیغات مسئولانه قرار بگیرند و در عین حال تعهد مشترک خود را به مبارزه با نفرت با مصرف کنندگان خود.
اخبار مرتبط  کلسترول رژیم غذایی و فیتواسترول ها به طور مستقیم در بیماری های قلبی نقش دارند

مزایای بستر های نرم افزاری

  • سیستم عامل های رسانه های اجتماعی شرکای مهم در ابتکار عمل خواهند بود. نکته مهم ، داده های جمع آوری شده از طریق ابتکار عمل نشان می دهد که چگونه کاربران و محتوایی که باعث نفرت می شود “از سکویی به سکوی دیگر دیگر می پرند” تا با اجرای سیاست های ضد نفرت زایی از خاموش شدن جلوگیری کنند. با استفاده از تعاریف تراز شده GARM در داده های باز ، سیستم عامل ها می توانند جهش های احتمالی در گفتار نفرت را پیش بینی کرده و برای محدود کردن گسترش آنها به سرعت عمل کنند. شبکه های اجتماعی قبلاً از طریق سیستم جهانی مقابله با تروریسم در انجمن جهانی اینترنت (GIFCT) و از طریق Project Protect برای کمک به جلوگیری از استثمار کودکان به اشتراک گذاری در سیستم عامل های جلوگیری از تروریسم پرداخته اند. با این ابتکار ، آنها می توانند این رویکرد مشترک را برای اشتراک داده های نفرت آنلاین در سراسر سیستم عامل گسترش دهند.

برای اطلاعات در مورد #EngageResponsibly ، به این آدرس مراجعه کنید: www.engageresponsibility.org

درباره پرنود ریکارد
پرنود ریکارد با فروش تلفیقی 9182 میلیون یورویی در سال مالی 19 ، شماره 2 تولید شراب و شراب در سراسر جهان است. این گروه در سال 1975 با ادغام Ricard و Pernod ایجاد شد و از طریق رشد و خریدهای آلی توسعه یافته است: Seagram (2001) ، Allied Domecq (2005) و Vin & Sprit (2008). پرنود ریکارد ، صاحب 16 برند برتر 100 Spirits ، دارای یکی از معتبرترین و جامع ترین نمونه کارهای تجاری در صنعت است ، از جمله: Absolut Vodka، Ricard pastis، Ballantine’s، ریگال چیواس، سلام سلطنتی ، و ویسکی The Glenlivet Scotch ، جیمسون ایرلندی ویسکی ، کنیاک مارتل ، رم هاوانا کلوپ ، جین Beefeater ، لیکور Malibu ، شامپاین های Mumm و Perrier-Jouët ، و همچنین Jacob’s Creek ، Brancott Estate ، کمپو ویژو، و شراب کنوود. مارک های پرنود ریکارد در بیش از 160 بازار و توسط فروشندگان خود در 73 بازار توزیع می شوند. سازمان غیرمتمرکز این گروه 19000 کارمند خود را قادر می سازد تا سفیران واقعی در مورد چشم انداز “Créateurs de Convivialité” باشند. همانطور که توسط برنامه استراتژیک سه ساله گروه “تغییر و سرعت بخشیدن” که در سال 2018 اجرا شد ، مجدداً تأیید شده است ، استراتژی پرنود ریکارد بر سرمایه گذاری در رشد سودآور بلند مدت برای همه سهامداران تمرکز دارد. این گروه به سه ارزش بنیانگذار خود وفادار مانده است: روحیه کارآفرینی ، اعتماد متقابل ، و احساس اخلاق قوی. همانطور که توسط دستور کار 2030 برای حمایت از اهداف توسعه پایدار (SDG) نشان داده شده است ، “ما اوقات خوبی را از یک مکان خوب به ارمغان می آوریم.” به رسمیت شناختن تعهد شدید پرنود ریکارد به توسعه پایدار و مصرف مسئولانه ، از Ecovadis درجه طلا دریافت کرده و در بخش 1 نوشیدنی در Vigeo Eiris رتبه 1 را دارد. پرنود ریكارد همچنین یك شركت Global Compact LEAD یونایتد است. پرنود ریکارد در Euronext ذکر شده است (تیکر: RI ؛ کد ISIN: FR0000120693) و بخشی از شاخص CAC 40 است. برای اطلاعات بیشتر ، لطفاً به http://www.pernod-ricard.com مراجعه کنید.

1 لیگ ضد افترا ، 2020 ، گزارش آنلاین نفرت و آزار و اذیت: تجربه آمریکایی 2020 ، بازیابی شده از https://www.adl.org/online-hate-2020

منبع Pernod Ricard ایالات متحده آمریکا