طبق شاخص EY Future Consumer ، بیماری همه گیر COVID-19 برای برهم زدن برنامه های خرید در تعطیلات مصرف کنندگان

لندن، 27 اکتبر 2020 / PRNewswire / – طبق پنجمین نسخه از شاخص مصرف کننده EY Future ، همه گیری COVID-19 انتقال به خرید آنلاین و پذیرش طولانی مدت آن را در برخی از گروه ها و بازارهای خاص تسریع کرده است. بیش از یک سوم (37٪) از 14،467 مصرف کننده در نظرسنجی می گویند که این همه گیری حداقل برای یک سال دیگر بر زندگی آنها تأثیر خواهد گذاشت. این میزان به 43٪ در سال می رسد اروپا و 66٪ در ژاپن، در حالی که مصرف کنندگان در هند (19٪) و چین (18٪) کاملاً خوش بین هستند. در سطح جهانی ، پاسخ دهندگان مصرف کننده معتقدند که نحوه خرید آنها در طولانی مدت تغییر خواهد کرد و 39٪ می گویند که بیشتر خرید آنلاین را برای چیزهایی که قبلاً در فروشگاه ها خریداری می کردند ، انجام می دهند.

پذیرش خرید آنلاین در بازارها و دسته ها متفاوت است

EY Future Consumer Index دریافت که مصرف کنندگان در چین و به میزان کمتری ، انگلیس به احتمال زیاد به عنوان کانال اصلی خود به صورت آنلاین خرید می کند تا سایر نقاط. کسانی که در آلمان و فرانسه کمتر در برابر ایده باز هستند.

به طور کلی ، پاسخ دهندگان لوازم و فناوری (53٪) را به عنوان دسته ای از محصولاتی که در درجه اول به صورت آنلاین خریداری می کنند ، شناسایی کردند ، در حالی که نوشیدنی ها و غذاهای تازه دسته هایی هستند که ترجیح می دهند از فروشگاه خریداری کنند.

نفوذ خرید مواد غذایی آنلاین در اکثر بازارها همچنان پایین است. اما در طی همه گیری ، 55٪ از مصرف کنندگان حداقل یک بار مواد غذایی خود را بصورت آنلاین خریداری کرده اند. از این تعداد ، 42٪ اظهار داشتند که به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 اکنون بیشتر به صورت آنلاین مواد غذایی سفارش می دهند. با نگاه به آینده ، 19٪ از پاسخ دهندگان می گویند که در درجه اول برای غذاهای تازه و 16٪ برای نوشیدنی های غیر الکلی خرید آنلاین می کنند ، این در حالی است که در سال 2019 به ترتیب 3.4٪ و 1.6٪ است. این روند نشان می دهد که خرید آنلاین ، حتی در گروه های کم نفوذ ، نه تنها در حال افزایش است ، بلکه روندی است که به احتمال زیاد پس از همه گیری پایدار خواهد ماند.

اخبار مرتبط  QNET برنده جایزه برنز استیویچ در سال 2020 جوایز استوی اقیانوسیه و اقیانوسیه

این نظرسنجی همچنین خاطر نشان می کند که دسته هایی که مصرف کنندگان به احتمال زیاد در آن به صورت آنلاین خریداری می کنند ، همچنین دسته هایی هستند که در هنگام خرید برای آنها به خدمات و مشاوره اهمیت می دهند – فناوری ، زیبایی و لوازم آرایشی ، لباس ، کفش و لوازم جانبی.

اندرو کاسگروو، رهبر دانش جهانی مصرف کننده EY ، می گوید:

“این نشان دهنده خطر نمایشگاه است ، زیرا مصرف کنندگان به فروشگاه ها می روند تا محصول را برای تجربه لمس کنند و احساس کنند ، اما سپس خریدهای آنلاین را انجام می دهند که در آن محصولات ممکن است ارزان تر باشد. خرده فروشان و شرکت های کالاهای مصرفی باید اطمینان حاصل کنند که هم تجربه یک کانال بدون درز را دارند و هم سهام و قیمت لازم برای فروش. “

تأثیر همه گیر COVID-19 در رویدادهای بزرگ فروش

در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 ، 40٪ از پاسخ دهندگان کاهش درآمد خود را دیده اند و اکثریت (60٪) اکنون با دقت بیشتری در مورد چگونگی هزینه پول خود فکر می کنند. علاوه بر این ، 41٪ از مصرف کنندگان هزینه های غیر ضروری را کاهش داده اند و 46٪ در حال به تعویق انداختن خرید یا جایگزینی اقلام بزرگ هستند. این روندها به یک فصل خرید در پایان سال که به طور بالقوه کندتر است اشاره می کند.

