در سراسر جهان صنعت رژ لب تا سال 2025

DUBLIN، 23 اکتبر 2020 / PRNewswire / – “بازار جهانی رژ لب بر اساس نوع محصول (مات ، براق ، سایر محصولات (شفاف ، کرم ، لکه ، مرطوب کننده ، ساتن ، فراست ، پرل ، و غیره)) ، توسط کانال توزیع (سوپرمارکت ها / هایپرمارکت ها ، دپارتمان ها / فروشگاه های مواد غذایی) و دیگران) ، براساس گزارش منطقه ، رقابت ، پیش بینی و فرصت ها ، 2025 “به گزارش اضافه شده است ResearchAndMarkets.com ارائه.

پیش بینی می شود بازار جهانی رژ لب در سال های آینده شاهد CAGR بیش از 10٪ باشد و متقابل شود 16 میلیارد دلار تا سال 2025. بازار جهانی رژ لب توسط افزایش جمعیت زنان کارگر و جمعیت جوان ، رشد شهرنشینی و افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان هدایت می شود.

علاوه بر این ، انتظار می رود تقاضای روزافزون از بازارهای در حال ظهور و تمایل به رژ لب های طبیعی و ارگانیک رشد بازار را تا سال 2025 پیش ببرد. افزایش آگاهی بهداشتی در بین مصرف کنندگان منجر به استفاده از رژ لب های طبیعی یا ارگانیک ، عاری از مواد شیمیایی سمی شده است مانند کادمیوم ، سرب ، فرمالدئید ، پارابن ، و غیره. علاوه بر این ، این رژ لب ها دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند و هیچ آسیبی به پوست نمی رسانند. با این حال ، شیوع و گسترش ناگهانی بیماری همه گیر COVID-19 و قفل شدن متعاقب آن در سراسر کشورها ، بر صنعت زیبایی و مراقبت شخصی در سطح جهانی تأثیر منفی گذاشته است. هزینه های مصرف کننده در طول زمان شیوع بیماری به طور قابل توجهی کاهش یافته و تغییر مصرف کننده نیز به سمت محصولات مطمئن و مطمئن مشاهده شده است. انتظار می رود که این به نوبه خود رشد بازار را در سال 2020 کاهش دهد. همچنین ، این قفل منجر به تعطیلی همه فعالیت های اقتصادی شده و سازمان ها از راه دور کار می کنند و کارهای زیر را از فرهنگ خانگی انجام می دهند ، که به طور قابل توجهی تقاضای رژ لب را در میان زنان شاغل

اخبار مرتبط  رستوران پیتزا بوستون و رستوران های بار ورزشی Weathers Bar؛ رشد Q2 شدید را گزارش می کند

بازار جهانی رژ لب بر اساس نوع محصول ، کانال توزیع و منطقه تقسیم شده است. بر اساس نوع محصول ، بازار به مات ، براق و سایر محصولات (Sheer ، Creme ، Stain ، Moisturising ، Satin ، Frost ، Perl و …) طبقه بندی می شود. انتظار می رود که بخش مات به تسلط خود در دوره پیش بینی ادامه دهد. این را می توان به دلیل افزایش ماندگاری مصرف کننده و داشتن جلوه ای طبیعی ، نسبت به افزایش اولویت مصرف کننده نسبت به رنگ های مات نسبت داد. بر اساس کانال توزیع ، بازار را می توان به فروشگاه های دپارتمان / مواد غذایی ، فروشگاه های چند مارک تجاری ، کانال های آنلاین ، سوپرمارکت ها / هایپرمارکت ها ، فروشگاه های انحصاری خرده فروشی و دیگران تقسیم کرد. در این میان ، بخش سوپرمارکت ها / هایپرمارکت ها به دلیل در دسترس بودن طیف گسترده ای از گزینه های محصول با گزینه های قیمت گذاری رقابتی و پرسنل ماهر که محصولات را بر اساس نیاز شما پیشنهاد می دهند ، بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص خواهند داد.

از نظر منطقه ای ، بازار جهانی رژ لب به دو بخش تقسیم شده است آسیا و اقیانوسیه، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، و خاورمیانه & آفریقا. در میان این مناطق ، آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود در طول دوره پیش بینی به دلیل افزایش تقاضا برای محصولات آرایشی و محبوبیت بیشتر مارک های منطقه ای در منطقه ، بازار جهانی رژ لب را تحت سلطه خود درآورد. آمریکای شمالی همچنین انتظار می رود به دلیل محبوبیت روزافزون رنگ لب در بین جوانان و در دسترس بودن طیف گسترده ای از محصولات ، سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار داشته باشد.

اخبار مرتبط  کاسیو مدل بیستمین سالگرد EDIFICE را که به همراه هوندا مسابقه ساخته شده است ، عرضه می کند

بازیکنان اصلی که در بازار جهانی رژ لب فعالیت می کنند شامل L’Oreal SA، Christian Dior SE، Shiseido Company، Limited، The Estee Lauder Companies Inc.، Revlon، Inc، Coty، Inc.، Avon Products، Inc.، INGLOT Cosmetics، Chanel SA ، شرکت ABLE C&C ، آموزشی ویبولیتین ، ایو روچر، شرکت AmorePacific ، Oriflame Holding AG ، و غیره. این شرکت ها در حال توسعه و عرضه محصولات جدید برای رقابت در بازار هستند. سایر استراتژی های رقابتی شامل ادغام و ادغام است.

