بازار جهانی محصولات مراقبت از اتومبیل (2020 تا 2027)

DUBLIN، 22 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “گزارش تجزیه و تحلیل اندازه بازار ، سهم و روند محصولات مراقبت از اتومبیل بر اساس محصول (محصولات تمیز کننده اتومبیل ، واکس اتومبیل ، محصولات مراقبت از داخل) ، بر اساس میزان بسته بندی ، بر اساس پیش بینی های منطقه و بخش ، 2020 – 2027” به اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

انتظار می رود اندازه بازار جهانی محصولات مراقبت از اتومبیل به این بازار برسد 16.69 میلیارد دلار تا سال 2027 ، ثبت CAGR 4.2٪ در دوره پیش بینی. انتظار می رود رشد آگاهی مصرف کننده در مورد تعمیر و نگهداری خودرو ، همراه با افزایش درآمد یکبار مصرف ، رشد بازار را به همراه داشته باشد.

فعالان بازار از رویکرد مزیت هزینه برای محصولات خود استفاده می کنند. حضور بازیکنان بزرگی مانند 3M و موم لاک پشت رقابت را در بازار تشدید کرده است. شرکت ها عوامل مختلفی از جمله تدارکات ورودی ، عملیات ، تدارکات خروجی ، بازاریابی و فروش و خدمات را برای دستیابی به مزیت هزینه در نظر می گیرند.

انتظار می رود نفوذ روزافزون اتومبیل های برقی و توسعه اتومبیل های خودمختار باعث رشد صنعت خودرو شود و در نتیجه منجر به رشد تقاضا برای محصولات مراقبت از خودروهای برتر شود. علاوه بر این ، انتظار می رود افزایش تقاضا برای خدمات اشتراکی خودرو در شهرهای شهری باعث افزایش فروش خودرو شود و در نتیجه تقاضا برای محصولات مراقبت از خودرو برای حفظ ظاهر خودرو افزایش یابد.

انتظار می رود رشد تقاضای محصول از صنعت خودرو بازار را هدایت کند. انتظار می رود حضور چندین بازیکن در کنار وجود مواد جایگزین قدرت خریدار را در حد متوسط ​​نگه دارد. علاوه بر این ، انتظار می رود عرضه محصول توسط چندین تولید کننده در بازار ، قدرت چانه زنی خریداران را بیشتر کند.

موارد مهم گزارش بازار محصولات مراقبت از اتومبیل

  • محصولات تمیز کننده اتومبیل در سال 2019 بازار را تحت سلطه خود درآورده و انتظار می رود که به بازار برسد 5.61 میلیارد دلار تا سال 2027 ، به دلیل استفاده مکرر از شامپو و مواد شوینده برای تمیز کردن قسمت بیرونی خودرو
  • انتظار می رود حجم بسته بندی 251 میلی لیتر تا 500 میلی لیتری سریعترین CAGR را با 4.9٪ شاهد باشید که می تواند ناشی از روند رو به رشد تعمیر و نگهداری و تعمیر اتومبیل باشد.
  • آسیا و اقیانوسیه تخمین زده می شود با توجه به افزایش درآمد سرانه در کشورهای در حال توسعه مانند چین و هند در حال فروش اتومبیل در منطقه است
  • چین دومین سهم بزرگ بازار محصولات مراقبت از ماشین را به خود اختصاص داده است ، که می تواند به دلیل جمعیت زیاد ، تولید بالای خودرو و همچنین فروش باشد
  • بازیگران اصلی بازار در تلاشند تا سبد محصولات و ظرفیت های تولید خود را گسترش دهند و از این طریق موقعیت های خود را در بازار حفظ کنند ، در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کنند
اخبار مرتبط  همکاران عروس دیوید با بسترهای نرم افزاری On-Demand Perksy پس از پیروزی در مسابقه "آینده خرده فروشی"

عناوین اصلی تحت پوشش:

فصل 1. روش و دامنه

فصل 2. خلاصه اجرایی
2.1 چشم انداز بازار
2.2. چشم انداز مقطعی
2.3 بینش رقابتی

فصل 3. متغیرهای بازار ، روندها و حوزه ها
3.1 نقشه برداری از نفوذ و رشد
3.2 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش صنعت
3.3 بازار محصولات مراقبت از اتومبیل – دینامیک بازار
3.3.1. تجزیه و تحلیل درایور بازار
3.3.2. تحلیل محدودیت بازار
3.3.3. فرصت های بازار
3.4 تجزیه و تحلیل ابزارهای محیط زیست تجاری: بازار محصولات مراقبت از اتومبیل
3.4.1. تجزیه و تحلیل پنج نیروی پورتر
3.4.1.1. قدرت چانه زنی تامین کنندگان
3.4.1.2. قدرت چانه زنی خریداران
3.4.1.3. تهدید به جانشینی
3.4.1.4. تهدید تازه واردها
3.4.1.5. رقابت رقابتی
3.4.2. تجزیه و تحلیل PESTLE
3.4.2.1. چشم انداز سیاسی
3.4.2.2. چشم انداز اقتصادی
3.4.2.3. منظر اجتماعی
3.4.2.4. چشم انداز فناوری
3.4.2.5. چشم انداز محیطی
3.4.2.6. منظر قانونی

