LaLiga با امتیاز بالا به عنوان بالاترین تازه وارد به رتبه 30 با ارزش ترین مارک های اسپانیایی BrandZ وارد می شود

مادرید، 22 اکتبر 2020 / PRNewswire / – لالیگا وارد 30 برند برتر ارزشمند مارک های اسپانیایی BrandZ امسال شده است که به عنوان بالاترین تازه وارد در شماره 12 با ارزش نام تجاری از 1.57 میلیارد دلار. در گزارشی که امروز توسط WPP و Kantar منتشر شد ، دسته سرگرمی ها در نتیجه ورود به لالیگا 83٪ + رشد قابل توجهی داشته است.

متحد شدن اسپانیا تیم های فوتبال حرفه ای دسته اول و دوم ، لالیگا پس از پخش بازی های رایگان برای تماشای بازی در کانال تلویزیونی اسپانیا و از طریق YouTube در بیش از 150 کشور جهان ، رشد اقتصادی خوبی را به ثبت رسانده و مخاطبان جدید جهانی را به خود جذب کرده است.

امسال دو ورودی جدید دیگر نیز وجود دارد دیا ، (شماره 29 ، 221 میلیون دلار) یک مارک خرده فروشی که یک شبکه بین المللی سوپرمارکت نزدیک به خانه مردم را اداره می کند و از قابلیت تحویل آنلاین بالایی برخوردار است و Desigual (شماره 30 ، 221 میلیون دلار) ، یک برند مد معروف در ارتقا individual فردیت ، اصالت و سبک زندگی بدون عارضه ، در عین حال استفاده از ارتباطات موثر برای جشن تنوع.

بدون هیچ تغییری در سه تیم برتر ، زارا (22.0 میلیارد دلار) جایگاه شماره 1 را برای سومین سال حفظ می کند اسپانیا با ارزش ترین مارک و به دنبال آن موویستار (شماره 2 ، 16.7 میلیارد دلار) و سانتاندر (شماره 3، 7.63 میلیارد دلار)

نشان دادن تعهد به نوآوری و پایداری و تأمین انرژی تجدیدپذیر تمیزتر ، دو علامت تجاری که در 30 لیست برتر رشد کرده اند ، شرکت های تاسیساتی هستند ایبردرولا (+ 15٪ ، شماره 4 ، 6.41 میلیارد دلار) و Endesa (+ 3٪ ، شماره 6 ، 5.07 میلیارد دلار)

شرکت خدمات مالی چند ملیتی در تکمیل لیست پنج مارک برتر است BBVA (شماره 5 ، 6.41 میلیارد دلار) و یکی از چهار علامت تجاری است که بیشترین “سهم تجاری” را در 30 رتبه بندی برتر امسال دارد.

COVID-19 روندهای موجود را تسریع می کند

ارزش کلی برند از رتبه بندی BrandZ اسپانیا در سال 2020 -15٪ کاهش یافته است 103.9 میلیارد دلار در سال 2019 به 88.4 میلیارد دلار امسال. برای بسیاری از مارک ها ، ادامه بحران سلامت روندهای قبلی را تسریع کرده و فشاری را که بسیاری از مشاغل قبل از COVID تجربه می کردند ، تشدید کرده است. همه گروه ها به جز سرگرمی تحت تأثیر همه گیر قرار گرفته اند.

دیوید روت، رئیس BrandZ می گوید“علیرغم تغییرات لرزه ای در فضای کسب و کار ، فرصت های بزرگی برای مهندسی رشد مارک های اسپانیایی وجود دارد. درک رفتارهای جدید و اینکه چگونه می توانند به مصرف کنندگان کمک کنند در این آب های ناشناخته حرکت کنند ، برای زنده ماندن در این دوره و ساخت مارک های مقاوم و مقاوم تر در آینده ضروری است. این تغییر باید سرعت بگیرد ؛ مارک ها نمی توانند منتظر یک “حالت عادی جدید” باشند تا جهت مشخصی ارائه دهد. “

اخبار مرتبط  RGF Environmental Group، Inc. آخرین توافقنامه توزیع انحصاری خود را برای انگلستان و ایرلند شمالی اعلام کرد

10 برند برتر اسپانیایی با ارزش BrandZ 2020

رتبه 2020

نام تجاری

دسته بندی

ارزش مارک 2020 (M میلیون دلار)

