گزارش زیرمجموعه JS Global Joyoung 9M نشان می دهد که درآمد در Q3 2020 22٪ افزایش یافته است

هانگژو ، چین، 29 اکتبر 2020 / PRNewswire / – جويونگ (002242) ، تولید کننده پیشرو لوازم کوچک آشپزخانه و زیرمجموعه JS Global (1691. HK) ، گزارش درآمد کل از 7.08 میلیارد RMB برای دوره نه ماهه در سال 2020 ، 13.24٪ افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. درآمد در سه ماهه سوم بود 2.52 میلیارد RMB، 22.07٪ رشد نسبت به سال گذشته. سود خالص منتسب به سهامداران جویونگ در 9 ماهه اول بوده است 644 میلیون RMB.

چین اقتصاد با توجه به تولید ناخالص داخلی ملی در سه ماهه اول 0.7٪ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، در زمینه همه گیر جهانی انعطاف پذیری خوبی نشان داده است. چین بازگشت اقتصادی به ویژه در سه ماهه سوم سریع است که رشد سه ماهه برای اولین بار در سال 2020 مثبت شده و 4.9٪ افزایش یافته است. در این زمینه ، فروش خرده فروشی داخلی کالاهای مصرفی در Q3 شروع به نشان دادن شاخه های سبز بهبود می کند زیرا رقم فروش 0.9٪ سه ماهه به سه ماهه رشد می کند ، با وجود رکود کلی خرده فروشی در 9 ماه اول به دلیل سقوط اقتصادی ویروس کرونا.

اخبار مرتبط  OPPO هدفون های بی سیم سری Reno4 و OPPO Enco W51 را در خاورمیانه راه اندازی می کند

در مواجهه با این فضای پیچیده و چالش برانگیز بازار ، جویونگ با تنظیم سریع محصول و استراتژی های فروش برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای خرید آنلاین ، فرصت بازار را غنیمت شمرد. در همین حال ، جویونگ همچنان متعهد به ارائه بهترین تجربه خرید آفلاین در فروشگاه های آجر و موتور خود است. این شرکت به گسترش کانالهای خرده فروشی آفلاین خود در مراکز خرید در سراسر کشور ادامه داد چین پس از کنترل شیوع COVID-19 ، مصرف آفلاین به سرعت بهبود می یابد.

Joyoung همچنان در توسعه اینترنت تلفن همراه 5G فعالانه شرکت داشت. این شرکت همچنین با شناخت روندهای خرید آنلاین ، تلاش دارد تا با ادغام تجارت الکترونیکی اجتماعی ، پخش زنده آنلاین و خرده فروشی آنلاین به صورت آفلاین در تجارت خود ، به تحول دیجیتالی جامعی دست یابد.

اخبار مرتبط  آشپزی Hestan® برای کمک به تغذیه کودکان در سراسر کشور از هیچ بچه گرسنه ای پشتیبانی نمی کند

برای برآوردن تقاضای متنوع مشتری برای محصولاتی که دارای ارزش افزوده بالا ، کیفیت بالا ، طراحی خوب و ویژگی های هوشمند هستند ، شرکت استراتژی محصول خود را با گسترش “سری SKY” ، از جمله تولید کننده شیر پاک کن دیواری سلول شکن سلول K ، تنظیم کرده است ، مخلوط کن پرسرعت و شستشوی دیوار شکن سلولهای سری Y و اجاق برنج سری S با روکش داخلی بدون آستر.

با این رویکرد ، شرکت توانست سهم بازار خود را در دسته های اصلی بیشتر تحکیم کند. برای جلب مشتری از جمعیت های جوان ، این شرکت چندین همکاری متقاطع با همکاری در همکاری ایجاد کرده است دوستان خط، Pokemon ، Hello Kitty ، Heytea و Doraemon ، برای ایجاد مجموعه ای گسترده از لوازم آشپزخانه کوچک زیبا و شیک با موضوعات مختلف.

اخبار مرتبط  برندهای Deckers در کنفرانس جهانی مصرف کننده ، فناوری و خدمات Baird 2020 ارائه می شود

برای جشنواره خرید “Double 11” ، این شرکت با Tmall ، یک سایت تجارت الکترونیکی پیشرو متعلق به گروه Alibaba ، همکاری خواهد کرد تا یک کمپین آنلاین را راه اندازی کند که در طی آن سفیر نام تجاری دنگ لون شگفتی های بسیاری از جمله سری SKY Joyoung و بسیاری دیگر از لوازم خانگی کوچک را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. اولین محصولات با مشتریان در Westlake دیدار می کند ، جایی که آنها یک فرصت حضوری برای قرار ملاقات و شام با یک “هولوگرافیک” دارند. دنگ لون

SOURCE JS Global Lifestyle Company Limited

لینک های مربوطه

www.jsgloballife.com