LivePerson با پشتیبانی از پیام رسانی اینستاگرام ، مارک ها را قادر می سازد تا در مقیاس گسترده با مصرف کنندگان تعامل داشته باشند

نیویورک، 26 اکتبر 2020 / PRNewswire / – LivePerson ، شرکت (Nasdaq: LPSN) ، رهبر جهانی در راه حل های مکالمه ، امروز از ادغام پیام اینستاگرام در پلتفرم ابر مکالمه پیشرو در صنعت خود خبر داد و به مارک های تجاری امکان ایجاد تجارب پیام رسان معنادار با مصرف کنندگان در اینستاگرام در مقیاس گسترده را داد.

راه اندازی ادغام LivePerson با Messenger API با پشتیبانی از Instagram به این معنی است که مارک ها می توانند به طور مستقیم در ابر مکالمه به DM های Instagram ، برچسب های داستان و نظرات پاسخ دهند ، تجارب یکپارچه و راحت را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند و کارایی خود را برای مراکز تماس ، خدمات مشتری ، فروش و تیم های بازاریابی بهبود می بخشند. این ادغام همچنین مارک ها را قادر می سازد تا از طریق رسانه های ثروتمند ، مانند کارتها و تصاویر محصول ، به گفتگو بپردازند تا گفتگوهای معنادارتر و ارزشمندتری داشته باشند. LivePerson یک شریک توسعه دهنده بتا است که با فیس بوک همکاری می کند تا این تجربه های شخصی و مقیاس پذیر را در اینستاگرام ارائه دهد.

اخبار مرتبط  اگر بین 13 فوریه 2015 و 26 آگوست 2020 محصولات خود را به صورت وزنی در Walmart در ایالات متحده خریداری کرده اید و قیمت فروش واحد در قیمت نهایی منعکس نشده است ، می توانید به لطف توافق دادخواست پرداختی دریافت کنید جمعی ایالات متحده - español انگلیسی

علاقه مصرف کنندگان به تجارب تجارت مکالمه همچنان سر به فلک می کشد ، بر اساس گزارش فیس بوک ، مکالمات روزانه بین افراد و مشاغل در مسنجر و اینستاگرام 40٪ در سال گذشته رشد کرده است. همه گیر COVID-19 با تقاضای پناهگاه در محل و نیازهای فاصله اجتماعی ، میزان مکالمه در ابر مکالمه تقریباً 40٪ افزایش تقاضا را تسریع کرده است.

وی گفت: “با راه اندازی پیام رسان اینستاگرام در مقیاس ، اکنون مارك ها فرصتی عظیم دارند تا بتوانند تأثیر خود را در یكی از باارزش ترین شبکه های اجتماعی جهان گسترش دهند.” رابرت لو کاسکیو، بنیانگذار و مدیرعامل LivePerson. “ما هم اکنون می توانیم تجارب شخصی و عالی شخصی را که انتظار دارند در فروشگاه باشد ، به مشتریان ارائه دهیم ، همه در همان برنامه ای که دوست دارند با استفاده از آنها آخرین مد ، مسافرت ، خرده فروشی و سایر روندها را بررسی کرده و آنها را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذاریم. ما خوشحالم که یکی از شرکای بتا فیس بوک است که این امر را برای ابتکاری ترین مارک های جهان زنده می کند. “

اخبار مرتبط  اپسون راه حلهای اسکن اسناد قابل اعتماد را برای مشاغل در محیطهای کاری غیر سنتی امروز ارائه می دهد

پیام رسانی به مشتریان این امکان را می دهد تا مکالمه را در هر زمان و مکانی که برای آنها مناسب است شروع کنند ، در صورت لزوم مکث کرده و همانطور که در هنگام ارسال پیام کوتاه به دوستان یا خانواده خود مکالمه را انجام می دهند ، با لایه بندی در مجموعه اتوماتیک و راه حل های هوش مصنوعی ، مارک ها می توانند بلافاصله به پیام ها پاسخ دهند ، به سرعت به س questionsالات پاسخ دهند و اهداف مشتری را حل کنند و مسائل پیچیده را به نمایندگان منتقل کنند.

کنستانتینوس پاپامیلتیادیس ، جانشین مشارکتهای بسترهای نرم افزاری در مسنجر ، گفت: “ما خوشحالیم که LivePerson پشتیبانی پیام رسانی اینستاگرام را آغاز می کند. مشاغل و مردم بیش از هر زمان دیگری با یکدیگر پیام می دهند و اینستاگرام کانال مهمی برای ارتباط با مشتریان و ایجاد روابط است.” “Messenger API با پشتیبانی از اینستاگرام به معنای این است که مشاغل و توسعه دهندگان اکنون می توانند ارتباطات مشتری خود را در اینستاگرام در مقیاس مدیریت کنند.”

اخبار مرتبط  InventHelp تختخواب چشم نوازی را با طراحی شیک ارائه می دهد (SKC-559)

مدیریت تجارب مکالمه در اینستاگرام از طریق Cloudational Cloud برای انتخاب مارک های پذیرنده اولیه در دسترس خواهد بود 15 نوامبر 2020.

برای راه اندازی پیام در مقیاس در اینستاگرام و بهینه سازی تجارب گفتگوی برند خود ، به liveperson.com مراجعه کنید.

درباره LivePerson، Inc.
LivePerson از طریق هوش مصنوعی قابل اعتماد مکالمه زندگی را برای مردم و مارک های مختلف در همه جا آسان می کند. 18000 مشتری ما ، از جمله مارک های برجسته مانند HSBC ، Orange ، GM Financial و Home Depot ، از راه حل های مکالمه ما برای هماهنگی انسان و هوش مصنوعی در مقیاس استفاده می کنند و یک رابطه راحت و عمیقاً شخصی – یک رابطه مکالمه – با میلیون ها میلیون نفر خود ایجاد می کنند مصرف کنندگان LivePerson به نامگذاری شد شرکت سریعدر لیست نوآورترین شرکتهای جهان در سال 2020 است. برای اطلاعات بیشتر در مورد LivePerson (NASDAQ: LPSN) ، لطفا www.liveperson.com.

مخاطب: مایک تاگ، [email protected]

SOURCE LivePerson Inc.