تأثیرات بیماری همه گیر COVID

ریودوژانیرو، 26 اکتبر 2020 / PRNewswire / – برزیل از ماه ها قبل با بیماری همه گیر Covid-19 روبرو شده است. بازگشایی مراکز خرید ، که پس از تخفیف مصوبات دولت در سطح ایالت و شهرداری به ثبت رسیده است ، تحول بی سابقه ای را در این بخش آغاز کرد. و از این پس ، موسسات به دنبال گزینه هایی برای تضمین تداوم مصرف برای غلبه بر بحران هستند.

سناریوی جدید دقیقاً از پروتکل های ایجاد شده برای همراهی مجدد برای از سرگیری تدریجی و مسئولانه مصرف کنندگان پیروی می کند. درست مانند تجارت خیابانی یا حتی در مشاغل دیگر که در این زمان به فعالیت خود باز می گردند ، در حالی که بیماری همه گیر ویروس کرونا همچنان ادامه دارد ، با اتخاذ یک سری اقدامات که امنیت سلامتی مشتریان ، مستاجر و تأمین کنندگان را فراهم می کند ، یک سازگاری لازم است.

براساس نظرسنجی انجام شده توسط موسسه جغرافیایی و آمار برزیل (IBGE) ، که 3.2 میلیون شرکت را در نیمه اول ماه اوت مشغول به کار بودند ، درک تأثیر منفی تأثیرات همه گیر از نیمه دوم ژوئیه تا نیمه اول رشد کرد آگوست: از 37.5٪ تا 38.6٪.

اخبار مرتبط  جدید ، جداگانه میز تمرکز از آموزش و پرورش از Acoufelt® ایمنی و مقرون به صرفه را فراهم می کند

در مقابل ، برای برخی ، تأثیر مثبت بر همه گیری نیز طبق نظرسنجی رشد کرد: از 26.1٪ در نیمه دوم جولای به 27.5٪ نسبت به نیمه اول آگوست. برای 47.6٪ از تجارت خرده فروشی ، تأثیر همه گیری منفی بوده است ، 20٪ از این بخش اثر را ناچیز یا ناچیز می داند و 32.5٪ نیز اثر مثبتی را گزارش می دهد. شرکت های کوچک بیشترین رنج را از برداشت منفی از بیماری همه گیر داشتند ، 38.8٪ از آنها اظهار داشتند که بر فروش تأثیر می گذارند.

در مراکز خرید ، انجمن مراکز خرید برزیل (Abrasce) داده های زیر را منتشر کرد: در ماه مارس ، با آغاز تعطیلی مراکز خرید ، افت فروش 35.3٪ بود. در آوریل ، زمانی که 577 مرکز تجاری تعطیل بودند ، این کاهش 89 درصد بود. در ماه مه ، با بازگشایی مجدد در برخی از مناطق کشور ، شاخص 75.5 reduction کاهش را نشان داد. زیان انباشته از ژانویه تا مه 44.3 درصد است ، در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019. تا جولای ، این بخش افت انباشته 67.1 درصدی فروش را نشان می دهد.

اخبار مرتبط  s.Oliver استقرار Centric PLM Speed ​​را با سرعت و چابکی سریع انجام می دهد

با بازگشایی مراکز خرید ، همچنان هفته به هفته افت فروش تا 2 درصد کاهش یافت ، که نشان می دهد ، علی رغم اینکه سناریوی ایده آلی نبود ، این بخش حتی اگر به تدریج موفق به حرکت شود.

ویلسون بورخس پریرا چهارم، کارآفرین در بخش خرده فروشی ، معتقد است که “ماه های بعدی با روزهای سخت و سخت ، بازسازی مداوم استراتژی ها ، مناسب سازی فضاها ، اجرای کانال های دیجیتال برای تسریع در نرخ صورتحساب مشخص خواهد شد. لازم است به دنبال پشتیبانی و راه حل های مداوم برای بخش “.

رفتار مصرف کننده پس از افتتاحیه متفاوت است ، از زمان گذراندن در بازار شروع می شود. در قبل از همه گیری ، به طور متوسط ​​1 ساعت و 12 دقیقه و امروز حدود 25 دقیقه بود. با این حال ، طبق نظارت انجام شده توسط هفتگی Abrasce ، متوسط ​​بلیط پس از بازگشایی 48٪ بیشتر از سال قبل است. در ماه مه سال 2020 بود 466 دلار ریال در مقایسه با 92.20 دلار R مدت مشابه سال گذشته – حتی با ظرفیت محدود. این داده ها نشان دهنده بازدید با هدف خاص خرید است ، و نشان می دهد که مصرف کننده قاطعانه تر است و باعث می شود زمان صرف شده در مکان ها کاهش یابد.

اخبار مرتبط  Echelon Fitness Expands Team Leaderships انتصاب مدیر ارشد بازاریابی ، مدیر ارشد محتوا ، موارد بیشتر

علاوه بر این ، این موسسه دریافت که خدماتی مانند فروش برخط، تحویل و رانندگی از طریق آنها فعال هستند و حتی در زمان بازگشایی بنگاه های اقتصادی نیز در مقیاس وسیعی افزایش یافته اند که نشان می دهد جمعیت با اشکال جدید مصرف سازگار شده اند.

منبع ویلسون بورخس پریرا چهارم

منبع ویلسون بورخس پریرا چهارم