اتحادیه مواد غذایی محصولات بستنی جدید را برای فصل پاییز و زمستان منتشر می کند

اتحادیه غذا 17 محصول بستنی جدید را در گروه های خانواده و دسر معرفی می کند. با نزدیک شدن به زمستان ، اتحادیه غذا همچنان در طول فصول ارزش آفرینی می کند و طعم دهنده های آرامش بخش ، مهیج و نوستالژیکی را برای مصرف کنندگان ایجاد می کند. مشتریان در لتونی، لیتوانی، استونی و بلاروس اکنون می تواند از ترکیبات و طعم های منحصر به فردی که مرکز نوآوری اتحادیه مواد غذایی در طی چند ماه ایجاد کرده است لذت ببرد.

برای ما در اتحادیه غذا ، فصل بستنی در تمام طول سال است. ایجاد پل بین فصول باعث افزایش ارتباط در زندگی مردم می شود. ما از لذت بردن از مصرف کنندگان خود با محصولات جدید لذت می بریم که نه تنها تجربه تابستان آنها را تحسین می کند ، بلکه نوعی راحتی حسی و فرار در زمستان را نیز ارائه می دهد.، ” می گوید Normunds Staņēvičs ، مدیر عامل اتحادیه مواد غذایی ، اروپا. “و در زمان عدم اطمینان ، مردم برای آنچه آشنا و مورد اعتماد است ارزش قائل هستند. بنابراین ، طعم دهنده ها در این فصل پاییز و زمستان از کلاسیک های همیشه ، خاطرات کودکی و دسرهای مورد علاقه مشتری ، در بسته بندی های دوستانه خانوادگی و سازگار با محیط زیست الهام می گیرند. ” گفت Staņēvičs.

محصولات جدید بستنی هیجان انگیز Food Union طعم دهنده های غنی و تسکین دهنده در اندازه ها و قالب های متنوعی را ارائه می دهند که مشتریان می توانند با عزیزان خود به اشتراک بگذارند. اتحادیه غذا بر اساس خواسته ها و ترجیحات مصرف کننده نوآوری می کند و همیشه آنچه را مشتری می خواهد به مشتری خود می دهد. در این فصل پاییز و زمستان ، محصولات جدید Food Union برای یک دسر بعد از غذا ، برای اضافه کردن به میز تعطیلات ، یا لذت بردن از مشتری با یک کتاب یا فیلم خوب بسیار مناسب هستند.

اخبار مرتبط  برندهای طیف جهانی مراقبت از حیوانات اهدایی را برای کمک به تلاش های اضطراری COVID-19 در آموزش آفریقای شرقی اهدا می کند

لتونی: طعم هایی که از دلتنگی های دوران کودکی الهام گرفته شده اند
مارک افسانه ای لتونی Pols ، معروف به محصولاتی که نوستالژی کودکانه را برمی انگیزد ، اکنون دو محصول جدید غنی از عطر و طعم ارائه می دهد. یکی بستنی وانیلی کلاسیک به همراه شیر تغلیظ شده و دیگری بستنی آبنبات پنبه ای با گل ختمی برای کسانی که از طعم های بازی بیشتری لذت می برند و هنوز هم از نظر قلبی جوان هستند. اکنون هر دو بستنی در وان های 500 میلی لیتری موجود است. تیم Food Union این طعم های جدید را ابداع کرد تا هم عطر و طعم های سنتی و هم طعم های مدرن را منعکس کند و در صورت نیاز بیشتر مشتری به آنها راحتی و دلتنگی دهد.

کارلسون ، یکی از لتونی مارک های بستنی پرفروش ، دو محصول جدید در قالب های بزرگ خانوادگی اضافه شده است ، مناسب برای اسکوپ خانگی. هر دو محصول جدید طعم های کلاسیک کارلسون ها را در یک بستنی سه رنگ به دست می آورند: یکی با طعم وانیل – شکلات – توت سیاه در یک بستنی سفید قهوه ای – بنفش و دیگری با طعم وانیل – شکلات – توت فرنگی در یخ صورتی – قهوه ای – صورتی کرم رنگ. اکنون هر دو بستنی در بسته بندی های مقوایی قابل بازیافت و قابل تجزیه زیست 850 میلی لیتر در دسترس هستند.

لیتوانی: بستنی برای اشتراک گذاری
نظرسنجی ها در لیتوانی دارای دو محصول جدید بستنی با ترکیبات کلاسیک همیشگی است: شکلات ، آجیل و قهوه. هر دو بستنی به گونه ای طراحی شده اند که مورد علاقه دسر برای خانواده ها و دوستان برای به اشتراک گذاشتن هستند. Pols اکنون بستنی با طعم قهوه را با یک قهوه تلخ و شیرین ، و یک بستنی با طعم فندق و شکلات را با یک فندق و شکلات شیرین و خوش طعم ارائه می دهد. هر دو بستنی در بسته بندی های بزرگ 1 لیتری سازگار با محیط زیست و زیست تخریب پذیر موجود است.