اخبار مرتبط  COSMAX برای راه اندازی محصولات آرایشی مناسب پوست حساس

اگرچه بیش از نیمی (54٪) از مصرف کنندگان انتظار دارند در رویداد بزرگ خرید یا فروش بعدی شرکت کنند ، اطلاعات شاخص مصرف کننده EY Future نشان می دهد که 42٪ از مصرف کنندگان در سطح جهان قصد دارند در فصل خرید کمتر از یک سال قبل هزینه کنند.

از بین کسانی که شرکت می کنند ، 91٪ حداقل نیمی از خرید خود را صرف آنلاین می کنند و این نشان دهنده اهمیت خرده فروشی آنلاین در این فصل است.

کریستینا راجرز، رهبر مصرف کننده جهانی EY ، می گوید:

“با چنین تغییر سریع به خرید آنلاین ، رهبران مشاغل باید فرضیات خود را در مورد آنچه مصرف کننده دیجیتال می خواهد به چالش بکشند. فرصت های چند میلیارد دلاری از همه گیری در حال ظهور است و اکنون زمان توسعه یک استراتژی متمایز آنلاین و اولویت بندی لحظات حساس است. حقیقت در طول سفر خریدار به پایان. ”

آخرین نسخه از شاخص مصرف کننده EY Future در آدرس ey.com/futureconsumerindex5 در دسترس است.

یادداشت برای سردبیران

درباره EY

EY یک رهبر جهانی در زمینه اطمینان ، مالیات ، معاملات و خدمات مشاوره ای است. بینش و خدمات با کیفیتی که ارائه می دهیم به اعتماد و اطمینان در بازارهای سرمایه و اقتصاد در سراسر جهان کمک می کند. ما رهبران برجسته ای را توسعه می دهیم که برای انجام قول های خود به همه ذینفعان تیم می شوند. با این کار ، ما در ساختن دنیای کار بهتر برای مردم ، مشتریان و جوامع خود نقشی اساسی داریم.

EY به سازمان جهانی اشاره دارد و ممکن است به یک یا چند شرکت عضو ارنست و یانگ گلوبال لیمیتد محدود باشد که هر یک از آنها یک شخص حقوقی جداگانه هستند. ارنست و یانگ گلوبال لیمیتد ، یک شرکت انگلیسی محدود با ضمانت ، خدمات به مشتریان ارائه نمی دهد. اطلاعات مربوط به چگونگی جمع آوری و استفاده EY از داده های شخصی و شرح حقوقی که افراد تحت قوانین محافظت از داده دارند از طریق ey.com/privacy در دسترس هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد سازمان ما ، لطفا به ey.com مراجعه کنید.

اخبار مرتبط  جشنواره عسل تنسی ، ارائه شده توسط ایالات متحده آمریکا Pest Protection ، آشپز شام عسل ، جولیا سالیوان ، نامزد بهترین فینالیست آشپز

این خبر منتشر شده توسط EYGM Limited ، عضوی از سازمان جهانی EY که همچنین هیچ گونه خدماتی به مشتریان ارائه نمی دهد ، صادر شده است.

درباره شاخص مصرف کننده EY Future

شاخص مصرف کننده EY Future Consumer ، احساسات و رفتارهای مشتری را در افق های زمانی و بازارهای جهانی ردیابی می کند و بخش های جدید مصرف کننده را که در حال ظهور هستند ، شناسایی می کند. این شاخص شاخص های طولی منظم و چشم انداز منحصر به فردی را ارائه می دهد که در آن تغییرات واکنش های موقتی به بحران COVID-19 ، شاخص هایی که به تغییرات اساسی تر اشاره می کنند و پست مصرف کننده COVID-19 ممکن است چگونه باشد. پنجمین ویرایش EY Future Consumer Index 14،467 مصرف کننده را در ایالات متحده ، انگلیس ، کانادا، برزیل، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، دانمارک، سوئد، فنلاند، نروژ، هند، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، چین، اندونزی، ژاپن، استرالیا و نیوزلند در طول هفته 29 سپتامبر از طریق 5 اکتبر 2020.

مایا ووتیر
روابط رسانه ای جهانی EY
+1 212 773 2181
[email protected]

منبع EY