داده های اجاره و پرداخت اجاره مسکن برای ماه مه پنجره ای از فرصت را برای مدیران دارایی مسکن چند خانواده ای نشان می دهد

GREENVILLE ، S.C.، 28 آوریل 2020 / PRNewswire / – گزارش ملی اقامتگاه COVID-19 امروز منتشر شده توسط گریس هیلl نشان می دهد که بسیاری از اجاره گران از توانایی خود در پرداخت اجاره مه اطمینان ندارند زیرا تأثیر اقتصادی COVID-19 کاملاً احساس می شود. اما ، مدیریت املاک این توانایی را دارد که از طریق سرویس و ارتباطات مؤثر تأثیر بگذارد.

“با همکاری آپارتمان.com، گریس هیل تیم کینگزلی پاسخ های نظرسنجی از بیش از 25000 اجاره کننده فعال و آینده نگر را تجزیه و تحلیل کرد. ” درو آرمسترانگ. وی گفت: “ما فهمیدیم که توجه به احساسات ساکنین در مورد توانایی پرداخت اجاره بها ، با توجه به محیط زیست ، و درک بهتر این که چگونه ما به عنوان یک صنعت می توانیم با ساکنین در رفع نیازهای خود در این مواقع دشوار همکاری کنیم ، ضروری است.”

در حالی که اکثر قریب به اتفاق آمریکایی ها در ماه آوریل اجاره پرداخت کردندممکن است بخشی از ساکنان که گفته اند خواهان تعویق اجاره خود هستند ، دو برابر شود ، از 20 درصد در ماه آوریل به 40 درصد. فقط 52 درصد از پاسخ دهندگان اطمینان داشتند كه می توانند اجاره مه را به طور كامل پرداخت كنند. بقیه گزارش دادند كه آنها بخشی از آنها را پرداخت می كنند یا آنها كاملاً نامشخص هستند و 12 درصد نیز اعتقاد ندارند كه می توانند اجاره مای را به هیچ وجه پرداخت كنند. تقریباً دو سوم خانوارها اظهار داشتند كه آنها زیان را تجربه كرده اند و 48 درصد آن را ضرر عمده یا ویرانگر خواندند.

آرمسترانگ گفت: “ما باید همانطور که تصمیمات مهم می گیریم ، همین حالا خود را در کفش ساکنان قرار دهیم.” “اگر می بینید که مدیریت کارمندان را که مسیرهای عابر پیاده را تمیز می کنند ، چراغ ها و پنجره های تابلو را تعمیر می کنند ، می توانید بپرسید که پرداخت کرایه شما در ماه مه کجا خواهد رفت ، اگر به این افراد کمک نکند کار خود را انجام دهند. در صورت انسانی شدن ارتباطات موفق تر هستند.”

اخبار مرتبط  Trulieve ابتکار هفته ملی expungement را راه اندازی کرد

توانایی تأمین پرداخت اجاره به طرز قابل پیش بینی با عواملی مانند درآمد ، امکان انجام کار به صورت مجازی و همچنین تأثیرات مالی مستقیم از کندی اقتصادی در ارتباط بود. اما تقریباً همه ساکنان گزارش داده اند که اگر آنها همچنین گزارش دهند که مدیریت املاک در ارائه خدمات و برقراری ارتباط و ارتباط با COVID-19 کار خوبی یا عالی انجام داده ، اعتماد به نفس خود را نسبت به پرداخت اجاره مه افزایش داده اند. فعالیتهایی که ارتباط مستقیمی با حفظ عادی داشتند ، مانند حمایت از جلسات مجازی و رویدادها ، تأثیر کمتری داشتند.

Kingsley VP برای توسعه محصول AJ Rao گفت: “كینگزلی بیش از دو دهه است كه احساسات اقامت را معیار كرده است.” “ما به طور مداوم دریافته ایم که اپراتورهای چند خانواده که تعهد خود را برای ارائه سطح بالایی از خدمات به مشتری حفظ می کنند ، در ایام خوب و در مواقع بحرانی ، از وفاداری به ساکنین پاداش می گیرند. یافته های COVID-19 Resent Sentiment Report تفاوت نیست. نشان می دهد که انتظارات ساکنین حتی در شرایط فعلی بحران بیشتر است. ”

گذشته از معیار مشخص پرداخت اجاره ، تحقیقات همچنین نشان داد كه مالكان و مدیران املاك باید سطح بالایی از ارائه خدمات را حفظ كنند كه این امر با تمایل ساكنان برای توصیه املاك آنها ارتباط دارد. داده ها حاکی از آن است که نه تنها عملکرد مالی کوتاه مدت تحت تأثیر نحوه ارائه خدمات و نحوه برقراری ارتباط آنها قرار دارد ، بلکه سهام تجاری بلند مدت دارایی نیز در حال حاضر در خط است.

