قابلیت بازیافت ، لیوان های کم هزینه و سبک که بازار را هدایت می کنند

DUBLIN، 22 اکتبر 2020 / PRNewswire / – گزارش “بازار جام یکبار مصرف – براساس نوع مواد ، بر اساس اندازه و بر اساس منطقه: چشم انداز صنعت جهانی ، تجزیه و تحلیل جامع و پیش بینی 2019 – 2026” به ResearchAndMarkets.com ارائه.

بازار جهانی لیوان یکبار مصرف در ارزش گذاری شد 14،283.9 میلیون دلار در سال 2019 و انتظار می رود که به بیش از حد برسد 22،935.8 میلیون دلار تا سال 2026 ، در دوره پیش بینی از 2020 تا 2026 با CAGR حدود 7.1٪ رشد می کند.

فنجان های یکبار مصرف در انواع جشن ها برای نوشیدن انواع نوشیدنی ها شامل نوشابه ، قهوه ، سوپ ، چای ، آب و غیره بسیار رایج است. به دلیل کمبود آب برای تمیز کردن ظروف و همچنین افزایش درآمد یکبار مصرف و تمرکز بیشتر افراد بر راحتی در حال رانندگی در بازار لیوانهای یکبار مصرف است.

بازار جام جهانی یکبار مصرف: مروری کلی

لیوان یکبار مصرف نوعی ظروف غذاخوری است. برخی از انواع لیوان های یکبار مصرف شامل لیوان های کاغذی ، لیوان های پلاستیکی و فنجان های کف است. برای تولید فنجان های فوم از پلی استایرن منبسط شده و از پلی پروپیلن برای تولید فنجان های پلاستیکی استفاده می شود. آنها اساساً برای یکبار مصرف تولید می شوند ، لیوانهای یکبار مصرف و سایر محصولات یکبار مصرف مشابه منبع اصلی زباله های مصرفی و خانگی مانند ضایعات کاغذ و زباله های پلاستیکی را تشکیل می دهند.

اخبار مرتبط  Nirvana Water Science Corp وارد مجوز اختصاصی HMB Infused Water می شود

بازار جام جهانی یکبار مصرف: فاکتور رشد

بازار جهانی لیوان یکبار مصرف اساساً توسط ویژگی های مختلف لیوان یکبار مصرف مانند قابلیت بازیافت ، هزینه کم ، سبک وزن و سایر ویژگی های فیزیکی پیش می رود. آنها به طور کلی برای وعده های فردی در مهمانی ها ، اعمال ، ازدواج ها ، چت ، چای و مواد غذایی و غیره استفاده می شوند. فنجان های یکبار مصرف ماهیت غیر سمی دارند. لیوان های کاغذی یکبار مصرف را می توان به صورت سفارشی با آرم فروش ، خط پانچ مارک یا پیام تبلیغاتی نیز چاپ کرد. این لیوان ها در بسیاری از کشورها توسط مردم استفاده می شود زیرا استفاده از آن بسیار آسان ، بهداشتی و سازگار با محیط زیست است. از این رو ، هر مصرف سرمایه افزایش یافته و تقاضا برای آن شناخته شده است. علاوه بر این ، آگاهی از محصولات بهداشتی همچنین باعث رشد بازار جهانی لیوان های یکبار مصرف می شود و این روند خاص باعث شده است که شرکت های مختلف فرصت کسب و کار را در این بازار تشخیص دهند.

اخبار مرتبط  گزارش شرکت با افزایش تسریع شده نسخه های حشیش پزشکی

بازار جام جهانی یکبار مصرف: تقسیم بندی

بازار جام جهانی یکبار مصرف بر اساس نوع ماده ، کاربرد و منطقه تقسیم شده است. بر اساس نوع مواد ، بازار شامل لیوان های کاغذی گرم ، لیوان های کاغذی سرد ، لیوان های پلاستیکی و فنجان های فوم پلی استایرن است. بر اساس برنامه ها ، بازار چای / قهوه ، خدمات غذایی و بازار نوشیدنی ها ، اهداف خانگی بزرگترین بازار استفاده نهایی برای فنجان های یکبار مصرف را نشان می داد. بر اساس اندازه ، بازار به کمتر از 200 میلی لیتر ، 200 میلی لیتر – 400 میلی لیتر ، 400 میلی لیتر – 600 میلی لیتر ، 600 میلی لیتر – 1000 میلی لیتر و بیشتر از 1000 میلی لیتر تقسیم شده است.

بازار جام جهانی یکبار مصرف: تحلیل منطقه ای

از نظر منطقه ای ، هفت منطقه مهم از جمله آمریکای لاتین آمریکای شمالی ، آسیا و اقیانوسیه، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، و ژاپن رشد عمده در بازار جام یکبار مصرف را نشان می دهد. منطقه ای ، آمریکای شمالی بر بازار یکبار مصرف جهانی و به دنبال آن تسلط یافته است چین، آسیا و اقیانوسیه، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا و خاورمیانه و اروپای مرکزی.

بازار جام جهانی یکبار مصرف: بازیکنان رقابتی

اخبار مرتبط  بنسون هیل برای تسریع در روند نوآوری جهانی غذا ، 150 میلیون دلار در دور تأمین مالی سری D جمع آوری می کند

برخی از بازیگران اصلی بازار درگیر در بازار لیوان های یکبار مصرف هستند

  • Eco Products Inc.
  • Pactiv LLC
  • شرکت Solo Cup
  • Greiner Packaging GmBh
  • شرکت دارت کانتینر
  • شرکت لیوان کاغذی ConverPack
  • FrugalPac محدود است
  • شرکت پلاستیک بری
  • James Cropper Plc
  • Huhtamaki Oyj و Genpak LLC
  • شرکت صنایع Cosmoplast (LLC)
  • ظرف چرچیل
  • ژئوکلیما

بازار جام جهانی یکبار مصرف: تجزیه و تحلیل بخش منطقه ای

  • آمریکای شمالی
  • ایالات متحده آمریکا.
  • اروپا
  • انگلستان
  • فرانسه
  • آلمان
  • آسیا و اقیانوسیه
  • چین
  • ژاپن
  • هند
  • آمریکای لاتین
  • برزیل
  • خاورمیانه و آفریقا

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/bru7p مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com