1

زارا

پوشاک

22،057

2

موویستار

ارائه دهندگان مخابرات

16702

3

سانتاندر

بانک ها

7،635

4

ایبردرولا

خدمات رفاهی

6408

5

BBVA

بانک ها

6407

6

Endesa

خدمات رفاهی

5،066

7

طبیعت

خدمات رفاهی

3،818

8

رپسول

انرژی

2،176

9

ماسیمو دوتی

پوشاک

1،863

10

مرکادونا

خرده فروشی

1،748

بیشترین کمک را می کنید

مارک های اسپانیایی که بیشترین سهم تجاری را در رتبه 30 برتر دارند ، در مقیاس یک تا پنج اندازه گیری می شوند ، که پنج بالاترین هستند. با ترکیب ارزش مالی برند با نظرات مصرف کننده ، از این معیار برای اندازه گیری توانایی یک برند در پاسخگویی به نیازهای مصرف کننده استفاده می شود. چهار مارک برتر در شاخص سهم برند ، نمره بالایی از 5 را کسب می کنند و شامل دو مارک الکلی هستند ماهو و کروکامپو، به دنبال BBVA و Mapfre.

این مسابقه – و جایزه – هم اکنون بین المللی است

اسپانیا سه مارک برتر همه در بازارهای خارج از کشور قرار دارند ، اما به طور کلی نسبت ارزش مارک اسپانیایی حاصل از بازارهای خارج از کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کم است. مارک هایی که وابسته به بازارهای داخلی هستند خود را در معرض خطر قرار می دهند ، به ویژه در اقتصاد جهانی متصل امروز ، و حتی مارک های اسپانیایی که به بازارهای سنتی خارج از کشور گسترش یافته اند ، مانند کشور پرتغال و آمریکای لاتین، فرصت های رشد خود را محدود می کنند.

سایر روندهای برجسته در گزارش BrandZ برتر 30 با ارزش ترین برندهای اسپانیایی امسال شامل موارد زیر است:

  • فراتر از شهرت رفتن – مشهور بودن می تواند سودمند باشد ، اما بسیاری از مارک های اسپانیایی به انتخاب مشتریانی که آشنا هستند اعتماد می کنند. مارک ها باید ضمن پاسخگویی به نیازهای عاطفی مصرف کنندگان ، تجربه منحصر به فرد مشتری را ارائه دهند. این “تفاوت معنی دار” توسط BrandZ نشان داده شده است که تنها بزرگترین پیش بینی کننده قدرت و رشد مالی برند است. کمبود آن در بسیاری از مارک های اسپانیایی آنها را در موقعیت بسیار آسیب پذیر قرار می دهد. مارک های قدرتمندی که از نظر مصرف کنندگان معنی دار و متفاوت هستند ، در مقایسه با رقبا پس از رکود اقتصادی ، سریعتر بهبود می یابند.
  • فرصت بهبود خدمات آنلاین – در حالی که سوپرمارکت ها به طور کلی در زمینه ایمن ماندن فروشگاه ها کار خوبی انجام داده اند ، اما رضایت کمتری از خدمات آنلاین آنها وجود دارد. فقط 42٪ از مصرف کنندگان اسپانیایی معتقدند که آنها تجربه آنلاین بسیار خوبی را ارائه می دهند و راه را برای مارک های خرده فروشی برای توسعه و ارتقا این خدمات باز می کنند.
  • میلیون ها خریدار جدید – حدود یک چهارم خانوارها خرید خود را توسط شخص دیگری انجام می دهند زیرا نقش خانواده در پی همه گیری تغییر کرده است. این فرصت جدید خرده فروشی ایجاد می کند زیرا مردم مارک های جدید را امتحان می کنند و به این معنی است که بازاریابی برای ملزومات روزمره باید تشخیص دهد که خریدار اصلی ممکن است اکنون شخص جدیدی باشد.
  • اولویت شدید برای “محلی” – در حالی که همه گیری جهانی به سرکوب بهبود اقتصادی در منطقه ادامه می دهد ، مصرف کنندگان مشتاق حمایت از مشاغل محلی هستند. 82 درصد معتقدند خرید در فروشگاه های محلی برای جامعه مهم است ، در حالی كه بیش از نیمی از آنها اظهار داشتند كه توجه بیشتری به منشا محصول دارند.
اخبار مرتبط  HONOR ساعت های هوشمند جدید و نوت بوک های سطح بالا را در کنفرانس IFA 2020 ارائه داد

