سومین بررسی سالانه هدیه Tophatter نشان می دهد خریداران قصد دارند 67٪ از خریدهای تعطیلات را به صورت آنلاین انجام دهند ، این در حالی است که 56٪ در سال 2019 افزایش یافته است

سانفرانسیسکو، 28 اکتبر 2020 / PRNewswire / – شرکت Tophatter، یکی از بازارهای بزرگ خرید اکتشافی ، امروز یافته های سومین نظر سنجی هدیه تعطیلات را سالانه اعلام کرد. این نظرسنجی از 1081 مشتری در ایالات متحده در مورد برنامه های خرید تعطیلات امسال نظرسنجی کرده است. این نظرسنجی نشان داد که مردم قصد دارند به طور متوسط ​​67٪ از خریدهای تعطیلات را به صورت آنلاین انجام دهند – در مقایسه با میانگین 56٪ از خریدهایی که در سال گذشته گزارش کرده اند که آنلاین بوده اند.

تأثیر همه گیر در خرید در تعطیلات
COVID-19 پتأثیر کامل آندمیک در خرده فروشی در تعطیلات باید منتظر ماند ، اما 43.76٪ از مردم گفتند که فکر نمی کنند همه گیری برنامه های خرید تعطیلات آنها را تغییر دهد ، اما اصلاً. در مقابل ، 30.43٪ گفتند که هدیه کمتری می خرند زیرا پول کمتری دارند یا بودجه تنگتری نسبت به آن دارند سال ها گذشته برخی از آنها در حال تغییر شیشه خرید خود هستند ، با 18.96٪ خرید زودتر از حد معمول. و زیرمجموعه کوچکی از 85/6 درصد مردم هدایای بیشتری را خریداری می کنند زیرا عزیزانشان نیاز به تشویق دارند.

پنجره خرید تعطیلات 2020 چه زمانی است؟

  • 37.1٪ از مصرف کنندگان خریدهای تعطیلات را تا ماه نوامبر آغاز نمی کنند
  • 77/33 درصد افراد از سپتامبر یا اکتبر شروع کردند
  • 14.15٪ در کل سال خرید می کنید ، و هدیه را ذخیره می کنید
  • 3.7٪ قصد ندارند در سال 2020 خرید تعطیلاتی انجام دهند

مبادلات هدیه ، Secret Santas و مهمانی های تعطیلات ممکن است تا حد زیادی لغو شود. با این حال ، هنگامی که از آنها س askedال شد که آیا مصرف کنندگان قصد دارند هدایای بیشتری به دلیل فاصله اجتماعی امسال ارسال کنند ، 41.44٪ از پاسخ دهندگان پاسخ دادند که به دلیل همه گیری ، برنامه های هدیه دادن تعطیلات معمول خود را تغییر نمی دهند ایمنی معیارهای. با این حال ، 34.78٪ به جای ارسال نامه ، هدایا را ارسال می کنند مبادله حضوری. و 23.77٪ گفتند که برای افرادی که معمولاً می بینند هدیه نخواهند فرستاد ، اما به دلیل فاصله اجتماعی امسال دیگر آنها را نمی بینند.

اخبار مرتبط  InventHelp مخترعین دستگاهی را برای شاخه های هرس شده بسته بندی (HUN-953) توسعه می دهند

تأثیر همه گیر در بودجه های تعطیلات
نتایج نظرسنجی طیف گسترده ای از برنامه ها را برای هزینه های تعطیلات نشان داد. وقتی در مورد تعیین بودجه هدیه تعطیلات امسال از آنها س askedال شد ، مصرف کنندگان پاسخ دادند:

  • نه ، من برای هدایایی که می خواهم بخرم به اندازه نیازم هزینه می کنم: 38.67٪
  • بله ، من بودجه سختی تعیین کردم و به آن پایبند هستم: 29.69٪
  • بودجه من به دلیل اقتصاد کنونی کمتر از سالهای گذشته خواهد بود: 20.72٪
  • من لحظه آخری خرید می کنم ، بنابراین نمی توانم بودجه ای را برنامه ریزی کنم: 6.57٪
  • من به دلیل اقتصاد قادر نخواهم بود امسال هدیه تعطیلات را خرج کنم: 4.35٪

فروش جمعه سیاه در سال های اخیر روند آنلاین بیشتری داشته و رفتار خریداران در این سال نیز ادامه خواهد داشت:

  • 54.12٪ از پاسخ دهندگان گزارش می کنند که به ندرت یا هرگز به صورت حضوری در فروش جمعه سیاه شرکت نمی کنند
  • 21.65٪ گفتند شاید ، اگر تخفیف یا کالایی وجود داشته باشد ، نمی توانند از آن بگذرند
  • 28/16٪ معمولاً در یک رویداد جمعه سیاه شرکت می کنند اما امسال از فاصله اجتماعی دور می شوند
  • 7.96٪ مردم گفتند که هرگز این رویداد خرید را از دست نخواهند داد

آنچه مصرف کنندگان می خواهند
42.83٪ از خریدها با ایده ای از آنچه می خواهند بخرند به تعطیلات می روند ، اما آنها دوست دارند چیزهایی را کشف کنند که نمی دانسته اند چه چیزی می خواهند. 31.8٪ از مردم برای کشف هدایای مناسب در فروشگاه ها ، برنامه ها و وب سایت ها کاوش کنید. فقط 73/15 درصد از خریداران یک لیست دقیق تهیه می کنند و به آن پایبند هستند. استخرهای باقیمانده اندک هستند: 5.65٪ به همه پول نقد یا کارت هدیه می دهند و 3.98٪ اعلام کردند امسال خرید تعطیلات نخواهند بود.

