128مین نمایشگاه کانتون که از احیای تجارت بین المللی حمایت می کند ، در حال پایان است

خو بینگ، سخنگوی نمایشگاه کانتون و معاون مدیر کل مرکز تجارت خارجی چین ، خاطرنشان کرد که بیماری همه گیر COVID-19 چالش های عظیمی را به همراه آورده است – کشورها به طور همزمان در حال توسعه اقتصاد و نجات جان شهروندان هستند. چین در تلاش است تا بازگشت به صنعت عادی بین المللی و زنجیره تامین را تسهیل کند و به احیای تجارت و سرمایه گذاری بین المللی کمک کند.

26000 غرفه دار بیش از 2.47 میلیون محصول به ارمغان آوردند ، كه در مقایسه با آخرین نسخه 16.5 درصد افزایش نشان می دهد كه 8500 محصول از 346 غرفه دار بین المللی از 30 كشور جهان تهیه شده است. در این میان 730،000 محصول جدید ظاهر شد که 21.6٪ افزایش داشت.

اخبار مرتبط  تیم های UNFI در نیویورک قرارداد را با توزیع کننده مواد غذایی کامل تصویب می کنند

در نمایشگاه کانتون امسال ، محصولات قابل توجهی با محبوبیت روزافزون با طراحی ابتکاری ، عملکرد ، کار و ساخته شده از مواد نوآورانه وجود دارد. 131 محصول از 91 شرکت به دلیل طراحی جسورانه و ابتکاری خود ، جوایزی را در مسابقه معتبر Canton Fair Design Awards 2020 دریافت کردند.

در نمایشگاه های مقیاس بزرگ همچنین از فناوری های جدید مانند داده های بزرگ ، رایانش ابری و هوش مصنوعی استفاده می شود و تجربه ای همهجانبه از طریق استفاده از سیستم عامل های گرافیک ، فیلم ، 3-D و واقعیت مجازی (VR) را به خریداران ارائه می دهد. سالن نمایشگاه VR محصولات 2،046 شرکت را ارائه داد که در مجموع 163،200 بار بازدید شده است ، و همچنین نمایش های شخصی شده با پخش مستقیم بود که 1.89 میلیون نفر بازدید کردند.

اخبار مرتبط  مزرعه Perdue به اولین شرکت طیور در ایالات متحده تبدیل شد تا در طی نصب خورشیدی خود یک زیستگاه دوستانه و آلوده ایجاد کند.

خریداران دریافتند که این نسخه از نمایشگاه تجارت مجازی کانتون تجربه کاربری منحصر به فردی را شامل می شود ، از مرور محصولات جدید ، کسب اطلاعات در مورد فن آوری های جدید و دانش بازار و پایان دادن به یک مکالمه تعاملی ویژگی های به روز شده آنها را قادر می سازد تا به طور م effectivelyثر به محصولات آنلاین با کیفیت بالا از فروشندگان و تولیدکنندگان مختلف دسترسی داشته باشند.

اخبار مرتبط  InMed اعلامیه تکمیل ادغام سهام

علاوه بر نمایشگاه ها ، نمایشگاه گوانگژو همچنین محل برگزاری تعدادی از رویدادهای همراه آنلاین و آفلاین با هدف یادگیری و تقویت بیشتر تجارت بین المللی بود. 38 رویداد شبکه ای تجارت از طریق تجارت مجازی در 37 کشور و منطقه برگزار شد و 6 انجمن تجاری از آفریقا ، اروپا و آسیا به برنامه مشارکت جهانی تعاون جهانی نمایشگاه کانتون پیوستند.

تصویر – https://mma.prnewswire.com/media/1319851/1.jpg

لینک های مربوطه

https://www.cantonfair.org.cn/fa/

منبع نمایشگاه کانتون