اخبار مرتبط  انتظار می رود که بازار جهانی کوره های آشپزی مسکونی 1.66 میلیارد دلار در طول سالهای 2020-2024 رشد کند و در CAGR 4٪ در دوره پیش بینی شده پیشرفت کند

نظرسنجی ها در لیتوانی همچنین مخروط های ویفر کوچک با دو طعم جدید – Crème brûlée و کیک Pavlova (مرنگ) – در قالب 110 میلی لیتر گزش کوچک به بازار عرضه کرده است.

استونی: مواد تشکیل دهنده آشنا به اشکال ناآشنا
این زمستان ، Premia ، پیشرو در تولید بستنی در استونی، با ترکیبات عطر و طعم جدید و بستنی هایی با شکر کمتر ، مشتریان را شگفت زده می کند. طعم های جدید مانند بستنی پرتقال با خمیر بادام و مربای توت سیاه ، و همچنین همکاری Premia با رستوران Olde Hansa همراه با تکه های بادام پخته شده ادویه دار ، هر عاشق غذای خوشمزه ای را هیجان زده خواهد کرد. علاوه بر این ، بستنی وانیلی Premia همراه با مربای گیلاس شیرین یا هلو توت فرنگی طعم ترش شیرین و ترش را با 40٪ شکر اضافه شده کمتر فراهم می کند. هر چهار طعم دهنده جدید در بسته بندی مقوایی بزرگ 1 لیتری برای گروه خانواده موجود است.

بلاروس: طعم های محبوب برای به اشتراک گذاری و مراقبت
اینگمن ، تولید کننده بستنی بلاروسی ، برند بستنی تک سرو Belij Polus خود را به یک قالب خانوادگی با محبوب ترین و محبوب ترین طعم های خود تبدیل کرده است. موارد دلخواه مانند بستنی وانیلی ، وانیل با مربا توت فرنگی و بستنی شکلاتی اکنون در بسته بندی های قابل انعطاف بزرگ کاغذ و فویل 315- ، 430- و 950 میلی لیتری موجود است.

درباره اتحادیه مواد غذایی

اتحادیه مواد غذایی یک شرکت پیشرو و ابتکاری کالاهای مصرفی است که مارک های محلی را توسعه می دهد و محصولات لذت بخشی را برای رفاه انسان در اختیار شما قرار می دهد اروپا، بلاروس، روسیه، چین و اقیانوس آرام آسیا. اتحادیه مواد غذایی در حال حاضر پیشرو در تولید بستنی در کشورهای بالتیک و دانمارک، و این گروه دارای موقعیت بازار قوی در نروژ، رومانی، روسیه و بلاروس.

اخبار مرتبط  Daddybaby همچنان به ارائه ماسک های با کیفیت بالا در بازارهای جهانی می پردازد

اتحادیه غذا یک بازیگر پویا در بخش لبنیات اروپا است. آنها با توسعه و تمرکز بر خرید مارک های برجسته ملی ، راه را هموار کردند اروپا. این گروه از دو بزرگترین شرکت لبنیات و بستنی در تشکیل شده است لتونیRīgas piena kombināts و والمیراس پیک می کندs این گروه همچنین شامل شرکتهایی مانند: استونی و لیتوانی بزرگترین سازندگان بستنی Premia TKH و Premia KPC ، بزرگترین تولید کننده بستنی دانمارکی برتر است و شرکت بستنی سازی مرحله به مرحله تحویل در دانمارک حاج منs ، نروژ شرکت بستنی سازی Isbjørn Is است و بستنی تحویل درب مرحله دن نورسکه ایزبیلن، بستنی ساز رومانیایی Alpin57Lux ، و شرکت بستنی بستنی Ingman در بلاروس و شرکت بستنی سازی Khladokombinat No.1 در روسیه.

سهامداران گروه اتحادیه غذا شامل بنیانگذار و رئیس اجرایی آن ، آندری Beskhmelnitskiy است ، که با تخصص عملیاتی خود دارایی های قوی ساخته و خریداری کرده است. وی همچنین مشاغل کلیدی لبنیات در مقیاس بزرگ را به سمت خروج موفقیت آمیز سرمایه گذاری سوق داده است. گروه لبنی پیشرو مورد حمایت قرار می گیرد هنگ کنگشرکت سرمایه گذاری مبتنی بر Meridian Capital Limited ، و یکی از آنها آسیا بزرگترین شرکتهای خصوصی سرمایه PAG. آنها به منظور تأمین هزینه های ساخت دو کارخانه لبنیات در ، در سال 2015 و 2018 سهامدار اتحادیه مواد غذایی شدند چین و گسترش پویای شرکت به این بازار را تسهیل می کند.

اتحادیه غذا SOURCE