ریکاردو پرز ، رئیس راهنمای نام تجاری ، بخش بینش ، اسپانیا می گوید: “با وجود عدم اطمینان و تعدیل زیاد ، مصرف کنندگان بار دیگر به مارک هایی نگاه می کنند که بر زندگی روزمره آنها تأثیر می گذارد. آنها به دنبال مارک های قابل اعتماد هستند که بتوانند راحتی ، اطمینان و رهبری را فراهم کنند. سریع ، انعطاف پذیر و سازگار ، هر دو از نظر عملی و از نظر یک رویکرد استراتژیک ، اکنون ضروری است و به مارک های تجاری کمک می کند تا خود را برای شوک های آینده آماده کنند. مارک هایی که روی این ویژگی ها سرمایه گذاری می کنند ، به طور قابل توجهی از یک جهان شلوغ بهره مند می شوند. “

رتبه بندی ، گزارش اسپانیایی و موارد دیگر را می توانید از اینجا و از طریق BrandZ.com بارگیری کنید. برنامه BrandZ همچنین دارای ویژگی ها و قابلیت های مشابه برای همه گزارش های منطقه ای BrandZ است و می تواند برای Apple IOS و همه دستگاه های Android از www.brandz.com/mobile یا با جستجوی BrandZ در فروشگاه های برنامه مربوطه iTunes یا Google Play به صورت رایگان بارگیری شود.

درباره BrandZ 30 30 برتر باارزش ترین رتبه بندی مارک های اسپانیایی

به سفارش WPP ، ارزیابی پشت 30 برند برتر اسپانیایی با ارزش BrandZ توسط متخصصان تحقیقات ارزش سهام برند Kantar انجام شد. این آینه روش برای محاسبه سالانه رتبه بندی 100 با ارزش ترین مارک جهانی BrandZ ، که اکنون در پانزدهمین سال است ، محاسبه می شود.

اخبار مرتبط  LC Waikiki Kenya مدل فروش مستقیم را در اینستاگرام خود اجرا می کند

این رتبه بندی ترکیبی از داده های دقیق تجزیه و تحلیل دقیق بازار بلومبرگ با بینش گسترده مصرف کننده از بیش از 3.8 میلیون مصرف کننده در سراسر جهان است ، که بیش از 17801 مارک مختلف را در بیش از 51 بازار تحت پوشش قرار می دهد – از جمله نظرات بیش از 67300 مصرف کننده اسپانیایی در بیش از 770 مارک در 55 دسته.

با توجه به نظر مصرف کننده ، BrandZTM تجزیه و تحلیل تجار را قادر می سازد تا قدرت نام تجاری خود را در بازار شناسایی کرده و راهنمای استراتژیک روشنی در مورد چگونگی افزایش ارزش برای بلند مدت ارائه دهد.

30 برند برتر اسپانیایی با ارزش BrandZ defin قطعی ترین و قوی ترین رتبه بندی مارک های موجود در کشور است و مارک های رتبه بندی شده باید حداقل یکی از این معیارهای واجد شرایط بودن را داشته باشند:

  • نام تجاری در اصل در ایجاد شده است اسپانیا
  • این مارک متعلق به یک شرکت دارای فهرست عمومی است که در بورس اوراق بهادار معتبر یا یک شرکت خصوصی با دارایی های مالی در دسترس عموم معامله می شود

مجموعه BrandZTM رتبه بندی و گزارش های ارزیابی برند در حال حاضر شامل می شود استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، آمریکای لاتین (آرژانتین، برزیل، شیلی، کلمبیا، مکزیک، پرو) ، هلند، عربستان سعودی و امارات متحده عربی (امارات متحده عربی)، آفریقای جنوبی، اسپانیا، انگلیس و ایالات متحده است. از طریق BrandZ از طریق: https://www.kantar.com/marketplace/solutions/brand-insights به مجموعه گزارش های سفارشی و بسته های داده دسترسی پیدا کنید

درباره کانتار

کانتار برجسته ترین شرکت مشاوره و بینش مبتنی بر شواهد در جهان است. ما درک کاملی ، منحصر به فرد و گردشی از نحوه تفکر ، احساس و عملکرد مردم داریم. در سطح جهانی و محلی در بیش از 90 بازار. با ترکیب تخصص عمیق مردم ، منابع داده ها و معیارها ، تجزیه و تحلیل و فن آوری نوآورانه ، به مشتریان خود کمک می کنیم مردم را درک کنید و الهام بخش رشد است. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.kantar.com مراجعه کنید

درباره WPP

WPP یک شرکت تحول خلاق است. ما از قدرت خلاقیت برای ایجاد آینده های بهتر برای مردم ، مشتریان و جوامع خود استفاده می کنیم. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.wpp.com

منبع کانتار