تقریباً دو برابر افزایش نرخ بازگشت سرمایه ، چگونگی رشد مید جانسون توتال مثال خوبی در Effect-Link با تیک توک است.

اخیراً ، مید جانسون تغذیه ، تولید کننده پیشرو شیر خشک ، Tik Tok Ocean Engine (موتور رسمی tiktok) را به عنوان یکی از سیستم عامل های اصلی رسانه انتخاب کرده است تا محصول جدید خود را از رشد Mead Johnson Total رشد دهد. ویدیوی کوتاه در سالهای اخیر به فرمت غالب برای بازاریابی محتوای اجتماعی تبدیل شده است. با بیش از 600 میلیون کاربر فعال روزانه (DAU) در چین، تیک توک بدون شک یکی از تأثیرگذارترین سیستم عامل های ویدیوی کوتاه در سراسر جهان است. با همکاری عمیق با تیک توک، مید جانسون توانست به همه مادران جوان در داخل برسد چین کارآمد و م effectivelyثر در طی دو ماه ، این تلاش در معرض دید و کشف بسیار خوب نتیجه گرفت ، مصرف کنندگان جدیدی را به خود جلب کرد و از طریق عمل پیوند نتیجه به فروش فروش دست یافت. علاوه بر این ، هزینه خرید کاربران جدید 44 درصد کمتر از بازار کامل کانال مارک مادر و کودک بود. CPA کلی 17.5٪ کاهش یافته است. ROI 93.2٪ افزایش یافته است و این امر به عنوان شاخصی در بازار پودر شیر شناخته می شود.

فاز 1 راه اندازی کمپین | ایجاد آگاهی از برند و آموزش محصول بر روی مخاطبان هدف (TA) از طریق مواجهه گسترده
نام تجاری جدید Total رشد در ماه جولای راه اندازی شد ، این اولین مرحله از این کمپین بود. با استفاده از قدرت تأثیرگذار سخنگوی برند ، لی وو (لئو وو) ، این کمپین از منابع Topview پلت فرم برای حداکثر قرار گرفتن در معرض استفاده کرده است. در همین حال ، با استفاده از مزیت های کلان داده ها ، این کمپین توانست دقیقاً به گروه مخاطبان مادر و کودک (0-3) و طرفداران این شهرت برسد. اولین پرتاب از طریق طرح لمسی محدود کننده فرکانس ، 74٪ نرخ پوشش تجاری TA را به دست آورد ، و برداشتی عمیق از نام تجاری برجای گذاشت و با موفقیت مزایای محصول را به TA ارائه داد.

تبدیل کمپین فاز 2 | اولین تلاش برای تبدیل مخاطبان جذب شده به کاربران مارک و به طور مداوم برای گسترش مجموعه کاربران
پس از یک ماه مواجهه گسترده ، مرحله دوم این کمپین در ماه آگوست تعیین شد. این بخش ، ما از مکانیزم پیشنهاد قیمت خوراک مطالب استفاده کردیم تیک توک برای تبدیل مخاطبان جذب شده به کاربران برند و گسترش مداوم مجموعه کاربران با نام تجاری. از نظر محتوا ، انواع مختلفی از ویدئوها از جمله تأییدیه های مشاهیر TVC ، فیلم های ویروسی از KOL ها و فیلم های پیشنهادی دهان به دهان از KOC ها اجرا شد. این ویدئوها به گوشه و کنار پلت فرم پخش می شد. تحت مکانیسم پوشش اشباع ، آگاهی از برند در بین TA به طور قابل توجهی افزایش یافت. در مورد انتخاب استخر TA ، علاوه بر دسترسی مکرر به مارک TA ، مجموعه جدیدی از کاربر برای آزمایش مقبولیت SKU انتخاب شد.