اخبار مرتبط  InventHelp Inventor پیکربندی سفارشی زمین (CCP-1429) را توسعه می دهد

“خرید هدیه ، و به ویژه خرید در تعطیلات ، نباید سنگین باشد. با احساس بسیاری از افراد در فشار سال 2020 ، آنها می خواهند با هدایای ویژه عزیزان خود را شاد کنند ، اما نمی خواهند بیش از حد هزینه کنند، “ گفت سر منون، COO از Tophatter. “جای تعجب نیست که اکثر مردم دوست دارند هنگام خرید در تعطیلات هدیه کشف کنند. خرید Discovery برای افراد طراحی شده است تا محصولات منحصر به فرد را پیدا کند و معاملات عالی را به دست آورد – و هیجان شکار گنج خرید را سرگرم کننده می کند تا کار. همه ما به کار گرفته ایم امسال کافی است. من می گویم ، لیست دقیق را بیرون بریزید و تجربیاتی را پیدا کنید که خرید تعطیلات شما را به وجد می آورد. “

وقتی از آنها س askedال شد که هنگام انتخاب مکان خرید در این فصل تعطیلات چه چیزی مهمتر است ، اکثر مردم خریدها پاسخ دادند که آنها از جایی که حمل و نقل رایگان (27.75٪) و خرده فروشان تخفیف بیشتری نسبت به حالت عادی (34.97٪) ارائه می دهند ، انتخاب می کنند. توانایی خرید آنلاین همه چیز برای 33/19 درصد از مصرف کنندگان از اهمیت اساسی برخوردار است. وانت حاشیه کنار موتور یک نیروی محرکه نیست ، زیرا فقط برای 1.76٪ از افراد در اولویت اصلی قرار دارد.

دسته هایی که خریداران قصد خرید در آنها را دارند ، از تنوع خرید آنها متفاوت است. وقتی از آنها س askedال شد که امسال چه دسته بندی هدیه ای قصد خرید بیشتر دارند ، خریداران با پاسخهای مختلفی پاسخ دادند:

  • اسباب بازی ها و بازی های ویدیویی زیرا همه بچه های زندگی من بیشتر دوست دارند: 22.76٪
  • کارت های هدیه یا پول نقد به دلیل آسان بودن و همیشه استقبال: 20.07٪
  • لوازم الکترونیکی زیرا این همیشه سرگرم کننده ترین و پر زرق و برق ترین هدیه سال است: 15.54٪
  • لباس به دلیل عملی بودن و سرگرم کننده بودن دریافت: 12.4٪
  • چرخ دنده برای سرگرمی ها یا ورزش ها همان چیزی است که من می دانم مردم از آن استفاده خواهند کرد: 10.64٪
  • کتاب ، فیلم و موسیقی چون بسیار متفکر و مقرون به صرفه است: 8.51٪
  • جواهرات زیرا همیشه راهی خاص برای درمان عزیزانم است: 5.74٪
  • دکوراسیون منزل زیرا برای همه افراد در زندگی من کار می کند: 4.35٪
اخبار مرتبط  صندوق امداد رستوران TX برای حمایت از رستوران های خرابکار گسترش می یابد

سال به سال ، این داده ها از نزدیک دنبال می شود نظرسنجی هدیه تعطیلات Tophatter 2019 جایی که 26٪ از پاسخ دهندگان بیشتر به آنها کارت هدیه می دادند. پس از آن 19.7 who که به اسباب بازی پاسخ می دهند ، و 13.4 answered به الکترونیک پاسخ می دهند.

برای دیدن نتایج کامل بازدید: https://blog.tophatter.com/sellerblog/third-annual-tophatter-gifting-survey-data-reveled

درباره Tophatter

Tophatter Inc ، بازار پیشرو کشف ، در مستقر است سانفرانسیسکو با دفاتر در شانگهای، شنژن، پورتلند ، و بنگلور. این شرکت در سال تاسیس شد دسامبر 2011 توسط اشوین کومار و کریس استریخ. تا به امروز ، Tophatter مطرح کرده است 35 میلیون دلار از Goodwater Capital ، CRV و August Capital. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Tophatter ، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید: http://www.tophatter.com/about.

ما را در لینکدین دنبال کنید: https://www.linkedin.com/company/tophatter-com/

تماس با رسانه
هانا ماتیکو
[email protected]
(248) 766-4469

SOURCE Tophatter Inc.

لینک های مربوطه

https://tophatter.com