فصل 4. بازار محصولات مراقبت از اتومبیل: برآورد محصول و تحلیل روند
4.1 بازار محصولات مراقبت از اتومبیل: تجزیه و تحلیل حرکت محصول ، 2019 و 2027
4.2 محصولات تمیز کردن ماشین
4.2.1 تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
4.3 لهستانی ماشین
4.3.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
4.4 موم ماشین
4.4.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
4.5 محصولات تمیز کردن شیشه
4.5.1 تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
4.6 محصولات مراقبت از داخلی
4.6.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
4.7 محصولات مراقبت از چرخ و لاستیک
4.7.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
4.8 دیگران
4.8.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)

اخبار مرتبط  Saks Fifth Avenue از پنجره تعطیلات چندشبانه و تجربه نمایش نور بازسازی می کند

فصل 5. بازار محصولات مراقبت از اتومبیل: برآورد حجم بسته بندی و تحلیل روند
5.1 بازار محصولات مراقبت از اتومبیل: تحلیل حجم حرکت بسته بندی ، 2019 و 2027
5.2 کمتر از 250 میلی لیتر
5.2.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
5.3 251 – 500 میلی لیتر
5.3.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
5.4 501 – 999 میلی لیتر
5.4.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
5.5 1 لیتر – 5 لیتر
5.5.1 تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)
5.6 بیش از 5 لیتر
5.6.1. تخمین ها و پیش بینی های بازار ، 2016 – 2027 (میلیون دلار)

فصل 6. بازار محصولات مراقبت از اتومبیل: برآورد منطقه ای و تحلیل روند
6.1 تجزیه و تحلیل حرکت منطقه ای و سهم بازار ، 2019 و 2027
6.2 بازار محصولات مراقبت از اتومبیل: تجزیه و تحلیل حرکت منطقه ای ، 2019 و 2027
6.3 آمریکای شمالی
6.4 اروپا
6.5 آسیا و اقیانوسیه
6.6 مرکزی & آمریکای جنوبی
6.7 خاورمیانه & آفریقا

فصل 7. چشم انداز رقابتی
7.1 بازیکنان کلیدی جهانی ، ابتکارات آنها و تأثیر آن بر بازار
7.2 دسته بندی رقابت
7.3 منظره فروشنده
7.4 محیط رقابتی
7.5 تجزیه و تحلیل موقعیت بازار شرکت
7.6 چارچوب استراتژیک

اخبار مرتبط  زمین خالص مزارع 10،000 10000 دلار به عنوان بخشی از پروژه رشد خالص خود به مزرعه شهر رالی ارائه می دهد

فصل 8. مشخصات شرکت
8.1 3M
8.1.1 درباره شرکت
8.1.2. عملکرد مالی
8.1.3. محک زدن محصول
8.1.4. طرحهای استراتژیک
8.2 Sonax GmbH
8.2.1. درباره شرکت
8.2.2. عملکرد مالی
8.2.3. محک زدن محصول
8.2.4. طرحهای استراتژیک
8.3 تتروسیل آموزشی ویبولیتین
8.3.1. درباره شرکت
8.3.2. عملکرد مالی
8.3.3. محک زدن محصول
8.3.4. طرحهای استراتژیک
8.4 بچه های شیمیایی
8.4.1. درباره شرکت
8.4.2. عملکرد مالی
8.4.3. محک زدن محصول
8.4.4. طرحهای استراتژیک
8.5 زره پوش همه
8.5.1. درباره شرکت
8.5.2. عملکرد مالی
8.5.3. محک زدن محصول
8.5.4. طرحهای استراتژیک
8.6 گروه آدولف وورت
8.6.1. درباره شرکت
8.6.2. عملکرد مالی
8.6.3. محک زدن محصول
8.6.4. طرحهای استراتژیک
8.7 MAFRA S.p.A.
8.7.1. درباره شرکت
8.7.2. عملکرد مالی
8.7.3. محک زدن محصول
8.7.4. طرحهای استراتژیک
8.8 Cartec B.V.
8.8.1. درباره شرکت
8.8.2. عملکرد مالی
8.8.3. محک زدن محصول
8.8.4. طرحهای استراتژیک
8.9 موم لاک پشت
8.9.1. درباره شرکت
8.9.2. عملکرد مالی
8.9.3. محک زدن محصول
8.9.4. طرحهای استراتژیک
8.10 Liqui Moly GmbH
8.10.1 درباره شرکت
8.10.2. عملکرد مالی
8.10.3. محک زدن محصول
8.10.4. طرحهای استراتژیک

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/q98gex مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.


تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1904
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com