با کشف این نظرسنجی ، ساکنان و تیم های مدیریت املاک از لحاظ پیشگیری از بیماری ، پاکیزگی و بهداشت ، لیزینگ و کار مجازی ، ارتباط به موقع و همدلی از دیگر عوامل در حال پیشبرد وضعیت عادی هستند.

اخبار مرتبط  استنلی بلک و دکر افزایش سود سهام را به 0.70 دلار در هر سهم اعلام کردند

Rao گفت: “تجزیه و تحلیل جداگانه از مشتریان نظرسنجی کینگزلی نشان داده است که آنها در این گزارش COVID-19 سطح رضایتمندی ساکنین را که بالاتر از میانگین ملی است ، حفظ می کنند.” “قویترین توصیه ای که می توانیم به خوانندگان این گزارش ارائه دهیم این است که با جسارت به دنبال بازخورد از ساکنان خود و حفظ استانداردهای بالای ارائه خدمات باشید.”

وی گفت: “ما بیش از دو دهه است که با مشتریان املاک و مستغلات همکاری می کنیم تا بتوانیم به آنها کمک کنیم تا حلقه عملکرد استعداد خود را ببندند ، از طریق سیاست های به روز ، آموزش ، ارزیابی و نظرسنجی از طریق ابزار و منابع آنلاین.” گریس هیل معاون اجرایی رئیس جمهور کندال پرزر. “مشارکت برای درک بینش های کلیدی که همه گیری در آن ظاهر شده است ، مهم است گریس هیل ذینفعان را دعوت می کند تا در این زمینه شرکت کنند [email protected] برای به اشتراک گذاشتن بهترین روشها و سؤال کردن. “

آموزش مختصری برای پیشگیری از بیماری در محیط کار و عوامل بیماری زا در خون همراه با آموزش و طراوت برای گسترش و تقویت روابط مشتری و مهارت های لیزینگ مجازی در دسترس است. ابزارهای مجازی برای استفاده بیشتر تیمها از طریق تیمهای مجازی ، می توانند از این طریق استفاده کنند. ارزیابی پویایی خاص بیماری همه گیر COVID-19 در یک جامعه آپارتمان – به عنوان مثال از طریق پالس پالس – و ارائه به روزرسانی های مبتنی بر واقعیت و راه حل های به دست آمده از راهنمایی های مقامات باعث ایجاد تفاوت می شود. علاوه بر این ، گریس هیل راه اندازی کرده است COVID-19 Better Together Together Series Webinar، با همکاری NAA ، و آن مرکز منابع COVID-19 با منابع رایگان برای صنعت

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor دستگاه مراقبت شخصی از پا (CKL-1340) را توسعه می دهد

داده های این گزارش همچنین نکات قابل قبولی را در تورهای آپارتمان مجازی ، سردرگمی در مورد محدودیت های اخراج قانون CARES و سایر نکات مهم نشان می دهد.

در باره گریس هیل

گریس هیل با استفاده از سیاست های پیشرو در صنعت ، راه حل های آموزش و ارزیابی که توسعه ، حفظ و ایجاد استعداد برتر را در اختیار دارند ، به شرکتهایی که دارای خواص مسکونی چند خانواده ای هستند ، ریسک عملیاتی را کاهش داده و عملکرد املاک را افزایش می دهد. راه حلهای پیشرفته فعال شده از فناوری آن با سالها تجربه چند خانواده ، تخصص در سطح خدمات گسترده ، پشتیبانی از مشتری برجسته و همچنین همکاری با موسسه ملی آموزش آپارتمان انجمن (NAAEI) تقویت می شود. امروزه بیش از 1600 شرکت تحت پوشش نیروی کار بیش از 500000 نفر به راه حل های عملکرد استعداد متکی هستند گریس هیل.

گریس هیل شامل همکاران کینگزلی است. مجموعه جامع ابزارهای تحقیق و معیار Kingsley Associates عملکرد شرکت و موقعیت رقابتی را بر اساس بازخورد مستقیم سهامداران کلیدی ارزیابی می کند. خدمات اولیه كینگزلی شامل نظرسنجی های مربوط به مقیم و مستاجران ، مطالعات مربوط به مشاغل كارمندان ، نظرسنجی های مربوط به مشتری و سرمایه گذار و برنامه های معیار همسالان است. در پاسخ به نیاز به معیارهای مبتنی بر عملکرد ، Kingsley Associates اقدام به ایجاد Kingsley Index® نمود که هم اکنون بزرگترین و جامع ترین پایگاه داده محک از معیارهای رضایت مشتری در صنعت املاک و مستغلات است. Kingsley Associates همچنین با انجمن صاحبان ساختمان و مدیران (BOMA) ، شورای ملی مسکن چند خانواده (NMHC) ، موسسه املاک و مستغلات نهادی (IREI) و معیار جهانی پایداری املاک و مستغلات (GRESB) همکاری می کند.

مخاطب: کریستوفر گیل، 203-570-4681 ، [email protected]

منبع گریس هیل

لینک های مربوطه

https://gracehill.com

پاسخی بگذارید