اخبار مرتبط  شرکت Maple Leaf Foods نتایج رأی گیری برای انتخاب مدیران را اعلام کرد

مرحله 3 کمپین 2دوم موج | خرید را با پیام های پیشنهادی مختلف از طریق تکرار تماس با مارک تحریک کنید
سومین مرحله مبارزات انتخاباتی در ماه سپتامبر ، با هدف آموزش بیشتر برندسازی برای تحریک خرید ، انجام شد. در این مرحله ، نسخه جدید سخنگوی TVC برای قرار گرفتن در معرض تکرار از طریق نام تجاری Topview راه اندازی شد. برای کسانی که قبلاً در دو مرحله اول به این کمپین رسیده بودند ، مجموعه جدیدی از پیام توصیه در این مرحله برای تحریک خرید این گروه از مخاطبان اجرا شد. در همان زمان ، تعداد زیادی از KOL مادران و کودکان در این مرحله استفاده شدند تا به عنوان دسترسی مکمل برای استراتژی محتوا عمل کنند. در نتیجه ، مجموعه جدیدی از مصرف کنندگان بالقوه توسط مطالب جذب شدند ، و پایه و اساس محکم برای مرحله تبدیل نهایی با شهرت ایجاد کردند.

تبدیل مداوم فاز 4 | تلاش بیشتر برای تبدیل مخاطبان هدف به کاربران برند و بهینه سازی مداوم هزینه خرید کاربر جدید
اهداف 3 مرحله قبلی یافتن مصرف کنندگان اصلی اولیه ، شناسایی علاقه و سود TA بود ، بنابراین ما می توانیم برای جمع آوری فروش ، انتخاب استخر مخاطبان ، استراتژی محتوای ویدئو ، مزایای SKU را بهینه کنیم. از نظر انتخاب مخاطب ، بعد جدیدی برای شناسایی بهتر مصرف کنندگان بالقوه ، که سابقه خرید کاربر بود ، مورد توجه قرار گرفت. از نظر استراتژی محتوا ، امتیازات بهره و بهره TA برای بهبود کیفیت فیلم مشهور / KOL / KOC به آن افزوده شد و از SKU موثرتر بر اساس بازخورد استفاده شد. سرانجام ، تمام تلاش ها در مرحله نهایی انجام شد ، و با نتیجه ای بسیار برجسته ، هزینه خرید مشتری جدید 44 درصد از بازار كانال مارك مادر و كودك است. به طور کلی CPA 17.5٪ کاهش یافته است. ROI 93.2٪ افزایش یافته است.

اخبار مرتبط  Redwood Green Corp. رایان اسمیت را به عنوان مدیر عامل بخش خوب مدرسان استخدام می کند

Mead Johnson Total رشد به عنوان یک محصول استراتژیک از مید جانسون تغذیه 2020 ، تلاش شجاعانه ای برای بازاریابی اثربخشی در تیک توک، که سرانجام هزینه جذب مشتری جدید در صنعت را کاهش داده و به عنوان یک محک در صنعت تبدیل شد. در روند تبلیغات ، مارک و اثر از هم جدا نشدند. در عوض ، جایگذاری مارک و لینک در مراحل مختلف به خوبی ادغام شده بود. به عنوان یک رویه طولانی مدت ، این کمپین پیشنهادی چهار مرحله ای محتوای پلتفرم را رصد می کرد ، ذهن مشتری ، منابع و مطالب صیقل داده شده و افراد و SKU را بهینه سازی می کرد. در همین حال ، قرار دادن اثر لینک با علاقه آن همراه است و به هدف برداشت مشتری می رسد. این کمپین بازاریابی باعث می شود Mead Johnson Total رشد با ارائه مقادیر مرجع بین صنعتی ، به یک نمونه موفق در استراتژی پیوند اثر تبدیل شود.