هدف مطالعه:

  • برای تحلیل و برآورد اندازه بازار بازار جهانی رژ لب از 2015 تا 2018.
  • برای تخمین و پیش بینی اندازه بازار بازار جهانی رژ لب از 2019 تا 2025 و نرخ رشد تا سال 2025.
  • برای طبقه بندی و پیش بینی بازار جهانی رژ لب بر اساس نوع محصول ، کانال توزیع و توزیع منطقه ای.
  • برای شناسایی منطقه یا بخش غالب در بازار جهانی رژ لب.
  • برای شناسایی محرک ها و چالش های بازار جهانی رژ لب.
  • برای بررسی تحولات رقابتی مانند توسعه ، عرضه محصولات جدید ، ادغام ها و ادغام ها و غیره ، در بازار جهانی رژ لب.
  • برای شناسایی و تجزیه و تحلیل مشخصات بازیکنان برجسته فعال در بازار جهانی رژ لب.
  • برای شناسایی استراتژی های کلیدی پایدار که توسط فعالان بازار در بازار جهانی رژ لب پذیرفته شده است

عناوین اصلی تحت پوشش:

1. بررسی اجمالی محصول

2. روش تحقیق

3. تأثیر COVID-19 در بازار جهانی رژ لب

4. صدای مشتری

5. خلاصه اجرایی

6. چشم انداز بازار جهانی رژ لب
6.1 اندازه بازار و پیش بینی
6.1.1 براساس مقدار و حجم
6.2 سهم بازار و پیش بینی
6.2.1. بر اساس نوع محصول (مات ، براق ، سایر مواد (شفاف ، کرم ، لکه ، مرطوب کننده ، ساتن ، فراست ، پرل و غیره))
6.2.2. توسط کانال توزیع (سوپرمارکت ها / هایپرمارکت ها ، فروشگاه های دپارتمان / مواد غذایی ، فروشگاه های چند مارک تجاری ، فروشگاه های انحصاری خرده فروشی کانال های آنلاین و سایر فروشگاه ها (سالن و غیره))
6.2.3. توسط شرکت (2019)
6.2.4. توسط منطقه
6.3 نقشه بازار محصولات

اخبار مرتبط  Ascent® به کسانی که با چالشهای روبرو شده توسط COVID-19 ناشی می شوند کمک می کند و توزیع را گسترش می دهد

7. چشم انداز بازار رژ لب آسیا و اقیانوسیه
7.1 اندازه بازار و پیش بینی
7.2 سهم بازار و پیش بینی
7.3 آسیا و اقیانوسیه: تحلیل کشور

8. چشم انداز بازار رژ لب آمریکای شمالی
8.1 اندازه بازار و پیش بینی
8.2 سهم بازار و پیش بینی
8.3 آمریکای شمالی: تحلیل کشور

9. چشم انداز بازار رژ لب اروپا
9.1 اندازه بازار و پیش بینی
9.2 سهم بازار و پیش بینی
9.3 اروپا: تحلیل کشور

10. چشم انداز بازار رژ لب آمریکای جنوبی
10.1 اندازه بازار و پیش بینی
10.2 سهم بازار و پیش بینی
10.3 آمریکای جنوبی: تحلیل کشور

11 خاورمیانه و چشم انداز بازار رژ لب آفریقا
11.1 اندازه بازار و پیش بینی
11.2 سهم بازار و پیش بینی
11.3 MEA: آنالیز کشور

12. دینامیک بازار
12.1 رانندگان
12.2 چالش ها

13. روندها و تحولات بازار

14. تحلیل قیمت گذاری

15. چشم انداز رقابتی
15.1 L’Oreal S.A.
15.2 کریستین دیور SE
15.3 شرکت Shiseido ، محدود
15.4 شرکتهای Estee Lauder Inc.
15.5 Revlon ، شرکت
15.6 Coty، Inc.
15.7 محصولات Avon ، Inc
15.8 لوازم آرایشی INGLOT
15.9 Chanel S.A.
15.10 شرکت ABLE C&C ، آموزشی ویبولیتین

16. توصیه های استراتژیک

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش به https://www.researchandmarkets.com/r/v9t6m1 مراجعه کنید

Research and Markets همچنین خدمات تحقیق سفارشی را با ارائه تحقیق متمرکز ، جامع و متناسب ارائه می دهد.

تماس با رسانه:

تحقیقات و بازارها
لورا وود، مدیر ارشد
[email protected]

برای ساعات اداری E.S.T با شماره 1-917-300-0470 + تماس بگیرید
برای U.S./CAN می توانید با شماره تلفن رایگان + 1-800-526-8630 تماس بگیرید
برای ساعات اداری GMT ​​با +353-1-416-8900 + تماس بگیرید

نمابر ایالات متحده: 646-607-1907
نمابر (خارج از ایالات متحده): +353-1-481-1716

SOURCE تحقیق و بازارها

لینک های مربوطه

http://www.researchandmarkets.com