LaLiga آمریکای شمالی و سرآشپز خوزه آندرس ThinkFoodGroup اتحاد خود را گسترش دادند و از Jaleo به عنوان “خانه LaLiga در واشنگتن دی سی” نام بردند.

نیویورک، 27 اکتبر سال 2020 / PRNewswire-HISPANIC PR WIRE / – لالیگا آمریکای شمالی با مشارکت ThinkFoodGroup سرآشپز خوزه آندرس به گسترش حضور خود در بازارهای اصلی رشد در ایالات متحده ادامه می دهد. پس از نامگذاری بازار اسپانیا کوچک چگونه “خانه لالیگا در نیویورک، لالیگا آمریکای شمالی و خوزه آندرس ‘ThinkFoodGroup’ از گسترش اتحاد خود با نامگذاری ژالئو به عنوان “خانه لالیگا در ایالت واشنگتن“او بازار اسپانیا کوچک باقی خواهد ماند “خانه لالیگا در نیویورک“، میزبان بازی ها در Spanish Diner ، رستوران تمام روز که در آنجا واقع شده است.

تا زمانی که پروتکل های بهداشت ، ایمنی و فاصله فعلی اجازه می دهد ، هر دو Jaleo DC و Jaleo Crystal City و همچنین Spanish Diner به صورت زنده همه مسابقات لالیگا را پخش می کنند و برای طرفداران شامل رویدادهای ویژه شامل ارائه می شود. از افسانه های لالیگا ، منوها و هدایای ویژه. این اتحاد نشان دهنده تعهد ThinkFoodGroup و LaLiga آمریکای شمالی در ایجاد اشتیاق برای فرهنگ ، غذا و فوتبال اسپانیا در ایالات متحده است.

لالیگای آمریکای شمالی با آگاهی از هوادارانی که ترجیح می دهند بازی ها را در خانه تماشا کنند ، وجود خواهد داشت ، اما قرعه کشی ها و مسابقات را برای اهدا محصولات به مهمانان در هر دو شهر برگزار می کند. برای هر سفارش خرید ، میهمانان می توانند پیراهن یا توپ رسمی لالیگا را در آخر هفته در طول فصل 20/21 لالیگا برنده شوند.

اخبار مرتبط  Mars Petcare منصوب رهبری تغذیه حیوان خانگی را اعلام کرد

“اولین سال لالیگا در آمریکای شمالی در بازار اسپانیا کوچک بیش از همه انتظارات ما ، ایجاد جو مانند هیچ دنیای دیگر در ورزش ، ” بوریس گارتنر، مدیر عامل لالیگای آمریکای شمالی. “طرفداران فوتبال و دوستداران فرهنگ اسپانیا احساس می کنند هنگام ورود به اسپانیا منتقل می شوند “خانه لالیگا”. این این نزدیکترین چیز به یک تجربه واقعی اسپانیایی است که می توان با بهترین غذا و بهترین فوتبال در ایالات متحده کسب کرد. ”

تمام بازی های فصل 19-20 لالیگا از Diner Spanish پخش شد و باعث جذب نیویورکی ها و بازدیدکنندگان شد. طرفداران در هر سنی و مذهبی این فرصت را داشتند که هنگام تماشای بهترین لیگ جهان فرهنگ اسپانیایی را با هم تجربه کنند. این تجربه با بازدید طرفداران فوتبال محلی از مقصدی محبوب تبدیل شده است بازار اسپانیا کوچک هفتگی برای تماشای بازی ها.

خوزه آندرس گفت: “فوتبال همیشه و مانند بسیاری از اسپانیایی ها و هر روز بیشتر آمریکایی ها ، قسمت بسیار بسیار مهمی از زندگی من بوده است.” “اتحاد ما با لالیگا مکانی برای ملاقات همه ما ، خواه آمریکایی ها ، اسپانیایی یا کسی باشد که می خواهد از بهترین ورزش جهان لذت ببرد.”

اخبار مرتبط  Cotecna گواهینامه KaiXin (پکن) شرکت با مسئولیت محدود

این تجربه در بازار اسپانیا کوچک با ارتباط با کسانی که علاقه مند به غذا و سبک زندگی هستند طرفداران جدیدی را به لالیگا جذب کرده است. تقاطع این عمودی ها با تغییر در صنعت ورزش تکامل می یابد. سازمان ها دیگر نمی توانند به طور انحصاری روی محصول در این زمینه تمرکز کنند. تیم ها و لیگ ها در حال یافتن راه هایی برای تعامل واقعی با دنیای خارج از صنعت خود برای جذب طرفداران جدید هستند. لالیگا از طریق این اتحاد توانسته است به این مهم دست یابد.

درباره خوزه آندرس / ThinkFoodGroup

توسط سرآشپز خوزه آندرس و شریک زندگی خود تأسیس شد راب وحشی تر، ThinkFoodGroup تیم خلاق مسئول مفاهیم مشهور غذا در است ایالت واشنگتن.، لاس وگاس، میامی، باهاما و اخیراً ، اورلاندو و شهر نیویورک. 26 رستوران آن تجربه های مختلف آشپزی را شامل می شوند ، از کامیون های غذا گرفته تا منوهای کلاس جهانی ، از جمله مینی بار دو ستاره میشلن توسط José Andrés ، واقع در ایالت واشنگتن.

خوزه آندرس دو بار در لیست “100 نفر با نفوذترین” مجله تایم قرار گرفت و در سال 2015 مدال ملی علوم انسانی دریافت کرد ، نوآور آشپزی مشهور در سطح بین المللی ، نویسنده پرفروش کتاب نیویورک تایمز، مربی ، انسان دوست و سرآشپز ، و صاحب ThinkFoodGroup است. در سال 2010 آندرس تاسیس کرد World Central Kitchen ، یک سازمان غیرانتفاعی متخصص در ارائه کمک های غذایی در برابر بلایای طبیعی و انسانی. شایسته اذعان کنید ، تیم وی 3.7 میلیون وعده غذایی برای افراد در سال ارائه داد پورتوریکو پس از طوفان ماریا ، از آن زمان بیش از 40 میلیون وعده غذا در سراسر جهان سرو کرده است. آندرس ، شهروند تابعیتی آمریکایی و اصالتاً اسپانیایی ، خستگی ناپذیر از اصلاحات مهاجرت دفاع کرده است. در 4 جولای 2014 رئیس جمهور باراک اوباما برای آن سال او را “با انتخاب عالی آمریکایی” نامید.

اخبار مرتبط  نمایشگاه کانتون از مناطق کمتر توسعه یافته حمایت می کند تا با توسعه تجارت از فقر خارج شوند

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.thinkfoodgroup.com.

درباره لالیگا آمریکای شمالی

لالیگا آمریکای شمالی سرمایه گذاری مشترکی بین لالیگا و گروه ورزشی Relevent است که به عنوان نماینده انحصاری لالیگا در ایالات متحده و کانادا برای کلیه فعالیت های تجاری و توسعه فعالیت می کند. فعالیت او از طریق فعالیت های مصرف کننده از جمله توسعه محتوا ، رویدادها و فعالیت ها ، توافق نامه های بازاریابی ، آکادمی های جوانان ، توسعه مربیان فوتبال جوانان ، مسابقات نمایشگاهی و برنامه های برگزاری یک رشد از رشد لیگ در منطقه پشتیبانی می کند. مقام رسمی لالیگا سانتاندر که در ایالات متحده بازی می کند.

تماس با رسانه: بن سوسنکو، [email protected]

منبع لالیگا آمریکای شمالی

منبع لالیگا آمریکای شمالی