در این سال ، Ocean Engine زنجیره بازاریابی اثر پیوند را همراه با انحرافات تغذیه Mead Johnson Nutrition ، دنبال کردن مسیر ، موارد با کیفیت بالا ، شخصیت های دقیق ، بهینه سازی منابع ، عملیات پیچیده ایجاد کرد. در عمل ، Ocean Engine سه نکته مهم را نتیجه می گیرد:

مخاطب و محصول دقیق: بهترین نمونه کارها تبدیل را بسازید
در طی توصیه ها ، هشتگ هایی از بستر بزرگ داده برای ردیابی کاربران هدف استفاده می شود. این توصیه با پوشش بالا به گروه های مختلفی می رسد و قرار گرفتن در معرض کالای جدید را از مشاهیر گرفته تا تأثیرگذار موفقیت بزرگی می کند. کاربران هدفمند قبلی در این بازه زمانی تبدیل می شوند و سپس ، پس از مدت کوتاهی ، تماس دوم به مشتریان بالقوه می رسد و بهترین آزمایش SKU را بر اساس محصولات انتخاب می کند.

محتوای متنوع: تبلیغات دهان به دهان و توصیه ها باعث تحریک مصرف مشتریان می شود
ساخت نام تجاری ، با ماتریس محتوای چند بعدی ، شامل تاییدیه های افراد مشهور ، توصیه های KOL ، KOL در لایه کم و بازاریابی دهان به دهان KOC و غیره است. با استفاده از این اشتراک محتوای متعدد ، می توان به مشتریان در یک دایره گسترده تر و عمیق تر نیز دسترسی پیدا کرد . در همین حال ، ویدئوهای Topview و Feed ها برای تبدیل پیشنهادات استفاده می شوند ، این تلاش ها با یک آزمایش بازاریابی جدید ، بازاریابی محتوا ، نتیجه داد.

اخبار مرتبط  DYNAMICS، LLC از انتشار Go4Me2.com با تحویل رایگان Doorstep برای موارد ضروری از خرده فروشان برتر خبر داد

عملیات پیچیده: استراتژی پیوند اثر ، نرخ تبدیل بالا و برداشت به روشی موثر
در مورد مورد جدید ، Ocean Engine صاحب یک استراتژی محکم ، تبلیغات تجاری ، پیشنهاد KOLs و آگهی پیشنهاد قیمت است. تبدیل. داده ها نشان می دهد تبلیغات ترکیبی چند لمسی بیش از تبلیغات تک لمسی در تبدیل بیشتر است. خرید منطقی و قرارگیری منابع ، براساس IP و مشاغل مختلف ، می تواند به تبلیغ کنندگان کمک کند تا از آستانه ROI عبور کنند.

نکات مهم در بازاریابی تأثیرگذار تجارت الکترونیکی تحت استراتژی تأثیر لینک ، که به شرح زیر ذکر شده است ، نقش دارند:
دسترسی به مارک: ارتباط قوی بین کالاها و مارک ها + رسیدن به گروه های هدف. ما از طریق جلسات بازاریابی موفق به افزایش شناخت در بین گروه های مادر و کودک می شویم.
بازاریابی تأثیرگذار: توصیه کالاها از اینفلوئنسر + بازاریابی دهان به دهان. از آنجا که KOL ها در موضوعات خاصی آگاهی دارند و از مخاطبان زیادی برخوردار هستند ، می توانند به راحتی مورد تأیید برندها قرار گیرند.
عملکرد تبلیغاتی: برداشت جهت دار گروههایی که مشتاق سفارش کالاهای لازم برای خرید هستند و کالاهای مرسوم ، مد روز را به ثمر می رسانند.
حساب های رسمی در حال اجرا: طرفداران یک مورد را به دنبال کنندگان مارک ارائه دهید و سرعت تسویه حساب سهام برند را تسریع کنید.

از سال 2020 ، Ocean Engine در کفش مشتریان فکر می کند ، مسیر قرار دادن اثر لینک را کشف کنید. در آینده ای نزدیک ، Ocean Engine قابلیت های خدمات همه جانبه خود را توسعه می دهد. ضمن افزایش قرار گرفتن در معرض و تعامل با کاربر ، به مشتریان کمک می کند تا رشد مداوم در تجارت را تضمین کنند و افتخار می کنند که بخشی از رشد تجارت در صنعت شیرخشک هستند.

منبع مید جانسون